abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49316722
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft de eerlijke-Hagenees genoeg gedronken. Hij moet over paar uur ook nog op de bouleard van Scheveningen rondstruinen met zijn bruid uit de Philipijnen oid hè.
Ik betaal tenminste niet voor andermans zaadcreatie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49316797
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jazeker wel. Volgens insiderbronnen heb je zelfs huilend zitten bellen met een bepaald fok-icoon.
Zo zie je maar weer dat je bepaalde informatie heel delicaat moet behandelen, hè X-ray, voor je het weet, weet je helemaal niets meer. Maar goed, jij betrekt je info dus uit bronnen die bij jouw mening aansluiten hè. Dom. Ongeïnformeerd. .
I´m back.
pi_49316891
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Boehoe m'n leven is verwoest ze zien me als pedo in me dorpje en me vriendins dochterje moet weg haar ex heeft het gezien (yeah right ) boehoe ik kan niet slapen de buren boehoe.
We hebben geen buren, X-ray.
I´m back.
pi_49316947
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik betaal tenminste niet voor andermans zaadcreatie.
Nee, jij betaalt 'r een enkeltje Philipijnen-Schiphol voor hè.
I´m back.
pi_49317212
Je moet toch zeker wel het laatste woord hebben, raytje???
I´m back.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:35:13 #231
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49317248
Normaliter is dat wel zo, norma-halve-liter ook
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49317315
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Normaliter is dat wel zo, norma-halve-liter ook
Aah, het is gewoon een homo, Harry.
I´m back.
pi_49317334
Uit Den Haag.
I´m back.
pi_49317359
Mijn vader zaliger was ook Hagenees btw.
I´m back.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:38:22 #235
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49317398
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aah, het is gewoon een homo, Harry.
dat spreken we niet meer uit, dat beelden we uit tegenwoordig, de homo emoticon:
pi_49317483
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

dat spreken we niet meer uit, dat beelden we uit tegenwoordig, de homo emoticon: [afbeelding]
Leuk. .
Raytje is idd van het handje.
I´m back.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:47:52 #237
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49317862
ik ga naar de bierwinkel
pi_49317874
Hee, maar ik wet wel dat POL niet gemaakt wordt door hun mods, natuurlijk, maar kakt de boel nu eigenlijk niet in toch tegenwoordig met die nieuwe mods 'n all?
I´m back.
pi_49317967
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:47 schreef Aoristus het volgende:
ik ga naar de bierwinkel
Goeie bal, deed ik pakweg een kwart eeuw geleden ook vaak, die gozer zat aan het eind van het Vondelpark, zeg maar. Baard had-ie. Was altijd blij om mij te zien met m'n boodschappentas. Leuke tijden waren dat.
I´m back.
  zondag 13 mei 2007 @ 00:05:08 #240
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49318528
Russisch veto Kosovo-resolutie 'waarschijnlijk'
quote:
Uitgegeven: 12 mei 2007 20:31
Laatst gewijzigd: 12 mei 2007 20:31

MOSKOU - Rusland zal hoogstwaarschijnlijk zijn veto gebruiken als in de VN-Veiligheidsraad een resolutie ter tafel komt die voorziet in onafhankelijkheid voor de Servische provincie Kosovo. Dat heeft de Russische ambassadeur bij de Verenigde Naties zaterdag gezegd op de Russische televisie. Volgens ambassadeur Vitali Tsjoerkin wordt een dergelijk scenario "steeds waarschijnlijker".

Kosovo staat sinds 1999 onder tijdelijk VN-bestuur. Het Westen wil dat er dit jaar een definitieve oplossing komt, maar de belangen van de partijen lijken onverenigbaar: Belgrado wil zijn provincie terug, maar de etnisch Albanese meerderheid in Kosovo eist onafhankelijkheid.

Autonomie

VN-bemiddelaar Martti Ahtisaari heeft een plan ontwikkeld dat voorziet in vergaande autonomie en dat naar verwachting leidt tot onafhankelijkheid. Servië wijst dat plan van de hand. Rusland maakte al langere tijd bezwaar tegen het plan van Ahtisaari en schaart zich nu steeds openlijker aan de kant van Servië.

Tsjoerkin zei dat Rusland een diplomatieke oplossing voor de zaak probeert te vinden maar dat de oplossing niet bestaat uit het "gewoon accepteren van de posities van landen waarmee wij diepe onenigheid hebben".

De VN-ambassadeur hekelde de haast waarmee westerse landen de kwestie-Kosovo willen oplossen. Volgens hem hanteren de haastmakers dubbele maatstaven: Wij vertellen onze westerse collega's vaak voor de grap: "Laten we een tijdsschema opstellen voor de crisis in het Midden-Oosten en het Israëlisch-Palestijns conflict binnen drie maanden oplossen", aldus Tsjoerkin. [ --F_E_T]

Eerder op zaterdag liet een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken weten dat Rusland "delen van de resolutie niet kan accepteren". Om welke delen het gaat, bleef onduidelijk.

Onderhandelen

De ambassadeur suggereerde dat Rusland bereid is volgende week over de tekst van de toekomstige VN-resolutie, die is opgesteld naar aanleiding van het plan van Ahtisaari, te onderhandelen. Dat gebeurt tijdens het bezoek van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice aan Moskou. Rice komt maandag aan in de Russische hoofdstad.
http://www.nu.nl/news/107(...)arschijnlijk%27.html

Laat het duidelijk zijn dat ik Rusland een eng en gevaarlijk land vind, maar in dit geval hebben ze incidenteel gelijk. Waar haalt de VN de arrogantie vandaan om even voor Servië te bepalen dat èèn van hun provincies opeens niet meer bij Servië mag horen? Daarnaast was de oorlog tegen Servië een volledige vergissing. Beter was het om ze gewoon in hun eigen sop gaar te laten koken. Maar dat is wellicht iets te veel wijsheid achteraf.
  zondag 13 mei 2007 @ 10:48:38 #243
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49324653
Goedemorgen meneer Berends.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 13 mei 2007 @ 11:12:16 #244
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49325005
quote:
Op zondag 13 mei 2007 09:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Goeiesmorgens deze smorgen, heren.
Ondanks haar domme kop, toch wel errug jammie.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zondag 13 mei 2007 @ 11:27:26 #246
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49325301
Zo, weer gewonnen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2007 @ 12:15:09 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49326432
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, maar ik wet wel dat POL niet gemaakt wordt door hun mods, natuurlijk, maar kakt de boel nu eigenlijk niet in toch tegenwoordig met die nieuwe mods 'n all?
Mee eens. Het is van een laag niveau. en politiek niet echt ge-engageerd. Je zou bijna terugverlangen naar Sizzler, Sidekick en Kozzmic.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_49326480
Hallo.
pi_49326523
Goedemorgen dus.
pi_49326608
quote:
De 17-jarige yezidi Du'a Khalil Aswad die onlangs in Koerdisch Noord-Irak werd gestenigd, is kort na haar dood opgegraven, zo werd afgelopen week bekend gemaakt. Dat gebeurde opdat haar vader het dorp nog trots haar maagdenvlies kon tonen. Hiermee kon de man aantonen dat zijn dochter hem niet ten schande had gemaakt. Het meisje kon daardoor ook gewoon op een Yezidisch kerkhof worden begraven.
Gestenigd yezidi meisje was nog maagd

. Achterlijke konijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')