Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten.quote:
Zal ik dan voor het bier zorgen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier, maar wel tieten.
Ik heb hier eurieshoppert. En Drommelsch.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten..
Ik heb geen tieten maar wel bierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Janetje het volgende:
Ik heb geen bier, maar wel tieten.
Same here. Alleen gaan die vanavond geconsumeerd worden door mij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Grolsch ende Hertog Jan. Die gaan vanavond geconsumeerd worden door mijn gasten..
Nog even terug komend op dat verzoek hèquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same here. Alleen gaan die vanavond geconsumeerd worden door mij..
Doe je best.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zal ik dan voor het bier zorgen? [afbeelding]
quote:
...Verzoek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog even terug komend op dat verzoek hè
Je maakte 1 post in PUB. Dat zegt voldoendequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je maakte 1 post in PUB. Dat zegt voldoende
Vooruit 2.
Deze, bedoel je?quote:
Die heb je snel terug gevondenquote:
Mjah, bier raakt altijd op, maar is makkelijker te krijgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie heeft er hier dan de meeste mazzel?
Ik post dan ook niet zoveel in PUB.quote:
In uitzonderlijke gevallen alleenquote:
Ja. Of als ik me verveel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In uitzonderlijke gevallen alleen![]()
Mits bier.quote:
Dán juist niet. Dan is er bier. Dan hoef ik niet in PUB-topics te kijken en foto's van lieve, labiele tienermeisjes en jongetjes uit te printen om de leegte op te vullen.quote:
Wat doe je vanavond?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens tieten én bier. Wat win ik?
Waarschijnlijk mijzelf lamzuipen, in mijn eentje, tot ik stik in mijn eigen braaksel. Mijn idee van een gezellige avond.quote:
Oh, of leren voor mijn examens natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijzelf lamzuipen, in mijn eentje, tot ik stik in mijn eigen braaksel. Mijn idee van een gezellige avond.
Je mag nu gratis een foto van beide plaatsen in dit topic!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Chowi het volgende:
Ik heb trouwens tieten én bier. Wat win ik?
Blijf gezellig hangen en we zien je wel weer in PUB verschijnen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mijzelf lamzuipen, in mijn eentje, tot ik stik in mijn eigen braaksel. Mijn idee van een gezellige avond.
Mits tepelkwastjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag nu gratis een foto van beide plaatsen in dit topic!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag nu gratis een foto van beide plaatsen in dit topic!
"Yay!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blijf gezellig hangen en we zien je wel weer in PUB verschijnen.
"Jouw definitie van gezelligheid dan"quote:
Dat is een ander topic, probeer het eens in KPDquote:
Ow dat kunnen we ook samen doen, en dan over elkaar heen braken, da's toch veel gezelliger?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar zijn die Japanners toch zo goed in?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat kunnen we ook samen doen, en dan over elkaar heen braken, da's toch veel gezelliger?
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat kunnen we ook samen doen, en dan over elkaar heen braken, da's toch veel gezelliger?
Het schijnt zelfs een spelshow te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar zijn die Japanners toch zo goed in?
Ja, maar eigenlijk lieg ik. In feite heb ik een heel bruisend sociaal leven en weet ik als geen ander wat feesten is. Eerlijk gezegd ga ik ieder weekend tot diep in de nacht met een groep van 20 vrienden stappen tot we lamgeslagen in een berm liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
"Jouw definitie van gezelligheid dan"
Kots je rijk?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs een spelshow te zijn.
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die zijn:
a) niet van jou
b) lelijk respectievelijk ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |