abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 14:15:10 #201
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851469
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:12 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom zou een GE een betere basis zijn? Denk je dat je die voor vijf tientjes hebt ofzo?

Als je een GE naar GTE om wilt bouwen én naar 300+ pk wilt hebben, kost dat je ook nog een vermogen...
nee dat niet
maar je begint wel met een aardig clean blok, aangezien je er ook voor zorgt dat het blok gewoon goed / mooi /schoon is voor je er aan gaat klooien.

als je turbo blok uit elkaar moet slopen en dan opbouwen / schoonmaken enz is meer werk denk ik? en duurder
  maandag 28 mei 2007 @ 14:15:54 #202
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49851496
Dat maakt geen verschil, want dat moet met beiden... Geloof me nou; ga voor een GTE... Scheelt je een hoop gezeik...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 14:16:11 #203
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851510
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:15 schreef MikeyMan het volgende:
Dat maakt geen verschil, want dat moet met beiden... Geloof me nou; ga voor een GTE... Scheelt je een hoop gezeik...
hmm oke
pi_49851541
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef Asmooh het volgende:

[..]

i know heb ik idd allemaal al gevonden
Ja maar dan weet je ook wel dat je niet zomaar dat er allemaal op kan schroeven aangezien de bodemplaat ook anders is, neem ik aan.
pi_49851579
waaorm koop je niet gelijk een supra?
  maandag 28 mei 2007 @ 14:19:14 #206
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851626
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef BoJo het volgende:
waaorm koop je niet gelijk een supra?
supra weegt 1600 kilo, een celica 1100..
reken het verschil
  maandag 28 mei 2007 @ 14:19:39 #207
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49851637
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja maar dan weet je ook wel dat je niet zomaar dat er allemaal op kan schroeven aangezien de bodemplaat ook anders is, neem ik aan.
Zou het? Toyota is nou niet echt een merk waar ze graag vijf verschillende bodemplaten bouwen...

4wd op een carina kan iig ook prima met de 2wd bodem...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 14:19:49 #208
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851645
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja maar dan weet je ook wel dat je niet zomaar dat er allemaal op kan schroeven aangezien de bodemplaat ook anders is, neem ik aan.
dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

sowieso niet omdat ik de celica 4wd niet van de onderkant ken.
pi_49851654
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Asmooh het volgende:

[..]

supra weegt 1600 kilo, een celica 1100..
reken het verschil
500
  maandag 28 mei 2007 @ 14:20:06 #210
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49851662
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Asmooh het volgende:

[..]

supra weegt 1600 kilo, een celica 1100..
reken het verschil
Ja, een stalet weegt 900... En nu?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 14:21:28 #211
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851720
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:20 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ja, een stalet weegt 900... En nu?
iik doelde meer op, celica met het supra blok is meer te doen dan een starlet met supra blok (afmetingen).

dus als je hem kan ombouwen ben je sowieso paar 100 kilo lichter uit.

dat zou al genoeg redenen zijn om een celica te nemen ipv een supra
pi_49851770
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef Asmooh het volgende:

[..]

iik doelde meer op, celica met het supra blok is meer te doen dan een starlet met supra blok (afmetingen).

dus als je hem kan ombouwen ben je sowieso paar 100 kilo lichter uit.

dat zou al genoeg redenen zijn om een celica te nemen ipv een supra
afgezien dat een supra een betere wegligging heeft, beter op het vermogen gemaakt is, etc. jah, je bent wat kilo's lichter..
  maandag 28 mei 2007 @ 14:24:41 #213
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851835
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

afgezien dat een supra een betere wegligging heeft, beter op het vermogen gemaakt is, etc. jah, je bent wat kilo's lichter..
tuurlijk dat is zo

ergens moet je een lijn kiezen.. of sneller, of betere wegligging
pi_49851838
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Zou het? Toyota is nou niet echt een merk waar ze graag vijf verschillende bodemplaten bouwen...

4wd op een carina kan iig ook prima met de 2wd bodem...
Ja volgens mij is de 180 en 182 FWD en de 183 en 185 4WD
de 183 is een "gewone" en de 185 de CS of WRC of group A enz.

Die hebben zover ik weet ook een andere bodem
  maandag 28 mei 2007 @ 14:25:10 #215
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851849
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja volgens mij is de 180 en 182 FWD en de 183 en 185 4WD
de 183 is een "gewone" en de 185 de CS of WRC of group A enz.

Die hebben zover ik weet ook een andere bodem
ga het me ff lastig maken
pi_49851878
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Asmooh het volgende:

[..]

tuurlijk dat is zo

ergens moet je een lijn kiezen.. of sneller, of betere wegligging
ga ik voor de betere wegligging en de beter mogelijkheid om vermogen op de weg te krijgen..
pi_49851899
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

ga ik voor de betere wegligging en de beter mogelijkheid om vermogen op de weg te krijgen..
hoewel, ik heb niets te zeggen met mn slopel astma station 1.6 non injectie..
  maandag 28 mei 2007 @ 14:28:32 #218
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49851975
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

hoewel, ik heb niets te zeggen met mn slopel astma station 1.6 non injectie..
had je eerder moeten szijn
had ik een 2 liter blok liggen
pi_49852039
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:25 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ga het me ff lastig maken
Je hebt ook nog alltrac en zelfs 4WS met die dingen, en bijna niets kan je zo over zetten
pi_49852086
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef Asmooh het volgende:

[..]

had je eerder moeten szijn
had ik een 2 liter blok liggen
joh, ik trek netjes op in 20 seconden naar de honderd, hij loopt 1 op 15, alleen met 5 personen met bagage erin en 2 catamarans op een trailer erachter heb ik nog wat probleempjes om boven de 100 uit te komen, verder doet ie het ideaal Geef mij maar een beetje een degelijke kilomtervreter..
  maandag 28 mei 2007 @ 14:33:57 #221
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49852140
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja volgens mij is de 180 en 182 FWD en de 183 en 185 4WD
de 183 is een "gewone" en de 185 de CS of WRC of group A enz.

Die hebben zover ik weet ook een andere bodem
Je hebt gelijk... My bad... Niet goed gekeken

183 kan ik niet terugvinden...

AT180 en ST182 hebben een lagere middentunnel dan een ST185...
Dat wordt nog knutselen inderdaad

Maar dan kun je RWD ook wel op je pik tatoeeren...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 14:34:51 #222
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49852161
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

afgezien dat een supra een betere wegligging heeft, beter op het vermogen gemaakt is, etc. jah, je bent wat kilo's lichter..
Vraag me af of die supra veel beter is dan een celica met superstruts...

Of je moet op rechtuitstabiliteit gebrand zijn...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 14:35:20 #223
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852179
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... My bad... Niet goed gekeken

183 kan ik niet terugvinden...

AT180 en ST182 hebben een lagere middentunnel dan een ST185...
Dat wordt nog knutselen inderdaad

Maar dan kun je RWD ook wel op je pik tatoeeren...
gheh..
wat denk jij persoonlijk dat de beste keuze is?


ps.


Toyota Supra 2.8i TC

past dat wel?


lengte 4,66 m
breedte 1,72 m
hoogte 1,32 m
wielbasis 2,62 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,42 m
massa leeg 1300 kg


celica:
lengte 4,42 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,30 m
wielbasis 2,52 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,43 m
massa leeg 1000 kg
  maandag 28 mei 2007 @ 14:36:55 #224
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49852216
Nou... Met zo'n auto als basis zou ik gaan voor een 3sgte met een fatsoenlijk diff en goed onderstel, eventueel een paar superstruts (maar die zijn niet te betalen)...
Eventueel tunen op een brede powercurve met wat minder topvermogen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49852237
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... My bad... Niet goed gekeken

183 kan ik niet terugvinden...

AT180 en ST182 hebben een lagere middentunnel dan een ST185...
Dat wordt nog knutselen inderdaad

Maar dan kun je RWD ook wel op je pik tatoeeren...
de 183 heeft 4WS en is leverbaar met het alltrac systeem, wat niet een "echt" 4WD systeem is natuurlijk.
Volgens mij met 4WS alleen in Japan verkrijgbaar maar met alltrac ook in de VS
  maandag 28 mei 2007 @ 14:39:23 #226
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49852278
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Asmooh het volgende:

[..]

gheh..
wat denk jij persoonlijk dat de beste keuze is?


ps.


Toyota Supra 2.8i TC

past dat wel?


lengte 4,66 m
breedte 1,72 m
hoogte 1,32 m
wielbasis 2,62 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,42 m
massa leeg 1300 kg
Nee dus... Niet zonder je halve auto uit elkaar te halen
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49852298
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Asmooh het volgende:

[..]

gheh..
wat denk jij persoonlijk dat de beste keuze is?


ps.


Toyota Supra 2.8i TC

past dat wel?


lengte 4,66 m
breedte 1,72 m
hoogte 1,32 m
wielbasis 2,62 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,42 m
massa leeg 1300 kg
Alles past, dat heb ik je eerder al verteld.
Daar heb je alleen tijd, skills en geld voor nodig.

maar als jij een 4WD Celica wilt koop dan een CS, als je een snelle Celica Coupe wilt swap dan een 3S-GTE (ook niet simpel overigens) en als je gewoon leuk wilt rijden laat alles dan zo en stel je kleppen even.
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nee dus... Niet zonder je halve auto uit elkaar te halen
Precies en als het al lukt komt je nooit meer door de APK of RDW tests heen
  maandag 28 mei 2007 @ 14:40:16 #228
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852302
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef MikeyMan het volgende:
Nou... Met zo'n auto als basis zou ik gaan voor een 3sgte met een fatsoenlijk diff en goed onderstel, eventueel een paar superstruts (maar die zijn niet te betalen)...
Eventueel tunen op een brede powercurve met wat minder topvermogen...
mja kijk ik kan wel een supra kopen ofzo..

maar ik vind deze celica nou zo geweldig (je ziet hem zo goed als nooit)

dat is al genoeg reden om hem te houden
wist ik veel toen ik hem kocht dat je deze zo goed als nooit ziet
  maandag 28 mei 2007 @ 14:41:06 #229
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49852334
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

de 183 heeft 4WS en is leverbaar met het alltrac systeem, wat niet een "echt" 4WD systeem is natuurlijk.
Volgens mij met 4WS alleen in Japan verkrijgbaar maar met alltrac ook in de VS
Ik zie het... Heb ook nog een Codering 183cvt gevonden... Was dat dan?

182 en 183 bodemplaat zijn overigens wel hetzelfde...

In amerika heb ik een 180, een 184, een 184cvt en een 185 staan

Wederom 180 en 184 hetzelfde...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 14:41:46 #230
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852350
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Alles past, dat heb ik je eerder al verteld.
Daar heb je alleen tijd, skills en geld voor nodig.

maar als jij een 4WD Celica wilt koop dan een CS, als je een snelle Celica Coupe wilt swap dan een 3S-GTE (ook niet simpel overigens) en als je gewoon leuk wilt rijden laat alles dan zo en stel je kleppen even.
[..]

Precies en als het al lukt komt je nooit meer door de APK of RDW tests heen
haha das wel erg simpel gezegd op die manier he

plus ik heb geen gegevens bekenend bij de apk

dus ik kan ze bijna van alles aansmeren
pi_49852427
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef Asmooh het volgende:

[..]

haha das wel erg simpel gezegd op die manier he

plus ik heb geen gegevens bekenend bij de apk

dus ik kan ze bijna van alles aansmeren
Jij denkt dat dat zo werkt?
  maandag 28 mei 2007 @ 14:45:21 #232
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852448
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat zo werkt?
je kan het altijd proberen
pi_49852510
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Ik zie het... Heb ook nog een Codering 183cvt gevonden... Was dat dan?

182 en 183 bodemplaat zijn overigens wel hetzelfde...

In amerika heb ik een 180, een 184, een 184cvt en een 185 staan

Wederom 180 en 184 hetzelfde...
Dat klopt inderdaad, alltrac is alleen op een 185 leverbaar geweest (of 4WD als CS)
183 heeft 4WS in japan, dat is het verschil met de 182

er zijn zoveel verschillende T18's...
  maandag 28 mei 2007 @ 14:49:00 #234
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852562
nou weet je wat, ik ga rustig nadenken over wat ik ga doen

7m blok staat toch niet in de weg, staat bij een vriend dus ach

3sge/t heb ik nog niet liggen dus ik kan nog ff rustig nadenken wat ik precies ga doen
pi_49852617
wat heb je aan kosten begroot?
  maandag 28 mei 2007 @ 14:51:32 #236
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852641
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:50 schreef BoJo het volgende:
wat heb je aan kosten begroot?
0

mog hem hebben
pi_49852683
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:51 schreef Asmooh het volgende:

[..]

0

mog hem hebben
je modificaties bedoel ik.
pi_49852706
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:53 schreef BoJo het volgende:

[..]

je modificaties bedoel ik.
zo'n 10k aan z'n plannen te horen.
  maandag 28 mei 2007 @ 14:54:18 #239
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852712
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:53 schreef BoJo het volgende:

[..]

je modificaties bedoel ik.
oh ik heb aan deze auto niks gedaan alleen mn huidige blok beetje normaal gemaakt
  maandag 28 mei 2007 @ 14:56:39 #240
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49852802
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

zo'n 10k aan z'n plannen te horen.
valt echt wel mee

als we doorgaan met de 7M ipv 3S dan wordt het gratis gedaan als project

kost mij niks (op de onderdelen na)
ik moet alles kopen kwa onderdelen

alleen inbouwen enz wordt gedaan
pi_49853171
wel op het circuit he.
kaya
  maandag 28 mei 2007 @ 15:14:30 #242
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49853330
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:08 schreef mbargo het volgende:
wel op het circuit he.
best
wat voor auto rij je?
  maandag 28 mei 2007 @ 15:22:08 #243
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49853543
p.s ik ga zo even onder de motorkap foto maken (toch kijken of die 7M past )
  maandag 28 mei 2007 @ 15:23:31 #244
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49853596
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:22 schreef Asmooh het volgende:
p.s ik ga zo even onder de motorkap foto maken (toch kijken of die 7M past )
Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49853631
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
In het supra onderstel
pi_49853698
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
op het dak.
  maandag 28 mei 2007 @ 15:28:43 #247
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49853760
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
ik ga van de week ff naar een gast toe voor fotos
of hij ff op de boom mag staan, voor fotos van het onderstel

dan laat ik weten
  maandag 28 mei 2007 @ 15:28:54 #248
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49853772
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:27 schreef BoJo het volgende:

[..]

op het dak.
pi_49853932
wat een topic weer..
  maandag 28 mei 2007 @ 15:38:30 #250
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_49854120
Op de boom gaan staan??
Je zal 'm best een keer om een boom parkeren, maar op een boom??
  maandag 28 mei 2007 @ 15:38:56 #251
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854128
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
Op de boom gaan staan??
En dan?
voor foto van de onderkant
pi_49854155
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Supra_Turbo het volgende:
Op de boom gaan staan??
Je zal 'm best een keer om een boom parkeren, maar op een boom??
GMTA
  maandag 28 mei 2007 @ 15:40:04 #253
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49854157
Dat hoef je niet te doen... Met de originele bodemplaat gaat het dus niet lukken...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 15:40:16 #254
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854164
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een topic weer..
ge-wel-dig
  maandag 28 mei 2007 @ 15:41:12 #255
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854198
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:40 schreef MikeyMan het volgende:
Dat hoef je niet te doen... Met de originele bodemplaat gaat het dus niet lukken...
je zei zelf./. met tijd en geld lukt alles.


maar het gaat niet lukken als de motor al niet past

dus mocht de motor passen ga ik eeens rustig overleggen met die gast hoe we het kunne oplosse
  maandag 28 mei 2007 @ 15:42:47 #256
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49854231
Dat was ik niet... Maar het klopt wel...

Maar daar hoef je dus geen foto's van te maken... Als je er rwd onder wilt hebben moet je sowieso aan de andere bodemplaat...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49854234
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:41 schreef Asmooh het volgende:

[..]

je zei zelf./. met tijd en geld lukt alles.


maar het gaat niet lukken als de motor al niet past

dus mocht de motor passen ga ik eeens rustig overleggen met die gast hoe we het kunne oplosse
Dat zei ik

De motor past ja.
maar RWD gaat niet met deze bodemplaat, dan moet je een ST185 bodemplaat gaan kopen, of je complete huidige bodemplaat verneuken.

p.s. lees jij alle posts wel? Want werkelijk alle info staat al in dit topic.
pi_49854293
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:41 schreef Asmooh het volgende:

[..]

je zei zelf./. met tijd en geld lukt alles.


maar het gaat niet lukken als de motor al niet past

dus mocht de motor passen ga ik eeens rustig overleggen met die gast hoe we het kunne oplosse
met een slijpschijf en een lasser is alles passend te maken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  maandag 28 mei 2007 @ 15:45:13 #259
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854308
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat zei ik

De motor past ja.
maar RWD gaat niet met deze bodemplaat, dan moet je een ST185 bodemplaat gaan kopen, of je complete huidige bodemplaat verneuken.

p.s. lees jij alle posts wel? Want werkelijk alle info staat al in dit topic.
oh was jij dat jah, en ik lees alles maar soms moet je het ge "blabla" skippen

en ik weet dat ik andere bodemplaat moet kopen

maar nu weet ik gelijk welk type

of huidige plaat verneuken, minder leuk grapje..

ga wel ff opzoek naar een ST185 plaat
  maandag 28 mei 2007 @ 15:45:33 #260
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854320
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

met een slijpschijf en een lasser is alles passend te maken
kijk iemand die weet van aanpak
pi_49854379
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Asmooh het volgende:

[..]

oh was jij dat jah, en ik lees alles maar soms moet je het ge "blabla" skippen

en ik weet dat ik andere modemplaat moet kopen

maar nu weet ik gelijk welk type

of huidige plaat verneuken, minder leuk grapje..

ga wel ff opzoek naar een ST185 plaat
een ST185 bodemplaat is niet echt makkelijk te vinden opzich..
Bovendien is het ombouwen van je Coupé carrosserie ook niet echt plug and play
maar dat maakt het juist wel een interessant project.

Al zou ik dan gewoon voor een groep A ST205 gaan, dat is pas een auto
  maandag 28 mei 2007 @ 15:49:06 #262
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854432
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

een ST185 bodemplaat is niet echt makkelijk te vinden opzich..
Bovendien is het ombouwen van je Coupé carrosserie ook niet echt plug and play
maar dat maakt het juist wel een interessant project.

Al zou ik dan gewoon voor een groep A ST205 gaan, dat is pas een auto
jah das ook weer zo , maar zo blijf je natuurlijk bezig.


Om een lang verhaal eventjes kort te maken:


ST185 Bodem plaat
Supra MK3 Aanschijf en de rest
SUpra MK3 (7mgte) motorblok
SUpra MK3 W57/58 bak


quote:
Auto-onderdelen zoeken


Deze aanvraag is verwerkt
nee heb je, ja kan je krijge
  maandag 28 mei 2007 @ 15:53:27 #263
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49854558
Bodemplaat:

58111-20140
58212-20060
58211-20290
58311-20280

Die moet je hebben; te bestellen bij de toyotadealer op de hoek...

En dan las je je nog de vlektiefus...

Daarnaast; is het nou ineens een 7mgte?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 15:54:25 #264
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49854583
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:53 schreef MikeyMan het volgende:
Bodemplaat:

58111-20140
58212-20060
58211-20290
58311-20280

Die moet je hebben; te bestellen bij de toyotadealer op de hoek...

En dan las je je nog de vlektiefus...

Daarnaast; is het nou ineens een 7mgte?
welke van de 4?

liefste heb ik een 7mgte

als dat ECHT niet kan, dan een 3S-GTE

7mgte staat nogsteeds als voorkeur ja
pi_49854952
Opzich wel leuk maar een 3S blok staat natuurlijk dwars en een 7M in lengte richting..
heb je daar al goed naar gekeken, of is dit gewoon een droom idee?
  maandag 28 mei 2007 @ 16:07:43 #266
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49855027
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Opzich wel leuk maar een 3S blok staat natuurlijk dwars en een 7M in lengte richting..
heb je daar al goed naar gekeken, of is dit gewoon een droom idee?
dat weet ik, en de oplossing zover ik las op internet:


radiateur er uit slopen zodat het "clean" is.
en de radiateur overdwars plaatsen (zijkant) Zoals ferrari dat ook heeft.

OF een blitz radiateur (kleiner) en zit een stuk lager

dat waren de beste oplossingen
pi_49855121
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:07 schreef Asmooh het volgende:

[..]

dat weet ik, en de oplossing zover ik las op internet:


radiateur er uit slopen zodat het "clean" is.
en de radiateur overdwars plaatsen (zijkant) Zoals ferrari dat ook heeft.

OF een blitz radiateur (kleiner) en zit een stuk lager

dat waren de beste oplossingen
je krijgt dan een wegligging van een boot, die motor die 4x zoveel weegt zover naar voren.
Bovendien is dat niet het enige punt, de radiator.

Als je echt een bikkel bent maak je er een mid-engined celica van.
Heb je ook geen ST185 bodemplaat nodig.

bovendien heb je geen ruimte voor die 7M dus sleutelen wordt een hel, maw je mag die motor er elke keer uithalen als je iets wilt doen (zoals oliefilters oid verversen)
  maandag 28 mei 2007 @ 16:15:02 #268
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49855250
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

je krijgt dan een wegligging van een boot, die motor die 4x zoveel weegt zover naar voren.
Bovendien is dat niet het enige punt, de radiator.

Als je echt een bikkel bent maak je er een mid-engined celica van.
Heb je ook geen ST185 bodemplaat nodig.

bovendien heb je geen ruimte voor die 7M dus sleutelen wordt een hel, maw je mag die motor er elke keer uithalen als je iets wilt doen (zoals oliefilters oid verversen)
Ghehe

Leg mij de Mid-engined eens uit?

Anyway:

Zonder slijpen:

Lengte: 80cm
Breedte: 90cm
Hoogte vanaf motorsteun: 65cm

pi_49855333
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef Asmooh het volgende:

[..]

Ghehe

Leg mij de Mid-engined eens uit?

Anyway:

Zonder slijpen:

Lengte: 80cm
Breedte: 90cm
Hoogte vanaf motorsteun: 65cm
Motor in het midden zoals bij een MR2.
Dus achterbank eruit en dan achter je stoelen die motor plaatsen. Is RWD meteen met wat las en slijp werk goed voorelkaar te krijgen.

Laatst stond op die forum nog een Polo met een motorfiets motor in het midden, moet je die even opzoeken als voorbeeld.
pi_49855351
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:15 schreef Asmooh het volgende:

[..]

Ghehe

Leg mij de Mid-engined eens uit?

Anyway:

Zonder slijpen:

Lengte: 80cm
Breedte: 90cm
Hoogte vanaf motorsteun: 65cm

[afbeelding]
OMG dat luchtfilter zo, voel je je wel helemaal lekker?
  maandag 28 mei 2007 @ 16:23:04 #271
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49855459
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

OMG dat luchtfilter zo, voel je je wel helemaal lekker?
nee, maar de standaard was kapot.

snap je nu het idee waarom hij warme lucht krijgt?

moet nog ff zn pijp kopen
  maandag 28 mei 2007 @ 16:24:20 #272
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49855489
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Motor in het midden zoals bij een MR2.
Dus achterbank eruit en dan achter je stoelen die motor plaatsen. Is RWD meteen met wat las en slijp werk goed voorelkaar te krijgen.

Laatst stond op die forum nog een Polo met een motorfiets motor in het midden, moet je die even opzoeken als voorbeeld.
hm, kan ik de motor niet gewoon in de achterbak plaatsen?
of loopt dat niet gelijk aan?

ziet er wel vet uit.. maar ben wel gelijk mn achterbank kwijt

en in de liftback kan het beter, want daar heb je een grotere motorkap

als je in achterbak kan plaatsen kan je luchthappers op je achterklep maken


coupe is wel ergens handig voor
pi_49855636
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Asmooh het volgende:

[..]

hm, kan ik de motor niet gewoon in de achterbak plaatsen?
of loopt dat niet gelijk aan?
Niet zo best voor je wegligging
  maandag 28 mei 2007 @ 16:29:26 #274
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49855650
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Niet zo best voor je wegligging
zie gedit

p.s hoe zou je dat aanpakken oid?






Bedoelde je zoiets tommy?

[ Bericht 12% gewijzigd door Asmooh op 28-05-2007 16:53:01 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 16:48:01 #275
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_49856223
Een paar reacties op het bovenstaande topic... Ik ben een weekje niet actief geweest op het forum omdat ik op reis was en heb nu niet veel tijd want moet een vergadering voorbereiden, maar even snel dus.

Asmooh, als jij denkt dat jouw manier van optrekken de juiste is dan raad ik je aan om de koppelingsplaten per 20 stuks te kopen dan krijg je misschien een leuke korting. Zoals al eerder aangegeven is ideaal optrekken rond de 3000 toeren de koppeling op laten komen en dan vol gas, simpel en effectief.

Daarnaast vind ik het grappig dat je denkt dat 4WD per definitie langzamer is vergeleken met 2WD, waarom zouden Lamborghini en Bugatti hun auto's dan standaard 4WD maken..? Zoals wel vaker bij jou het geval is zou je eens moeten proberen om na te denken en zaken op te zoeken voordat je vanalles gaat roepen...

Ik ben benieuwd naar de voortgang van dit "project" - hoewel ik het idee krijg dat je misschien iets geleerd hebt van je vorige ervaringen. Ik wacht in spanning op het moment dat je mijn ongelijk bewijst

Overigens heeft de nieuwe VW Golf 1.9 TDi die ik als huurauto gekregen had mij echt verrast qua trekkracht, vooral in de regio 40-140 km/u gaat die auto gewoon echt prima.
  maandag 28 mei 2007 @ 17:04:44 #276
29897 troje
was here
pi_49856742
hilarisch topic dit!
Het meervoud van lef is leven
  maandag 28 mei 2007 @ 17:05:43 #277
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49856778
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:04 schreef troje het volgende:
hilarisch topic dit!
als je niks nuttigs kan melden.. vermeldt dan gewoon niks ofzo?
  maandag 28 mei 2007 @ 17:07:16 #278
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49856823
iemand ps een idee voor painting?




ik ben niet zo goed in painten en ontwerpen.


maar ik wou iets met blauw silver.


zeg maar de bovenkant helemaal silver en onder blauw dat steeds meer wordt

ik heb nu een rechtelijn gemaakt maar misschien iets met een boog oid is wel orgineel
dus als iemand iets leuks weet in blauw/silver style
  maandag 28 mei 2007 @ 17:08:00 #279
29897 troje
was here
pi_49856845
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Asmooh het volgende:

[..]

hm, kan ik de motor niet gewoon in de achterbak plaatsen?
of loopt dat niet gelijk aan?

ziet er wel vet uit.. maar ben wel gelijk mn achterbank kwijt

en in de liftback kan het beter, want daar heb je een grotere motorkap

als je in achterbak kan plaatsen kan je luchthappers op je achterklep maken


coupe is wel ergens handig voor
Je kan natuurlijk ook besluiten om de motor voorin te laten liggen en een andere motor in de achterbak te plaatsen. Dan hou je FWD en de nieuwe motor voor RWD!!

Lijkt me top plan!
Het meervoud van lef is leven
  maandag 28 mei 2007 @ 17:08:59 #280
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49856888
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef troje het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook besluiten om de motor voorin te laten liggen en een andere motor in de achterbak te plaatsen. Dan hou je FWD en de nieuwe motor voor RWD!!

Lijkt me top plan!
hey het idee van mid engined was van tommy hoor, niet die van mij

plus de motors moeten dan gelijk lopen, en dat werkt niet zomaar
  maandag 28 mei 2007 @ 17:11:00 #281
29897 troje
was here
pi_49856947
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef Asmooh het volgende:

[..]

hey het idee van mid engined was van tommy hoor, niet die van mij

plus de motors moeten dan gelijk lopen, en dat werkt niet zomaar
Volgens mij kan je dat laten synchroniseren, zoals destijds met die woestijn eend. Scheelt ook een hoop ombouw voorin, kan je dat allemaal gewoon laten zitten.
Het meervoud van lef is leven
  maandag 28 mei 2007 @ 17:15:33 #282
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49857108
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef troje het volgende:

[..]

Volgens mij kan je dat laten synchroniseren, zoals destijds met die woestijn eend. Scheelt ook een hoop ombouw voorin, kan je dat allemaal gewoon laten zitten.
mja dat weet ik dus niet, ik heb me daar nooit in verdiept.

het idee van de motor midend lijkt me wel heel leuk / orgineel

aan de andere kant verneuk je je auto er wel aardig mee.


- dak er af slijpen

----
- andere zijkits maken voor dr ramen
- nieuw raampje er in
---- = niet zo probleem, MR2 standaard nemen

-- motorsteunen maken achter in
-- plaaten lassen zodat je geen stank binnen krijgt maar echt duidelijk "buiten" de auto is
-- daarom moet je het dak een stuk inkorten, maar datr is lelijk.. zie zijkits en aangepaste foto.

in preciepe kan dit allemaal.

Mijn probleem is dat ik mn achterbank kwijt ben..

dus liefste heb ik de motor een klein stukje verder naar achter.. zodat je een achterbank kan plaatsen.

indien niet: dan wil ik alsnog 30/50cm achter de stoelen overhouden voor de woofers/speakers


je zou eigenlijk een MR2 donar auto moeten nemen en dat over gaan zetten
pi_49857123
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:14 schreef Asmooh het volgende:

[..]

best
wat voor auto rij je?
mini cooper s works
kaya
  maandag 28 mei 2007 @ 17:16:24 #284
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49857139
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:15 schreef mbargo het volgende:

[..]

mini cooper s works
  maandag 28 mei 2007 @ 17:26:31 #285
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49857459
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef Asmooh het volgende:

[..]

welke van de 4?

liefste heb ik een 7mgte

als dat ECHT niet kan, dan een 3S-GTE

7mgte staat nogsteeds als voorkeur ja
Alle vier dus... Voor, midden, tussen, achter...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 17:28:20 #286
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49857511
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:15 schreef Asmooh het volgende:

[..]

mja dat weet ik dus niet, ik heb me daar nooit in verdiept.

het idee van de motor midend lijkt me wel heel leuk / orgineel

aan de andere kant verneuk je je auto er wel aardig mee.


- dak er af slijpen

----
- andere zijkits maken voor dr ramen
- nieuw raampje er in
---- = niet zo probleem, MR2 standaard nemen

-- motorsteunen maken achter in
-- plaaten lassen zodat je geen stank binnen krijgt maar echt duidelijk "buiten" de auto is
-- daarom moet je het dak een stuk inkorten, maar datr is lelijk.. zie zijkits en aangepaste foto.

in preciepe kan dit allemaal.

Mijn probleem is dat ik mn achterbank kwijt ben..

dus liefste heb ik de motor een klein stukje verder naar achter.. zodat je een achterbank kan plaatsen.

indien niet: dan wil ik alsnog 30/50cm achter de stoelen overhouden voor de woofers/speakers


je zou eigenlijk een MR2 donar auto moeten nemen en dat over gaan zetten
Dak eraf slijpen?

Wat denk je van een stuk uit de onderkant halen...

Kun je misschien wel ergens een MRtje voor op de kop tikken voah wehnag...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 17:36:41 #287
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49857802
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:28 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Dak eraf slijpen?

Wat denk je van een stuk uit de onderkant halen...

Kun je misschien wel ergens een MRtje voor op de kop tikken voah wehnag...
daar zoek ik al een half jaar naar

en ja, stuk van je dak er af.. waarom? omdat je anders de lucht/stank binnen krijgt?

of weet jij een beter idee.

ik sta open voor oplossingen / tips.

Zolang het orgineel is
  maandag 28 mei 2007 @ 17:41:28 #288
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49857957
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:36 schreef Asmooh het volgende:

[..]

daar zoek ik al een half jaar naar

en ja, stuk van je dak er af.. waarom? omdat je anders de lucht/stank binnen krijgt?

of weet jij een beter idee.

ik sta open voor oplossingen / tips.

Zolang het orgineel is
Welke lucht? Zit een uitlaat op zo'n ding hoor... Hoe denk je dat ze dat in een Clio V6 doen?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 17:46:45 #289
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49858116
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:41 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Welke lucht? Zit een uitlaat op zo'n ding hoor... Hoe denk je dat ze dat in een Clio V6 doen?
ik zeg alleen wat iemand anders zei hoor

die zei van jah dan krijg je koppijn van de motor en alle CO2 binnen enzow..
dus ik ging gelijk denken voor een oplossing.

maar stel je wil de motor mid-end maken.

Hoe ga je alle motorsteunen maken, en vooral: waar ga je het bevestigen (zie eerdere plaatje van binnenkant auto)

Dat is het gedeelte waar de motor zeg maar kan komen dan.

En natuurlijk moet je er rekening mee houden dat je de olie wil verversen zonder eerst in de auto te klimmen.

Conclusie (denk ik)

Dak een gedeelte er af,
Binnenkant uithollen.
Plaat lassen.
Achter dak van de MR2 er op zetten

zij balken (dak) van de MR2 er op lassen (je wil t wel mooi natuurlijk)


Waar de ruit begon of eindigde zeg maar van de coupe maak je de "achter"/ "motor" klep.
De orginele coupe klep die ik dus op mijne heb kan als het goed is gewoon blijven?
of klein beetje inkorten.. maar dat zou het meest simpele zijn.


Mijn probleem ligt bij het "motor inbouwen en de steunen"

oplossing voor?
  maandag 28 mei 2007 @ 18:02:03 #290
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49858570
Nee, niks dak eraf... Dat gaat nergens over... Olie verversen moet inderdaad via de binnenkant, maar normaalgesproken hoef je er verder niks aan te doen...

Daarnaast; het blijft een kansloos plan...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 18:02:03 #291
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49858571
Nee, niks dak eraf... Dat gaat nergens over... Olie verversen moet inderdaad via de binnenkant, maar normaalgesproken hoef je er verder niks aan te doen...

Daarnaast; het blijft een kansloos plan...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 18:02:27 #292
177205 Mr.Adams
whatever...
pi_49858580
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 00:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
de buitenkant ga ik echt niet zo veel aan doen hoor.
  maandag 28 mei 2007 @ 18:03:46 #293
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49858619
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef MikeyMan het volgende:
Nee, niks dak eraf... Dat gaat nergens over... Olie verversen moet inderdaad via de binnenkant, maar normaalgesproken hoef je er verder niks aan te doen...

Daarnaast; het blijft een kansloos plan...
ach joh
tis wel orgineel..

maar oke, niet het dak er af.


vertel mij dan eens hoe JIJ denkt dat ik het beste het motorblok kan bevestigen en vooral: waar

BEDENK WEL: ik kan NU wel het motorblok / motorblok ruimte maken / optimaliseren voor de 7mgte

dus ik zit niet meer aan een beperking vast (denk ik)
  maandag 28 mei 2007 @ 18:05:23 #294
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49858667
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:02 schreef Mr.Adams het volgende:

[..]

hey tis geen plan hoor
tommy kwam met het idee, en ik dacht van HEY misschien is het orgineel
ik zeg nog niet dat het uitgewerkt gaat worden
pi_49858756
ik zeg motor naast de aandrijfassen samen op het dak.
  maandag 28 mei 2007 @ 18:08:39 #296
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49858766
btw ik heb ff verder zitten denken


in theorie is het niet mogelijk toch?

Let op:


7mgte (voor) aandrijving: achter , versnellingsbak: voor, motor: gedraait

DUs de opstelling in een supra is:


Motor > bak > aandrijving , righto?

Nu maken we het mid engined?

Bak > motor > aandrijving > bak ?

of hoe hebben ze dat bij MR2 opgelost?
  maandag 28 mei 2007 @ 18:08:54 #297
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49858774
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:08 schreef BoJo het volgende:
ik zeg motor naast de aandrijfassen samen op het dak. [afbeelding]
wjhaha
  maandag 28 mei 2007 @ 18:13:28 #298
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49858906
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:03 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ach joh
tis wel orgineel..

maar oke, niet het dak er af.


vertel mij dan eens hoe JIJ denkt dat ik het beste het motorblok kan bevestigen en vooral: waar

BEDENK WEL: ik kan NU wel het motorblok / motorblok ruimte maken / optimaliseren voor de 7mgte

dus ik zit niet meer aan een beperking vast (denk ik)
Mjah, motorblok moet vrij laag zitten om recht te liggen... Maar dan moet je dus ook het chassis gaan versterken op de plekken waar het motorblok vast komt...

Die motorsteunen van die 7m moet je dan vastlassen aan de chassisverstevigingen... Dus; bodemplaat eruit, motorblok erop, bodemplaat+motor erin...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 18:16:00 #299
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49858976
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:08 schreef Asmooh het volgende:
btw ik heb ff verder zitten denken


in theorie is het niet mogelijk toch?
Nogmaals; alles is mogelijk...
quote:
Let op:


7mgte (voor) aandrijving: achter , versnellingsbak: voor, motor: gedraait
WOT? Motorblok achter en voorwielaandrijving? Das wel erg de omgekeerde wereld...
quote:
DUs de opstelling in een supra is:


Motor > bak > aandrijving , righto?
Ja, das bij meer auto's zo...
quote:
Nu maken we het mid engined?

Bak > motor > aandrijving > bak ?
ehm... nee...
quote:
of hoe hebben ze dat bij MR2 opgelost?
Vergelijkbaar met een FWD auto, maar dan zonder sturende wielen
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  maandag 28 mei 2007 @ 18:17:47 #300
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_49859035
vol ;')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')