Hij heeft toch al jaren niet meer met Lara Flynn Boyle?quote:
Volgens imdb wordt ze 9 augustus 50quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Die knie is wel héél ergHoe oud is Melanie eigenlijk?
En die fan is het zusje van Jessica Simpson?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jennifer Love Hewitt doet een fan een `plezier´ ... Echt mooi kijkt ze niet.
[afbeelding]
Tja ...quote:
Wat hij zegtquote:
Jackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jack![]()
Anyways; kennen jullie haar nog?![]()
[afbeelding]Is dit niet Johanna van Antm deeltje 1 of 2????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet zeker niet hoe spoilertags werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:31 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Is dit niet Johanna van Antm deeltje 1 of 2????
is ze te dom voor om dat te onthoudenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Paris is haar slip weer een vergeten
Yea right.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Paris is haar slip weer een vergeten
Gelijk klagen als het 3 dagen regent.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Afgrijselijk weer.
Her lovely lady lumbs.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is ze toch Fergalicious
[afbeelding]
[..]
Jack![]()
[afbeelding]Wat is er met haar gebeurd??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet hoe spoilertags werken?![]()
Je ziet "SPOILER" staan, daaronder een witte balk (tussen die strepen dus). Je klikt met je muis aan het begin van de balk en sleept naar rechts. Zo zie je de tekst tevoorschijn komen. Hetzelfde dus als hoe je bv. in Word een tekst selecteert met de muis. Maar nu zie je de tekst van tevoren niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
En die fan is het zusje van Jessica Simpson?
Edsilia Rombley, ze heeft verloren van een stel circusartiesten zoals die fluitketel uit Bulgarije.quote:
[..]
Jack![]()
[afbeelding]Aan haar gezicht is ze nog enigzins te herkenne, maar wat heeft die gedaan zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel of ze iets van platische chirurgie heeft gehad ofzo. En Marilyn met blond haar...da's anders
To infinity…and beyond!
Ik had jou eerder bezopen in een sloot verwacht dan hier op Fok, getuige de telefoontjes/ smsjes die ik ontvingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Nicole Scherzinger, de leadzangeres van de pussycat dolls
[afbeelding]
En daarna draaide ze haar hoofd 3 keer rond...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wat staat daar nu? Voodoo.. Britney, Britney Evil?![]()
Hey, die bh heb ik ook! Ik zou er wel altijd iets boven dragen maar goedquote:
I don't need a man! schreeuwt zequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
WTF?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
[..]
Jack![]()
[afbeelding]OMG ik herkende 'r nieteens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij gooit hij haar net van zijn schouders af ofzo, daar lijkt het op.quote:
sokken? die gaan nog enigzins, maar WTF heeft ze daar om haar hals hangen?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:38 schreef Ici-Paris het volgende:
Rare sokkken :S
Volgens mij een handdoekquote:Op maandag 14 mei 2007 08:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sokken? die gaan nog enigzins, maar WTF heeft ze daar om haar hals hangen?
ik dacht dat celebs dat altijd dicht lieten spuiten met botox?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef cinnamongirl het volgende:
America Ferrara (VS 'Ugly Betty)':
[afbeelding]
haha, die is leuk.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Een hysterische fan probeert Prince te verkrachten:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Een hysterische fan probeert Prince te verkrachten:
[afbeelding]
Ja; daar stond ook wat over bij die foto, ik wist niet dat je dat ook kon doe met botoxquote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik dacht dat celebs dat altijd dicht lieten spuiten met botox?
ja ze spuiten die klieren dicht...als ik het kon betalen deed ik het ook...vind het een erg vervelend probleemquote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja; daar stond ook wat over bij die foto, ik wist niet dat je dat ook kon doe met botox
Robbie, dat borsthaar![]()
[afbeelding]
ghehe.. dit is best een grappige fotoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[afbeelding]
Whaha dat wou ik net ook zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 17:34 schreef Étoile het volgende:
Ik snap wel dat hij van zijn 'mietjes' imago van HP af wil. Maar eewww.
Je ziet zn navel niet eens!
Meen je dat nou? Ik vind het echt een enge foto.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef liesell het volgende:
Harry Potter is sexy vind ik
Nope, das deze gast:quote:Op maandag 14 mei 2007 10:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is trouwens de vent die Salma zwanger heeft geschopt!
[afbeelding]
Dat is niet zo vreemd ze ziet er op haar best al niet zo geweldig uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:15 schreef Ephemera het volgende:
[afbeelding]
Echt een celeb is ze nog niet.. onflatteus op de foto staan kan ze al wel! Hollands kersverse Next Top Model Kim
Ik hoop dat de foto werkt en niet immens groot is...
Aaahhh wat 'n nare foto!! Kom op.. Dat doe je HP-fans toch niet aan?! Getsiederrie. Waarom wordt daar in vredesnaam 'n foto in 'n -zo lijkt 't- blad gepubliceerd??quote:
Tering wat een tieten hee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:01 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nope, das deze gast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daniel Radcliffe speelt op het Londense West End in een toneelstuk genaamd Equus en daarin staat hij nakend op het podium. Deze foto komt uit een reeks promotiefoto's. Hier een linkje naar de rest:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Aaahhh wat 'n nare foto!! Kom op.. Dat doe je HP-fans toch niet aan?! Getsiederrie. Waarom wordt daar in vredesnaam 'n foto in 'n -zo lijkt 't- blad gepubliceerd??Vindt men dit mooi?
![]()
Hmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Malahide het volgende:
[..]
Daniel Radcliffe speelt op het Londense West End in een toneelstuk genaamd Equus en daarin staat hij nakend op het podium. Deze foto komt uit een reeks promotiefoto's. Hier een linkje naar de rest:
Daniel Radcliffe Equus
Deze is best. Als hij die marmot een beetje trimt een smakelijk hapje hoor
.
[afbeelding]
16 en nu al een opgemaakte delquote:Op maandag 14 mei 2007 20:01 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Het Amerikaanse zangeresje JoJo (Joanna Noëlle Levesque, 16 jaar) perst er nog een nummertje uit.![]()
Dat was ze 3 jaar geleden al, toen ze 'doorbrak'..quote:
Je moet blij zijn dat er ook mensen zijn die niet meteen naar de chirurg rennen.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Owen Wilson verdient miljoenen maar hij kan niet wat aan die 5 x (minstens) gebroken neus laten doen?!?!
Op Kate Hudson heb ik niks aan te merken, ze is prachtig.
[afbeelding]
inderdaad!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:02 schreef Malahide het volgende:
[..]
Daniel Radcliffe speelt op het Londense West End in een toneelstuk genaamd Equus en daarin staat hij nakend op het podium. Deze foto komt uit een reeks promotiefoto's. Hier een linkje naar de rest:
Daniel Radcliffe Equus
Deze is best. Als hij die marmot een beetje trimt een smakelijk hapje hoor
.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |