Das een mooiequote:
Het is ook net of die gele trap niet af is, hij past gewoon nergens bij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas kleurt mooi bij het rood, zijn gezicht dan.
[afbeelding]
Je bent me net voorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas kleurt mooi bij het rood, zijn gezicht dan.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:51 schreef kybe het volgende:
[quote]Op zaterdag 12 mei 2007 14:44 schreef Nostalgist het volgende:
[-]
Mijn kinderen vragen zich af waarom hun moeder naar die bagger kijkt![]()
Hij was eerst rood.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook net of die gele trap niet af is, hij past gewoon nergens bij.
Help; Ik zie Joost dubbel.....quote:
Kun je niet gewoon verwijzen naar KingJaap.nl.?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Omdat het toch saai is...........
Geleend bij VOL van de site van Jaap:
Datum: 12-05-2007 13:15
(van mij mag Jaap wel wat compacter schrijven, er volgen nog 4 delen, of zoiets)
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Help; Ik zie Joost dubbel.....![]()
Kunnen homo's ook metro zijn ?![]()
Ik zet 50ceepees in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Hoeveel cp's zetten we in dat Amanda in de top 3 van het NIET NK is geeindigd?
... misschien kan je voortaan linkjes plaatsen... zoiets misschien? Deel 1 van de saga.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
Omdat het toch saai is...........
Geleend bij VOL van de site van Jaap:
(van mij mag Jaap wel wat compacter schrijven, er volgen nog 4 delen, of zoiets)
Zal ik voortaan doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon verwijzen naar KingJaap.nl.?![]()
Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:58 schreef PumaStreamer het volgende:
testje
Ik vond het geen probleem hoor, er worden wel vaker stukken van Jaap in de COS of Update gezet. Liever zo dan die site bezoeken. Ik heb het net met interesse gelezen. Mooi dat Jaap twijfels heeft gekregen bij de rat.quote:
straighten denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Waar hebben ze het nou over? Wat is tangen? Patries heeft het erover.
... er zijn mensen die verstand hebben van SM-kelders... heb ik ergens gelezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:06 schreef Disana het volgende:
Kerker, tangen, closure... de dames praten vaktaal?
Als je Amanda door haar haar ziet rossen en rukken, zou je inderdaad gaan geloven in een soort geperverteerde voodoo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... er zijn mensen die verstand hebben van SM-kelders... heb ik ergens gelezen![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
Patricia en .NL hebben al ruzie gehad....Joh....
Let me guess about what ? ik zet 50 cp's op booze...
Ik ben het helemaal met je eens. Alsof er zo veel boeiends gebeurt nu in dat huis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem hoor, er worden wel vaker stukken van Jaap in de COS of Update gezet. Liever zo dan die site bezoeken. Ik heb het net met interesse gelezen. Mooi dat Jaap twijfels heeft gekregen bij de rat.
... gaat ze dat zeggen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Alsof er zo veel boeiends gebeurt nu in dat huis.
Wat maakt het nu uit. Dat sommige mensen niet meer dan 2 zinnen kunnen lezen tja .
Bedankt dark![]()
Gezien niet, maar je kon de muziek horen....Geloof wel dat ze het gedaan heeft....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie Natasja vandaag zien sporten? Haar haar is nl helemaal nat van het zweet.![]()
Aan de ene kant noemt hij Brian een goede gozer, aan de andere kant staan zijn stukken vol van terecht wantrouwen en rare streken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef Marieke_B het volgende:
Ben voor het eerst op de site van Jaap geweest...deel 1 wekt m'n nieuwsgierigheid: [ ]
Maar in Su is Natasja een hype, dus gaat ze daar maar niet naartoe. Lijkt me verstandig. Ik denk dat ze haar bij de douane in Su al inelkaar rossen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:14 schreef Nostalgist het volgende:
LOL De mensen in Suriname kunnen geen Gouden Kooi meer kijken......
Die dachten toch al niet zo positief over Natasia? Of zijn dat Surinamers hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Mensen in suriname kunnen geen streams meer kijken
ben benieuwd naar de eind clubclusie. Deel 2 gelezen te hebben verwacht ik dat brian zijn vriendje nog is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de ene kant noemt hij Brian een goede gozer, aan de andere kant staan zijn stukken vol van terecht wantrouwen en rare streken.
Hoe moet dat dan met onze familieeeeeeeeeeee?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:15 schreef Nostalgist het volgende:
Patricia moet ook gewoon betalen.....
Natasia denkt dat het geen goeie zet is...
Jennifer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:21 schreef Nostalgist het volgende:
Palma (Jennifer) komt niet meer. Natasja geeft dat aan....
Tangen is het kroezige/krullende haar gladstrijken met een gloeiend hete tang.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Waar hebben ze het nou over? Wat is tangen? Patries heeft het erover.
De echte naam van Palma....quote:
Nee muppetje, Jennifer was de vervangster van Palma.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De echte naam van Palma....
Fijn dat Natasja dat even vermeldt.....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De echte naam van Palma....
Fijn dat Natasja dat even vermeldt.....
Ja, lees dit, net van mamjo gehaald:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee muppetje, Jennifer was de vervangster van Palma.![]()
mamjo is dus ook een diss 'site'...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
Nederlands Surinaams forum over DGK:
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&board=92.0
Ok, nou dan zal Jennifer wel niet meer komen, vermoed ik....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Palma heet Jose....
Jennifer was die donkere huishoudster.
Ja, leuk, ik zat ook al te neuzen omdat het vrijwel zeker was dat ze jouw cap hadden gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Check deze even. Ik ben beroemd . Dit is van de Mamjo-site.![]()
![]()
![]()
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=93401.0
Aangezien het om Natasia gaat, vind ik dat wel bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mamjo is dus ook een diss 'site'...
En 80 hoort toch niet bij 'confectiemaatje 36-38'?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
80 D krijgt Natasia...
Theezakjes blijven theezakjes!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
80 D krijgt Natasia...
... dat verdient een bloemetje...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Check deze even. Ik ben beroemd . Dit is van de Mamjo-site.![]()
![]()
![]()
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=93401.0
Volgens mij praat ze er expres over terwijl dat apparaat tekeergaat. Het is moeilijk te verstaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:32 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft Natasja het nu over Ton..... Ze fleurt helemaal op.... Hij is 49....
natasjaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Aangezien het om Natasia gaat, vind ik dat wel best![]()
Dat verbaast me niks. Ingehuurde neplover is het.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
Natas heeft al 2 weken niks van Wilgo gehoord.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... dat verdient een bloemetje... [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze er expres over terwijl dat apparaat tekeergaat. Het is moeilijk te verstaan.
wilgo 'the door bitch' cq loverboy...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Ingehuurde neplover is het.
Afijn... geen normaal mens praat over zo'n leeftijdsverschil tenzij er meer aan de hand is... en dat er meer gaande is, hebben we met eigen ogen kunnen zien eergisteren.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Leuk hè, die info die ze van achter krijgt...... Als je praat bij de föhn kunnen we je niet verstaan....![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
U kunt afscheid nemen van Niels in de tuin van De Gouden Kooi op zaterdag 12 mei tussen 19:00 en 19:30 uur.[afbeelding]
U kunt afscheid nemen van Niels in de tuin van De Gouden Kooi op zaterdag 12 mei tussen 19:00 en 19:30 uur.[afbeelding]
nicolaas,... doe het niet!... je bent nog zo jong....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
mag ik daar een plakje cake bij?...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En gewoon ook al strak een half uur in beeld, hè....Het nieuwe testbeeld...voor luie regisseurs....
... en neem er zelf ook een...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even van tussen, cake halen bij AH.
Laters.![]()
... hij doet ook aan 'blind' schaken, maar dan simultaan...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:50 schreef Flopdonk het volgende:
Als ik deel 2 lees, is het wel te merken dat Jaap een pokerspeler is (1 van zij hobbies)
Hij doet aan meta-gaming (wat denkt hij, dat ik denk, dat hij denkt) en speelt het zo goed uit.
Niet gek voor zo'n rans-aap.
even kijjken wat de Van Dale hier van zegt:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja noemt CORA een achterlijke koe.
Van dezelfde Natasia die altijd zo opkomt voor personeel en buitenstaanders...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
even kijjken wat de Van Dale hier van zegt:
ach·ter·lijk (bn.)
1 (van personen) achter in lichamelijke of geestelijke ontwikkeling => zwakbegaafd
2 (van dieren, planten) achter in groei
3 [scheepv.] van achteren komend
koe (de ~ (v.), ~ien)
1 vrouwtje van runderen en van andere grote dieren, bv. olifanten, walvissen
2 tam rund => koebeest
3 sufferd
... natasja, dat is niet aardig...
Het is minder erg als de uitspraken worden gedaan door een achterlijke koequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
even kijjken wat de Van Dale hier van zegt:
ach·ter·lijk (bn.)
1 (van personen) achter in lichamelijke of geestelijke ontwikkeling => zwakbegaafd
2 (van dieren, planten) achter in groei
3 [scheepv.] van achteren komend
koe (de ~ (v.), ~ien)
1 vrouwtje van runderen en van andere grote dieren, bv. olifanten, walvissen
2 tam rund => koebeest
3 sufferd
... natasja, dat is niet aardig...
... ik vraag mij inderdaad af wanneer die wannabe SOB en para ken terug komen...quote:
... eindelijk waar voor ons geld?...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
Zeker in het weekend wordt het weer goed tijd voor terror, meent Huub.
wie heeft er nog vijanden nodig als je zulke vrienden hebt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Day het volgende:
Wat zit Huub ongelooflijk te sllijmen bij Jaap!
Zelfs de actie tegenover JJ prijst hij nu de hemel in.
En Lieke heeft hij in de pocket, vertelt ook nog even trots dat hij vannacht geneukt heeft. Fijn zo'n vriend.
Ineens wordt me duidelijk waarom artiesten arrogant worden....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Day het volgende:
En Lieke heeft hij in de pocket, vertelt ook nog even trots dat hij vannacht geneukt heeft. Fijn zo'n vriend.
Hij zei ook dat dat iets was wat hij nooit zou doen, omdat hij vindt dat dat niet kon. Maar wel lef van Jaap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:12 schreef Day het volgende:
Hij bedoelde volgens mij dat de opvang na het trauma was geregeld door achter....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei ook dat dat iets was wat hij nooit zou doen, omdat hij vindt dat dat niet kon. Maar wel lef van Jaap.
Jaap zei er ook bij dat alles was geregeld. (achter) waarschijnlijk.
2 streams Huub, Jaap, 2 streams Natas en patriciaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
Geloof niet dat het de moeite waard is de streams aan te slingeren, wel?
Ik ga lekker lezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
2 streams Huub, Jaap, 2 streams Natas en patricia
nee, ik ga ook even cake halen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
Geloof niet dat het de moeite waard is de streams aan te slingeren, wel?
Hij zei net ook dat hij onzeker was, oa. door het vertrek van sil en de komst van Lieke. Sil was zijn 100% dekking en hij durft niet te ver te gaan nu omdat hij niet zeker is van zijn dekking.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef Day het volgende:
Hmmm, ergens heb ik het gevoel dat Huub momenteel heel onzeker is. Hij leunt wel heel erg op Jaap nu. Volgens mij beseft hij ook dat Jaap de afgelopen weken een stuk populairder is geworden.
Huub weet dat hij als sterke speler, kwetsbaar is. Van de andere kant is de band Eric-Huub sterker en sterker aan het worden, juist ook door de "nep-ruzies"...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef Day het volgende:
Hmmm, ergens heb ik het gevoel dat Huub momenteel heel onzeker is. Hij leunt wel heel erg op Jaap nu. Volgens mij beseft hij ook dat Jaap de afgelopen weken een stuk populairder is geworden.
Ah ok, dan ben ik toch goed op zijn lichaamstaal afgegaan (geluid stond even uit hier).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei net ook dat hij onzeker was, oa. door het vertrek van sil en de komst van Lieke. Sil was zijn 100% dekking en hij durft niet te ver te gaan nu omdat hij niet zeker is van zijn dekking.
Hij zei ook dat Jaap zeker is gestegen in de popupoll.
Wat ik niet begrijp is, waar komen die reacties vandaan? Op de site van Japio kan dat niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:29 schreef Polonium-120 het volgende:
bron: kingjaap.nl
Tribute aan fans: 12 mei
Het spel heeft bewezen dat 2 backups het beste is. Huub voelde zich übermachtig met SHE. Syl is nu weg en Eric is niet 100% te vertrouwen, die is volgens mij ook al andere backups aan het regelen (Amanda en Natasia). Lieke zou z'n 2e backup kunnen, maar ook zij is nog niet voor 100% te vertrouwen, het kan zijn dat ze later wraak neemt voor zijn acties richting haar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub weet dat hij als sterke speler, kwetsbaar is. Van de andere kant is de band Eric-Huub sterker en sterker aan het worden, juist ook door de "nep-ruzies"...
Maar hij is denk ik, jaloers op de vele dekking die Brian nu heeft....
... misschien uit brieven van fans/familie etc.. of hij bedenkt het zelf...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is, waar komen die reacties vandaan? Op de site van Japio kan dat niet.
Brieven, kaarten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is, waar komen die reacties vandaan? Op de site van Japio kan dat niet.
Zou kunnen iddquote:
Eensch, de jongen is zoekende....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef Day het volgende:
[..]
Het spel heeft bewezen dat 2 backups het beste is. Huub voelde zich übermachtig met SHE. Syl is nu weg en Eric is niet 100% te vertrouwen, die is volgens mij ook al andere backups aan het regelen (Amanda en Natasia). Lieke zou z'n 2e backup kunnen, maar ook zij is nog niet voor 100% te vertrouwen, het kan zijn dat ze later wraak neemt voor zijn acties richting haar.
Nu zoekt hij bijna krampachtig aansluiting bij Jaap, maar of hij die 100% kan vertrouwen.....?
... ze zegt net: "een witmeid trekt je leeg"...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Day, kun jij voor wat ondertiteling zorgen bij Patries en Natasja?
Just his imagination....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die volg ik nog welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ze zegt net: "een witmeid trekt je leeg"...
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Day, kun jij voor wat ondertiteling zorgen bij Patries en Natasja?
Ik snap dat echt niet......... het is zo hypocriet..... als iemand zwarte zegt zou Natasja helemaal uit haar plaat gaan, maar witmeid, wat mij de omgekeerde versie lijkt, kan dus wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ze zegt net: "een witmeid trekt je leeg"...
Sorry, stop maar met luisteren hoor, ze zijn al gestopt met Surinaams praten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:47 schreef Day het volgende:
Mijn God, wat een simpel gesprek is dit!
Meten met 2 matenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet......... het is zo hypocriet..... als iemand zwarte zegt zou Natasja helemaal uit haar plaat gaan, maar witmeid, wat mij de omgekeerde versie lijkt, kan dus wel?
het probleem met natasja is de kijk op het leven... het is alsof ze kijkt door de 'coentunnel' van jaap... very narrow minded,... maar ja het is tas he... de zwarte diva...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet......... het is zo hypocriet..... als iemand zwarte zegt zou Natasja helemaal uit haar plaat gaan, maar witmeid, wat mij de omgekeerde versie lijkt, kan dus wel?
amandaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef Nostalgist het volgende:
Om 6 uur komt Amanda terug....
... het ademt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Ach, Lieke leeft ook nog....
Ik begrijp dus toch een beetje Surinaamsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:00 schreef Day het volgende:
Natasia roddelt nog even over de paardrij-instructrice. Haar kind heeft geen manieren, want hij zegt geen dankjewel als het iets krijgt.
Waarom moet het toch altijd zij en wij zijn...... we hebben toch allemaal een nl paspoort?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het probleem met natasja is de kijk op het leven... het is alsof ze kijkt door de 'coentunnel' van jaap... very narrow minded,... maar ja het is tas he... de zwarte diva...
ik begrijp wat je bedoelt, maar helaas is echt toch echt zo. En van beide kanten, hoor. Ga hier niet schijnheilig lopen beweren dat het alleen maar blank richting zwart is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet het toch altijd zij en wij zijn...... we hebben toch allemaal een nl paspoort?
... ik weet er alles van... het is triest...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet het toch altijd zij en wij zijn...... we hebben toch allemaal een nl paspoort?
Natasja snapt gewoon echt niks van beleefdheidsnormen.... ja en amen zeggen, dank u wel, dan ben je beleefd. Tussendoor hoer schreeuwen, je moeder is aan de heroine! doet niks af aan beleefdheid, zolang je maar dank u wel zegt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:00 schreef Day het volgende:
Natasia roddelt nog even over de paardrij-instructrice. Haar kind heeft geen manieren, want hij zegt geen dankjewel als hij iets krijgt. Maar dat is niet zo raar, volgens Natasia, want de moeder doet het zelf ook niet.
Als je goed bent in talen is Surinaams goed te volgen, hoor. Het is een mengelmoes van verschillende talen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp dus toch een beetje Surinaams![]()
Ik heb wel eens op Mamjo gekeken......... je zal daar maar mod zijn........ ik heb nog nooit zoveel rasistische uitspraken op 1 pagina gezien, van beide kanten. Maar de mods laten het allemaal lekker staan.......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:03 schreef Day het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt, maar helaas is echt toch echt zo. En van beide kanten, hoor. Ga hier niet schijnheilig lopen beweren dat het alleen maar blank richting zwart is.
Ik vrees dat ze inderdaad zo kortzichtig denkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja snapt gewoon echt niks van beleefdheidsnormen.... ja en amen zeggen, dank u wel, dan ben je beleefd. Tussendoor hoer schreeuwen, je moeder is aan de heroine! doet niks af aan beleefdheid, zolang je maar dank u wel zegt?![]()
Die outfit maakte op mij helaas niet zoveel indruk de vorige keer... Huub en zelfs Brian waren echtere drag queensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
De out-fitt van Miss Natrasha.
[afbeelding]
... ik zou ook liever 'politieagent' zijn in Beverly Hills dan in de Bijlmer... en ik heb niets tegen donker gekleurde mensen... het probleem is alleen dat de sociale achterstand zo groot is...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op Mamjo gekeken......... je zal daar maar mod zijn........ ik heb nog nooit zoveel rasistische uitspraken op 1 pagina gezien, van beide kanten. Maar de mods laten het allemaal lekker staan.......
Ik hoop dat hij vanavond een betere Natrasha neerzet. Vond 't de vorige keer vreselijk. Een belediging voor alle travestieten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
... ik mis de roze voorbinddildo... effe bellen naar de kijkshop...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
En we willen die grote mond van Natrasha ook wel eens zien..... hebben we de vorige keer ook gemist toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vanavond een betere Natrasha neerzet. Vond 't de vorige keer vreselijk. Een belediging voor alle travestieten.
Bij Mamjo geldt dat voor beide groepen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik zou ook liever 'politieagent' zijn in Beverly Hills dan in de Bijlmer... en ik heb niets tegen donker gekleurde mensen... het probleem is alleen dat de sociale achterstand zo groot is...
Inderdaad. Eric heeft wel eens gezegd dat hij niet in de meest geschikte omgeving zit voor dat soort dingen. Hij heeft er mede-nichten voor nodig. Hier is hij vooral een gehoorzaam en lief jongetje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En we willen die grote mond van Natrasha ook wel eens zien..... hebben we de vorige keer ook gemist toch?
Vanavond songfestival toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Eric heeft wel eens gezegd dat hij niet in de meest geschikte omgeving zit voor dat soort dingen. Hij heeft er mede-nichten voor nodig. Hier is hij vooral een gehoorzaam en lief jongetje.
Geen idee, ik volg het songfestival niet. Wat is het verband met Eric? Mogen ze ernaar kijken?quote:
Wel is het zo dat vorige keer Huub en wifebeater hem behoorlijk de wind uit de zeilen haalden en al die drukte met die Teasers hielp ook niet echt. Ik vond dat nogal misselijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Eric heeft wel eens gezegd dat hij niet in de meest geschikte omgeving zit voor dat soort dingen. Hij heeft er mede-nichten voor nodig. Hier is hij vooral een gehoorzaam en lief jongetje.
... dat is ook hetgeen ik probeer duidelijk te maken... het ligt er aan op welke plek je woont... alles woont tegenwoordig toch door elkaar in nederland... het lijkt wel of buurten tegenwoordig zijn ingedeeld in socialle klassen...quote:
Ja, het was een lullig gezicht en niet leuk voor Eric. Ik denk dat hij het beter doet in zijn eigen 'scene'. Maar toch denk ik daarnaast dat hij er eigenlijk te braaf voor isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel is het zo dat vorige keer Huub en wifebeater hem behoorlijk de wind uit de zeilen haalden en al die drukte met die Teasers hielp ook niet echt. Ik vond dat nogal misselijk.
Daar zitten travo's bij, ik volg dat gedoe niet?quote:
Het steek-mekaar-veren-in-de-reet-oost-europa-liedjes-zing-feest bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:15 schreef Day het volgende:
Wat een vreselijk saaie streams!
Ik ga 'ns wat nuttigs doen
't Verband: een hok vol dramaqueens maar ws mag Eric daar niet naar kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het songfestival niet. Wat is het verband met Eric? Mogen ze ernaar kijken?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:15 schreef Day het volgende:
Wat een vreselijk saaie streams!
Ik ga 'ns wat nuttigs doen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het steek-mekaar-veren-in-de-reet-oost-europa-liedjes-zing-feest bedoel je?
Dat denk ik ook steeds maar ik breek hier bijna m'n nek over de rotzooi.quote:
Yepquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en ze zei dat ze over 2 of 4 weken weer kort en krullend wil. Nu is het lang.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:24 schreef Ecila111 het volgende:
Krijgt Natasia nu alweer nieuwe extensions?
Ach,, ± ¤700 maakt toch niks uit voor JdM.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:24 schreef Ecila111 het volgende:
Krijgt Natasia nu alweer nieuwe extensions?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het huwelijk van Jaap schijnt ook duur te worden, dus kunnen die 700 euro's er nog wel bij.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach,, ± ¤700 maakt toch niks uit voor JdM.
Zie net dat tuinfluiter een poll heeft gemaakt op fok, ga ff kjken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Wat ik me afvraag is word Het Jaap er inhouden de afgang van Huub.
Zijn er veel mensen die voor Huub smsten nu voor een ander gaan smsen of juist helemaal niet?
Zal hij het weklijk gaan merken met de popupol?
Ik denk dat Huub op 1 staat en jaap op 2.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Zijn er veel mensen die voor Huub smsten nu voor een ander gaan smsen of juist helemaal niet?
Ik denk het niet. Mensen hebben zo langzamerhand Japio ook door, en zien dat het semi-spel is . Ik weet niet hoe dat bij de TV-uitzendingen is, maar onder de streamers is dat toch duidelijk te merken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Belachelijk..... laat Eric eens een goeie beurt krijgen van een topkapper/stylist, hij zit maar een beetje aan te modderen en de enige die hem bijstaat is Amanda..... do I need to say more.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ze zei dat ze over 2 of 4 weken weer kort en krullend wil. Nu is het lang.
Ik heb altijd op Huub gestemd maar na de nacht van hem en Amanda ben ik fan af. Nu stem ik helemaal op niemand meer, zou niet weten op wie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Jawel hoor, ik heb dat ook nog nooit gedaan, zonde van mijn pecunia's, en ik vertouw het ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Ik heb nooit gestemd en ben het ook niet van plan; mag ik nou nog wel meeschrijven?![]()
o nee. bee waar werkt ze?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch wel een afgang voor de kapster van HiziHair. Patries en Rita vinden het ook slecht geknipt.
Heb je die happen toen gezien achter in haar nek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch wel een afgang voor de kapster van HiziHair. Patries en Rita vinden het ook slecht geknipt.
Volgens mij ben jij dan ook een BB oudgediendequote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb dat ook nog nooit gedaan, zonde van mijn pecunia's, en ik vertouw het ook voor geen meter.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Ik heb nooit gestemd en ben het ook niet van plan; mag ik nou nog wel meeschrijven?![]()
Juist de stemmers mogen niet meeschrijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Gaat even om te kijken waar hij ongeveer staat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Ik dacht in Rotterdam, maar ik heb geen idee hoe ik daaraan kom dus geloof het maar niet. Ze heet overigens Jolanda.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
o nee. bee waar werkt ze?![]()
Niet in Haarlem hoop ik? Nu durf ik niet meer te gaan![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan ook een BB oudgediende![]()
Ik heb geen idee, ik zal de volgende keer opletten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
o nee. bee waar werkt ze?![]()
Niet in Haarlem hoop ik? Nu durf ik niet meer te gaan![]()
Oh ja, dat is ook zo. Ik kreeg even de indruk dat iedereen hier wel stemde (phew-smiley).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Juist de stemmers mogen niet meeschrijven.(zo is het vooral bij BB )
![]()
Maar lieverd, die klopte niet meer door een of andere idiote Jaap fan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Btw, ik vind het maar een onoverzichtelijke kut-poll. Die van Scan, iemand aanklikken, zijn veel duidelijker.![]()
Anders heb ik nog de optie Zandvoort of ik zeg ik wil NIET degene die DGK bewoners heeft verknipt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zal de volgende keer opletten.![]()
Je kan niet over pecunia's beschikken, wel over begonia's, fuchsia's, pizzeria's etc.etc. Maar pecunia heeft geen meervoud...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb dat ook nog nooit gedaan, zonde van mijn pecunia's, en ik vertouw het ook voor geen meter.
Sjips, moet ik toch mijn baan opzeggen en 24/7 voor de streams blijven liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar lieverd, die klopte niet meer door een of andere idiote Jaap fan.
![]()
Tenenkrommend, je wist van te voren al wie er uit ging, vreselijk genant.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Die schuivende balken, en die desinformatie van die bimbo...![]()
![]()
Lieke is een schatje, en met haar karakter komt ze nog wel los.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke heeft leuke sproetjes.
Ze begint bij me te groeien..... maar Huub aan haar zij ben ik niet zo op verzot.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is een schatje, en met haar karakter komt ze nog wel los.![]()
Gun haar een paar weken, en steun haar met SMS-jes![]()
Ok, Mister Know it allquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan niet over pecunia's beschikken, wel over begonia's, fuchsia's, pizzeria's etc.etc. Maar pecunia heeft geen meervoud...
Ja, ik geloof dat hij als man gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
Huub nu ook weer travestiet
Lol Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Huub laat zich een Ken kapsel aanmeten.
Thank you mr. Demins of zoiets zou passender zijn.quote:
Huub krijgt het hoog in zijn bol van de popo's.. maar wat denk je dat er met Jaap gebeurt? Die mafkees denkt dat zijn "terror" leuk is, en gaat nóg verder. Schijt strax gewoon op tafel en smeert het uit over JdB "kunst".quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaat even om te kijken waar hij ongeveer staat.
Ook al zakt Huub ik hoop toch echt niet dat Jaap hem voorbij gaat in de popupol.
Dat gun ik hem niet.
Carlaa. Breng de Febo niet op ideeen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub krijgt het hoog in zijn bol van de popo's.. maar wat denk je dat er met Jaap gebeurt? Die mafkees denkt dat zijn "terror" leuk is, en gaat nóg verder. Schijt strax gewoon op tafel en smeert het uit over JdB "kunst".
Tis ongelovelijk maar ik zie hem er iid voor aanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub krijgt het hoog in zijn bol van de popo's.. maar wat denk je dat er met Jaap gebeurt? Die mafkees denkt dat zijn "terror" leuk is, en gaat nóg verder. Schijt strax gewoon op tafel en smeert het uit over JdB "kunst".
Hoop dat hij het doet, des te eerder is hij thuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee joh ...geen ingehuurde nep lover...zou jij bij natasia blijven.na al dat lichamelijke contact...hij is het gewoon zat en terecht .heb trouwens nog een leuk avatoortje voor je BeeQueenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Ingehuurde neplover is het.
En dan te bedenken dat het er toch niet beter op word..hahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:01 schreef maril het volgende:
Ze zijn dus de hele dag bezig geweest met hun uiterlijk , ik bedoel 6 uur geleden al en ik zet het nu aan en ze zijn nog bezig.
wth . Ik wil ook een cadeautje misschien een nieuwe avatar voor jezelf puma.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh ...geen ingehuurde nep lover...zou jij bij natasia blijven.na al dat lichamelijke contact...hij is het gewoon zat en terecht .heb trouwens nog een leuk avatoortje voor je BeeQueen
[afbeelding]
Intelligentie kan Jaap niet ontzegd worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef itsme het volgende:
deel 3
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1023398
Deel 3 van de saga.
Ik heb net een boek gelezen over poker tells. Dat gaat over onbewuste lichamelijke reacties tijdens het pokerspel wat je informatie geeft over of iemand wel of niet bluft. Alsjemenou......wat er gebeurd! Het kwam opvallend vaak overeen. Op momenten waarvan ik dacht er klopt geen reet van, voila Brian kijkt omhoog. Had Brian zelf door dat zijn verhaal niet strookt, hup naar de deur lopen om te kijken of er niemand mee luisterd om daarna weer met iets heel anders te beginnen. Het leek wel alsof hij een strontvlieg in zijn oog had, hij kon niet stoppen met knipperen. Subtiel teken? Nee, een heel duidelijk teken van het ongemak die Brian voelt tijdens het rechtbreien.
Nee . Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Intelligentie kan Jaap niet ontzegd worden.
Het inzicht moet nog groeien, zogezegd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee . Daar heb je gelijk in.
Maar hij twijfelt nog steeds heel erg. Merkte ik ook net in het gesprekje met Nicolaas.
Ja volgens mij is ken een homo ala Eric.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tuthola's, die 1990 en vooral 2000.
ja die van 1970 daar kan ik wel een beschuitje mee doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tuthola's, die 1990 en vooral 2000.
Ik apprecieer jaap nu veel meer dan in het begin dus zou het ene droom scenario vinden als die 2 Huub en Jaap samen gaan werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het inzicht moet nog groeien, zogezegd.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik apprecieer jaap nu veel meer dan in het begin dus zou het ene droom scenario vinden als die 2 Huub en Jaap samen gaan werken
Eens!!! Was mij ookal opgevallen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:17 schreef itsme het volgende:
Als Jaap stukken slanker zou zijn dan zou hij best een lekker ding zijn.
Hij heeft een erg leuk gezicht.![]()
Jurkje flateert nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Voor wie wil weten hoe Lieke er over 20 jaar uitziet, ofwel: hoe moeke eruitziet:
[[url=http://aycu37.webshots.com/image/14676/2000049071021728533_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |