jaa echt he, ze hebben het te bont gemaakt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef Charmian het volgende:
ik zie een dierenvel liggen, ik dacht dat ze daar zo tegen waren?
Het ziet er nog steeds niet uit, ook niet na een nachtje slapen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar toen ik de streams aanzette was mijn eerste gedachte 'wat een rotzooi hebben ze ervan gemaakt'. Toen herinnerde ik me weer dat JdB en echtgenote langs waren geweest.
Gewoon synthetischquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef Charmian het volgende:
ik zie een dierenvel liggen, ik dacht dat ze daar zo tegen waren?
Omdat het zo gemakkelijk is bij Amanda.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Waarom hebben ze Amanda eigenlijk wijsgemaakt dat het Nederlandse Kampioenschappen zijn?![]()
Mijn eerste indruk was echt dat de bewoners zelf er zo'n troep van hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ziet er nog steeds niet uit, ook niet na een nachtje slapen.![]()
Valt me een beetje tegen van Huub dat hij niet mee tagt met Jaap op Natasia. Integendeel doet hij weer lief tegen haar na die avond met Judith terwijl het toch echt Huubs plan was om haar gek te taggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
En neem Huub maar mee.... wordt hem ook een beetje zat.... zooooo arrogant die gozer!
Maaaaaaaar dan komt ze daar en gaat ze heel enthousiast roepen: NK!! En dan zeggen die mensen: Neuh....... gewoon een plaatselijk wedstrijdje meekuppen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Omdat het zo gemakkelijk is bij Amanda.....![]()
flensje houdt alle tag acties tegen richting brian en natasja...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van Huub dat hij niet mee tagt met Jaap op Natasia. Integendeel doet hij weer lief tegen haar na die avond met Judith terwijl het toch echt Huubs plan was om haar gek te taggen.
Tja... wat zal ik over Huub zeggen..... In het begin toen iedereen tegen hem was vond ik hem wel zwaar ok, maar nu... hij gaat zoooo naast zijn schoenen lopen! Die grote bek van hem af en toe gaat hij zoooo tever! Ik vind het een kleine irritante kut kaboutah!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van Huub dat hij niet mee tagt met Jaap op Natasia. Integendeel doet hij weer lief tegen haar na die avond met Judith terwijl het toch echt Huubs plan was om haar gek te taggen.
Aaaaaaaaaaaah dat shot zag ik ook! Dat was echt een drama, hoe krijgen ze het voor elkaar om zoveel rotzooi te maken. Het valt nu veel meer op omdat er allemaal verschillende kleuren linnengoed zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk was echt dat de bewoners zelf er zo'n troep van hadden gemaakt.
Who the fuck is Flensje? Scary avataar trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
flensje houdt alle tag acties tegen richting brian en natasja...
Vind hem nog wel de normaalste van iedereen daar dus inprincipe gaat mijn stem naar hem uit maar zit nog te twijfelen tussen Huub en Jaap.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tja... wat zal ik over Huub zeggen..... In het begin toen iedereen tegen hem was vond ik hem wel zwaar ok, maar nu... hij gaat zoooo naast zijn schoenen lopen! Die grote bek van hem af en toe gaat hij zoooo tever! Ik vind het een kleine irritante kut kaboutah!
Ok.. daar geef ik je gelijk in hij is nog redelijk normaal! Maar hij moet niet zo naast zijn schoenen gaan lopen en denken dat hij alles is! De laatste tijd kan ik meer om Jaap lachen dan om Huub.... dus mijn stem gaat naar Jaap uit (al vind ik hem af en toe wel smerig...).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vind hem nog wel de normaalste van iedereen daar dus inprincipe gaat mijn stem naar hem uit maar zit nog te twijfelen tussen Huub en Jaap.
Oh, dat zal het zijn... wat de slaapkamer betreft. Maar mijn eerste blik was op de woonkamer/eettafel, en ik moest even goed nadenken waarom dat zo rommelig was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah dat shot zag ik ook! Dat was echt een drama, hoe krijgen ze het voor elkaar om zoveel rotzooi te maken. Het valt nu veel meer op omdat er allemaal verschillende kleuren linnengoed zijn.![]()
Ik heb tocn een beetje moeite met stemmen op iemand die na het poepen zn bilnaad aan een dekbed afveegt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vind hem nog wel de normaalste van iedereen daar dus inprincipe gaat mijn stem naar hem uit maar zit nog te twijfelen tussen Huub en Jaap.
En het kwakje ligt er nog steeds van Jaap:)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Bezoek !
debs voor vrienden, maar in de volksmond wordt ze gewoon deborah flens genoemd...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Who the fuck is Flensje? Scary avataar trouwens![]()
Logisch, dat zit natuurlijk voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:27 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De witte gehaakte kleden over de stoelen zijn er al afgehaald
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:32 schreef Kinga het volgende:
En daar is Patricia weer.
Misschien omdat alles veel meer afsteekt op zo'n witte tafel en omdat de tafel veel kleiner is, geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zal het zijn... wat de slaapkamer betreft. Maar mijn eerste blik was op de woonkamer/eettafel, en ik moest even goed nadenken waarom dat zo rommelig was.
Onee gaat Natasia zich weer helemaal in der sas voelenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:32 schreef Kinga het volgende:
En daar is Patricia weer.
Ik vraag me echt af hoe blij 'achter' is met deze troep herinrichting. Zij halen hun beelden voor de uitzendingen immers ook van de streams.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als de zon het kantoor in schijnt doet het pijn aan mijn ogen.
[afbeelding]
Laat haar maar lekker zo doen, beter dan Amanda die constant met haar borsten loopt te pronken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:34 schreef Starlie het volgende:
pfff die kut lieke met dat gezeik over haar bikini... duik gewoon naakt dat bad in.... iedereen heeft haar tieten toch al gezien!
Zeg maar kwak...... Een stuk meer dan 10cc volgens mij....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:32 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En het kwakje ligt er nog steeds van Jaap:)![]()
... lieke heeft geen internetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:34 schreef Starlie het volgende:
pfff die kut lieke met dat gezeik over haar bikini... duik gewoon naakt dat bad in.... iedereen heeft haar tieten toch al gezien!
Daar heb je een punt... ik vind lieke gewoon steeds minder leuk... sorry.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker zo doen, beter dan Amanda die constant met haar borsten loopt te pronken.
Arm ding moet 5 dagen op stal staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb geen verstand van paarden, maar ik vind het elke keer zo zielig als ik Fries hoor hinniken. Net alsof hij om gezelschap roept.
hoe origineelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
! Ik vind het een kleine irritante kut kaboutah!
ik mag altijd op schoot...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
En jij geloofd nog in Sinterklaas zeker?
Ellen had gezegd dat ze moesten opletten of hij anders ging doen nadat de andere paarden weg waren. Nou, ik heb hem tijdens al die uren dat we zaten te kijken naar de zwangere Irginia nooit zo vaak horen hinniken. Dus ik vraag me af of dat dier eenzaam is.quote:
Natasia doet net alsof het raar is dat Nicolaas zn kinderen mist, ze noemt hem slapjanus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:40 schreef Nostalgist het volgende:
Wat loopt Natasia nou weer te schreeuwen ????
Ah.... Nicolaas en Natas hebben een woordenwisseling....
ja daar heeft zij geen last van dus ook geen begrip voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasia doet net alsof het raar is dat Nicolaas zn kinderen mist, ze noemt hem slapjanus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |