... gaat ze dat zeggen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Alsof er zo veel boeiends gebeurt nu in dat huis.
Wat maakt het nu uit. Dat sommige mensen niet meer dan 2 zinnen kunnen lezen tja .
Bedankt dark![]()
Gezien niet, maar je kon de muziek horen....Geloof wel dat ze het gedaan heeft....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie Natasja vandaag zien sporten? Haar haar is nl helemaal nat van het zweet.![]()
Aan de ene kant noemt hij Brian een goede gozer, aan de andere kant staan zijn stukken vol van terecht wantrouwen en rare streken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef Marieke_B het volgende:
Ben voor het eerst op de site van Jaap geweest...deel 1 wekt m'n nieuwsgierigheid: [ ]
Maar in Su is Natasja een hype, dus gaat ze daar maar niet naartoe. Lijkt me verstandig. Ik denk dat ze haar bij de douane in Su al inelkaar rossen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:14 schreef Nostalgist het volgende:
LOL De mensen in Suriname kunnen geen Gouden Kooi meer kijken......
Die dachten toch al niet zo positief over Natasia? Of zijn dat Surinamers hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:14 schreef Kinga het volgende:
Mensen in suriname kunnen geen streams meer kijken
ben benieuwd naar de eind clubclusie. Deel 2 gelezen te hebben verwacht ik dat brian zijn vriendje nog is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de ene kant noemt hij Brian een goede gozer, aan de andere kant staan zijn stukken vol van terecht wantrouwen en rare streken.
Hoe moet dat dan met onze familieeeeeeeeeeee?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:15 schreef Nostalgist het volgende:
Patricia moet ook gewoon betalen.....
Natasia denkt dat het geen goeie zet is...
Jennifer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:21 schreef Nostalgist het volgende:
Palma (Jennifer) komt niet meer. Natasja geeft dat aan....
Tangen is het kroezige/krullende haar gladstrijken met een gloeiend hete tang.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
Waar hebben ze het nou over? Wat is tangen? Patries heeft het erover.
De echte naam van Palma....quote:
Nee muppetje, Jennifer was de vervangster van Palma.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De echte naam van Palma....
Fijn dat Natasja dat even vermeldt.....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De echte naam van Palma....
Fijn dat Natasja dat even vermeldt.....
Ja, lees dit, net van mamjo gehaald:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee muppetje, Jennifer was de vervangster van Palma.![]()
mamjo is dus ook een diss 'site'...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
Nederlands Surinaams forum over DGK:
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&board=92.0
Ok, nou dan zal Jennifer wel niet meer komen, vermoed ik....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Palma heet Jose....
Jennifer was die donkere huishoudster.
Ja, leuk, ik zat ook al te neuzen omdat het vrijwel zeker was dat ze jouw cap hadden gezienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Check deze even. Ik ben beroemd . Dit is van de Mamjo-site.![]()
![]()
![]()
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=93401.0
Aangezien het om Natasia gaat, vind ik dat wel bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mamjo is dus ook een diss 'site'...
En 80 hoort toch niet bij 'confectiemaatje 36-38'?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
80 D krijgt Natasia...
Theezakjes blijven theezakjes!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:29 schreef Kinga het volgende:
80 D krijgt Natasia...
... dat verdient een bloemetje...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Check deze even. Ik ben beroemd . Dit is van de Mamjo-site.![]()
![]()
![]()
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=93401.0
Volgens mij praat ze er expres over terwijl dat apparaat tekeergaat. Het is moeilijk te verstaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:32 schreef Nostalgist het volgende:
Heeft Natasja het nu over Ton..... Ze fleurt helemaal op.... Hij is 49....
natasjaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Aangezien het om Natasia gaat, vind ik dat wel best![]()
Dat verbaast me niks. Ingehuurde neplover is het.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
Natas heeft al 2 weken niks van Wilgo gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |