haha ja, mijn zus vond het nodig om ff onverwachts een foto te maken whahaquote:
Ze zijn allemaal even mooi zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 19:35 schreef jorgentol het volgende:
Ik kan niet kiezen welke foto ik moet nemen!!!!
Lees het zinnetje eens wat boven de foto staatquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef exporQ het volgende:
Zeg Adsum, zeg eens! is dat nou wat? Wieckse Rosé..?
Het mooiste plekje van Utrecht!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Adsum het volgende:
In het heerlijke Utrechtse zonnetje van afgelopen maandag, genietend van een Wieckse Rosé:
[afbeelding]
Hij is idd. hier te oud voor. Ga eensch weg Dark!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ben jij hier niet een klein beetje te oud voor?
Jep, maar ik doel hier op mezelf.quote:Op zondag 22 april 2007 01:24 schreef Nielz. het volgende:
Je weet wat lurker is?
Ik moet zeggen dat je een beetje zo'n film noir uitbeeld.quote:Op maandag 23 april 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor de kutkwaliteit en het niet hebben van gel in me haar![]()
Eigenlijk is het gewoon een kutfoto, maargoed, dat mag ook gepost worden neem ik aan![]()
jij bent heul geen pubert !quote:Op maandag 23 april 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk is het gewoon een kutfoto, maargoed, dat mag ook gepost worden neem ik aan![]()
Toffe petquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07171/Afbeelding104.jpg]afbeelding][/url]
Ontopic.
Kraagje omhoog en één knoopje los, jij weet hoe het hoortquote:Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[afbeelding]
Uit pimp hier met je zonnebril topic en show hier je nieuwe kleding topic![]()
Hoi, welkom, hallo, hoe is het ermee?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef -x-simone-x- het volgende:
[[url=http://img75.imageshack.us/img75/5860/miiuc0.th.png]afbeelding][/URL]
dan ook maar ff foto van mij der opzetten he (A)
Je vergeet neukenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Hoi, welkom, hallo, hoe is het ermee?![]()
Nice, maar ik mis iets.....kleur?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef -x-simone-x- het volgende:
Je bent best knap hoor fapfap maar wat doet zo iemand als jij hier op FOK!?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef -x-simone-x- het volgende:
Welkom stoneyquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:11 schreef Duvel86 het volgende:
hallo iedereen: nieuw hier!![]()
[afbeelding]
Ook welkomquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:59 schreef -x-simone-x- het volgende:
2e van links,quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef jordeeeh het volgende:
+ Jullie drinken t bier niet want t staat flink dood
Neuh, je kijkt alleen zo van:quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef Duvel86 het volgende:
[quote]Op woensdag 25 april 2007 00:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welkom stoney
[..]
We hebben hier 'n kenner![]()
lol, je moet het natuurlijk niet gaan aanmoedigenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als je Simone wilt contacten dan PM je d'r even
Jawel, dan is hier minder slowchatquote:Op woensdag 25 april 2007 17:22 schreef jorgentol het volgende:
[..]
lol, je moet het natuurlijk niet gaan aanmoedigen![]()
Wie de fok is dat wijf achter de grensrechtersvlag?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07173/bjunkampioenen2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Toen we kampioen werden. Iedereen staat er beetje gaar op
Zeg jij, waar van me niet eens duidelijk is of je nou een jongetje of een meisje bent, zonder foto's e.d?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef BugDestroyer het volgende:
[..]
A face only a mother could love.
Geen zorgen joh, je bent wel een leuke meid. Laat je niet gek maken door zo een sukkel.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Zeg jij, waar van me niet eens duidelijk is of je nou een jongetje of een meisje bent, zonder foto's e.d?
Laf
Dat is Mart, k snap niet hoe jij er een wijf in ziet maar okequote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wie de fok is dat wijf achter de grensrechtersvlag?
wat een kleine glaasjsquote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef Zonnebril het volgende:
Jullie jagen Simone weg!![]()
![]()
[afbeelding]
Biertjes drinken!![]()
![]()
wat een flame gastquote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef BugDestroyer het volgende:
[..]
hé hé jongens doen we even rustig aanquote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahaik vind hem meer op Marc Anthony lijken
Whaha ok sorry, ik bedoelde het goedquote:Op donderdag 26 april 2007 13:00 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
hé hé jongens doen we even rustig aan, marc anthony is nou niet bepaald 1 van mn favoriete celebs
![]()
Haha ja ok , dat dan weer wel , maar zo leuk is het nou ook weer niet met 'r. Dat wijf stelt zoveel eisen...daar word je gek vanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha ok sorry, ik bedoelde het goedMaar je hebt J.LO wel aan de haak geslagen
Die helemaal links, mooi bosje bloemen voor zn kop..quote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef jordeeeh het volgende:
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07173/bjunkampioenen2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Toen we kampioen werden. Iedereen staat er beetje gaar op
jij bent eerder tachtigquote:Op maandag 23 april 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
moederliefde is blindquote:Op woensdag 25 april 2007 16:34 schreef BugDestroyer het volgende:
[..]
mooie headset!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:53 schreef jordeeeh het volgende:
[afbeelding]
Maar even camfotootje, voordat D_A gaat zeiken gaat zeggen dat we OT moeten
toch zijn wij een wereld van veschil en kunnen wij goed met elkaar opschietenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:39 schreef BonJovi het volgende:
Jullie lijken net een tweeling
Pannenquote:
quote:
Die rechter gast komt mij behoorlijk bekend voor. Foto genomen in de Blauwe Engel toevallig?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:17 schreef Zonnebril het volgende:
Jullie jagen Simone weg!![]()
![]()
[afbeelding]
Biertjes drinken!![]()
![]()
Ik ben overtuigd.quote:
je lijkt een beetje op martin sheen uit de begin scene van apocalypse nowquote:Op maandag 23 april 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef Sensation89 het volgende:
haha even wat reacties uitlokken:P
quote:
kloptquote:Op maandag 30 april 2007 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die rechter gast komt mij behoorlijk bekend voor. Foto genomen in de Blauwe Engel toevallig?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Duvel86 het volgende:
Alleen breezers en bacoboys die cigaretten roken
OMG poets je tandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:48 schreef Bravebart het volgende:
OT maar weer![]()
[afbeelding]
Voor de Sagrada, genomen door Mafkees![]()
Ligt aan de foto, het stukje bij de flitser van mn mobiel is ook spierwit, terwijl het hier grijs lijktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef chiren het volgende:
[..]
OMG poets je tanden
jaja nu komt zeker de smoes dat je net een broodje falafel had gegeten
Ohja, de het-ligt-aan-de-foto smoes lag natuurlijk ook nogal voor de handquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ligt aan de foto, het stukje bij de flitser van mn mobiel is ook spierwit, terwijl het hier grijs lijkt
Doe nou niet zo stoer, je hebt zelf überhaupt geen foto's in je foboquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef chiren het volgende:
[..]
Ohja, de het-ligt-aan-de-foto smoes lag natuurlijk ook nogal voor de hand![]()
Liever geen foto's dan kutfoto's.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer, je hebt zelf überhaupt geen foto's in je fobo![]()
Liever geen reactie dan jouw reactie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Liever geen foto's dan kutfoto's.
Juist.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Liever geen reactie dan jouw reactie.
Leuke fotoquote:
Smaakt goed zo te zienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef Frederiqueske het volgende:
ah ik heb weinig tijd maar ik kan nog wel ff een foto posten hooris weer lang geleden
Efteling haha![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Samen met kiekje
Plastic Rolex look-a-likequote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef jovink het volgende:
mooie watch frederiskceueue
quote:
tieners?quote:
Hi, care for steamy sex?quote:
Mmmhh... ja nu je het zegtquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef Ipho het volgende:
realiseer je, je eigenlijk wel dat je ghey kijkt?
Waar zit je hoofd?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Thomass het volgende:
Ja hoi:
[afbeelding]
En ja ik realiseer me dat ik gay kijk
En jij bent een authoriteit op het gebied van classificatie van het uiterlijk?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:17 schreef Grootschrift het volgende:
Je bent een dame die klassieke schoonheid bezit. Proficiat
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
En jij bent een authoriteit op het gebied van classificatie van het uiterlijk?
Prutser! Waar blijven de kwijlsmileys?
Ik nietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:47 schreef Elwood1802 het volgende:
Je komt me wel omeunig bekend voor. Kom je wel eens in Shamrock?
Die zit meer in de stam, weinig in de Shamrockquote:
Je bent gebrokenquote:
Beterschapquote:
Wel de superboer uithangen in m'n fotoboek maar niet ff wat schrijven...quote:
Mafkeesquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:22 schreef Grootschrift het volgende:
[..]
Wel de superboer uithangen in m'n fotoboek maar niet ff wat schrijven...
Die blouse heb ik ookquote:
Dude, je ziet er oud uit!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ja sorry hoor, vanmorgen vergeten mijn pilletje in te nemen
Tubgirl, ban!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ja sorry hoor, vanmorgen vergeten mijn pilletje in te nemen
En ben je nog vrijgezel?:')quote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef Frederiqueske het volgende:
ah ik heb weinig tijd maar ik kan nog wel ff een foto posten hooris weer lang geleden
Efteling haha![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Samen met kiekje
Kerel, nu donder je eens op. Ik ben dat gezeik van je nu wel meer dan zat.quote:
Omdat FOK! geen dating site is. Je gaat mensen maar een PM sturen of je blijft in de SC met je aanvragen. Andere topics roepen niet dat je daar maar kan baggeren dat je een neukertje zoekt en met die gekwijl zul je die ook niet krijgen. Dus stuur mensen een PM. Voor meer klachten verwijs ik je naar mijn PM box en het FB topic van PUBquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef Dreaudloos het volgende:
waarom?
Mooi, dan gaan we weer ontopic hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:36 schreef Dreaudloos het volgende:
Ohh, ik ben niet van plan om op FOK een date te zoeken hoor![]()
ik zal ophouden![]()
Fucking lauw ziet dat eruit!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:30 schreef Grootschrift het volgende:
[afbeelding]
Een avondje naar een interactieve musical genaamd The Rocky Horror Show
Lol, met alle straattaal van tegenwoordig weet ik niet eens of het nou positief of negatief is....Lauwquote:
positiefquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:35 schreef Grootschrift het volgende:
[..]
Lol, met alle straattaal van tegenwoordig weet ik niet eens of het nou positief of negatief is....Lauw![]()
Weer wat geleerd, bedankt anywayz.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:24 schreef nijnja het volgende:
Ik zal het hier ook weer eens vervuilen
[afbeelding]
WTF gek, wat moeten mannetjes zoals jij op FOK! ?quote:
Wauw wat een opmerkingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef jorgentol het volgende:
Misschien is ie wel heel vroeg volwassen en vindt ie al zijn leeftijdsgenootjes kinderachtig? al een saan gedacht? zo nee, stil zijn.
Bak een taart en vier het.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef Adsum het volgende:
Met een klokje van ¤ 23.755,- om de pols![]()
[afbeelding]
OMG, maak me gekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Z0mS d3Nk 1cK d4T jiJ wAt meT KloKjEs HebTquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Leuk, op de kermis gewonnen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
Z0u j3 d3nKeNquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:23 schreef fvivif het volgende:
[..]
Z0mS d3Nk 1cK d4T jiJ wAt meT KloKjEs HebT
Beetje kansloos als je hem later weer moet in leveren hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:36 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
hehe, gek he, die reacties had je kunnen zien aankomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Adsum het volgende:
Wat een typisch Fok-reacties weer![]()
Ik heb idd wat met horloges ja, was die middag bij de juwelier voor een uitgebreide pas-sessie.
En uiteraard moest ik hem weer inleveren, maar er zijn ergere dingen.
Whehe, iemand met zelfkennisquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef Adsum het volgende:
Ik doel helemaal nergens op, post gewoon een foto.
En aanzien heb ik al genoeg
Wil je ruzie met DA ofzo???quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:35 schreef Adsum het volgende:
Sorry schat:
[afbeelding]
Aan de rechterzijde natuurlijk.
Zn horloge-mattie met een matjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:43 schreef Agorias het volgende:
wie is die triangeljosti aan de lnkerzijde?
Ja, maar jij hebt een mat Deluxequote:
Dat je het over je zelf moet zeggen, zegt genoegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef Adsum het volgende:
Ik doel helemaal nergens op, post gewoon een foto.
En aanzien heb ik al genoeg
Precies, dat ik het heb!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat je het over je zelf moet zeggen, zegt genoeg![]()
Zo! Lekk0r!quote:Op zondag 20 mei 2007 14:11 schreef fusionfake het volgende:
is bij hessing
betere pic
http://i9.tinypic.com/548v9dz.jpg
Tja. Daar is hèt nog legaal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:12 schreef Duizendpootje het volgende:
[afbeelding]
ik tussen al mijn lieve Thaise kids!![]()
![]()
![]()
Nee toch, pas bij dat gebouw dr achter is King Arthur tochquote:
Bart is geen boomknuffelaar. Hij houdt van uitlaatgassenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Chiel Beelen GroenLinks pet![]()
Is mijn gave ook al.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef jorgentol het volgende:
dat is haar speciale gave. enorme rotzooi van kamers maken.
Eindelijk een leuk meisje in dit topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef Liebe het volgende:
Nou, speciaal voor FOK (ik hou niet zo van foto's van mezelf maken)
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha en deze vond ik ook nog, dies vaag. Was volgens mij voor dat MyHeritage gedoe.
[afbeelding]
Et oui, j'ai une grande nez.
Denkt volgens mij het zelfde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef jorgentol het volgende:
*zegt niks*
Jouw neus is hartstikke mooi in vergelijking metquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef Liebe het volgende:
Nou, speciaal voor FOK (ik hou niet zo van foto's van mezelf maken)
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha en deze vond ik ook nog, dies vaag. Was volgens mij voor dat MyHeritage gedoe.
[afbeelding]
Et oui, j'ai une grande nez.
Jepquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef jorgentol het volgende:
dat is haar speciale gave. enorme rotzooi van kamers maken.
leuk voor je man, én ze heeft jou leeftijd én ze doet VWO, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef K-mail het volgende:
[..]
Eindelijk een leuk meisje in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |