abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51967306
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:19 schreef mommychaos het volgende:
T was vanavond toch ook geen goed nieuws geweest Cecelia.....
Nee mevrouw mommychaos, maar op de vroege morgen al helemaal niet
Of t nou 's morgens. of 's avonds is
pi_51973837
Afl. 300707: SISTERS ARE DOIN' IT BY THEMSELVES
Shirley meldt zich ziek en dus staan Ronnie en Roxie er alleen voor. "Die trut, ze doet het er gewoon om".

Peter heeft commentaar op Billy's verkoopkunsten. "Een getrainde aap kan dat veel beter".
Billy: "Breng me een kopje thee en een broodje ham".

Het is geen dag om Sean Slater te heten.
Charlie: "Morgen is de laatste dag van de maand, als ik dan nog geen huur heb vlieg je eruit".

Sean ziet Ronnie wel zitten; zij belooft hem een afspraakje in ruil voor hulp in de kroeg. Al snel wil hij ermee ophouden maar zijn taak zit er nog lang niet op. "Ik dacht dat je lief voor me zou zijn".
Ronnie: "I lied".

Dot komt de koopwaar ophalen voor de liefdadigheidsbazaar ophalen. "Mrs. Truemann voelt zich veel te goed om het zelf te doen, zij loopt liever de baas te spelen".

Max krijgt merkwaardige telefoontjes, zou Stacey daarachter zitten ? En aangezien dat huwelijk met Bradley een grote komedie wordt kan hij haar gerust vragen voor een afspraakje bij het metrostation. (Kan ie trouwens vergeten)

Ian is bezig het huis te verbouwen, als hij vuilnis van de Mitchells aantreft eist hij een verklaring.
Roxy: "It wasn't me".
Ian: "Waar is Shirley ?"
Roxy: "Ik heb geen tijd voor je quiizvragen; praat maar met Ronnie".
Ian: "Wie is Ronnie ?"
Roxy: "M'n zus".
Ian: "Nog een Mitchell, net wat we nodig hebben".

Op naar boven waar Ronnie bezig is zich te verkleden. "Wat kijk je ?"
Ian: "Het gaat over de vuilnis die ik bij m'n muur aantrof".
Ronnie: "Dus jij komt ons priveterrein binnendringen om over een vuilniszak te praten ?"
Ian (kijkend naar de Harries): "Twee zelfs, en ze stinken ook nog".
Ronnie: "You sicko, jij hebt gewoon iemand horen praten in de kroeg en wilde me halfnaakt aantreffen. Get out of here, you perv".
Ian: "Ik wist het echt niet".
Ronnie: "Dat zeggen ze allemaal".
Gus: "Kijk nou es, hij bloost helemaal".
Deano: "Wat heb je met hem gedaan, Ron ?"
(Hier, een broodje ... voor je kanis)

Sean en Mo smokkelen een vat de kroeg uit maar Yolande ziet dat en licht de Zusjes in.
Sean: "Het was een leeg vat".
Ronnie: "Staat er soms Leipe Stella op m'n voorhoofd ?"
Sean: "Ik zal, het terugbrengen".
Ronnie: "Te laat, dat geld kun je vergeten".
Sean: "Bemoeial".
Yolande: "Misdaad loont niet".

Voor straf meehelpen op de bazaar, maar Sean gooit er met de pet naar. "Stop het in je reet, ik doe het niet".
Yolande: "Ik zou niet graag in jouw schoenen willen staan als Peggy er achterkomt wat je 'r hebt geflikt, en al helemaal niet als ze de politie belt".

Ian: "M'n cafetaria lijkt wel een spookstad sinds jullie m'n klanten hebben afgepakt".
Jane: "Ian, don't start".
Ronnie: "Je gaat me toch niet vertellen dat je bij hem hoort".
Jane: "Ik ben z'n vrouw".
Ronnie: "(Lol) sorry hoor, maar ik zou hem nog geeneens in een gelukszak willen".

Jane wordt ter plekke ingelicht over het voorval van daarnet en loopt beledigd weg als Ian probeert uit te leggen dat hij "niet 'daar' naar" keek.
Ronnie: "Heb ik wat verkeerd gezegd ?"

Dot en Mo maken ruzie om een vaas die door het getrek in stukken op de grond valt.
Yolande: "En waar ga jij naartoe ?"
Sean: "You had your money's worth".

Jane: "Je bent van alles maar geen seksmaniak".

Maar als het plafond neerstort piept ze wel anders. "EIKEL DIE JE BENT".

En ondertussen maakt Billy ruzie met Honey vanwege Jase. "Overal waar ik ben zie ik jullie samen lachen".
Honey: "Hier hoef ik niet naar te luisteren".
Billy: "(Pech gehad) ik ben nog lang niet klaar".

Maar Honey is wel klaar met Billy, nu dat vertrouwen waar een goed huwelijk op gebaseerd is weg dreigt te vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 31-07-2007 21:04:34 ]
  maandag 30 juli 2007 @ 22:37:39 #253
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51973918
Na de aftiteling kwam netjes 'In memory of Mike Reid 1940-2007' in beeld.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  maandag 30 juli 2007 @ 23:50:27 #254
521 ruby
Hell yeah!
pi_51976018
Ik had het pas na de uitzending vernomen dat "Frank" overleden is. Erg jammer....
Maar die enorm doorrookte stem zal ik nooit vergeten.

RIP

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_51984718
Ik heb niet gekeken, maar dat vind ik idd wel erg netjes van de BBC.
Zouden ze dat ook zondag zo uitzenden??
pi_51987182
Dankzij een boek over Madness (het door George Marshall geschreven Total Madness) weet ik dat Mike Reid ooit de Engelse versie van 'Ren Je Rot' presenteerde.
In korte tijd is Walford twee ex-bewoners kwijtgeraakt.
pi_51987288
Wie was de andere dan J_TM?? Kan er even niet meer opkomen namelijk.
pi_51988559
Jules, de man met het briletje en de grijze baard.
pi_51988644
Ah ja, dat klopt. Dank voor de tip J_TM

Laten we t maar niet hebben over de fictieve doden ( die dus nog leven I.R.L )
pi_52001230
Afl. 310707:
Charlie: "Uit geweest ?"
Sean: "Is dat soms verboden ?"
Charlie: "Je weet wat voor dag het vandaag is".
Sean: "Dinsdag".
Charlie: "Wou je soms grappig zijn ?"
(Nee hoor, hier is het geld)

Charlie: "Hoe kom je hieraan ?"
Sean: "Gewoon, de bank beroofd".

Als Charlie in z'n taxi stapt en een stratenboek van Londen ontdekt weet ie genoeg. Carly redt hem door te doen alsof het haar boek is maar daar wil ze geen gewoonte van maken.

Craig (assistent in de frietkraam): " 'Are you talkin' to me ?' Robert de Niro in 'Taxi Driver', een klassieker".
Lucy: "Sorry, ik hou niet van zwartwit-films".

Ian verklaart de Mitchellmeiden de oorlog; hij laat Billy 'Twee halen, een betalen'-flyers uitdelen.
Ronnie: "Ben jij nou een Mitchell ?"
Billy: "En gisteren was ik nog een niksnut".

Tijd voor het tegenoffensief; een muis loslaten in de cafetaria en de milieu-inspectie bellen.

Ondertussen gaat Roxy achter Jay en z'n maat aan nadat ze de achterdeur van de kroeg hebben beklad, Op hoge hakken kun je niet rennen, dus uit die dingen; onderweg botst ze tegen Jase op die haar mee naar huis neemt om de wonden haar voeten te ontsmetten, ondanks een "Ik mag niet met vreemden meegaan van m'n moeder".
Jase: "Wie zegt dat ik een vrouw nodig heb ?"
Roxy: "Willen, nodig hebben..."

Billy biedt Honey z'n excuses aan ("Ik heb me als een idioot gedragen"); alles lijkt weer in orde totdat hij in de Vic ziet wie er met Roxy aanpapt ("You're keepin' it in the family ? Eerst m'n vrouw en nu m'n nicht"). Billy gaat Jase te lijf gaat en uitgerekend op dat moment komt Honey binnen.
"Ik zal altijd het lulletje blijven; je bent zo mooi, jij kunt iedereen krijgen".
(Dus vandaar dat Honey voor 'het lulletje' van de Mitchells heeft gekozen)

Ian ontdket de doos waar de muis in heeft gezeten en de meiden krijgen letterlijk de rekening gepresenteerd.
Roxy: "Vijfhonderd piek ? Dat moet een grap zijn".
Ian: "Zie ik eruit alsof ik grapjes maak ?"
Roxy (nadat Ronnie de rekening heeft verscheurd): "Naar dat geld kun je fluiten".

Lucy is haar dagboek kwijt; Jane moet het uit de handen van Kapitein Ha.. eh Bobby grissen. Terwijl de eigenaresse op stap is (ongeoorloofd) kan Jane haar nieuwsgierigheid niet bedwingen; wat voor schokkende dingen staan er in dat dagboek ?

Als Max thuiskomt krijgt hij te horen dat ook zijn ex Rachel bezwaar maakt tegen het aanstaande huwelijk van zoonlief. En eindelijk is de geheimzinnige beller bekend. "Je maakt een grote vergissing door haar weer in je leven te laten".
(Wat zou ie daarmee bedoelen ?)
pi_52057841
Afl. 020807: I LOVE LUCY
Jane onthult aan Tanya wat ze in Lucy's dagboek heeft gelezen. "Ik 'hartje' van hem, vandaag ga ik hem 'uitroepteken' ".
Tanya: "De dingen die ik in m'n dagboek heb geschreven zijn nog veel schokkender".

Jane: "Kijk eens aan, we praten".
Lucy: "Nee, jij praat. Ik niet".

Craig: "Iedereen boven de 25 heeft een dooie kop".
Lucy: "En hoe zit het met jou als jij 25 bent ?"
Craig: "Dan lig ik allang onder de zoden. 'Live fast die young, laat een mooi lichaam achter';James Dean in 'Rebel Without A Cause' ".

Tijd om maar eens uit een ander vaatje te tappen.
Craig: "Bruce Lee, 'Enter The Dragon'. 'Zoek de kracht van je tegenstander, want het is ook z'n zwakte'. Wat zijn de zwakke punten van je ouwe heer ?"
Lucy: "Hij heeft altijd mot met iedereen, zo triest".

En dus geeft Craig de sleutel van Ians achterdeur aan de Zusjes; zij gaan het borstbeeld van de Vic terugstelen.

Jane: "Nog enige verzoekjes of moet ik je soms 'uitroepteken' ?"

Ondertussen gaat Tanya naar de rechtszaak om haar zus Lorraine bij te staan. Die geeft echter een no-show, en dus op naar haar flat in Ainsworth. De buurvrouw, die de zusjes Cross heeft zien opgroeien spreekt van fout gezelschap dat bij Lorraine over de vloer kwam en van surveillerende politie-agenten. "De laatste keer dat ik 'r sprak zei ze 'Ze heeft me gedumpt' ".
Tanya: "Hier is mijn adres voor het geval zij die is kwijtgeraakt".
Buurvrouw: "Die bezorgdheid komt anders wel vijftien jaar te laat".

Uiteindelijk komt de "Rainy Day Woman" dan toch opdagen.
"Krijg ik geen knuffel ?"
(Tuurlijk Rain, tenslotte heb je me mooi voor schut gezet)

(Over de buurvrouw): "She's such a pain that woman. Staat ze me op te wachten, zegt ze 'Je zus is een gefrustreerde ouwe trut aan het worden'. Belachelijk; you can take the girl out of the Ainsworth, but you can never take the girl out of the Ainsworth. Krijg ik een kopje thee ?"
Tanya: "Sorry maar je blijft niet".
Lorraine: "Ik heb jou vergeven, waarom kan jij mij niet vergeven ?"
Tanya: "Laat me in je tas bekijken".
Lorraine: "Wat een vertrouwen". "
Tanya: "Ik meen het".
Lorraine: "Bewaar je de jouwe soms in de tuin ?"
Tanya: "Ik heb sinds m'n achttiende geen jointjes meer gerookt, en dat weet je".
Lorraine: "Ik ben clean, ik gebruik niet eens de methadon die ik op doktersvoorschrift heb gekregen".
Tanya: "Een kopje thee, en dan ga je".
(Yeah right)

Lorraine: "Heb je een cavia ? Ik ben gek op cavia's".
Tanya: "Ik niet".
Lorraine: "Wat is er met dat hart van je gebeurd ? Ik heb nog niet eens een knuffel gehad. Wat een joekels, ben ik altijd al jaloers op geweest".

Okee, maar waarom was je niet in de rechtbank ?
Lorraine: "Heb je een vent met een spijkerjack en gympen gezien ?"
Tanya: "Niet een, wel honderd".
Tanya: "Het is een veertiger, vettig haar, snor; dankzij hem ben ik niet op komen dagen".

Het blijkt dus haar drugsdealer te zijn waartegen ze moest getuigen in ruil voor strafvermindering na haar arrestaties voor winkeldiefstal en drugsbezit. "Afgelopen dinsdag belde 'Spijkerjack-en-gympies' me op, of ik tevreden ben met m'n gezicht. Ik vroeg om politiebescherming maar ze lachten me uit".

Tanya laat Lorraine overnachten "op voorwaarde dat je weg bent zodra de kinderen op zijn. Morgenochtend spreken we af bij het politieburo, en als je het verknalt wil ik je nooit, maar dan ook nooit meer zien ".
Lorraine: "We hebben het toch wel leuk gehad samen. Weet je nog dat we met een paar vrienden werden opgepakt door de politie ? Je was geweldig; 'No onderstend, wir from Barcelona, dont spiek Inglish'. En ze lieten ons gewoon gaan; die agent schopte ons uit het busje. Teveel schrijfwerk zei ie; ik deed het in m'n broek van het lachen".
Tanya: "Dat was lang geleden".
Lorraine: "Ga je nu doen alsof het nooit is gebeurd ?"

Abi: "Ik wil Konijn, ik kan niet slapen zonder Konijn".
Tanya: "Ga weer naar bed, ik haal hem wel".

Als Tanya de deur opendoet en niemand ziet gaat ze naar de keuken waar Lorraine op het punt staat zich in te spuiten. Max had dus gelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door J_TM op 04-08-2007 15:45:13 ]
pi_52073410
Tis weer gezellig op de Square zie ik
pi_52085848
De hoogtepunten uit de Grote Lorraine & Tanya Show komen later C34, het zijn er teveel om nu op te noemen.

Na een wilde nacht wordt Ian de volgende ochtend met beide benen op de grond gezet als ie ziet dat het borstbeeld verdwenen is. Op naar de Vic.
"Jullie waren het. Geef het terug en ik zal het hierbij laten".
Ronnie: "En zeker weer staren he".
Ian: "Ik heb een voorstel".
Roxy: "Wat heeft dit te betekenen ?"
Ronnie: "Hij heeft een voorstel maar hij wil me natuurlijk in m'n beha zien".
Ian: "Er is iets uit m'n huis gestolen".
Ronnie: "Wat, je maagdelijkheid ?"
Ian: "Dat weet je dondersgoed. Waar is het ? Het is in ieder geval niet waar het hoort".
Roxy: "Bedoelt ie het borstbeeld ?"
Ronnie: "Maar dat hebben we toch al ?"
Ian: "Willen jullie ophouden met die spelletjes ?"
Roxy: "Ophouden ? We beginnen pas".
Ronnie: "Dus iemand heeft het borstbeeld gestolen dat jij van ons gestolen hebt ? Ben benieuwd wat Peggy hiervan zal vinden".
Ian: "Geef het gewoon terug en ik zal jullie het verschuldigde bedrag kwijtschelden".
Roxy: "Niet Peggy of Phil zal z'n grootste zorg zijn maar neef Grant. Hij is gek op borsten, kan er niet van afblijven".
Ian: "Jullie zijn zielig".
Ronnie: "Ken je neef Grant ? Je vrouw wel".

Jane: "Luister goed, geblondeerde trutten. Ik weet heel goed waar jullie mee bezig zijn, en eerlijk gezegd zal me dat een rotzorg zijn".
Ronnie: "Waar heb je het over ?"
Jane: "Het interesseet me geen ene reet of jullie dat stomme borstbeeld terugzeteen of in de gracht goien, maar dat gesodemieter houdt nu op".
Ronnie: "Grant houdt wel van heethoofdige vrouwen".
Jane: "Als jullie over mij en m'n man gaan roddelen is het niet dat borstbeeld dat de gracht in gaat maar jullie; comprende".
Ronnie: "Oeeh".

Tijd om dat 'stomme borstbeeld' terug te zetten.
Ronnie: "Laten we een dealtje maken; wij hebben het niet meer over een zekere neef of over de 'Beale Machine' en jullie klagen niet meer over het eten".
Roxy: "Waarom sluit jij deals met de Beales ?"
Ronnie: "Omdat ik me daar niet aan ga houden".

En wat spookt dochterlief allemaal uit ?
Lucy: "We zouden toch bij de metro afspreken ?"
Craig: "Een nobel krijger berijdt z'n voertuig met trots".

Eerst naar de kroeg om een tientje sleutelgeld af te persen van die twee bimbo's, en dan naar de buurtsuper om drank te kopen.
Craig: "Ik neem er zes".
Patrick: "Hoe oud ben je eigenlijk ?"
Craig: "Hoe oud ben jij ?"
Patrick: "Oud genoeg om jongens als jij te doorzien"
Craig; "Wat me niet doodt maakt me alleen maar sterker".
Patrick: "Da's dan negen achtennegentig".
Craig: "Alsjeblieft en laat de rest maar zitten opa, je zult het wel hard nodig hebben".

Lucy: "Ik neem er nog een".
Craig: "Straks word je nog dronken".
Lucy: "Da's precies de bedoeling".
Craig: "Ik denk niet dat je ouwe het daar mee eens zal zijn".
Lucy: "Kan mij wat schelen wat ie denkt".
Craig: "In kongfu-films hebben ze respect voor hun ouders".
Lucy: "Kongfu-films interesseren me niet en jij hebt geeneens een vader".
Craig: "Ik zou hem tenminste respecteren".
Lucy: "Niet als ie zoals de mijne was".
Craig: "Als je je pa wilt laten uitschakelen dan kan dat geregeld worden".
Lucy: "Je bent een aardige jongen maar soms kraam je een hoop onzin uit".
Craig: "Dwaas is zij die de ware bedoelingen van een nobel krijger onderschat".

En dwaas is hij die op voet van oorlog leeft met de eigenaren van de kroeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door J_TM op 04-08-2007 16:47:18 ]
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:23:51 #264
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_52090370
Grappig dat Jane Pete Beale ter sprake bracht. Van de week zei Peter Beale, toen hij Billy hielp bij de fruit & veg, "treacle" tegen een klant. Dat zei zijn opa toch ook altijd?
pi_52099427
DE GROTE LORRAINE & TANYA SHOW; DEEL 1
Lorraine: "Het is niet wat het lijkt".
Tanya: "Het is precies wat het lijkt. Spullen pakken en wegwezen !"
Lorraine: "Ik gebruik het alleen ''s nachts, anders kan ik niet slapen".
Tanya: "En ik ben prinses Mabel".
(Abi: "Mammie, heb je Konijn al gevonden ?")
Tanya: "Ik ben nog niet klaar met je".

Lorraine: "Je bent lang weggebleven".
Tanya: "Ik probeerde mijn dochter in te stoppen".
Lorraine: "Ik neem aan dat je haar niet over mij hebt verteld".
Tanya: "Over tante Rainie die niet eens een verjaardagskaart heeft gestuurd ? Pak je spullen en verdwijn voordat Max terugkomt".
Lorraine: "Wat ik toen tegen je zei he...".
Tanya: "Dat waren allemaal leugens. Heb je altijd al gedaan, liegen".
Lorraine: "Ik ben clean, echt".
Tanya: " 'Ik ben clean'. Kom op zeg".
Lorraine: "Ik probeerde".
Tanya: "Je probeert al sinds weet ik hoe lang. We kunnen allemaal proberen maar ben je ooit ergens in geslaagd ?"
Lorraine: "Vier tienen en drie zessen voor m'n examens. Wat heb jij gehaald ?"
Tanya: "Dat was twintig jaar geleden, ik heb het over wat je na je zestiende hebt gedaan".
Lorraine: "Wie ging er naar de universiteit ? Ik niet, ik zakte. Alles wat ik wilde worden, alles wat ik kon bereiken ... Twee weken voordat...".
Tanya: "Zet alsjeblieft een andere plaat op".
Lorraine: " 'Kom naar d'r feest Rainie, dan stel ik je aan wat vrienden voor', 'Snuif dit Rainie, dan kom je de nacht door', 'Wees niet bang Rainie, het zal je goed doen' ".
Tanya: "Ik ben nooit aan de spuit geweest; sterker nog, ik heb het je afgeraden".
Lorraine: "Tuurlijk".
Tanya: "We waren nog kinderen, en we deden hetzelfde als alle andere kinderen in Ainsworth".
Lorraine: "Wie werd er ook alweer verliefd op een getrouwde man ? 'He's 24 sis, wat moet ik doen ?', 'Hij is zo ouderwets, zal ik hem over de drugs en het non-stop feesten vertellen ?' Uren hebben we zitten praten over wat je moest doen. En wat deed je, je liet mij achter met ma; geen examen, geen studie, geen leven. BTW, heb je Max al over de drugs verteld ?''.
Tanya: "Gaan we chanteren ?''
Lorraine: "Don't be daft. Ik heb altijd van je gehouden, maar ik verga van de pijn. Leen me 20 piek, anders moet ik rare dingen doen en dat kan ik niet aan".

Doet ze het of doet ze het niet ? Meer in deel 2

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 05-08-2007 15:16:11 ]
pi_52107691
Hehe, nou iig bedankt voor de dagverslagen J_TM. Ik zal ze eens grondig doorlezen
pi_52119295
DE GROTE LORRAINE & TANYA SHOW; DEEL 2
Lorraine: "Wat jij doet is net zo gevaarlijk".
Tanya: "Nu loop je uit je reet te lullen".
Lorraine: "Het maakt je lever kapot. Dit (methadon) is zeer verslavend; je lichaam kan het jarenlang aan zonder dat je last krijgt van bijverschijnselen".
Tanya: "Kijk naar ons beiden. Hoezo geen bijverschijnselen ?"
Lorraine: "This is lifestyle; ik moet bedelen en tippelen, ik kan wel honderd doses aan".
Tanya: "Wat ? Als jij zo doorgaat zul je niet eens veertig worden".
Lorraine: "Besef je wel wat een bofferd je bent ? Voor hetzelfde geld was jij het die in die sportwagen werd gesleurd".
Tanya: "Hou op met steeds anderen te beschuldigen en draag verantwoording voor je leven".
Lorraine: "Jij hebt makkelijk praten".
Tanya: "Okee, ik heb jou en ma in de steek gelaten, ik heb jou aan de wiet en de speed geholpen. Maar je hand ophouden, daar ben je veel te goed voor. Je had inderdaad kunnen gaan studeren en iets met je leven kunnen gaan doen, maar je hebt al je kansen verspeeld. Je bent geen heroineverslaafde maar een mislukeling; heb je enig idee wat het met me doet om jou je leven te zien vergooien ?"
Lorraine: "Je hebt gelijk, dit kan zo niet doorgaan. Ik ga morgen naar de kliniek om af te kicken ook al verga ik van de pijn. Die methadon werkt niet; geef me twintig piek, meer vraag ik niet".

Tanya stelt voor om de boete te betalen met geld uit haar Ontsnappingsfonds (opgericht voor het geval Max weer vreemdgaat).
Lorraine: "That makes me feel really Iousy".
Tanya: "Ik krijg een baby, en ik zou niets liever willen dan dat haar tante Rainie bij de doopplechtigheid aanwezig is; in een sjieke outfit, drugsvrij en met een toekomst".
Lorraine: "Ik zou dat graag willen...".
Tanya: "Here's the deal; ik waardeer het dat je nu bij me bent, en dus wil ik dat je die methadon innneemt.."
Lorraine: "Je begrijpt het niet".
Tanya: "SHUT UP AND LISTEN ! En morgenochtend gaan we kijken of je kan worden opgenomen voor een afkickprogramma. Of ... je neemt dit geld en doet ermee wat je wilt; jezelf de eeuwigheid inspuiten of een overdosis nemen voor mijn part, maar dan blijf je voorgoed bij mij en m'n gezin uit de buurt. En als je toch in m'n buurt komt wil ik niets meer met je te maken hebben; aan jou de keus".
Lorraine: "Twintig piek".
Tanya: "Graag of niet".
Lorraine: "Ik wil wel doen wat je zegt maar ik ben er nog niet klaar voor; overmorgen misschien".
Tanya: "NEE, NU ! Grijp je die kans die ik je aanbiedt of neem je die oprotpremie ?"

Op hetzelfde moment dat Max thuiskomt en Tanya hem op de hoogte brengt gaat Lorraine, vijfhonderd piek rijker, er als een haas vandoor.

Abi: "Mammie, wie was die mevrouw waar je mee praatte gisteravond ?"
Tanya: "Don't worry about her, she's gone".
Abi: "Je zei dat je het me morgenochtend zou vertellen, maar het is nu middag".
Tanya: "Het was iemand die ik nog ken van vroeger".
Abi: "Wat wou ze ?"
Tanya: "Iets dat ik 'r niet kan geven; we zullen haar nooit meer zien".

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 06-08-2007 11:10:59 ]
pi_52126100
hehe opgerot staat netjes
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:32:42 #269
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_52128965
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:55 schreef Cecelia34 het volgende:
hehe opgerot staat netjes
Dat denk je toch niet, hè. Die komt heus wel weer terug
Heerlijk, een drugsverslaafde, daar was ik wel aan toe
pi_52135547
Hehe, ach je weet toch hoe dat dat liedje gaat he Wickedangel? : always look on the bright side of life
pi_52137244
Lol @ wickedangel. Ze zal een hoop onrust met zich meebrengen. En Tanya heeft dus ook nog wat lijken in de kast. Ik vind Tanya leuk dus die mag best eens een goede storyline hebben.

Weet iemand trouwens hoe het met 'Jim Branning" gaat? Is hij herstellende?
pi_52152845
Afl. 060807: RUDEBOY OR DAREDEVIL
Craig: "Jij bent bang. Pappies kleine meid is bang".
Lucy: "Echt niet, en voor hem zeker niet".

Sean scheurt in Charlies taxi door de Square alsof ie Schumacher is en rijdt bijna Yolande aan.
Charlie: "Waar is de rest van de huur ? Je denkt zeker dat het hier een hotel is. En voor straf neem ik al het geld".

Deano: "Wat doet hij hier ?"
Carly: "Hij komt douchen".
Deano: "Kan ie zeker gebruiken, hij stinkt een uur in de wind".

Maar daar blijft het niet bij.
Deano: "One of these days".
Sean: "One iof thees days what ?"

Sean: "Kom op, sla me dan als je durft".
Carly: "Je kunt gaan douchen".
Sean: "Krab jij m'n rug dan ?"

Op naar de kroeg waar een paar klusjes op he wachten zoals de bloemen verzorgen.
Sean: "Sorry, I don't do flowers".
Ronnie: "We doen het hier op mijn manier en als je dat niet bevalt dan weet je waar de deur is".

Max komt voorbij met een grote bos bloemen.
Sean: "Slecht geweten ?"
Max: "Ik heb een topbaan, een vrouw en twee kinderen; wat heb jij eigenlijk ?"
(Dat zal over een paar maanden duidelijk worden)

Max: "Liefde is blijven geven om de mensen van wie je houdt".

Lucy: "Zullen we een spelletje doen ?"
Lauren: "Kaarten zeker ?"
Craig: "Scrabbelen ?"

Het wordt dus 'waarheid, durven en doen', en om te beginnen moet Lucy uit een fles whisky drinken, maar zij weet een hele goeie voor Lauren. "Durf; bel 112 en zeg dat het huis in brand staat". Of deze: "Take your top off".
Dan komt Abi binnen; Marge zit vast in de jampot. Tijd om te stoppen.

Yolande houdt Charlie aansprakelijk voor de schade die Sean heeft aangericht ("Het kan me niets schelen wie er achter het stuur zat"). Ondertussen slaagt meneer er niet in om de stamgasten 'service with a smile' te bieden, en dan komt z'n zeurderige oom ook nog eens langs ("Pak je spullen en zoek maar een andere gek"). Sean moet eens een hartig woordje wisselen met dat bemoeizuchtige kreng van een Yolande, maar als Stacey niet tussenbeide was gekomen dan had ie een pak rammel gekregen van Patrick. Opnieuw stelt ie z'n zus teleur ("Loop maar weg, zoals gewoonlijk").

Lucy heeft een nieuwe durf-opdracht; drank stelen uit de buurtsuper. Helaas wordt ze betrapt. "Vertel alsjeblieft niks tegen pa".
Patrick: "Ik vertel het eerder aan de politie".
(Behalve deze keer dan)

Sean lucht z'n hart bij Carly; hij mist z'n diensttijd en voelt zich schuldig dat hij destijds Stacey achterliet met de zware taak om voor Jean te zorgen.

Als Yolande er achterkomt dat Patrick gewonnen geld heeft achtergehouden is voor haar de maat vol. "Hou het geld en drink jezelf lekker het graf in".

In de cliffhanger krijgt Patrick een klap en stort ie neer. Was het Sean of de nobele krijger die dezelfde missie als zijn geliefde vervulde en daar wel in sloeg ?

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 07-08-2007 21:42:54 ]
pi_52180567
Afl. 070807:
Terwijl de politie naar de Square komt drinkt Yolande samen met Denise haar verdriet weg. "Een ding is zeker, hij zal nooit meer misbruik van me maken".

Ronnie: "Oi, you! Back! now ! Ik kan niet eens naar de plee gaan zonder dat jij er tussenuit knijpt."
Roxy: "Ik mag toch wel kijken".

Roxy: "En jij mag zeker wel kijken ?"
Ronnie: "Ik praat met de klanten, PR weet je wel".
Roxy: "Eerder 'je grote neus er in steken' ".

Denise: "Kom op, het is heus niet de misdaad van de eeuw".
Yolande: "Liegen tegen je partner ?"
Denise: "Alsof ie jou bedriegt".
Yolande: "Dat heeft ie al gedaan. Hij heeft geen greintje respect voor wat ik wil en wat ik voel".

Yolande: "Jij en Kevin willen nr. 41 omtoveren tot een gezinswoning, net als wat Ian en Jane doen; toekomstplannen maken heet dat. Maar hoever kijkt Patrick in de toekomst en wil hij die toekomst wel met mij delen ?"

Yolande (tegen de ober): "Thank you".
Denise: "Hij is nog maar een jochie".
Yolande: "Ik heb het eens met een jonge vent geprobeerd; helemaal niks".

Ondertussen vertelt Sean dat hij Patrick op de grond zien liggen nadat de dader zich uit de voeten maakte, maar dat hij niet naar de politie kan gaan.
Carly: "Je bent onschuldig, gedraag je daar ook naar".

Daar denken Deano en Chelsea anders over.
Deano: "De dader is een mafkees".
Chelsea: "En hij verdient het om opgesloten te worden; zijn naam is Slater, Sean Slater".

Denise: "Ik ga hier niet weg terwijl een goede vriendin zich publiekelijk aanstelt".

Omdat niemand weg mag maakt Ian van de gelegenheid gebruik om patat te bakken; samen met een van de hoofdverdachten.

Ronnie: "Ik weet het niet; drinken voor de halve prijs okee, maar eten voor de halve prijs".
Roxy: "Zie het als onze bijdrage aan de buurt".
Ronnie: "Zie het als een enkeltje faillisement".

Inspectrice Dunn: "Is Sean Slater thuis ?"
Mo: "Wat moeten jullie van hem ?"
Insepctrice Dunn: "En U bent ?"
Mo: "Z'n kleindochter".

Abi: "Pappie, Mr. Truemann is aangevallen. Een of andere gek met een bijl of een pistool".
(Zou het dan toch...?)

Als Carly met de politie naar d'r huis gaat is Sean spoorloos verdwenen; slimme zet.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:37:29 #274
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_52182425
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:41 schreef mommychaos het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met 'Jim Branning" gaat? Is hij herstellende?
Vorige week nog geGoogled maar ik kwam niet verder dan dat hij idd herstellende is. Laten we het hopen!
Zou Sean nu altijd 'voortvluchtig' blijven en zijn ze zo op een elegante manier van hem af? Hij had zich toch misdragen
pi_52239559
Afl. 090807:
Tanya: "Kom hier, dan krijgen jullie een knuffel".
Abi: "Heb je soms gedronken ?"

Lauren: " 'Heb je soms gedronken'; waar slaat dat nou op ? Hou toch een keer je bek".

En Tanya wil weten of de meiden hebben gedronken als ze de fles whisky ziet.
Abi: "Ik was het niet".
Tanya: "NAAR BOVEN, ALLEBEI !"
(Een mooi moment voor Lauren om weg te lopen)

Max: "Heb jij Lauren soms gezien ?"
Stacey: "Ik heb wel wat belangrijkers te doen dan op de Brannings te letten".

Abi: "Het is allemaal min schuld he, ik en m'n grote mond. Als je tegen mij was uitgevallen dan was ik ook weggelopen".

Max vindt Lauren bij de speeltuin en heeft een vader-tot-dochter gesprek. "Op jouw leeftijd heb ik ook een halve fles opgedronken, ben toen twee dagen misselijk geweest".

Ondertussen krijgt Yolande te horen dat de operatie geslaagd is maar dat het niet zeker is of Patrick wel zal herstellen. De politie is op zoek naar Sean en kamt de hele Square uit.
Chelsea: "Hoe langer hij wegblijft hoe moeilijker hij het zichzelf maakt".
Deano: "We hadden er ons buiten moeten laten. Wat als hij er achterkomt dat wij hem hebben verlinkt ?"

Sean: "Gotta problem ?"
Gus: "Nee hoor".
Sean: "Wie bel je ?"
Gus: "Eh, de marktinspectie".
(En ik ben gek, koop maar een nieuw mobieltje)

Janine, Phil en Sonia hebben het geprobeerd, maar geen van allen is het ze gelukt; en ook Sean slaagt er niet in om zijn arrestatie te ontlopen. De blik op zijn gezicht spreekt boekdelen.
pi_52282996
Afl. 108007: DE SLATER TAPES; DEEL 1
Sean: "Ga je me nog ondervragen of hoe zit dat ?"
Alan: "Sean Slater ?"
Sean: "En jij bent ?"
Alan: "Alan Simon; je enige vriend op dit moment".

Denise: "Patrick is een ouderwetse man; als je z'n vrouw beledigt slaat ie er op los".

Yolande: "Als ik gewoon m'n mond had gehouden dan was dit niet gebeurd".

Stacey wil Sean zien en trapt een scene omdat ze d'r zin niet krijgt.
Inspecteur Carson: "Als jij zo doorgaat krijg je hem te zien, in de cel naast je".

Sean: "Jullie maken een grote vergissing".
Dunn: "Waarom zei je dat dan niet een paar uur geleden ?"
Sean: "Wist ik veel dat jullie naar me op zoek waren".
Dunn: "Zeiden die politieagenten je dan helemaal niks ?"
Sean: "I was minding my own business, en ineens was ik staatsvijand nr. 1. Ik dacht dat ik er maar beter vandoor kon gaan".

Stacey vindt het niet grappig dat Charlie Dot naar het ziekenhuis brengt. "Is je familie soms niet belangrijk ? Yolande is er echt niet bij gebaat dat de politie de verkeerde heeft opgepakt".
Charlie: "Wat mij betreft hebben ze de juiste opgepakt en mogen ze de sleutel weggooien".

Tijd voor een bezoekje aan huize Fox-Wicks.
Stacey: "JIJ HEBT SEAN ER IN GELUISD, OMDAT IE JE HEEFT GEDUMPT".
Chelsea: "Typisch iets voor jou om dat te denken".
Stacey: "En typisch iets voor een gestoorde achterbakse trut om zoiets te flikken".
Chelsea: "Ik heb de politie alleen verteld wat ik heb gezien".
Stacey: "Sean heeft veel fouten gemaakt en dat zelf toegegeven maar hij zou nooit ee oude man neerslaan".
Chelsea: "Je kent hem niet, niet zoals ik hem heb gezien".
Stacey: "En wat bedoel je daarmee ?"
Chelsea: "De manier waarop ie zich gedraagt, die blik in z'n ogen waarmee ie je aankijkt".
Stacey: "Omdat ie je spuugzat was. Hij heeft je altijd een stomme trut gevonden".
(Ooh, dat is lelijk; maar je hebt deze ronde wel verloren Stace)

[ Bericht 1% gewijzigd door J_TM op 11-08-2007 15:51:12 ]
pi_52285930
DE SLATER TAPES; DEEL 2
Mo: "SOMEBODY WANNA SAY SOMETHING ? VOORUIT, HEBBEN JULLIE JE TONG VERLOREN ?"
Ronnie: "Leave it, there's already enough trouble as it is".
Mo: "Zijn jullie soms Slater-moe ?".
Ian: "Je zegt het zelf, Mo".

Jane: "We zijn heus niet tegen je familie".
Mo: "Sean is familie".
Ian: "Dan weet ik nog een familielid; Trevor. We hadden hem moeten verdrijven, dan was Little Mo al die klappen bespaard gebleven".
Mo: "Dus de geschiedenis herhaalt zich ?"
Ian: "Inderdaad; de Slaters die hun kop in het zand steken voor de problemen".

Dunn: "De rol van je vriendin in dit verhaal ontgaat me. Volgens haar wou je ons spreken, ze nam ons zelfs mee om jou te zien; dus waarom zou je dan op de vlucht slaan ? Ik heb dit al zovaak meegemaakt; ontkennen, de deuren dichtslaan, je komt er niet ver mee. Het haalt je in op de meest onverwachte momenten. Of misschien probeerde ze ons te helpen; ze wist dat je schuldig was en wou het ons makkelijk maken".

Sean: "Where is she (Dunn) ?"
Alan: "Teabreak. Ik heb ook wel zin in een kopje thee, met een donut".

Chelsea: "Ja, ik heb iets met Sean Slater gehad, en ik viel op hem. Iedereen zou op hem vallen, maar als je eenmaal ziet hoe hij werkelijk is wil je weg en zo snel mogelijk".

Mo: "Goed dat Sean hier niet is, want ze zouden hem aan de eerste de beste lantaarnpaal opknopen".
Charlie: "Dat is dan zijn verdiende straf".
Mo: "Je bent al net zo erg als de rest in de Vic".
Charlie: "Als ie echt schuldig was dan zou jij de eerste zijn die hem de strop omlegde".
Mo: "Hij kan een wilde jongen zijn".
Charlie: "Niet alleen een wilde jongen; wat dacht je van Jean ? We weten helemaal niks over hem; hij dook hier onverwachts op en vertelde niets over zichzelf. Ik heb geen flauw benul wat er in z'n hoofd omgaat, en juist dat maakt me bang".

En Chelsea en Deano moeten ook bang zijn; als Sean naar z'n cel wordt gebracht en hij ze naar de uitgang ziet lopen weet hij meteen hoe laat het is. "JULLIE ZIJN DOOD! HOREN JULLIE DAT ? "
pi_52291706
Hehe, wat had Sean nu gedaan Stoute jongen
pi_52307628
ik geloof er niets van dat hij het heeft gedaan
pi_52308280
Ik ben het met Miracle drug eens, ik heb net de omnibus gezien. Ik denk dat het dat rattige vriendje van Lucy is. En sean spreekt de waarheid.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:28:59 #281
521 ruby
Hell yeah!
pi_52313293
Dat is ook het eerste wat ik dacht; dat psycho vriendje van Lucy. Aangezien hij er blijkbaar ook geen moeite heeft om haar vader om te leggen.

Sean zou een gemakkelijke prooi zijn, maar daar trappen we niet in.
pi_52337387
Hehe. wat heeft Sean nu gedaan?? Ian vermoord? Ik snap er helemaal niks meer van
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:13:46 #283
521 ruby
Hell yeah!
pi_52337944
Nee, dat gaat over dat creeperige vriendje van Lucy.
Die gaf haar te kennen dat als Lucy van haar vader af zou willen, dat dat geregeld kan worden (met z'n pistool in z'n dashboard).
pi_52343948
Ah zo Sorry ruby
Sinds wanneer heeft Luce eigenlijk een vriendje? Hehe en Ian gaat daar mee akkoord??
Is er inmiddels nog wat nieuw lekker vlees bijgekomen of zijn t nog voornamelijk de oude kwijlebakkies en de huidige ehm, jongere kwijlebakkies?
pi_52345705
Afl. 130807: HAPPY DAYS ARE HERE AGAIN
Dit nummer staat op de cassette in de kamer van Patrick, maar is er wel een reden om blij te zijn ?
Yolande: "En wanneer je straks wakker wordt is het een gewone dag waarop je je druk maakt om bestellingen die moeten worden afgeleverd".

Uiteindelijk ontwaakt Patrick uit z'n coma, en blijken z'n streken onaangetast. Alleen kan hij de politie nog niet vertellen wie hem heeft neergeslagen.

Ronnie heeft te horen gekregen dat Peggy een week langer in Portugal blijft toen Roxy bezig was "om al het warme water op te maken".
Roxy: "Sommigen van ons moeten schoon zijn".
Ronnie: "En sommigen van ons hebben nauwelijks een druppel warm water".

Deano: "Het spijt me dat je boos bent (Caz) en het spijt me je vriendje een gestoorde gek is maar ik heb verteld wat ik heb gezien".

LEUGEN VAN DE WEEK
Lucy: "Ik kan hem (Craig) niet uitstaan".

Tanya wordt naar het ziekenhuis gebracht en Stacey Slipper gaat mee; maar het blijkt loos alarm, het waren slechts urineproblemen. Stacey moet Max nogmaals duidelijk maken dat ze niet met z'n tweetjes in een ruimte kunnen zijn.
Tanya: "Ik weet wat we gaan krijgen. Wat zou je tegen een zoon zeggen ?"
(Goh, hij lijkt erg veel op Sean)

Carly verkoopt een auto aan Denise's baas Miss Masood en haalt nog net op tijd het shirt van Sean uit de kofferbak; er zit een grote bloedvlek op.

Sean denkt dat hij staat op het punt om vrijgelaten te worden wegens gebrek aan bewijs. "Jullie komen afscheid nemen".
Dunn: "Je bent gearresteerd wegens poging tot moord; een derde getuige heeft je gezien".

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 14-08-2007 13:47:07 ]
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:28:27 #286
521 ruby
Hell yeah!
pi_52367311
Jaaaa....nu heeft Carly dus dat shirt van Sean gevonden inclusief bloedvlek? Hmmm, zou dat de zaak weer veranderen?
pi_52371206
Afl. 140807: IAN'S HOUSEWARMING PRATY
Jane: "Eh, wat is een praty ?"
(Maak je geen zorgen Ian, in het eerste seizoen van 'Topstars' werd er een dance-patry georganiseerd)

Stacey kan het niet opbrengen om Sean op te zoeken. Charlie trouwens ook niet. "Hij is ecen geniepig mannetje dat er genoegen in schept om mij en anderen in de zeik te nemen."
Stacey: "Als hij iedereen zou neersteken aan wie hij een hekel had dan zou hier nu niemand meer zijn".
Charlie: "Hij is je broer, maar op een dag zul je hem echt leren kennen, en hij zit nu waar hij hoort".

Dokter: "Voor iemand van Uw leeftijd vordert U snel".
Patrick: "Ik ben nog lang niet rijp voor de schroothoop".

Ronnie: "Ik weet hoeveel geld er op tafel ligt".
(Bedankt voor je vertrouwen zus)

Brad: "Sean zat ooit in het leger".
Dot: "Daar had ie moeten blijven".
Mo: "Wat staan jullie te smoezen ?"
Dot: "Iets persoonlijks".
Mo: "Zo te horen wel erg personlijk".
Dot: "Sommigen van ons hebben een kort lijntje nodig".
Mo: "En wat voor lijntje had jouw Nick ?"

Sean: "Ik kan vijftien jaar krijgen voor poging tot moord. Ooit was ik moeders trots maar ik heb het verprutst door weg te lopen na de dood van pa en Stacey achter te laten met de brokstukken. In het leger heb ik het verprutst en nu ook. Ik koesterde valse hoop door te denken dat ik Stacey nog had. Als je wilt weten hoe je alles kapot kunt maken wat je lief hebt vraag het mij maar, ik ben de expert. Ik ben bereid om m'n fouten toe te geven maar ik ga geen vijftien jaar zitten voor iets wat ik niet heb gedaan".

De housewarming-praty is een succes, alleen knijpt Lucy er stieken tussenuit met Craig. Lauren heeft beloofd haar mond te houden maar kan dat niet waarmaken.
Ian: "Ik vermoord die achterbakse leugenachtige ...."

Patrick zweert dat ie geen stap meer in de buurtsuper zal zetten; hij wil het verkopen en terugkeren naar Trinidad.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:31:05 #288
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_52373748
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef ruby het volgende:
Jaaaa....nu heeft Carly dus dat shirt van Sean gevonden inclusief bloedvlek? Hmmm, zou dat de zaak weer veranderen?
Nee. Je hebt de vlek gezien onderaan het shirt, het klopt meer met de theorie dat hij zich over Patrick heen heeft gebogen dan dat bloedspetters er moeten uitzien als hij de klap zou hebben uitgedeeld.
Ik denk trouwens dat Jim in dit stadium ziek moet zijn geworden, aangezien hij zogenaamd bij Carol is.
pi_52380681
Ja Wicked Angel, dat dacht ik ook. Opeens moest Charley mee met Patrick naar het ziekenhuis ipv Jim. Althans, dat gevoel had ik ernstig bij die scenes.
pi_52434418
Afl. 160807:
Lauren: "Het is allemaal mijn schuld".
Tanya: "Echt niet".
Abi: "Het is een beetje jouw schuld".

Dot: "Ik zal bidden dat ie z'n fout inziet".

Mo: "Als je hulp nodig hebt, ik weet iemand met een honkbalknuppel".

Yolande praat Patrick die remigratieplannen uit z'n hoofd, en Ian gaat met Max naar huize Craig.

Dot: "Jij bent niet zo'n perverseling (Bradley), daar ben jij het type niet voor".

Ian: "Ik weet nog dat ze zei 'pa, gaan we naar de biospook ?' ".

Craig acht de tijd rijp om eh.. het te gaan doen.
Lucy: "Ik dacht dat we zouden wachten".
Craig: "Dat doen we toch ook".
Lucy: "Dan wacht je maar langer".
Craig: "Je bent geen kind meer, zoals Lauren".

Max: "She's a teenager, it's her job".

Ian en Max arriveren ter plaatse en breken de duer open. Max houdt Craig tegen de muur terwijl Ian z'n conclusies lijkt te trekken na het zien van het pakje condooms op bed.
Craig: "Ik kan je aanklagen".
Max: "Be my guest".

Lucy: "Ik heb toch gezegd dat het me spijt".
Ian: "Zeg dat maar tegen haar (Jane)".
Lucy: "Hee, da's mijn mobieltje".
Ian: "Was".
Lucy: "Da's niet eerlijk".
Ian: "Je hebt tegen me gelogen, da's ook niet eerlijk".

VRIJE VERTALING VAN DE WEEK
Dot: "Tiet veur 'n pafke".

Carly neemt het Deano en Chelsea bijzionder kwalijk dat Sean door hun schuld straks vijftien jaar moet zitten voor iets wat hij niet heeft gedaan. Dan komt Patrick tussenbeide. "Wees trots op wat ze hebben gedaan. Ik wilde vluchten maar in plaats daarvan ging ik de confrontatie aan. Misschien moet jij weggaan en volwassen worden".

En Ronnie en Roxy zullen straks de confrontatie met Peggy aan moeten gaan als die hoort dat er voor drie mille aan bier is gestolen.

Ian: "Veertien jaar en nu al weet iemand haar tegen me op te zetten. Die smeerlap gaat hier voor boeten".
(Dat wordt dus een confrontatie met het wapen van de nobele krijger)
pi_52434685
Ik moet het helaas een half jaar zonder EE doen.... (ben in buitenland en heb hier geen bbc...)
Is er een site met samenvattingen..? Iets uitgebreider dan die op de officiele site?
pi_52448613
Wat dacht je van dit forum ?
pi_52448797
Kan, maar die losse quotes die hier geplaatst worden, zeggen weinig als je niet kijkt... (en als je wel kijkt tja, dan heb je ze zelf al gezien...)
pi_52477537
Afl. 170807: EXIT THE DRAGON'S DEN
Lucy is nog steeds boos en weigert met Ian aan een tafel te ontbijten.
Als Craig haar op d'r in beslag genomen mobiel belt is het "LEAVE HER ALONE !"

En wie zou Lauren bellen ? "Een vriendin".
Max: "Welke vriendin ?"
Lauren: "Emma, van school".
Abi: "Waarom ?"
Max: "Geen ge-waarom en ruim af".

Tanya: "Kom op, ze weet wat ze doet".
Max: "En vorige week piepte je nog wel anders".
Tanya: "Dat was iets anders".
Max: "Oh ja ? Ze begint anders wel op Lucy te lijken".
Abi: "Is d'r pa geflipt ?"
Max: "Kijk eens aan, je hebt dus wel oren".
Abi: "Wedden dat ze huisarrest krijgt".
Max: "Dat weet ik nog zo niet, maar jij hebt het in ieder geval wel".

Carly (teleurgesteld in Deano): "You make me sick".

Lucy: "GET OUT! I DON'T WANT YOU IN MY ROOM !"

Stacey: "Oi, what's all this about then ? Ons huwelijk bekostigen zodat wij de rest van ons leven bij jou in de schuld staan ?"
Max: "Dat probeer ik juist te voorkomen".

Ondertussen komt de politie langs om vragen te stellen over Craig. Lucy ontkent dat er seks in het spel was. En ook Craig zweert bij hoog en laag dat ze hooguit hebben geknuffeld.

De Zusjes organiseren een Victoriaanse dag met een twee pilsjes halen, derde voor 1p.
Ronnie: "Heb je een vervangende bestelling gedaan voor het bier dat je hebt kwijtgemaakt ?"
Roxy: "Nee".
Ronnie: "Moet ik dan ook alles zelf doen ? Zorg dat ze het deze ochtend nog afleveren".
Roxy: "Alright (zucht)".
Ronnie: "Effe dimme ja, door jou moeten we drie mille terugverdienen".
Roxy: "Ik wil geen ruzie maken, maar waarom per se een Victoriaanse dag ? Kunnen we niet een 80s dag houden of een Abba-dag ?"
Ronnie: "Voor het geval je het nog niet door hebt, dit is de Queen Vic en niet de Voulez Vous".

Ronnie: "Haal; jij de kostuums op ?"
Roxy: "No way dat ik daar in ga rondlopen".
(Oh nee ?)

Stacey en de familie Branning gaan samen op de foto; de fotograaf heeft een groot gevoel voor humor.
(Tegen Abi en Lauren)": Dragen jullie Kate Moss en Lily Allen ?"

(Tegen Max): "Bent U de schoonvader ? Komt U ook zo laat op de Grote Dag ?"

(Tegen Dot): "Heeft U Uw kunstgebit in het water staan ? U mag best lachen hoor, het is geen olieverfschilderij".

"En dan nu de schoonvader, het offerlam en de blozende bruid".
(En Stacey maar denken 'Laat die vent z'n bek houwen')

Deano wil z'n getuigenverklaring intrekken maar Chelsea is bang dat ze er dan alleen voor staat. "Misschien moet ik de Square maar verlaten, ben ik tenminste veilig voor hem".
Deano: "Hij gaat de bak in".
Chelsea: "Maar zelfs dan nog kan ie me laten ombrengen zonder dat er bloed aan z'n handen zit. Misschien moeten ma en Libby ook weg".
(No need to worry Chels, Deano gaat gewoon getuigen)

Ian ontploft als ie hoort dat Craig er met een waarschuwing vanaf is gekomen en gaat naar het Hol van de Draak om met dat stuk ongeluk af te rekenen. "YOU STAY AWAY FROM MY DAUGHTER ! GEEN TELEFOONTJES, GEEN SMS-JES, EN GEEN EMAILS. JE BLIJFT UIT DE BUURT VAN M'N HUIS, M'N WERK EN M'N FAMILIE, BEN IK DUIDELIJK ?"
Craig: "En ik moet bang voor je zijn".
Ian: "Ik geef je 300 piek als je m'n dochter voorgoed met rust laat, begrepen ?"

Lucy kan daar niet mee lachen, en onder het mom van een glaasje water halen spreekt ze met Craig af. Ze wil het geld zien.
Craig: "Wat, vertrouw je me niet ?"
Lucy: "Waarom zou ik jou moeten vertrouwen ? Ik heb je verdedigd, ik heb ruzie gemaakt met pa. Je had hem moeten beroven".
Craig: "Ik kon niet anders".
Lucy: "Let me see".
(Die zie je nooit meer terug)

Craig: "That's mine".
Lucy: "No, it's not".
Craig: "Dus je wil het geld ? Mooi, dan is het nu uit".
Lucy: "Het is niet uit, want vanaf nu bepaal ik alles".
Craig: "Wat is dit ?"
Lucy: "Of wil je soms terug naar de politie ? De volgende keer vertel ik ze alles, maar dan ook alles".
pi_52483526
Hmm da's vervelend MevrouwLili , in welk land zit je als ik vragen mag ?
Tja, je zou op de BBC site kunnen kijken, maar die is ook niet altijd zeer begrijpelijk ( mijn mening )
Ik zou kunnen proberen om van iedere aflevering een verslag te maken, als t me lukt :$ .
Weet niet of je daar wat aan zult hebben? Laat t me maar weten
pi_52486008
Toen ik nog keek en wel eens aflevering had gemist keek ik naast de verhaaltjes van J_TM ook even op http://www.digitalspy.co.uk/soaps/eastenders/. Klikken op de blauwe titels en dan lees je best wel veel over de afgelopen afl., spoilers en komende afleveringen. Jee, het zegt mij allemaal niks meer, maar ja, zelf voor gekozen.
pi_52486859
hehe t zegt mij ook allemaal niks meer Suko, ik ben al een trouwe NIET kijker sinds Pauline Fowler onder de eh ik bedoel gecremeerd is dus .
Maar iig bedankt voor de link Misschien dat MevrouwLili daar wat aan heeft
pi_52489944
Misschien dat ik daar wel even kijk ja. Een half jaar zonder EE is afkicken Ik zit in Noorwegen overigens (Oslo) voor eenhalf jaartje studie.
Maar ga voor mij geen samenvattingen zitten maken hoor! Zo hoog is de nood ook niet, maar toch bedankt
pi_52529007
Hehe oke dan Wel leuk dat je daar een halfjaartje studie volgt Ben er nog nooit geweest
Wat studeer je als ik vragen mag? ( ja sorry ik heb nogal de onaangename gewoonte om nieuwsgierig te zijn )

( ik heb zelf al een halfjaar niet meer gekeken erg he )

Lijkt me btw wel een mooi land Veel plezier daar!!
pi_52540791
Ik studeer kunstgeschiedenis, dus ik ga me storten op de Scandinavische kunsten. Daarbij ga ik ook mijn Noorse kunsten verbeteren met taallessen en een vak over Edvard Munch in het Noors.
Het is hier schitterend, ben er al tig keer geweest maar het verveelt nooit (tip dus )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')