Ik ga lekker lezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
2 streams Huub, Jaap, 2 streams Natas en patricia
nee, ik ga ook even cake halen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
Geloof niet dat het de moeite waard is de streams aan te slingeren, wel?
Hij zei net ook dat hij onzeker was, oa. door het vertrek van sil en de komst van Lieke. Sil was zijn 100% dekking en hij durft niet te ver te gaan nu omdat hij niet zeker is van zijn dekking.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef Day het volgende:
Hmmm, ergens heb ik het gevoel dat Huub momenteel heel onzeker is. Hij leunt wel heel erg op Jaap nu. Volgens mij beseft hij ook dat Jaap de afgelopen weken een stuk populairder is geworden.
Huub weet dat hij als sterke speler, kwetsbaar is. Van de andere kant is de band Eric-Huub sterker en sterker aan het worden, juist ook door de "nep-ruzies"...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef Day het volgende:
Hmmm, ergens heb ik het gevoel dat Huub momenteel heel onzeker is. Hij leunt wel heel erg op Jaap nu. Volgens mij beseft hij ook dat Jaap de afgelopen weken een stuk populairder is geworden.
Ah ok, dan ben ik toch goed op zijn lichaamstaal afgegaan (geluid stond even uit hier).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zei net ook dat hij onzeker was, oa. door het vertrek van sil en de komst van Lieke. Sil was zijn 100% dekking en hij durft niet te ver te gaan nu omdat hij niet zeker is van zijn dekking.
Hij zei ook dat Jaap zeker is gestegen in de popupoll.
Wat ik niet begrijp is, waar komen die reacties vandaan? Op de site van Japio kan dat niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:29 schreef Polonium-120 het volgende:
bron: kingjaap.nl
Tribute aan fans: 12 mei
Het spel heeft bewezen dat 2 backups het beste is. Huub voelde zich übermachtig met SHE. Syl is nu weg en Eric is niet 100% te vertrouwen, die is volgens mij ook al andere backups aan het regelen (Amanda en Natasia). Lieke zou z'n 2e backup kunnen, maar ook zij is nog niet voor 100% te vertrouwen, het kan zijn dat ze later wraak neemt voor zijn acties richting haar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:24 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub weet dat hij als sterke speler, kwetsbaar is. Van de andere kant is de band Eric-Huub sterker en sterker aan het worden, juist ook door de "nep-ruzies"...
Maar hij is denk ik, jaloers op de vele dekking die Brian nu heeft....
... misschien uit brieven van fans/familie etc.. of hij bedenkt het zelf...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is, waar komen die reacties vandaan? Op de site van Japio kan dat niet.
Brieven, kaarten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is, waar komen die reacties vandaan? Op de site van Japio kan dat niet.
Zou kunnen iddquote:
Eensch, de jongen is zoekende....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef Day het volgende:
[..]
Het spel heeft bewezen dat 2 backups het beste is. Huub voelde zich übermachtig met SHE. Syl is nu weg en Eric is niet 100% te vertrouwen, die is volgens mij ook al andere backups aan het regelen (Amanda en Natasia). Lieke zou z'n 2e backup kunnen, maar ook zij is nog niet voor 100% te vertrouwen, het kan zijn dat ze later wraak neemt voor zijn acties richting haar.
Nu zoekt hij bijna krampachtig aansluiting bij Jaap, maar of hij die 100% kan vertrouwen.....?
... ze zegt net: "een witmeid trekt je leeg"...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Day, kun jij voor wat ondertiteling zorgen bij Patries en Natasja?
Just his imagination....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die volg ik nog welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ze zegt net: "een witmeid trekt je leeg"...
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Day, kun jij voor wat ondertiteling zorgen bij Patries en Natasja?
Ik snap dat echt niet......... het is zo hypocriet..... als iemand zwarte zegt zou Natasja helemaal uit haar plaat gaan, maar witmeid, wat mij de omgekeerde versie lijkt, kan dus wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ze zegt net: "een witmeid trekt je leeg"...
Sorry, stop maar met luisteren hoor, ze zijn al gestopt met Surinaams praten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:47 schreef Day het volgende:
Mijn God, wat een simpel gesprek is dit!
Meten met 2 matenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet......... het is zo hypocriet..... als iemand zwarte zegt zou Natasja helemaal uit haar plaat gaan, maar witmeid, wat mij de omgekeerde versie lijkt, kan dus wel?
het probleem met natasja is de kijk op het leven... het is alsof ze kijkt door de 'coentunnel' van jaap... very narrow minded,... maar ja het is tas he... de zwarte diva...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet......... het is zo hypocriet..... als iemand zwarte zegt zou Natasja helemaal uit haar plaat gaan, maar witmeid, wat mij de omgekeerde versie lijkt, kan dus wel?
amandaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef Nostalgist het volgende:
Om 6 uur komt Amanda terug....
... het ademt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Ach, Lieke leeft ook nog....
Ik begrijp dus toch een beetje Surinaamsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:00 schreef Day het volgende:
Natasia roddelt nog even over de paardrij-instructrice. Haar kind heeft geen manieren, want hij zegt geen dankjewel als het iets krijgt.
Waarom moet het toch altijd zij en wij zijn...... we hebben toch allemaal een nl paspoort?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het probleem met natasja is de kijk op het leven... het is alsof ze kijkt door de 'coentunnel' van jaap... very narrow minded,... maar ja het is tas he... de zwarte diva...
ik begrijp wat je bedoelt, maar helaas is echt toch echt zo. En van beide kanten, hoor. Ga hier niet schijnheilig lopen beweren dat het alleen maar blank richting zwart is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet het toch altijd zij en wij zijn...... we hebben toch allemaal een nl paspoort?
... ik weet er alles van... het is triest...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet het toch altijd zij en wij zijn...... we hebben toch allemaal een nl paspoort?
Natasja snapt gewoon echt niks van beleefdheidsnormen.... ja en amen zeggen, dank u wel, dan ben je beleefd. Tussendoor hoer schreeuwen, je moeder is aan de heroine! doet niks af aan beleefdheid, zolang je maar dank u wel zegt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:00 schreef Day het volgende:
Natasia roddelt nog even over de paardrij-instructrice. Haar kind heeft geen manieren, want hij zegt geen dankjewel als hij iets krijgt. Maar dat is niet zo raar, volgens Natasia, want de moeder doet het zelf ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |