Hij heeft toch al jaren niet meer met Lara Flynn Boyle?quote:
Volgens imdb wordt ze 9 augustus 50quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Die knie is wel héél ergHoe oud is Melanie eigenlijk?
En die fan is het zusje van Jessica Simpson?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jennifer Love Hewitt doet een fan een `plezier´ ... Echt mooi kijkt ze niet.
[afbeelding]
Tja ...quote:
Wat hij zegtquote:
Jackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jack![]()
Anyways; kennen jullie haar nog?![]()
[afbeelding]Is dit niet Johanna van Antm deeltje 1 of 2????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet zeker niet hoe spoilertags werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:31 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Is dit niet Johanna van Antm deeltje 1 of 2????
is ze te dom voor om dat te onthoudenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Paris is haar slip weer een vergeten
Yea right.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Paris is haar slip weer een vergeten
Gelijk klagen als het 3 dagen regent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Afgrijselijk weer.
Her lovely lady lumbs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is ze toch Fergalicious
[afbeelding]
[..]
Jack![]()
[afbeelding]Wat is er met haar gebeurd??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet hoe spoilertags werken?![]()
Je ziet "SPOILER" staan, daaronder een witte balk (tussen die strepen dus). Je klikt met je muis aan het begin van de balk en sleept naar rechts. Zo zie je de tekst tevoorschijn komen. Hetzelfde dus als hoe je bv. in Word een tekst selecteert met de muis. Maar nu zie je de tekst van tevoren niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
En die fan is het zusje van Jessica Simpson?
Edsilia Rombley, ze heeft verloren van een stel circusartiesten zoals die fluitketel uit Bulgarije.quote:
[..]
Jack![]()
[afbeelding]Aan haar gezicht is ze nog enigzins te herkenne, maar wat heeft die gedaan zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel of ze iets van platische chirurgie heeft gehad ofzo. En Marilyn met blond haar...da's anders
To infinity…and beyond!
Ik had jou eerder bezopen in een sloot verwacht dan hier op Fok, getuige de telefoontjes/ smsjes die ik ontvingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Nicole Scherzinger, de leadzangeres van de pussycat dolls
[afbeelding]
En daarna draaide ze haar hoofd 3 keer rond...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wat staat daar nu? Voodoo.. Britney, Britney Evil?![]()
Hey, die bh heb ik ook! Ik zou er wel altijd iets boven dragen maar goedquote:
I don't need a man! schreeuwt zequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
WTF?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
[..]
Jack![]()
[afbeelding]OMG ik herkende 'r nieteens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij gooit hij haar net van zijn schouders af ofzo, daar lijkt het op.quote:
sokken? die gaan nog enigzins, maar WTF heeft ze daar om haar hals hangen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Ici-Paris het volgende:
Rare sokkken :S
Volgens mij een handdoekquote:Op maandag 14 mei 2007 08:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sokken? die gaan nog enigzins, maar WTF heeft ze daar om haar hals hangen?
ik dacht dat celebs dat altijd dicht lieten spuiten met botox?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (VS 'Ugly Betty)':
[afbeelding]
haha, die is leuk.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Een hysterische fan probeert Prince te verkrachten:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Een hysterische fan probeert Prince te verkrachten:
[afbeelding]
Ja; daar stond ook wat over bij die foto, ik wist niet dat je dat ook kon doe met botoxquote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht dat celebs dat altijd dicht lieten spuiten met botox?
ja ze spuiten die klieren dicht...als ik het kon betalen deed ik het ook...vind het een erg vervelend probleemquote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja; daar stond ook wat over bij die foto, ik wist niet dat je dat ook kon doe met botox
Robbie, dat borsthaar![]()
[afbeelding]
ghehe.. dit is best een grappige fotoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Whaha dat wou ik net ook zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef Étoile het volgende:
Ik snap wel dat hij van zijn 'mietjes' imago van HP af wil. Maar eewww.
Je ziet zn navel niet eens!
Meen je dat nou? Ik vind het echt een enge foto.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef liesell het volgende:
Harry Potter is sexy vind ik
Nope, das deze gast:quote:Op maandag 14 mei 2007 10:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is trouwens de vent die Salma zwanger heeft geschopt!
[afbeelding]
Dat is niet zo vreemd ze ziet er op haar best al niet zo geweldig uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Echt een celeb is ze nog niet.. onflatteus op de foto staan kan ze al wel! Hollands kersverse Next Top Model Kim
Ik hoop dat de foto werkt en niet immens groot is...
Aaahhh wat 'n nare foto!! Kom op.. Dat doe je HP-fans toch niet aan?! Getsiederrie. Waarom wordt daar in vredesnaam 'n foto in 'n -zo lijkt 't- blad gepubliceerd??quote:
Tering wat een tieten hee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nope, das deze gast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daniel Radcliffe speelt op het Londense West End in een toneelstuk genaamd Equus en daarin staat hij nakend op het podium. Deze foto komt uit een reeks promotiefoto's. Hier een linkje naar de rest:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Aaahhh wat 'n nare foto!! Kom op.. Dat doe je HP-fans toch niet aan?! Getsiederrie. Waarom wordt daar in vredesnaam 'n foto in 'n -zo lijkt 't- blad gepubliceerd??Vindt men dit mooi?
![]()
Hmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Malahide het volgende:
[..]
Daniel Radcliffe speelt op het Londense West End in een toneelstuk genaamd Equus en daarin staat hij nakend op het podium. Deze foto komt uit een reeks promotiefoto's. Hier een linkje naar de rest:
Daniel Radcliffe Equus
Deze is best. Als hij die marmot een beetje trimt een smakelijk hapje hoor
.
[afbeelding]
16 en nu al een opgemaakte delquote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Het Amerikaanse zangeresje JoJo (Joanna Noëlle Levesque, 16 jaar) perst er nog een nummertje uit.![]()
Dat was ze 3 jaar geleden al, toen ze 'doorbrak'..quote:
Je moet blij zijn dat er ook mensen zijn die niet meteen naar de chirurg rennen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Owen Wilson verdient miljoenen maar hij kan niet wat aan die 5 x (minstens) gebroken neus laten doen?!?!
Op Kate Hudson heb ik niks aan te merken, ze is prachtig.
[afbeelding]
inderdaad!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Malahide het volgende:
[..]
Daniel Radcliffe speelt op het Londense West End in een toneelstuk genaamd Equus en daarin staat hij nakend op het podium. Deze foto komt uit een reeks promotiefoto's. Hier een linkje naar de rest:
Daniel Radcliffe Equus
Deze is best. Als hij die marmot een beetje trimt een smakelijk hapje hoor
.
[afbeelding]
plus dat ik Owen best sexy vind zoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Je moet blij zijn dat er ook mensen zijn die niet meteen naar de chirurg rennen.
Ze is zwanger, dus dat kan bestquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:46 schreef Empathologica het volgende:
Veranderd de vorm van haar gezicht nu de hele tijd?
Ze passen wel bij elkaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:29 schreef female81 het volgende:
[afbeelding]
Deze foto staat vandaag op de Fok-Frontpage. Jordan: Ook ordi zonder dat haar borsten op de foto staan. Geroosterd, te geblondeerd, lichte lipstick, bah!
omgquote:Op maandag 14 mei 2007 11:24 schreef Sabinee het volgende:
OMG
Ohja, en voor mijn TVP nog even een Jackson familie bijeenkomst (of freakshow):
[afbeelding]
bron: http://thesuperficial.com/2007/05/jessica_alba_poses_in_gq.phpquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:19 schreef ScarletXx het volgende:
die lijkt me eigenlijk niet echt..
Ik wil best wel zo onflateus zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:32 schreef Purky het volgende:
[afbeelding]
Deze foto is ook raar. Die kont heeft een beetje rare vorm, en ik snap dat die platdrukt als je erop zit/hangt maar dan nog zit er een rare vorm in
Verkapte ik-heb-gewoon-zin-om-een-geil-plaatje-te-posten-en-ga-net-zo-lang-liggen-staren-tot-ik-iets-zie-wat-me-niet-bevalt postquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:32 schreef Purky het volgende:
[afbeelding]
Deze foto is ook raar. Die kont heeft een beetje rare vorm, en ik snap dat die platdrukt als je erop zit/hangt maar dan nog zit er een rare vorm in
Jezus Britney wacht daar toch mee. Het was zo ongezond en nu alweer die lelijke dingen erin. Ze geeft haar haar ook nooit een beetje rust! Zonde...quote:
Nou dat niet echt. Die rare kont viel me gewoon gelijk op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Verkapte ik-heb-gewoon-zin-om-een-geil-plaatje-te-posten-en-ga-net-zo-lang-liggen-staren-tot-ik-iets-zie-wat-me-niet-bevalt post![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:55 schreef Rhanna het volgende:
heeft ze nou weer extentions erin?
Jezus. Meid..
Oh men, als je dan al stevig bent trek dan tenminste wel fatsoenlijke kleren aan waardoor die pens wat minder opvalt..quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:24 schreef female81 het volgende:
De andere kant op kan natuurlijk ook. O.k., Cate Blanchett doet dit voor een film, maar mooi is anders.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Na & voor)
Ja dat bedoelde ik ook, moest alleen lachen om die user's grappige opmerking. (En om Britnie's aangeknoopte touwtjeshaar.)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Dat ziet er volgens mij ook uit als extensions, gezet in haar geblondeerde (te) korte haar!
Man, zwaar tijd voor een maand uitgebreid naar de Mac, ``t ziet er niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:24 schreef female81 het volgende:
De andere kant op kan natuurlijk ook. O.k., Cate Blanchett doet dit voor een film, maar mooi is anders.
[afbeelding]
[afbeelding]
(Na & voor)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:34 schreef Patch het volgende:
Nog geen pics hier van Cameron Diaz bij "Ellen"???![]()
onflatteus is het absoluutquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:46 schreef SEMTEX het volgende:
Het favoriete onflatteuze onderwerp: Beth Ditto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb altijd zoveel moeite om de leeftijd van écht dikke mensen in te schatten. Deze dame kan 50 zijn, maar op de eerste foto zie ik dan weer het gezicht van iemand die mijn leeftijd heeft (en ik ben van 1981).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:46 schreef SEMTEX het volgende:
Het favoriete onflatteuze onderwerp: Beth Ditto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klikken op eigen risicoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:58 schreef parselmouth het volgende:
Beth Ditto is cool omdat ze echt te ranzig dik is maar daar gewoon 200% schijt aan heeft. Ze doet juist van dat soort absoluut niet flatterende pakken aan omdat ze weet dat iedereen er van walgt, hulde
quote:
Volgens mij heeft hier iemand lopen Photoshoppen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Aaahhh wat 'n nare foto!! Kom op.. Dat doe je HP-fans toch niet aan?! Getsiederrie. Waarom wordt daar in vredesnaam 'n foto in 'n -zo lijkt 't- blad gepubliceerd??Vindt men dit mooi?
![]()
En die Salma Hayek is ook niet mooi zwanger he.. Dat vonden mannen toch the ultimate sexy vrouw? Ze ziet er nu uit als zo'n slecht verzorgde Italiaanse waarvan je verwacht dat er heel veel schaamhaar op zit en dat ze naar zweet ruikt.![]()
omgquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Zoals verwacht slaat Courtney een beetje door met haar afvalmissie:
[afbeelding]
die schouder! aaarg!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Twee Fergies samen: The Dutchess of Pork and the Dutchess of Meth:
[afbeelding]
ja, even mijn worstenbroodje opwarmenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg, ga eens vuilniszakken kopen!
Uhm, omdat ze neppers heeft misschienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Smash-it het volgende:
Niet echt onflatteus, maar haar borsten vind ik echt eng.. Ze lijken wel gepapiermarchéd ofzo, hoe blijven ze anders zo hoog?
En die "riem" die strak over haar middel zit zal ook wel helpen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze neppers heeft misschien?
they tried to make me go to rehab tralalalaquote:Op zondag 20 mei 2007 12:42 schreef milagro het volgende:
ff googlen waar ik die dame van had moeten kennen
Eerst had ze wel tattoo's later waren ze plots verdwenen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:38 schreef Toeps het volgende:
Welke is voor, en welke is na?
ik heb effe gewiki-t maar zegt me niets, haar personal history echter zegt dan weer wel genoegquote:Op zondag 20 mei 2007 12:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
they tried to make me go to rehab tralalala
Maar rechts heeft ze er een op haar binnenarm, en die heeft ze links weer niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Eerst had ze wel tattoo's later waren ze plots verdwenen.
![]()
Dat valt me nu pas op. Misschien zijn de foto's gespiegeld?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar rechts heeft ze er een op haar binnenarm, en die heeft ze links weer niet.
Oh ja, de rechter is gespiegeld, zie ook de tekst.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat valt me nu pas op. Misschien zijn de foto's gespiegeld?
Inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh ja, de rechter is gespiegeld, zie ook de tekst.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al met al probeer ik op een zeer omslachtige manier te zeggen dat ze er nu uitziet als een anorexiapati"ent, en dat die foto dus recent is.
OMG die benen!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:30 schreef Smash-it het volgende:
Niet echt onflatteus, maar haar borsten vind ik echt eng.. Ze lijken wel gepapiermarchéd ofzo, hoe blijven ze anders zo hoog?
Pam Anderson
[afbeelding]
Hij blijft tof!quote:
Sorry, maar had `ie plotseling z`n broek vol ofzo??quote:
Zonde wat er van haar geworden is. Ze was mooi, niet te dik en gewoon aantrekkelijk. Nu vind ik het gewoon eng om naar te kijken!quote:
Paris Hilton wannabequote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef female81 het volgende:
Kelly, nog minder flatteus dan anders.
[afbeelding]
]
Jupquote:
En halverwege het tournooi verloor ze dr broekje ineensquote:
Zo onflatteus wil ik er ook wel uitzienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Nog een keer Matthew McConaughey
[afbeelding]
Hij ziet er toch raar uit, z'n gezicht enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo onflatteus wil ik er ook wel uitzien
lekker zo'n keelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo onflatteus wil ik er ook wel uitzien
Lipjes toch? Die heeft ze laten zetten vlak voor of na ze haar kop kaalschoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Haunter het volgende:
[..]
Bahwat heeft ze ook allemaal op haar pols te staan?
![]()
quote:Actress Angelina Jolie attends the premiere for the film “A Mighty Heart” at the Palais des Festivals during the 60th International Cannes Film Festival on May 21, 2007 in Cannes, France.
Ik heb 'r nooit een mooie vrouw gevonden. Ook niet toen ze nog wel at. Maar nu vind ik 'r echt weerzinwekkend...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eat Angie, eat!
En al die tattoe's, hoe spiritueel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb 'r nooit een mooie vrouw gevonden. Ook niet toen ze nog wel at. Maar nu vind ik 'r echt weerzinwekkend...
scheunescheune tattooquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
En al die tattoe's, hoe spiritueel!
Wat doe Pitt eigenlijk bij haar, en haar harem kids.
Nhaaa... aangezien ik toch aan het SOGgen ben, speciaal voor jou:quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef Waaromnie het volgende:
1 x per dag moet ik hier wel ff komen kijken welke nieuwe foto`s erbij zijn gekomen
Lig vaak in een deuk hier op kantoor van het lachen en de reacties zijn ook wel grappig![]()
![]()
Kzou zeggen, ga zo door![]()
![]()
![]()
Kan helaas geen foto`s uploaden maar geniet wel van de topic!
Ciao
oe, dun armpjequote:
Wat heeft zij een enge neus!!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:19 schreef DesertRose het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp haar niet. En allemaal niet de manier waarop ze zich opmaakt.![]()
zij is de mysterious girl natuurlijk... duh....quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Waar moeten we haar eigenlijk van kennen?
van deze foto waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:27 schreef Aventura het volgende:
Waar moeten we haar eigenlijk van kennen?
Nee joh, dit is Jordan niet, maar Jodie Marsh, héééél andere tieten, duh...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
zij is de mysterious girl natuurlijk... duh....
En die bestandsnaam ook: Jodie is so hot.jpgquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee joh, dit is Jordan niet, maar Jodie Marsh, héééél andere tieten, duh...![]()
En inderdaad, we kenden hem al (zeker vier jaar).
Die foto's van Sharon Stone telkens... ze ziet er nog prachtig uit voor haar leeftijd, maar iedereen loopt op haar te zeikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Natasha Henstridge neemt een hapje... erwtjes?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs als je Sharon Stone heet, ontkom je niet aan cellulitus.
Hij leeft toch aan het strand?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:09 schreef Moja het volgende:
Wat is Matthew McConnaughey daar allemaal aan 't doen op het strand dan?![]()
Ik twijfelde ook alquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:42 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Dit kan wel in de lelijkste outfitjes.
Uitgezakte siliconentitten, kan het nog gekkerquote:
Is dat haar vader, haar sugar daddy of haar pimp?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Janice Dickinson had weer even aandacht nodig. Zal ik haar die geven?
Nou vooruit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker weten mooi oud aan het worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef Pearl22 het volgende:
Hoewel Sharon Stone voor haar leeftijd er wel goed uitziet.
Absoluut; ik wou dat ik zo'n lijntje had!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef Pearl22 het volgende:
Hoewel Sharon Stone voor haar leeftijd er wel goed uitziet.
Helaas welquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie is dat? Toch niet Britney Spears?.
jeetje, inderdaad zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik weet niet hoor, maar George Clooney is wel erg mager
hij lijkt me ziek...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik weet niet hoor, maar George Clooney is wel erg mager, vooral op die rechter foto, dat lijkt wel een andere vent
hmm volgens mij doet het plaatje het niet, maar bij deze de link:
http://www.fadedyouthblog.com/3010/george-clooney-manorexic/
Blijkbaar is hij afgevallen voor de film die hij momenteel aan het draaien is, Leatherheads. Laat het alsjeblieft waar zijn, want hij lijkt wel terminaalquote:
Dat zal de reden wel zijn, maar hoe ver wil gaan? Eerst twee jaar geleden 20 kilo aankomen voor Syriana, nu zo te zien minstens 15 eraf... dat kan niet goed voor je zijn. Gelukkig maakt hij het nog niet zo gek als Christian Bale, die zich eerst uithongerde tot een wandelend skelet voor The Machinist om zich vervolgens in zes maanden tot formaat Hulk op te blazen voor Batman Begins. Dat vond ik pas écht eng en onverantwoord. Ik las laatst in een recent interview dat zijn stofwisseling nog steeds niet helemaal hersteld is van deze tour de force...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef milagro het volgende:
Ms gewoon de rol, het script, het gevoel het te moeten spelen, het altijd al hebben willen spelen.
Ik kan me het wel voorstellen, als een verhaal, een karakter je erg aanspreekt, je persé die rol wil hebben.
Ze zijn toch niet voor niets acteur? Het is echt niet de roem enkel die hen die keuze destijds heeft doen maken.
onverantwoordquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat zal de reden wel zijn, maar hoe ver wil gaan? Eerst twee jaar geleden 20 kilo aankomen voor Syriana, nu zo te zien minstens 15 eraf... dat kan niet goed voor je zijn. Gelukkig maakt hij het nog niet zo gek als Christian Bale, die zich eerst uithongerde tot een wandelend skelet voor The Machinist om zich vervolgens in zes maanden tot formaat Hulk op te blazen voor Batman Begins. Dat vond ik pas écht eng en onverantwoord en laatst las ik in een recent interview dat zijn stofwisseling nog steeds niet helemaal hersteld is van deze tour de force...
Nee hoor, maakt niks uit om dit een paar keer te doen 'voor je carrière'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
onverantwoord
het gros vd sterren is aan de coke of drank, dus ach ....
het is niet gezond , nee, maar zoiets doe je dan ook niet meerdere keren in een jaar.
half vrouwelijk Nederland lijnt en valt soms stevig af, om dat allemaal weer aan te komen en hop naar het volgende dieet.
Ik denk dat het met het onverantwoorde wel meevalt, hoor, als je zoiets 1 of 2 keer in je carriere doet.
Bovendien vallen ze toch meestal af, of komen aan onder begeleiding van een dietiste, personal trainer etc etc...
Cate Blanchett is er ook al mee bezig, voor de rol van een vrouw die kanker heeft. Ze ziet er inmiddels uit alsof ze binnen een paar minuutjes in elkaar gaat storten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:38 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt niks uit om dit een paar keer te doen 'voor je carrière'. Noem het maar 'meevallen' als een paar jaar later je later je stofwisseling nog steeds verneukt is. Eerst 30 kilo afvallen in een maand of drie en dan in zes maanden weer bijna 50 kilo erbij trainen, zoals in het geval van Bale. Dat kun je geen jojo-en meer noemen. Ik vind het idioot.
Dat was niet vrijwillig volgens mij. Ik dacht dat hij bij de opnamen een ongeluk heeft gehad, waardoor hij bepaalde medicatie moest nemen waar hij heel zwaar van werd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat zal de reden wel zijn, maar hoe ver wil gaan? Eerst twee jaar geleden 20 kilo aankomen voor Syriana, nu zo te zien minstens 15 eraf... dat kan niet goed voor je zijn. Gelukkig maakt hij het nog niet zo gek als Christian Bale, die zich eerst uithongerde tot een wandelend skelet voor The Machinist om zich vervolgens in zes maanden tot formaat Hulk op te blazen voor Batman Begins. Dat vond ik pas écht eng en onverantwoord. Ik las laatst in een recent interview dat zijn stofwisseling nog steeds niet helemaal hersteld is van deze tour de force...
Ik kan het me wel voorstellen waarom ze het doen. Als (echte) acteur wil je een rol spelen. Dus een heel ander persoon dan jezelf. Dus ik het heb niet over "acteurs" die je in elke film eigenlijk weer zichzelf ziet spelen. Dat kan alleen maar door goed in de huid van die andere persoon te kruipen. In dit geval is het blijkbaar een mager iemand die hij moet spelen. Als je dan heel graag die rol wil en je hebt dit er voor over dan moet je dat doen. Of ze hadden iemand moeten casten die zowiezo al erg dun was en de rol goed zou kunnen spelen. Of het gezond is is een ander verhaal. Dat denk ik eerlijk gezegd niet.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:14 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet wat sommige acteurs bezielt om zoveel af te vallen (of in andere gevallen aan te komen) voor een rol...Wat motiveert hen? Centen hebben ze al genoeg. Eeuwige roem? Iedereen lacht ze uit om wat ze zichzelf aandoen.
Zover ik weet wel. Het personage moest er uitgezakt en wat slonzig uitzien, vandaar...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat was niet vrijwillig volgens mij. Ik dacht dat hij bij de opnamen een ongeluk heeft gehad, waardoor hij bepaalde medicatie moest nemen waar hij heel zwaar van werd.
primaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:38 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee hoor, maakt niks uit om dit een paar keer te doen 'voor je carrière'. Noem het maar 'meevallen' als een paar jaar later je stofwisseling nog steeds verneukt is. Eerst 30 kilo afvallen in een maand of drie en dan in zes maanden weer bijna 50 kilo erbij trainen, zoals in het geval van Bale. Dat kun je geen jojo-en meer noemen. Ik vind het idioot.
broek uit! broek uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
jeeee dr is niks van george over.
Wat een zondequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij afgevallen voor de film die hij momenteel aan het draaien is, Leatherheads. Laat het alsjeblieft waar zijn, want hij lijkt wel terminaal. Hier de plaatjes:
[afbeelding]
Van Cannesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef Radegast het volgende:
Van wanneer zijn die foto's van Clooney? In Cannes zag ie er gewoon normaal uit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij afgevallen voor de film die hij momenteel aan het draaien is, Leatherheads. Laat het alsjeblieft waar zijn, want hij lijkt wel terminaal. Hier de plaatjes:
[afbeelding]
Nou, ik in nog geen miljoen jaar, ik vind haar toch zo lelijk!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik wil er ook graag zo onflatteus (?????) als Sarah Jessica Parker bij lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |