Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten.quote:
Zal ik dan voor het bier zorgen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier, maar wel tieten.
Ik heb hier eurieshoppert. En Drommelsch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten..
Ik heb geen tieten maar wel bierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier, maar wel tieten.
Same here. Alleen gaan die vanavond geconsumeerd worden door mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten..
Nog even terug komend op dat verzoek hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same here. Alleen gaan die vanavond geconsumeerd worden door mij..
Doe je best.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik dan voor het bier zorgen? [afbeelding]
quote:
...Verzoek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog even terug komend op dat verzoek hè
Je maakte 1 post in PUB. Dat zegt voldoendequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je maakte 1 post in PUB. Dat zegt voldoende
Vooruit 2.
Deze, bedoel je?quote:
Die heb je snel terug gevondenquote:
Mjah, bier raakt altijd op, maar is makkelijker te krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie heeft er hier dan de meeste mazzel?
Ik post dan ook niet zoveel in PUB.quote:
In uitzonderlijke gevallen alleenquote:
Ja. Of als ik me verveel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In uitzonderlijke gevallen alleen![]()
Mits bier.quote:
Dán juist niet. Dan is er bier. Dan hoef ik niet in PUB-topics te kijken en foto's van lieve, labiele tienermeisjes en jongetjes uit te printen om de leegte op te vullen.quote:
Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens tieten én bier. Wat win ik?
Waarschijnlijk mijzelf lamzuipen, in mijn eentje, tot ik stik in mijn eigen braaksel. Mijn idee van een gezellige avond.quote:
Oh, of leren voor mijn examens natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijzelf lamzuipen, in mijn eentje, tot ik stik in mijn eigen braaksel. Mijn idee van een gezellige avond.
Je mag nu gratis een foto van beide plaatsen in dit topic!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens tieten én bier. Wat win ik?
Blijf gezellig hangen en we zien je wel weer in PUB verschijnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijzelf lamzuipen, in mijn eentje, tot ik stik in mijn eigen braaksel. Mijn idee van een gezellige avond.
Mits tepelkwastjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag nu gratis een foto van beide plaatsen in dit topic!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag nu gratis een foto van beide plaatsen in dit topic!
"Yay!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blijf gezellig hangen en we zien je wel weer in PUB verschijnen.
"Jouw definitie van gezelligheid dan"quote:
Dat is een ander topic, probeer het eens in KPDquote:
Ow dat kunnen we ook samen doen, en dan over elkaar heen braken, da's toch veel gezelliger?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar zijn die Japanners toch zo goed in?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat kunnen we ook samen doen, en dan over elkaar heen braken, da's toch veel gezelliger?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat kunnen we ook samen doen, en dan over elkaar heen braken, da's toch veel gezelliger?
Het schijnt zelfs een spelshow te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar zijn die Japanners toch zo goed in?
Ja, maar eigenlijk lieg ik. In feite heb ik een heel bruisend sociaal leven en weet ik als geen ander wat feesten is. Eerlijk gezegd ga ik ieder weekend tot diep in de nacht met een groep van 20 vrienden stappen tot we lamgeslagen in een berm liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Jouw definitie van gezelligheid dan"
Kots je rijk?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs een spelshow te zijn.
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die zijn:
a) niet van jou
b) lelijk respectievelijk ranzig.
Ja! Maar ik houd mijn kleren aan dan, hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn daar filmpjes van op YouTube?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar zijn die Japanners toch zo goed in?
"Hart verzakking krijgt"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk lieg ik. In feite heb ik een heel bruisend sociaal leven en weet ik als geen ander wat feesten is. Eerlijk gezegd ga ik ieder weekend tot diep in de nacht met een groep van 20 vrienden stappen tot we lamgeslagen in een berm liggen.
Hihi. Grapje, hoor.
Joe tjoeb het!quote:
ze zijn beide van toepassing.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?
Ah toe nou..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:50 schreef Chowi het volgende:
Ik zal het filmpje wat ik vond maar niet posten...
Raar volk die japanners.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:50 schreef Chowi het volgende:
Ik zal het filmpje wat ik vond maar niet posten...
Klikken is op eigen risico, dan.quote:
Hmm, het heeft ongeveer 7 seconden geduurd, Bedankt.quote:
Serieus, wat eten die lui?quote:
Rijst en gefrituurde sprinkhaan?quote:
Dat rechterwijf kotst meer dan Erica Terpstra kan eten! Lijkt the excorsist wel.quote:
Maak er een liedje over!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat rechterwijf kotst meer dan Erica Terpstra kan eten! Lijkt the excorsist wel.![]()
![]()
Dat is niet echt praktisch als er hevig gevomeerd wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Maar ik houd mijn kleren aan dan, hoor.
Zwemkledij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet echt praktisch als er hevig gevomeerd wordt
Aight. Dat wordt een gekke avond.quote:
Eten ze dan iets, of was dit een iets te heftige bukake?quote:
't is meer dat je je afvraagt hoe dat alles wat eruit komt er ooit in gegaan is!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eten ze dan iets, of was dit een iets te heftige bukake?
Goodmorning. Oh nee, ik ben niet op het werkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef Misstique het volgende:
Helleuh.
Jij zit ook overal Phenoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goodmorning. Oh nee, ik ben niet op het werk
Ja, pff, dan moet ik daar slapen zeker.quote:
Dat heb ik al twee weken.quote:
Ik gok een duikvakantie?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:47 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik ben vakanties aan het checken. EN fok
Na 3 jaar vind ik het wel eens tijd om vrije dagen te verzilverenquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, pff, dan moet ik daar slapen zeker.
Examens al afgelopen?quote:
Dat hoeft niet eens.quote:
Ah dat verklaart een hoop.quote:
Mee eens, al een bestemming?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 3 jaar vind ik het wel eens tijd om vrije dagen te verzilveren
Dat is waar ook! Dan kun je ook weer naar Nieuw Zeeland.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens.
Zijderoute lijkt me wel mooi, of een auto huren/kopen en dan door Australie of zo. Ik heb 2 maanden de tijd.
Nee, dat ben ik nu aan het uitzoeken. Waar zou jij naar toe gaan als je 2 maanden vrij hebt en geld geen probleem is? Nou ja, in zoverrequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop.
[..]
Mee eens, al een bestemming?![]()
Ik ga pas naar Nieuw Zeeland als ik er naar toe emigreerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is waar ook! Dan kun je ook weer naar Nieuw Zeeland..
Rondreizen door Afrika of Zuid Amerika.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik nu aan het uitzoeken. Waar zou jij naar toe gaan als je 2 maanden vrij hebt en geld geen probleem is? Nou ja, in zoverre
Daarom doe ik het ook zo weinigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef Q. het volgende:
Vakantie is stom.
Mooi landquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:54 schreef Q. het volgende:
Ik ga trouwens naar Israël. Lekker ongebruikelijke bestemming.
Subtiel!quote:
Nee, die moet ik nog. Maar ik hoef niet zoveel aan leerwerk te doen, geloof ik.quote:
Klinkt niet gekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef Pheno het volgende:
http://www.koningaap.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRKRDB
I'm in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef Pheno het volgende:
http://www.koningaap.nl/www/index.php?m=brochure&reiscode=GRKRDB
Sure! En zo niet, dan toch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:19 schreef Pheno het volgende:
65 dagen, mhhh, wordt een pittige
Ik heb 8 weken, de vraag is, kan ik werkeloos nog 1 of 2 weken de hypotheek e.d. betalen
Daarom, en anders wachten ze maar even. Dat gezeik ook altijdquote:
Serieus mên, de wereld is zo oneerlijk verdeeld. Ik sta te trappelen om één keer naar een van die landen te gaan, maar ik heb het geld niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Pheno het volgende:
Japan staat ook erg hoog op mijn lijstje....
Ik ben bang dat ik een wereldkaart moet gaan ophangen en dat een dartpijltje de beslissing gaat maken. Alleen een probleem als het op de veluwe valt
Ik vind reizen leuk en heb een baan. Hence het geld. Nog wel. Ik heb ontslag genomen omdat ik het niet meer naar mijn zin heb daar, qua reistijd, management en arbeidsvoorwaarden. Ik heb al 3 jaar niet een fatsoenlijke vakantie kunnen doen omdat vrij nemen blijkbaar ontzettend lastig is te regelen. Dus ik mag wel weer een keerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Serieus mên, de wereld is zo oneerlijk verdeeld. Ik sta te trappelen om één keer naar een van die landen te gaan, maar ik heb het geld niet.
En jij gaat het gewoon besluiten door middel van dartpijltjes..
Ik zei ook niet dat ik het je niet gun hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind reizen leuk en heb een baan. Hence het geld. Nog wel. Ik heb ontslag genomen omdat ik het niet meer naar mijn zin heb daar, qua reistijd, management en arbeidsvoorwaarden. Ik heb al 3 jaar niet een fatsoenlijke vakantie kunnen doen omdat vrij nemen blijkbaar ontzettend lastig is te regelen. Dus ik mag wel weer een keerMijn laatste werdag is ergens in augustus, daarna ga ik al mijn vrije dagen opnemen en kunnen ze mijn part in de stront zakken
Ik geef even de redenen aanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het je niet gun hoor..
Vooral dat "in zoverre" daarachter heb je gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Chowi het volgende:
Pheno, maak anders gewoon een wereldreis ofzo. Je zei eerder dat geld geen rol speelt.
Nogal. Maar ik ga nu weer een poging doen tot slapenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:00 schreef Chowi het volgende:
OMFG, wat dood.
Slaapgebrekquote:Op zondag 13 mei 2007 00:03 schreef Chowi het volgende:
Een uur geleden ookal! Wat ging er mis?
Goed zo.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:13 schreef cerror het volgende:
Christus te Sneek, ik ben echt naar den kancker.
Gister een feescht in een antikraakpand. Teveel bier, ordes primatus speelde, een pit, drummen, krieg.quote:
Mwah.. ik kan me een slechtere zaterdagavond voorstellen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Gister een feescht in een antikraakpand. Teveel bier, ordes primatus speelde, een pit, drummen, krieg.
En hoe was uw zaterdagavond?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan me een slechtere zaterdagavond voorstellen.
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht wegens 'PWN'.quote:Het drinkwater in de straat Oksholm in Hoofddorp bevat kleine hoeveelheden van de E. Coli bacterie. Dat zegt drinkwaterbedrijf PWN.
Buitengewoon, uiterst goed.quote:
Volgaarne.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Tieten.
Je hebt ook bier hoorde ik?quote:
Ja, hoewel er gister een aardig groot gat in de voorraad is geslagen. Maar er is nog genoeg.quote:
Hm, dan niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef SiemeN het volgende:
Don't hold your breath.
Is seks bij jou echt zo makkelijk dat je het in je schema kan plaatsen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Misstique het volgende:
Schoonmaken op Einaudi. Best te doen. Nu mn stinkende lijf onder de douche gooien. Dan neuken. Of andersom.
Doe maar eerst doesen, anders is het veuls te snel achter elkaar aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Misstique het volgende:
Schoonmaken op Einaudi. Best te doen. Nu mn stinkende lijf onder de douche gooien. Dan neuken. Of andersom.
He bah ma...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:31 schreef Misstique het volgende:
Neuh, ik plan het niet echt vantevoren ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is seks bij jou echt zo makkelijk dat je het in je schema kan plaatsen?
Maar hoe weet je dan nu al dat je zometeen gaat neuken? Oh help, de verwarring!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, ik plan het niet echt vantevoren ofzo..
Ze kent me een beetje.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan nu al dat je zometeen gaat neuken? Oh help, de verwarring!
Om 10.00 was dat, toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gisteren is Tiek's poes trouwens heulemaal geschoren, ik zal zo foto's van voor en na posten.
Ja, maar ik herstelde me nog nét op tijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Je bent dusdanig verward dat je een PI vergeet, Chow.
Ahuh, bzzzzzzzzzzzzzt ging het toen.quote:
'rom nie?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Janetje het volgende:
Ok.. en hier post ik ook nooit meer...
Pff, dat jij nou zo pervers bent dat je bij "poes" meteen aan het vrouwelijk geslachtsdeel denkt..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Janetje het volgende:
Ok.. en hier post ik ook nooit meer...
Seks hebben..quote:
En een háár dat eraf kwam! Vijf pruiken voor Sugar Lee Hooper. Makkelijk.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Seks hebben..
Kale poezen...
Het lijkt hier wel SEX&F
Wat zielig voor die poes!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Dagonet het volgende:
Tiek's poes:
Voor de scheerbeurt:
hier
Na:
hier
Ahuh, inclusief littekens en alles. Veel te grote klit die er nu af is.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef Insomaniac het volgende:
Chemokat!
Je vergat je [/seth] tags te plaatsen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ahuh, inclusief littekens en alles. Veel te grote klit die er nu af is.
Ik ben er een beetje uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je vergat je [/seth] tags te plaatsen.
Is dat een excuus om je te verlagen tot clichematige dubbelzinnige woordgarpjes?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje uit..
.
. Veel te druk met van alles en dingen.
Hoe's't met de honden?
Ik heb de laatste tijd teveel gebakkeleid met drekh.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is dat een excuus om je te verlagen tot clichematige dubbelzinnige woordgarpjes?.
Hondjes is goed. Ik ging net braaf op de grond m'n buikspieroefeningen doen, dus werden m'n zwaaiende benen en armen aangevallen omdat ze een gevaar waren voor de omgeving.!!
En ben jij zo'n slappe zak die dan het taalgebruik van zijn discussiepartner overneemt? Nee toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd teveel gebakkeleid met drekh..
Whe. Chemokat is best tof. Waakkat.quote:Dat doet chemokat al als je door de keuken loopt. Of langs het bed. Of waar ze maar ook eigenlijk op dat moment is.
Laatste der mohikanen in de crew.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ben jij zo'n slappe zak die dan het taalgebruik van zijn discussiepartner overneemt? Nee toch?.
Wee de eerste inbreker hier.quote:Whe. Chemokat is best tof. Waakkat.
Mijn tijger verslint ze met huid en haar.quote:
Blaast ie ook?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn tijger verslint ze met huid en haar..
Yup, vooral naar mensen die hier niet in huis horen (lees: iedereen behalve ik).quote:
Stam + t?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn tijger verslint ze met huid en haar..
Dat had ik uiteraard al door.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:56 schreef Chowi het volgende:
Vandaar de PI.
Hoi, msn'en?quote:Op zondag 13 mei 2007 18:57 schreef Chowi het volgende:
Daar ging ik vanuit.
Ik ben immer online. En altijd in voor een kekke conversatie, dus kom maar op!quote:
En nu ben ik ook online. Kom maar opquote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben immer online. En altijd in voor een kekke conversatie, dus kom maar op!
Heb je me uit je lijst getyft ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nu ben ik ook online. Kom maar op
Ja, die.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het was toch met fuck en sjowie en gmail enzo toch?
Ik denk dat hij mijn warme begroeting niet aan kon.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:13 schreef Mokster het volgende:
Wat een lieflijkheid.
Wellicht is hij een dergelijke warme begroeting niet gewend en maakt het hem verlegen.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:14 schreef Chowi het volgende:
Ik denk dat hij mijn warme begroeting niet aan kon.
Ch.quote:
Zo blijkens het is.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wellicht is hij een dergelijke warme begroeting niet gewend en maakt het hem verlegen.
Omhels me en doe enthousiast terug!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ch.
Ik weet niet goed wat ik met zo een enthousiaste begroeting aan moet..
Ik had alleen een licht optrekkende linkermondhoek. Mag dat ook?quote:
Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had alleen een licht optrekkende linkermondhoek. Mag dat ook?
Mwoah, nauwelijks een prestatie te noemen. Q is vrij voorspelbaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zulcks een mensenkennis. Nou ja. Q-kennis dan met name.
Ik wilde maar even zeggen!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zulcks een mensenkennis. Nou ja. Q-kennis dan met name.
Soms doe ik wel onvoorspelbare dingen hoor. Serieus!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, nauwelijks een prestatie te noemen. Q is vrij voorspelbaar.
Niet dat het niet in mijn beschouwing van humor ligt, hoor. Ik moet altijd wel heel hard lachen als ik een plaatsbord met "Stadskanaal" tegenkom.quote:
Voorbeelden!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Soms doe ik wel onvoorspelbare dingen hoor. Serieus!
Verdulle. Laat me gewoon in die waan ja?!?!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:23 schreef Chowi het volgende:
Mwoah, nauwelijks een prestatie te noemen. Q is vrij voorspelbaar.
Excuse me for being realistic.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdulle. Laat me gewoon in die waan ja?!?!
Ik bedoel maar!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Deze post. Had ik geenszins zien aankomen.
Nee. Wel in Lego.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
interesse in een BeF in Knexx voor de OP?
laat ik die nou net tijdens Pasen in een brandstapel geflikkerd hebbenquote:
Mag ik?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
Ga eten. Ik heb trouwens nog wel wat spaghetti over.
Dan zul je moeten delen.quote:
Ik doelde op Sonja, ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:46 schreef Chowi het volgende:
Van Sonja bedoel je? Haha, alsof ik naar Sonja luister. Maar als je met "die trut" mij bedoelt, dan inderdaad.
Ik hoor trouwens dat SiemeN niet hoeft. Dus je mag het allemaal hebben. Ik doe het in een bordje, in een doos en die verstuur ik dan onder rembours, okay?quote:
Oh alsjeblieft. Begin niet over lekkere tieten.quote:
Fijn. Naar "Moks, te Haarlem". Komt helemaal goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:49 schreef Chowi het volgende:
Ik hoor trouwens dat SiemeN niet hoeft. Dus je mag het allemaal hebben. Ik doe het in een bordje, in een doos en die verstuur ik dan onder rembours, okay?
Want elke postbode weet over wie je het hebt als je "Moks uit Haarlem" zegt?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Fijn. Naar "Moks, te Haarlem". Komt helemaal goed.
Waren die hier maar eens te zien.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft. Begin niet over lekkere tieten.
Ik post best vaak plaatjes met tieten, maar blijkbaar is dat niet goed genoeg.quote:
Ik woon er pas 5 maanden en ben nu al bekend bij alle postbezorgers.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:56 schreef Chowi het volgende:
Want elke postbode weet over wie je het hebt als je "Moks uit Haarlem" zegt?
Sta je dagelijks nakend voor het raam ofzo?quote:Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik woon er pas 5 maanden en ben nu al bekend bij alle postbezorgers.
Schone vrouwen die pakketjes krijgen zijn altijd in mum van tijd bekend onder de bestellers.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik woon er pas 5 maanden en ben nu al bekend bij alle postbezorgers.
Ik ben één keer per ongeluk nakend naar beneden gelopen om de telefoon op te nemen, terwijl ik de avond daarvoor de gordijnen niet dicht had gedaan. Nét op het moment dat de postbode langskwam.quote:
Ik neig naar foto's te vragen.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben één keer per ongeluk nakend naar beneden gelopen om de telefoon op te nemen, terwijl ik de avond daarvoor de gordijnen niet dicht had gedaan. Nét op het moment dat de postbode langskwam.
Ik weet niet wie harder schrok: hij of ik.
Voorzover mij bekend is er geen beeldmateriaal van dat zeer genante moment beschikbaar.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:04 schreef Chowi het volgende:
Ik neig naar foto's te vragen.
Je weet nooit hoeveel vulgaire paparazzo's zich in de bosjes schuilhouden.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voorzover mij bekend is er geen beeldmateriaal van dat zeer genante moment beschikbaar.
Geeft niet, dan doen we een reconstructie!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voorzover mij bekend is er geen beeldmateriaal van dat zeer genante moment beschikbaar.
Zonder actrices!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geeft niet, dan doen we een reconstructie!
Ik zou gewoon ontslag nemen.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:25 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken of ik ook een kort weekje heb. Kenkerbedrijf.
Kan dat twee keerquote:
Ik ben vrijdag gewoon aan de slag.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:05 schreef SiemeN het volgende:
Drie daagse werkweken zijn okay.
Ga denk wel kaartje halen voor de 27e. Fuck de pleeoffs, maar ze moeten wel winnen. Het gaat woensdag in de verkoop voor de Supp. CC, maar aangezien ze beginnen met alleen de eerste ring, ga ik er van uit dat ik zaterdag ook nog wel wat kan krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:39 schreef SiemeN het volgende:
Ha, rpp. Ga je nog naar de playoffs?
Komt wel goed inderdaad. Ik haal binnenkort wel ff kaarten denk ik. Zal me nog benieuwen de 20e.. Zonder Stam, Gabri en Davids.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga denk wel kaartje halen voor de 27e. Fuck de pleeoffs, maar ze moeten wel winnen. Het gaat woensdag in de verkoop voor de Supp. CC, maar aangezien ze beginnen met alleen de eerste ring, ga ik er van uit dat ik zaterdag ook nog wel wat kan krijgen..
Té erg.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Samen vervelen ...
Wijs-en-lach-topic.
Hódver!!quote:Op maandag 14 mei 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Nope geen vrij. Krijg de tering.
Het wordt een flinke kluif ja. Maar het zou al helpen als we een keer met elf man mogen eindigen ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Komt wel goed inderdaad. Ik haal binnenkort wel ff kaarten denk ik. Zal me nog benieuwen de 20e.. Zonder Stam, Gabri en Davids.
Ga gewoon nietquote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef SiemeN het volgende:
M'n hele weekend naar de klote door dat plebs.
Whahahahahahahaquote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat ik vrijdag niet een familiedág heb.. maar een familiewéékend.
Ach ja, dat soort mensen moeten óók bestaanquote:
Ik heb het maanden geleden al beloofd en heb de afgelopen drie jaar al op het laatste moment afgezegd. Ik krijg het niet over mijn hart om ze wederom teleur te stellen.quote:
En ach. Als ik er ben is het vast wel gezellig. Ik overdrijf lichtelijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb het maanden geleden al beloofd en heb de afgelopen drie jaar al op het laatste moment afgezegd. Ik krijg het niet over mijn hart om ze wederom teleur te stellen.
Watje.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb het maanden geleden al beloofd en heb de afgelopen drie jaar al op het laatste moment afgezegd. Ik krijg het niet over mijn hart om ze wederom teleur te stellen.
Hehe, da's prima! Kunnen wel effe bij Soccerworld kijken?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:53 schreef SiemeN het volgende:
En dan de hamvraag: krijg ik bier van je bij de Arena?
Eenschquote:
Neuken? Als goed makertje?quote:
Sure. Regelen we dan wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, da's prima! Kunnen wel effe bij Soccerworld kijken?
Wow! Je vakantieplannen klinken wel errug goed zeg!!quote:
Wie weet.quote:
Ik kan niet kiezen. Dus dan doen we het maar zoquote:Op maandag 14 mei 2007 10:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow! Je vakantieplannen klinken wel errug goed zeg!!
Business as usualquote:Op maandag 14 mei 2007 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is lastig om iets gedaan te krijgen op Fok.
* aait *quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Negeer me niet, stelletje stommeriken. Ik heb aandacht nodig.
Dan moet je maar geen crewtopics linkenquote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lijkt er op dat ik daar inhoudelijk moet reageren. Dat is niet zo mijn ding.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze zal nu permament de bijnaam chemokat dragen, met dank aan Inso.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef SiemeN het volgende:
Het werd hier gisteren trouwens wel opeens druk toen Dago aankondigde foto's van je geschoren poes te posten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:04 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 10:09 schreef Q. het volgende:
Litpho. Lang niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |