Ik heb geen idee, ik zal de volgende keer opletten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef itsme het volgende:
[..]
o nee. bee waar werkt ze?![]()
Niet in Haarlem hoop ik? Nu durf ik niet meer te gaan![]()
Oh ja, dat is ook zo. Ik kreeg even de indruk dat iedereen hier wel stemde (phew-smiley).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Juist de stemmers mogen niet meeschrijven.(zo is het vooral bij BB )
![]()
Maar lieverd, die klopte niet meer door een of andere idiote Jaap fan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Btw, ik vind het maar een onoverzichtelijke kut-poll. Die van Scan, iemand aanklikken, zijn veel duidelijker.![]()
Anders heb ik nog de optie Zandvoort of ik zeg ik wil NIET degene die DGK bewoners heeft verknipt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zal de volgende keer opletten.![]()
Je kan niet over pecunia's beschikken, wel over begonia's, fuchsia's, pizzeria's etc.etc. Maar pecunia heeft geen meervoud...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb dat ook nog nooit gedaan, zonde van mijn pecunia's, en ik vertouw het ook voor geen meter.
Sjips, moet ik toch mijn baan opzeggen en 24/7 voor de streams blijven liggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar lieverd, die klopte niet meer door een of andere idiote Jaap fan.
![]()
Tenenkrommend, je wist van te voren al wie er uit ging, vreselijk genant.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Die schuivende balken, en die desinformatie van die bimbo...![]()
![]()
Lieke is een schatje, en met haar karakter komt ze nog wel los.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef Ecila111 het volgende:
Lieke heeft leuke sproetjes.
Ze begint bij me te groeien..... maar Huub aan haar zij ben ik niet zo op verzot.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is een schatje, en met haar karakter komt ze nog wel los.![]()
Gun haar een paar weken, en steun haar met SMS-jes![]()
Ok, Mister Know it allquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan niet over pecunia's beschikken, wel over begonia's, fuchsia's, pizzeria's etc.etc. Maar pecunia heeft geen meervoud...
Ja, ik geloof dat hij als man gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:50 schreef itsme het volgende:
Huub nu ook weer travestiet
Lol Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Huub laat zich een Ken kapsel aanmeten.
Thank you mr. Demins of zoiets zou passender zijn.quote:
Huub krijgt het hoog in zijn bol van de popo's.. maar wat denk je dat er met Jaap gebeurt? Die mafkees denkt dat zijn "terror" leuk is, en gaat nóg verder. Schijt strax gewoon op tafel en smeert het uit over JdB "kunst".quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Gaat even om te kijken waar hij ongeveer staat.
Ook al zakt Huub ik hoop toch echt niet dat Jaap hem voorbij gaat in de popupol.
Dat gun ik hem niet.
Carlaa. Breng de Febo niet op ideeen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub krijgt het hoog in zijn bol van de popo's.. maar wat denk je dat er met Jaap gebeurt? Die mafkees denkt dat zijn "terror" leuk is, en gaat nóg verder. Schijt strax gewoon op tafel en smeert het uit over JdB "kunst".
Tis ongelovelijk maar ik zie hem er iid voor aanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Huub krijgt het hoog in zijn bol van de popo's.. maar wat denk je dat er met Jaap gebeurt? Die mafkees denkt dat zijn "terror" leuk is, en gaat nóg verder. Schijt strax gewoon op tafel en smeert het uit over JdB "kunst".
Hoop dat hij het doet, des te eerder is hij thuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee joh ...geen ingehuurde nep lover...zou jij bij natasia blijven.na al dat lichamelijke contact...hij is het gewoon zat en terecht .heb trouwens nog een leuk avatoortje voor je BeeQueenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Ingehuurde neplover is het.
En dan te bedenken dat het er toch niet beter op word..hahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:01 schreef maril het volgende:
Ze zijn dus de hele dag bezig geweest met hun uiterlijk , ik bedoel 6 uur geleden al en ik zet het nu aan en ze zijn nog bezig.
wth . Ik wil ook een cadeautje misschien een nieuwe avatar voor jezelf puma.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee joh ...geen ingehuurde nep lover...zou jij bij natasia blijven.na al dat lichamelijke contact...hij is het gewoon zat en terecht .heb trouwens nog een leuk avatoortje voor je BeeQueen
[afbeelding]
Intelligentie kan Jaap niet ontzegd worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef itsme het volgende:
deel 3
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1023398
Deel 3 van de saga.
Ik heb net een boek gelezen over poker tells. Dat gaat over onbewuste lichamelijke reacties tijdens het pokerspel wat je informatie geeft over of iemand wel of niet bluft. Alsjemenou......wat er gebeurd! Het kwam opvallend vaak overeen. Op momenten waarvan ik dacht er klopt geen reet van, voila Brian kijkt omhoog. Had Brian zelf door dat zijn verhaal niet strookt, hup naar de deur lopen om te kijken of er niemand mee luisterd om daarna weer met iets heel anders te beginnen. Het leek wel alsof hij een strontvlieg in zijn oog had, hij kon niet stoppen met knipperen. Subtiel teken? Nee, een heel duidelijk teken van het ongemak die Brian voelt tijdens het rechtbreien.
Nee . Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Intelligentie kan Jaap niet ontzegd worden.
Het inzicht moet nog groeien, zogezegd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee . Daar heb je gelijk in.
Maar hij twijfelt nog steeds heel erg. Merkte ik ook net in het gesprekje met Nicolaas.
Ja volgens mij is ken een homo ala Eric.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tuthola's, die 1990 en vooral 2000.
ja die van 1970 daar kan ik wel een beschuitje mee doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een tuthola's, die 1990 en vooral 2000.
Ik apprecieer jaap nu veel meer dan in het begin dus zou het ene droom scenario vinden als die 2 Huub en Jaap samen gaan werkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Het inzicht moet nog groeien, zogezegd.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik apprecieer jaap nu veel meer dan in het begin dus zou het ene droom scenario vinden als die 2 Huub en Jaap samen gaan werken
Eens!!! Was mij ookal opgevallen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:17 schreef itsme het volgende:
Als Jaap stukken slanker zou zijn dan zou hij best een lekker ding zijn.
Hij heeft een erg leuk gezicht.![]()
Jurkje flateert nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Voor wie wil weten hoe Lieke er over 20 jaar uitziet, ofwel: hoe moeke eruitziet:
[[url=http://aycu37.webshots.com/image/14676/2000049071021728533_rs.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |