Ik betaal tenminste niet voor andermans zaadcreatie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de eerlijke-Hagenees genoeg gedronken. Hij moet over paar uur ook nog op de bouleard van Scheveningen rondstruinen met zijn bruid uit de Philipijnen oid hè.
Zo zie je maar weer dat je bepaalde informatie heel delicaat moet behandelen, hè X-ray, voor je het weet, weet je helemaal niets meer. Maar goed, jij betrekt je info dus uit bronnen die bij jouw mening aansluiten hè. Dom. Ongeïnformeerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jazeker wel. Volgens insiderbronnen heb je zelfs huilend zitten bellen met een bepaald fok-icoon.
We hebben geen buren, X-ray.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Boehoe m'n leven is verwoest ze zien me als pedo in me dorpje en me vriendins dochterje moet weg haar ex heeft het gezien (yeah right![]()
) boehoe ik kan niet slapen de buren boehoe.
Nee, jij betaalt 'r een enkeltje Philipijnen-Schiphol voor hè.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik betaal tenminste niet voor andermans zaadcreatie.
Aah, het is gewoon een homo, Harry.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Normaliter is dat wel zo, norma-halve-liter ook
dat spreken we niet meer uit, dat beelden we uit tegenwoordig, de homo emoticon:quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dat spreken we niet meer uit, dat beelden we uit tegenwoordig, de homo emoticon: [afbeelding]
Goeie bal, deed ik pakweg een kwart eeuw geleden ook vaak, die gozer zat aan het eind van het Vondelpark, zeg maar. Baard had-ie. Was altijd blij om mij te zien met m'n boodschappentas. Leuke tijden waren dat.quote:
http://www.nu.nl/news/107(...)arschijnlijk%27.htmlquote:Uitgegeven: 12 mei 2007 20:31
Laatst gewijzigd: 12 mei 2007 20:31
MOSKOU - Rusland zal hoogstwaarschijnlijk zijn veto gebruiken als in de VN-Veiligheidsraad een resolutie ter tafel komt die voorziet in onafhankelijkheid voor de Servische provincie Kosovo. Dat heeft de Russische ambassadeur bij de Verenigde Naties zaterdag gezegd op de Russische televisie. Volgens ambassadeur Vitali Tsjoerkin wordt een dergelijk scenario "steeds waarschijnlijker".
Kosovo staat sinds 1999 onder tijdelijk VN-bestuur. Het Westen wil dat er dit jaar een definitieve oplossing komt, maar de belangen van de partijen lijken onverenigbaar: Belgrado wil zijn provincie terug, maar de etnisch Albanese meerderheid in Kosovo eist onafhankelijkheid.
Autonomie
VN-bemiddelaar Martti Ahtisaari heeft een plan ontwikkeld dat voorziet in vergaande autonomie en dat naar verwachting leidt tot onafhankelijkheid. Servië wijst dat plan van de hand. Rusland maakte al langere tijd bezwaar tegen het plan van Ahtisaari en schaart zich nu steeds openlijker aan de kant van Servië.
Tsjoerkin zei dat Rusland een diplomatieke oplossing voor de zaak probeert te vinden maar dat de oplossing niet bestaat uit het "gewoon accepteren van de posities van landen waarmee wij diepe onenigheid hebben".
De VN-ambassadeur hekelde de haast waarmee westerse landen de kwestie-Kosovo willen oplossen. Volgens hem hanteren de haastmakers dubbele maatstaven: Wij vertellen onze westerse collega's vaak voor de grap: "Laten we een tijdsschema opstellen voor de crisis in het Midden-Oosten en het Israëlisch-Palestijns conflict binnen drie maanden oplossen", aldus Tsjoerkin. [--F_E_T]
Eerder op zaterdag liet een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken weten dat Rusland "delen van de resolutie niet kan accepteren". Om welke delen het gaat, bleef onduidelijk.
Onderhandelen
De ambassadeur suggereerde dat Rusland bereid is volgende week over de tekst van de toekomstige VN-resolutie, die is opgesteld naar aanleiding van het plan van Ahtisaari, te onderhandelen. Dat gebeurt tijdens het bezoek van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice aan Moskou. Rice komt maandag aan in de Russische hoofdstad.
Ondanks haar domme kop, toch wel errug jammie.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Goeiesmorgens deze smorgen, heren.
Mee eens. Het is van een laag niveau. en politiek niet echt ge-engageerd. Je zou bijna terugverlangen naar Sizzler, Sidekick en Kozzmic.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, maar ik wet wel dat POL niet gemaakt wordt door hun mods, natuurlijk, maar kakt de boel nu eigenlijk niet in toch tegenwoordig met die nieuwe mods 'n all?
Gestenigd yezidi meisje was nog maagdquote:De 17-jarige yezidi Du'a Khalil Aswad die onlangs in Koerdisch Noord-Irak werd gestenigd, is kort na haar dood opgegraven, zo werd afgelopen week bekend gemaakt. Dat gebeurde opdat haar vader het dorp nog trots haar maagdenvlies kon tonen. Hiermee kon de man aantonen dat zijn dochter hem niet ten schande had gemaakt. Het meisje kon daardoor ook gewoon op een Yezidisch kerkhof worden begraven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |