quote:
Ach ja! Daar had ik ook een mooie tt over kunnen maken!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef swollywood het volgende:
[..]
TT is al aangepast door een modje
Maar de 38e is natuurlijk wel een speciale, 038 en zo![]()
Zeik niet, jij hebt stroom!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach ja! Daar had ik ook een mooie tt over kunnen maken!
![]()
Niet eens hoi zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:15 schreef swollywood het volgende:
Iedereen nog steeds zijn kater aan het verwerken?
Of in het geval van navvy: stroomloos kater verwerken
hehehehquote:Op zondag 13 mei 2007 21:58 schreef ghizzer het volgende:
Volgens mij ben ik de enige Deventenaar (ik woon er nu ruim 3,5 jaar) die Zwolle een stuk vetter vindt dan Deventer. Deventer is een dorp dat achterloopt op zijn tijd. Buiten het centrum is het gewoon zwaar bout.
Respect 2 Zwolle!
Ik woon in Zwolle, kom uit Deventer.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:14 schreef ghizzer het volgende:
[..]
jij woont nu in Zwolle of in Deventer?![]()
En in welke wijK?
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:00 schreef Leintje het volgende:
Ik heb binnenkort een BBQ bij de Wythemerplas in Zwolle. Nu schijnt dat nogal een verlaten stukje Zwolle te zijn heb ik me horen vertellen. Zelfs de routeplanner geeft geen route daar aan.
Dus mijn vraag; zijn er mensen die weten hoe ik zsm van het station Zwolle bij de Wythemerplas kom met openbaar vervoer? En moet ik dan ver lopen!?
Dankjullie wel!!
xx![]()
Oej.. vanaf het station naar Wythemerplas is volgens mij wel een eindje weg. Pak bus 167 richting Ommen (let op dat je bij de goede bushalte op het station staat, namelijk de bussen voor streekvervoer) en stap uit bij halte de Marslanden (bus doet er ongeveer 15 minuten over). Dan is het nog ongeveer 10 tot 15 minuten lopen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:09 schreef Leintje het volgende:
Ik heb binnenkort een BBQ bij de Wythemerplas in Zwolle. Nu schijnt dat nogal een verlaten stukje Zwolle te zijn heb ik me horen vertellen. Zelfs de routeplanner geeft geen route daar aan.
Dus mijn vraag; zijn er mensen die weten hoe ik zsm van het station Zwolle bij de Wythemerplas kom met openbaar vervoer? En moet ik dan ver lopen!?
Dankjullie wel!!
xx
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:09 schreef Leintje het volgende:
Dankjullie wel!!
xx
Heb ik ook wel eens last van. Stoute Zwolle.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:37 schreef Ps2K het volgende:
tering zwolle heeft een slechte invloed op mij
*stoned*
Natuurlijk eerst ff in haar fotoboek gekeken of het geen lelijk oud wijf was voor je dat posttequote:Op maandag 14 mei 2007 18:20 schreef KopieerMachine het volgende:
IK breng je wel lientje !11!11oneone![]()
En dan nog haar naam fout schrijven...quote:Laatste voyeur: KopieerMachine
Duhquote:Op maandag 14 mei 2007 18:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Natuurlijk eerst ff in haar fotoboek gekeken of het geen lelijk oud wijf was voor je dat postte
[..]
En dan nog haar naam fout schrijven...![]()
Hoi, jij hebt stroom!quote:
Jij nog steeds niet wil je zeggen??quote:
Jah...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
Nog steeds op pagina 1 hier?
WELK WOORD BEGREEP JE NIET?????????????????????quote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jij nog steeds niet wil je zeggen??![]()
Bijna bij 2! We gaan hard zeg!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
Nog steeds op pagina 1 hier?
Gewoon..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het om als (niet-)Zwollenaar in Zwolle te (komen) wonen? Ik ben benieuwd!
Goed ik woon ook sinds kort in Zwollywoodquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:14 schreef ghizzer het volgende:
Hoe is het om als (niet-)Zwollenaar in Zwolle te (komen) wonen? Ik ben benieuwd!
Nog laaaang nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef navvy het volgende:
Middag Zwolle, nog 1 dagje werken en dan lang weekend!!! Dinsdag weer beginnen. Zijn we al bij pagina 3?
Makelaar is wel slim geweestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nog laaaang niet
*wtf stomme makelaar werkt niet op vrijdag, wat een mietje*
..en waar kom je van oorsprong vandaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Goed ik woon ook sinds kort in Zwollywood
Mooi appartement bekeken afgelopen maandag. Komende maandag nog eens een keer goed bekijken en dan ga ik een bod uitbrengen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Makelaar is wel slim geweestHoe gaat het met je zoektocht naar een (uit)woning?
Und waar, straat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mooi appartement bekeken afgelopen maandag. Komende maandag nog eens een keer goed bekijken en dan ga ik een bod uitbrengen.
Lollereinslmafomfgzzzzzzzzzzzzzzz11111111111111111111111111111111quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef ghizzer het volgende:
Zwolle is trouwens met 7 C1000's erkend "C1000-stad".
ik daarentegen WEL! jaegerpils forever! kost gewoon geen ene fuck! voor de rest hebben ze vaak ook nog wel leuke aanbiedingen. ben vaak op de hogenkamppassage wezen winkelen omdat een maat daar in de buurt woont. relaxt zwervers ook daar voor de deur. is niet cynisch bedoeld! vet aardig altijd! zeggen je goeiedag en maken op zn tijd een geintje. het leven is goed in zwolle!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Lollereinslmafomfgzzzzzzzzzzzzzzz11111111111111111111111111111111
Blijf t geen fijne winkel vinden.
Boni 4 Life!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef navvy het volgende:
Ik ben nog wel eens aan de Hogenkampsweg, te smalle paden, vaak irritant druk (ben er meestal op zaterdag). Deze luxe flikker is de AH gewend. Maar economisch gezien moet ik elke dag naar de C1000!
Jah, das 1 van de weinige supers die niet binnen 1 km bereik zittenquote:
Die en Jumbo ja. Voor de rest hebben we ze in onze straat voor het kiezenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Jah, das 1 van de weinige supers die niet binnen 1 km bereik zitten
En toch gaat deze sukkel (gewoontedier) elke dag naar de AH. Hit mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Die en Jumbo ja. Voor de rest hebben we ze in onze straat voor het kiezen![]()
Das ook alleen maar omdat je er werktquote:
vrijdag got it?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nog laaaang niet
*wtf stomme makelaar werkt niet op vrijdag, wat een mietje*
Komt door de toffe mensen en het feit dat Zwolle, ondanks dat het een grote stad is, lekker dorps is gebleven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef ghizzer het volgende:
ik heb altijd al een zwak gehad voor zwolle. ik ben er alleen nog niet over uit of dat t komt door het totaalplaatje van centrum en stad of dat het komt door opgezwolle en/of omdat mijn moeder er gestudeerd heeft.
Idd, gebeurd me regelmatig dat ik mensen tegenkom die dan ook weer mensen blijken te kennen uit mijn kennissenkring.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Komt door de toffe mensen en het feit dat Zwolle, ondanks dat het een grote stad is, lekker dorps is gebleven.
LOLquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das ook alleen maar omdat je er werkt
Ik kom nog wel eens bij de C1000 aan de Sellekamp aangezien dat de dichtsbijzijnde is en je daar nog geen muntjes voor je karretje nodig hebt.
Maar als ik dan bij de kassa kom weet ik weer waarom ik de meeste boodschappen op zaterdag bij de Jumbo doe.![]()
Caissierres C1000 Sellekamp:
[afbeelding]
Caissierres Jumbo:
[afbeelding]
quote:
De Boni is gewoon... ja, de Boniquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:51 schreef ghizzer het volgende:
[..]
LOL![]()
Is de Boni een beetje relaxte winkel dan?
haha..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De Boni is gewoon... ja, de Boni![]()
Slager![]()
Aanbod![]()
Kassieres![]()
Imago![]()
Die is wel ok, het huismerk daar is best goed spulquote:
vindt je zwolle als stad voor iemand die er bijna niemand kent (mn maten verhuizen binnenkort omdat ze aan t werk gaan) en die net afgestudeerd een aanrader?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die is wel ok, het huismerk daar is best goed spul
Nou ik kende Beelz al een jaartje of wat via internetquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:39 schreef ghizzer het volgende:
[..]
vindt je zwolle als stad voor iemand die er bijna niemand kent (mn maten verhuizen binnenkort omdat ze aan t werk gaan) en die net afgestudeerd een aanrader?
Centrale ligging van Zwolle is wel relaxt ja. Al woon ik in Deventer wat dat betreft ook niet verkeerd. Voor de rest heb ik niets meer met deze stad. Iedereen is aan het werk of aan het afstuderen. Mooie tijd gehad, maar op zich de stad zelf... doe mij dan Zwolle maar. Toch hebben de hanzesteden allemaal wel een bijzondere stijl en sfeer (in het centrum). Ook de dorpen Olst en Wijhe zijn wel speciaal te noemen. Wat dat betreft is de IJsselvallei wel een uniek stuk Overijssel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou ik kende Beelz al een jaartje of wat via internet
Dat K dorp waar ik vandaan mkom wordt langzamerhand getransformeerd to een groot bejaarden dorp dus ik wilde er toch al niet blijven. Verder woon ik in Zwolle wat centraler in NL dan in Groningen (handig als je in de consulting werkt)
In het algemeen vind ik Groningen een leukere stad dan Zwolle, maar dat scheelt niet veel
EIN-DE-LIJK!quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:51 schreef ghizzer het volgende:
[..]
LOL![]()
Is de Boni een beetje relaxte winkel dan? Oh ja.. mn moeder heeft er niet alleen gestudeerd, maar ook gewoond. In Assendorp.
Maar voor zover ik de wijken ken... doe mij maar het centrum of Dieze-Oost. Volgens mij is Wipstrik ook nog wel relaxt, maar Zwolle-Zuid of Holtenbronx lijkt me niet echt wat.
haha ja jeweetoch. genoeg leuke cafe's. Hoor wel vaak dat mensen een echte discotheek missen (Joffer volstaat bij diegenen vaak niet). Op zich kan me dat niet verrotten. Heb het niet zo op discotheken. Ik vind het wel prima in Zwolle. Genoeg winkels en genoeg leuke cafe's. Ligging in Nederland is ok en de uitstraling van een stad. En niet van die irritante loverboy's (die we in Deventer helaas wel hebben, met een bende criminaliteit, door de prostitutie onder brug???).quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:41 schreef PaRaR het volgende:
[..]
EIN-DE-LIJK!
Iemand die weet waar ie moet zijn
Zwolle-Centrum
Is dit spam ?![]()
Loverboys hebben / hadden ze in Zwolle ook wel hoor. Is nog een heel project tegen geweest; 'Aanpak loverboys'. Staat veel over op de gemeentesite (www.zwolle.nl).quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:59 schreef ghizzer het volgende:
[..]
haha ja jeweetoch. genoeg leuke cafe's. Hoor wel vaak dat mensen een echte discotheek missen (Joffer volstaat bij diegenen vaak niet). Op zich kan me dat niet verrotten. Heb het niet zo op discotheken. Ik vind het wel prima in Zwolle. Genoeg winkels en genoeg leuke cafe's. Ligging in Nederland is ok en de uitstraling van een stad. En niet van die irritante loverboy's (die we in Deventer helaas wel hebben, met een bende criminaliteit, door de prostitutie onder brug???).
ik kom regelmatig in Zwolle (lees: eens per 2 weken) en dat doe ik al een aantal jaren. in deventer vliegen de bmw 3-series (in de zomer uiteraard cabrio) met de gladgeschoren mediteraanse jochies je om de oren. dat heb ik in zwolle (tot op heden) nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Loverboys hebben / hadden ze in Zwolle ook wel hoor. Is nog een heel project tegen geweest; 'Aanpak loverboys'. Staat veel over op de gemeentesite (www.zwolle.nl).
Maar anywayz: Wat mij betreft mag die grote discotheek er komen. Liefst ergens ver buiten de stad op een industrieterrein ofzo. Dan wordt het én minder druk in de stad zelf en heb je minder van die verschrikkelijk irritante (en lachwekkende) 'stoere'jongetjes in mn uitgaansgebied lopen.
Hier zitten ze ook genoeg hoor; hoewel lang niet allemaal meditteraans...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik kom regelmatig in Zwolle (lees: eens per 2 weken) en dat doe ik al een aantal jaren. in deventer vliegen de bmw 3-series (in de zomer uiteraard cabrio) met de gladgeschoren mediteraanse jochies je om de oren. dat heb ik in zwolle (tot op heden) nog niet meegemaakt.
met irish pub bedoel je sally o'briens?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hier zitten ze ook genoeg hoor; hoewel lang niet allemaal meditteraans...
Ga maar eens op het terras bij de Irisch pub zitten en tel in een uur de patser / proletenbakken (met dikke uitlaat, sporrtvelgen, en harde boom boom of boze neger 'muziek' maar eens.
Gegarandeerd dat je er een aantal binnen het uur meerdere keren ziet langspatsen...![]()
We hebben de Biertonquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Loverboys hebben / hadden ze in Zwolle ook wel hoor. Is nog een heel project tegen geweest; 'Aanpak loverboys'. Staat veel over op de gemeentesite (www.zwolle.nl).
Maar anywayz: Wat mij betreft mag die grote discotheek er komen. Liefst ergens ver buiten de stad op een industrieterrein ofzo. Dan wordt het én minder druk in de stad zelf en heb je minder van die verschrikkelijk irritante (en lachwekkende) 'stoere'jongetjes in mn uitgaansgebied lopen.
Rudedeltadude woont aan het Assendorperplein en ik zit aan de Deventerrorstraatweg. Ps2K zit in de Lindestraat. Fokkers zat daar dusquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Volgens mij woont er een Fokker in de buurt van mij. Ik woon in de Eigenhaardstraat in Assendorp. Die foto van het Assendorperplein is naast het studentenhuis gemaakt
Als af en toe een knokpartij onder criminaliteit valt of een mevrouw in een woonwagen die rookbaar kweekte dan is Zwolle crimineel. Maar overal wordt geknokt en geteeld dus het valt allemaal enorm mee, ik ben iig nog nooit overvallen of lastig gevallen ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef ghizzer het volgende:
[..]
met irish pub bedoel je sally o'briens?
nooit opgevallen. heb wel gelezen in de misdaadmeter dat zwolle de crimineelste stad van overijssel is. en dat terwijl deventer dat jarenlang was. dat vond ik wat minder om te zien. hoe ervaren jullie dat als zwollinezen?
ja wtf! dat staat met enorme letters op het voormalige TPG-postperron. Ik zou alleen eigenlijk niet weten waar het op slaat. Jij wel? ik ben namelijk wel erg benieuwd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef beelz het volgende:
Trouwens, Deventer = Moskou aan de maas
*kwartet*
Deventer is en kutstad en Moskou stinkt ook?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja wtf! dat staat met enorme letters op het voormalige TPG-postperron. Ik zou alleen eigenlijk niet weten waar het op slaat. Jij wel? ik ben namelijk wel erg benieuwd!
Moskou is trouwens ook heel rijk aan cultuur. Niet dat mij die opmerking van je wat uitmaakt. woon nu ruim 3,5 jaar in deventer, maar als ik mn papiertje op zak hebt, dan peer ik m wel zo snel mogelijk. :pquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Deventer is en kutstad en Moskou stinkt ook?
Waarschijnlijk dat het perron van PTT/TPG/TNT is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja wtf! dat staat met enorme letters op het voormalige TPG-postperron. Ik zou alleen eigenlijk niet weten waar het op slaat. Jij wel? ik ben namelijk wel erg benieuwd!
Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik er laatst met de trein langsreed ja...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef beelz het volgende:
Trouwens, Deventer = Moskou aan de maas
*kwartet*
that's me!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Volgens mij woont er een Fokker in de buurt van mij. Ik woon in de Eigenhaardstraat in Assendorp. Die foto van het Assendorperplein is naast het studentenhuis gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |