quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Was jou dus ook opgevallen. In de Boeddha zit rood in het geel en in de trap meer groen, een citroengeel: er is geen foutere combinatie dan dat.
Ik heb eergister en gister mijn eigen kooi gehad..was niet fijn....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Je hoeft alleen maar naar de snelheid van de cossen te kijken om te weten of het interessant is om je streams aan te zetten.![]()
Niet dus.Ik ben blij dat ik gisteren besloot naar bed te gaan en niet het O wat moooooooooooooooi heb hoeven aanschouwen.![]()
Héél veel sferen dus.quote:
Het is toch saai op de streams ,dus vertel....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb eergister en gister mijn eigen kooi gehad..was niet fijn....
vertel. Dat is iig interssanter dan praten over de kussentjes en zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik heb eergister en gister mijn eigen kooi gehad..was niet fijn....
Daar is de SC voor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:53 schreef itsme het volgende:
[..]
vertel. Dat is iig interssanter dan praten over de kussentjes en zo.![]()
Ja sorry, ik kan er niet over uit. Ik denk ook niet dat het moet groeien bij me want het is geen kwestie van smaak. Het klopt gewoon van geen kanten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:48 schreef itsme het volgende:
Gaat het nu nog steeds over hoe het er binnen uitziet.![]()
Ga maar de Ultimate Fighter kijken.![]()
En als je er een ram tegen geeft zit je met je arm in de kamer ernaast want het is over dat kijkgat heen geplaatst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:55 schreef Kinga het volgende:
trouwens, die boeddha is ook te hoog voor die muur... als je goed kijkt zie je dat ie ertegen aan geleund staat..
LMAO!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
En als je er een ram tegen geeft zit je met je arm in de kamer ernaast want het is over dat kijkgat heen geplaatst.
Nou ik had in een 2de hands winkel een camera gekocht...was een beetje gaar...heb ik opgeknapt..wilde weer verkopen via marktplaats...Bleek de koper een UA (under cover agent), want dat schijt apparaat bleek gestolen te zijn...dus daar ging ik SAMEN met mijn (ex) waar mee ik daarna een bakkie zou doen, mee,...en gewoon Hoppa de CEL in...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:52 schreef kybe het volgende:
[..]
Het is toch saai op de streams ,dus vertel....
Ik weet niet wat het betekentquote:
Je avatarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
auw
Heiligschennis..... maar ik zie die dikke kop van Jaap er nog wel eens doorheen glauwen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
auw
Wat een verhaal, ik moet er toch stiekum omquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ik had in een 2de hands winkel een camera gekocht...was een beetje gaar...heb ik opgeknapt..wilde weer verkopen via marktplaats...Bleek de koper een UA (under cover agent), want dat schijt apparaat bleek gestolen te zijn...dus daar ging ik SAMEN met mijn (ex) waar mee ik daarna een bakkie zou doen, mee,...en gewoon Hoppa de CEL in...
in Nederland als een van de zeer weinige landen in de WERELD ben je SCHULDIG tot JIJ het onschuld kan bewijzen...de rest vd wereld ben je onschuldig tot zij bewijzen dt ik schuldig ben. geloof me...ik HAAT cellen...dis de 2 keer onschuldig...dus jah....heb japio zijn EI actie niet live gezien helaas....
Ik niet...was echt kut...en het erge is ik heb 4 huisdieren : Puma..een poes Puck..en nog 2 kittens...die zijn pas na 12 uur verzorgd terwijl ze hadden gezegd een familie lid de sleutels te geven en te laten gaan...ze hebben mijn ouders gewoon laten zitten bij de receptie..en zijn niet meer naar ze toegekomen...ik heb er 24 u gezeten..mijn ex dus 4.5 u...(12 u later vanaf het moment dat ik weg gegaan was thuis)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een verhaal, ik moet er toch stiekum om![]()
![]()
Dan is elk plekje aardig ziek.....quote:
Vergeet je Ritalin nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Heb jullie allemaal gemist...dacht serieus in de cel...goh een dag geen posts..ook wel raar als GK junkie..maar jah...ben er weer , met mijn altijd ongezouten mening...so let's have a fun time friends!
Wat een toestand.Ik moet er wel een beetje om lachen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:00 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ik had in een 2de hands winkel een camera gekocht...was een beetje gaar...heb ik opgeknapt..wilde weer verkopen via marktplaats...Bleek de koper een UA (under cover agent), want dat schijt apparaat bleek gestolen te zijn...dus daar ging ik SAMEN met mijn (ex) waar mee ik daarna een bakkie zou doen, mee,...en gewoon Hoppa de CEL in...
in Nederland als een van de zeer weinige landen in de WERELD ben je SCHULDIG tot JIJ het onschuld kan bewijzen...de rest vd wereld ben je onschuldig tot zij bewijzen dt ik schuldig ben. geloof me...ik HAAT cellen...dis de 2 keer onschuldig...dus jah....heb japio zijn EI actie niet live gezien helaas....
Aardig contrast: een dag 'caged mute' i.p.v. 'liberty speaker'.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Heb jullie allemaal gemist...dacht serieus in de cel...goh een dag geen posts..ook wel raar als GK junkie..maar jah...ben er weer , met mijn altijd ongezouten mening...so let's have a fun time friends!
Whahaha.....heb geen ADHA...had ik het maar ...gratis SPEED whahah...nee hoor ben geen medicijnen man...jointje op zijn tijd..bijna nooit alcohol...temperamentvol....hahahquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:15 schreef Nostalgist het volgende:
Natasia gaat Jaap halen, om het bed op te maken, en om een bakje ijs weg te halen dat uit de ijskast gevallen is.
Jaap wil wél zijn bed opmaken.....
Natasia: "Jij bent zó de lul vandaag"
Ja vind ik nou ook!.!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:18 schreef Starlie het volgende:
Wat een irritant stom wijf is die Lieke eigenlijk... slappe ge-ouwehoer van haar...
J de Bouvrie..had beter bij zijn WIT kunnen blijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Op stream 4 kan je goed zien hoe spuuglelijk het naast elkaar staat.
Omdat ze Amanda van alles wijs kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Waarom hebben ze Amanda eigenlijk wijsgemaakt dat het Nederlandse Kampioenschappen zijn?![]()
Ik wil ook zo'n mutsje voor mn katten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Omdat ze Amanda van alles wijs kunnen maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |