Zoek een andere vriendin, of ga voor jezelf naar de psychiater.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:08 schreef Koffielurk01 het volgende:
En sex wordt na een paar keer ook saai)
Neucken is idd erg open deur...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu is neuken natuurlijk wel dé open deur he.
waarom ga er niet gewoon uit?
ik vermaak me altijd prima met mijn vriend, verveel me geen moment.
maargoed, wij hebben dan ook geen drang om elkaar te gaan zitten entertainen, kunnen ook rustig ons eigen ding doen.
Is dat belangrijk? allebei rond de 20... anyway hoezo boeit dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ow dus het feit dat ik sex (en neucken) niet ZO interresant vind dat ik het 3 per dag wil doen maakt mij abnormaal ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zoek een andere vriendin, of ga voor jezelf naar de psychiater.
Anders is scrabble natuurlijk ook nog een oplossing.
uitgaan is niet per definitie stampen in de discotheekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:11 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Neucken is idd erg open deur...
We zijn allebei niet zo van het uitgaan dus das geen optie
En we hebben niet de drang om elkaar te entertainen, maar als je samen bent wil je toch ook iets samen doen behalve slapen, neuken en eten ofzo![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
uitgaan is niet per definitie stampen in de discotheek
uit eten
naar de film
naar de sauna
nieuwe steden bezoeken
winkelen
enz. enz.
dan moet je niet zeuren en samen maar op de bank naar de televisie gaan zitten staren hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:15 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
How cliche... mag ik erbij vermelden dat ik praktisch een student ben en weinig te makken hebben... naar de film gaan vind ik niks aan en mijn vriendin ook niet... kun je net zo goed thuis een filmpje kijken... maar das ook zo gewoon dus 1 keer per week leuk maar niet meer. En de rest is uhm nogal kostbaar (een keertje is natuurlijk een optie maar niet elk weekend ofzo).
Zo..dolle boel is het daarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:15 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
How cliche... mag ik erbij vermelden dat ik praktisch een student ben en weinig te makken hebben... naar de film gaan vind ik niks aan en mijn vriendin ook niet... kun je net zo goed thuis een filmpje kijken... maar das ook zo gewoon dus 1 keer per week leuk maar niet meer. En de rest is uhm nogal kostbaar (een keertje is natuurlijk een optie maar niet elk weekend ofzo).
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:18 schreef JackHerrer het volgende:
Prik een paar gaatjes in je condoom, ik weet zeker dat jullie je over een tijdje niet meer zullen vervelen.
Uhm jawel (sort of) maar das ook zo saaiquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:18 schreef Megumi het volgende:
Filmpje kijken thuis. Lekker romantisch eten en daarna gaan voor een goede doorsmeerbeurt doen jullie niet TS.![]()
Prik daar dan gaatjes inquote:
We zaten (tot ons eigen kostelijk vermaak) grappen te maken over kaarsen makenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wtf... alle adviezen naast je neer leggen.
Ga maar knutselen dan. Piñata's maken ofzo. Knippen, plakken, papier maché, schilderen, snoepjes erin.
Knuppelen en vreten. Ding dong 23:00 uur. Dag voorbij, morgen weer.
Hoppa, doen zeg ik! En dan samen kijken hoelang het duurt voordat ze opgebrand zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
We zaten (tot ons eigen kostelijk vermaakt) grappen te maken over kaarsen maken![]()
Onder het genot van een glas wijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hoppa, doen zeg ik! En dan samen kijken hoelang het duurt voordat ze opgebrand zijn.![]()
Als ik 't zo lees wíl je geen oplossing. Ik ben niet "praktisch" een student, ik ben voltijdsstudent met behoorlijke vaste lasten, voor vriendlief geldt precies hetzelfde. En toch gaan we regelmatig de hort op, pas de problem financieel hoor. Je moet alleen een beetje nadenken... en WILLEN!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:15 schreef Koffielurk01 het volgende:
Een doos?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Onder het genot van een glas wijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |