haha ja, mijn zus vond het nodig om ff onverwachts een foto te maken whahaquote:
Ze zijn allemaal even mooi zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 19:35 schreef jorgentol het volgende:
Ik kan niet kiezen welke foto ik moet nemen!!!!
Lees het zinnetje eens wat boven de foto staatquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:18 schreef exporQ het volgende:
Zeg Adsum, zeg eens! is dat nou wat? Wieckse Rosé..?
Het mooiste plekje van Utrecht!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef Adsum het volgende:
In het heerlijke Utrechtse zonnetje van afgelopen maandag, genietend van een Wieckse Rosé:
[afbeelding]
Hij is idd. hier te oud voor. Ga eensch weg Dark!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ben jij hier niet een klein beetje te oud voor?
Jep, maar ik doel hier op mezelf.quote:Op zondag 22 april 2007 01:24 schreef Nielz. het volgende:
Je weet wat lurker is?
Ik moet zeggen dat je een beetje zo'n film noir uitbeeld.quote:Op maandag 23 april 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor de kutkwaliteit en het niet hebben van gel in me haar![]()
Eigenlijk is het gewoon een kutfoto, maargoed, dat mag ook gepost worden neem ik aan![]()
jij bent heul geen pubert !quote:Op maandag 23 april 2007 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor de kutkwaliteit en het niet hebben van gel in me haar![]()
Eigenlijk is het gewoon een kutfoto, maargoed, dat mag ook gepost worden neem ik aan![]()
Toffe petquote:Op maandag 23 april 2007 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07171/Afbeelding104.jpg]afbeelding][/url]
Ontopic.
Kraagje omhoog en één knoopje los, jij weet hoe het hoortquote:Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[afbeelding]
Uit pimp hier met je zonnebril topic en show hier je nieuwe kleding topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |