nee dat nietquote:Op maandag 28 mei 2007 14:12 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom zou een GE een betere basis zijn? Denk je dat je die voor vijf tientjes hebt ofzo?
Als je een GE naar GTE om wilt bouwen én naar 300+ pk wilt hebben, kost dat je ook nog een vermogen...
hmm okequote:Op maandag 28 mei 2007 14:15 schreef MikeyMan het volgende:
Dat maakt geen verschil, want dat moet met beiden... Geloof me nou; ga voor een GTE... Scheelt je een hoop gezeik...
Ja maar dan weet je ook wel dat je niet zomaar dat er allemaal op kan schroeven aangezien de bodemplaat ook anders is, neem ik aan.quote:
supra weegt 1600 kilo, een celica 1100..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef BoJo het volgende:
waaorm koop je niet gelijk een supra?
Zou het? Toyota is nou niet echt een merk waar ze graag vijf verschillende bodemplaten bouwen...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je ook wel dat je niet zomaar dat er allemaal op kan schroeven aangezien de bodemplaat ook anders is, neem ik aan.
dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je ook wel dat je niet zomaar dat er allemaal op kan schroeven aangezien de bodemplaat ook anders is, neem ik aan.
500quote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
supra weegt 1600 kilo, een celica 1100..
reken het verschil
Ja, een stalet weegt 900... En nu?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
supra weegt 1600 kilo, een celica 1100..
reken het verschil
iik doelde meer op, celica met het supra blok is meer te doen dan een starlet met supra blok (afmetingen).quote:
afgezien dat een supra een betere wegligging heeft, beter op het vermogen gemaakt is, etc. jah, je bent wat kilo's lichter..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:21 schreef Asmooh het volgende:
[..]
iik doelde meer op, celica met het supra blok is meer te doen dan een starlet met supra blok (afmetingen).
dus als je hem kan ombouwen ben je sowieso paar 100 kilo lichter uit.
dat zou al genoeg redenen zijn om een celica te nemen ipv een supra
tuurlijk dat is zoquote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
afgezien dat een supra een betere wegligging heeft, beter op het vermogen gemaakt is, etc. jah, je bent wat kilo's lichter..
Ja volgens mij is de 180 en 182 FWD en de 183 en 185 4WDquote:Op maandag 28 mei 2007 14:19 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zou het? Toyota is nou niet echt een merk waar ze graag vijf verschillende bodemplaten bouwen...
4wd op een carina kan iig ook prima met de 2wd bodem...
ga het me ff lastig makenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja volgens mij is de 180 en 182 FWD en de 183 en 185 4WD
de 183 is een "gewone" en de 185 de CS of WRC of group A enz.
Die hebben zover ik weet ook een andere bodem
ga ik voor de betere wegligging en de beter mogelijkheid om vermogen op de weg te krijgen..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tuurlijk dat is zo
ergens moet je een lijn kiezen.. of sneller, of betere wegligging
hoewel, ik heb niets te zeggen met mn slopel astma station 1.6 non injectie..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ga ik voor de betere wegligging en de beter mogelijkheid om vermogen op de weg te krijgen..
had je eerder moeten szijnquote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoewel, ik heb niets te zeggen met mn slopel astma station 1.6 non injectie..
joh, ik trek netjes op in 20 seconden naar de honderd, hij loopt 1 op 15, alleen met 5 personen met bagage erin en 2 catamarans op een trailer erachter heb ik nog wat probleempjes om boven de 100 uit te komen, verder doet ie het ideaalquote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef Asmooh het volgende:
[..]
had je eerder moeten szijn
had ik een 2 liter blok liggen
Je hebt gelijk... My bad... Niet goed gekekenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja volgens mij is de 180 en 182 FWD en de 183 en 185 4WD
de 183 is een "gewone" en de 185 de CS of WRC of group A enz.
Die hebben zover ik weet ook een andere bodem
Vraag me af of die supra veel beter is dan een celica met superstruts...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
afgezien dat een supra een betere wegligging heeft, beter op het vermogen gemaakt is, etc. jah, je bent wat kilo's lichter..
gheh..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... My bad... Niet goed gekeken
183 kan ik niet terugvinden...
AT180 en ST182 hebben een lagere middentunnel dan een ST185...
Dat wordt nog knutselen inderdaad
Maar dan kun je RWD ook wel op je pik tatoeeren...
de 183 heeft 4WS en is leverbaar met het alltrac systeem, wat niet een "echt" 4WD systeem is natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... My bad... Niet goed gekeken
183 kan ik niet terugvinden...
AT180 en ST182 hebben een lagere middentunnel dan een ST185...
Dat wordt nog knutselen inderdaad
Maar dan kun je RWD ook wel op je pik tatoeeren...
Nee dus... Niet zonder je halve auto uit elkaar te halenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
gheh..
wat denk jij persoonlijk dat de beste keuze is?
ps.
Toyota Supra 2.8i TC
past dat wel?
lengte 4,66 m
breedte 1,72 m
hoogte 1,32 m
wielbasis 2,62 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,42 m
massa leeg 1300 kg
Alles past, dat heb ik je eerder al verteld.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef Asmooh het volgende:
[..]
gheh..
wat denk jij persoonlijk dat de beste keuze is?
ps.
Toyota Supra 2.8i TC
past dat wel?
lengte 4,66 m
breedte 1,72 m
hoogte 1,32 m
wielbasis 2,62 m
spoorbreedte voor 1,46 m
spoorbreedte achter 1,42 m
massa leeg 1300 kg
Precies en als het al lukt komt je nooit meer door de APK of RDW tests heenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nee dus... Niet zonder je halve auto uit elkaar te halen
mja kijk ik kan wel een supra kopen ofzo..quote:Op maandag 28 mei 2007 14:36 schreef MikeyMan het volgende:
Nou... Met zo'n auto als basis zou ik gaan voor een 3sgte met een fatsoenlijk diff en goed onderstel, eventueel een paar superstruts (maar die zijn niet te betalen)...
Eventueel tunen op een brede powercurve met wat minder topvermogen...
Ik zie het... Heb ook nog een Codering 183cvt gevonden... Was dat dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de 183 heeft 4WS en is leverbaar met het alltrac systeem, wat niet een "echt" 4WD systeem is natuurlijk.
Volgens mij met 4WS alleen in Japan verkrijgbaar maar met alltrac ook in de VS
haha das wel erg simpel gezegd op die manier hequote:Op maandag 28 mei 2007 14:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alles past, dat heb ik je eerder al verteld.
Daar heb je alleen tijd, skills en geld voor nodig.
maar als jij een 4WD Celica wilt koop dan een CS, als je een snelle Celica Coupe wilt swap dan een 3S-GTE (ook niet simpel overigens) en als je gewoon leuk wilt rijden laat alles dan zo en stel je kleppen even.
[..]
Precies en als het al lukt komt je nooit meer door de APK of RDW tests heen
Jij denkt dat dat zo werkt?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha das wel erg simpel gezegd op die manier he
plus ik heb geen gegevens bekenend bij de apk
dus ik kan ze bijna van alles aansmeren
Dat klopt inderdaad, alltrac is alleen op een 185 leverbaar geweest (of 4WD als CS)quote:Op maandag 28 mei 2007 14:41 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik zie het... Heb ook nog een Codering 183cvt gevonden... Was dat dan?
182 en 183 bodemplaat zijn overigens wel hetzelfde...
In amerika heb ik een 180, een 184, een 184cvt en een 185 staan
Wederom 180 en 184 hetzelfde...
0quote:Op maandag 28 mei 2007 14:50 schreef BoJo het volgende:
wat heb je aan kosten begroot?
valt echt wel meequote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo'n 10k aan z'n plannen te horen.
bestquote:Op maandag 28 mei 2007 15:08 schreef mbargo het volgende:
wel op het circuit he.
Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:22 schreef Asmooh het volgende:
p.s ik ga zo even onder de motorkap foto maken (toch kijken of die 7M past)
In het supra onderstelquote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
op het dak.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
ik ga van de week ff naar een gast toe voor fotosquote:Op maandag 28 mei 2007 15:23 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Afgezien daarvan... Waar ga je de aandrijfas laten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |