een typoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:35 schreef Bruce117 het volgende:
Goedemorgen Hoolers
Wat is eigenlijk een buin cafe ?
ga maar naar de politieschoolquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef Lionheaad het volgende:
Vraag me af in hoeverre hij sommige type cafe's wilt kennen.
Zoiets als The Blue Oyster Bar ook??
Vandaag een vriend afgezet en hij werkt bij DE.... geweldige geur van koffie kwam me tegemoet toen ik die kant op reedquote:
Afzetterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag een vriend afgezet en hij werkt bij DE.... geweldige geur van koffie kwam me tegemoet toen ik die kant op reed
Trouwens hebben jullie maar 1 automaat??
Stel je voor dat dat op een gemeentehuis gebeurd, dan moeten ze wel werkenquote:
De DE bij Utrecht? Effe de geur ruiken is wel lekker, maar mijn voetbalclub lag heel vlak bij DE en als je een avond in de geur moet trainen, dan word je daar niet vrolijk van....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vandaag een vriend afgezet en hij werkt bij DE.... geweldige geur van koffie kwam me tegemoet toen ik die kant op reed
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De DE bij Utrecht? Effe de geur ruiken is wel lekker, maar mijn voetbalclub lag heel vlak bij DE en als je een avond in de geur moet trainen, dan word je daar niet vrolijk van....
Je kunt ook gewoon het laatste puntje weghalen....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:35 schreef RayMania het volgende:
Ik ga de TT niet aanpassen, want anders valt deé
weg.
Nee hij bedoelt, dat als hij de titel veranderd... het streepje op de e weg valt... (niet omdat er weinig ruimte is.. maar omdat het een bug is )quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon het laatste puntje weghalen....
How shoul'd I know thatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt, dat als hij de titel veranderd... het streepje op de e weg valt... (niet omdat er weinig ruimte is.. maar omdat het een bug is )
Die ruik je bij mijn ouders altijd als de wind uit het oosten komt. Lekkere geur, maar als je de hele tijd erin zit.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]De DE bij Utrecht
en idd lijkt me niet prettig om steeds in de lucht te moeten zitten, maar zo voor ff
Ach een bug is ook weer zo'n groot woord.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt, dat als hij de titel veranderd... het streepje op de e weg valt... (niet omdat er weinig ruimte is.. maar omdat het een bug is )
Ja inderdaad, we hadden er 1 of 2 meer moeten maken, had gekund. Toch denk ik dat het moet lukken zondag. Ik ben erbij, zin in!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom maakten ze er niet 1 meer Clau, kon makkelijk!
wordt 1x in de week gebruikt en 1x in de maand verschoond (hebben we gelukkig iemand voor !)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
maak je die wel vaak genoeg schoon, die pan Bjoor, anders gaan ze écht zwemmen...
fijn weekendquote:
Nice. Ik denk dat Groningen een goede kans maakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, we hadden er 1 of 2 meer moeten maken, had gekund. Toch denk ik dat het moet lukken zondag. Ik ben erbij, zin in!!!
Vanavond werken tot 3, morgenvroeg om 7 weer beginnen...quote:
Watskeburt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
IK BEN TOTALY PISSED OFF
K.U.T. Vitens!!!!
Noodgedwongen thuis zitten noem ik geen vakantie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jij altijd vakantie had golfer?
Thx! Zie ook jou pm.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef clauwheee het volgende:
Oe DS, dan ga ik heel erg mn best doen als dat zo zou zijn, FCG-Roda. Is altijd lastig, maar ik hou de boel in de gaten en ga dan voor je heen zodra de verkoop start. Ok?
edit: zie ook pm,
Je bent toch full-time huisman?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Noodgedwongen thuis zitten noem ik geen vakantie.
Weet ik, niet op die kast gaan zitten. Zit er nog ergens iets in het verschiet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Noodgedwongen thuis zitten noem ik geen vakantie.
Constant 3 of 4 dingen lopen, maar ze willen maar niet bijten.quote:
Ik ga het uitleggen:quote:
Wat voor iets zoek je??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Constant 3 of 4 dingen lopen, maar ze willen maar niet bijten.
Commercieel werk.quote:
Heb je autocad kennis???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Commercieel werk.
Accountmanager of Salesmanager.
Liefst binnen de mediawereld.
klinkt goed.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef appelsientje het volgende:
Weekend
op naar de files
fijn weekend
Nope, helaas geen technische achtergrond.quote:
Dan houd het hard op in mijn netwerk....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, helaas geen technische achtergrond.
ik krijg niet veel, ik wacht rustig afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu mee borisz.
Vond je mijn foto niet sexy?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:22 schreef dndiek het volgende:![]()
Hoe is het met de knie van je vader eendje?
mn vader ligt in het ziekenhuis dus tis veel op en neer rijden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je zo druk Eend?
de ontsteking gaat de goede kant op, ook het vocht is een heel eind weg uit zn been. maar hij moet nog wel een week in het ziekenhuis blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:22 schreef dndiek het volgende:![]()
Hoe is het met de knie van je vader eendje?
Waarom een jeugdfoto?quote:
Danny?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:31 schreef Smeich het volgende:
Holla!
Maar je lijkt zo kleinquote:
quote:
Sollyquote:
Zoals elke huisvrouw?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hebt toch altijd al vakantie?
Das college, das andersquote:
Jemig ja dat kan ik me voorstellen.. hoe was het ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft.
Pff nog 1 week.. jemig..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn vader ligt in het ziekenhuis dus tis veel op en neer rijden.
[..]
de ontsteking gaat de goede kant op, ook het vocht is een heel eind weg uit zn been. maar hij moet nog wel een week in het ziekenhuis blijven.
Emotioneel, moeilijk, moeilijk, moeilijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig ja dat kan ik me voorstellen.. hoe was het ?
Pff vreselijk man!! Woorden schieten te kortquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ironie strikes again hier. 2e nummer dat mijn winamp speelt is het eerste nummer van de begrafenis.
En weer brandende ogen.
Beetje lullige vraag wellicht, maar wie is er van je heengegaan? Gecondoleerd in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ironie strikes again hier. 2e nummer dat mijn winamp speelt is het eerste nummer van de begrafenis.
En weer brandende ogen.
Vreselijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En weer brandende ogen.
Mja, het nummer is echt prachtig, dus tja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Pff vreselijk man!! Woorden schieten te kort
Dat is niet leuk inderdaad. Ik heb bijna een jaar na dato nog steeds moeilijk om sommige nummers te luisteren die tijdens ma's crematie werden gedraaid. Dat zal denk ik nog wel even zo blijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En weer brandende ogen.
Een van m'n beste vrienden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Beetje lullige vraag wellicht, maar wie is er van je heengegaan? Gecondoleerd in ieder geval.
Heb meelij!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, de ploeteraars in de gymzalen straks.
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, het nummer is echt prachtig, dus tja.
En ik denk dat spreken voor 20000 man nog makkelijker is dan spreken op een begrafenis.
Ik zit er ook totaal niet over in. Ik ga slagen, klaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij kan de helft van de tijd nog slapen man.
wie dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Er worden wat Hoolers genoemd op de FP zien ik.
Ik had willen zeggen dat ik het niet wist, maar ik weet het helaas wel.quote:
Thanks.quote:
Zoals ik al over MSN zei, wat een prachtig nummer. Vrij normaal dat je daar tranen van krijgt. Zeker omdat je nu er een herrinering mee hebt die niet leuk is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0RpUwP8lW00 is dat nummer waar ik het over had, btw, maar dit is dan live.
Op de FP schreven ze mij naam wel goedquote:
Ik zou toch nog maar even voor Nederlands gaan leren...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op de FP schreven ze mij naam wel goed
Waar staat het dan voor?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlands maak ik niet op de pcquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou toch nog maar even voor Nederlands gaan leren...
Nergens voor. Ga van de zomer mn nick changen denk ik. Deze is te moeilijk.quote:
EnGC?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nergens voor. Ga van de zomer mn nick changen denk ik. Deze is te moeilijk.
Jij hebt vroeger te veel naar de Smurfen gekeken.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger te veel naar de Smurfen gekeken.
Haha, heel misschien iets als Isi oid. Maar ik weet het nog nietquote:
na 7 afleveringen in de VS van de buisgehaald,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef lookinforyou het volgende:
Goedenavond![]()
Vanavond maar eens kijken, of The Nine op net 5 wat is.
Dus het is meer The Sevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
na 7 afleveringen in de VS van de buisgehaald,
En daar moest Lost dus voor wijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:24 schreef borisz het volgende:
[..]
na 7 afleveringen in de VS van de buisgehaald,
Dat lijkt me logisch, probleem is dat het in mijn aard ligt nog wel eens een kutopmerking te maken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat is lastig EC. Gewoon zelf vriendelijk blijven, dan gaat het na verloop van tijd wel weer beter.
Kan mij goed voorstellen dat je je geen zin hebt in wiskunde op dit moment... sterkte jongen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb echt geen zin in Wiskunde.
Op naar de 4 en zorgen dat ik SK niet verkloot dan maar.
Daar sluit ik mij graag bij aan, Lego.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef Againzender het volgende:
Kan mij goed voorstellen dat je je geen zin hebt in wiskunde op dit moment... sterkte jongen!
Zijn blouse is ook wel hip.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mooi jasje heeft gerard Joling aan.
Eerste keer dat ik keek. Het zingen viel me 100 % mee. Wilde verder kijken maar ben naar het darten gezapt. Wat een vreselijke man is die Joling. Alleen maar vieze smerige dubbelzinnige grappen, maar de druppel was dat ie zijn zakdoek pakte er even lekker in blaasde naar de inhoud keek en zei dat de bruine klodder lekker dreef. Dat werd me te veel.quote:
Heb je al verkering gevraagd via een briefje ?quote:
Lama zijn.. is samen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:52 schreef pascalheister het volgende:geweldig dat hoorspel bij de Lama's net
De burgermeester deugt niet, ze hebben een hekel aan negers en het is er saai. Leuk dat Stadskanaalquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:08 schreef Grulez het volgende:
Ik ga ff een broodje knakworst eten en dan maar naar bed![]()
Van het kleine beetje Spaans wat ik ooit gehad heb, weet ik nog dat aqui hier is, maar estoy?quote:
Het zou wel eens ik kunnen zijn, wat ik me nu bedenkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik gok dat estoy iets van Hallo is, eigenlijk,.
Estoy is ik benquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik gok dat estoy iets van Hallo is, eigenlijk,.
Je ziet meteen wie er in Spanje op vakantie is geweest.quote:
Ik heb Spaans gehad op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je ziet meteen wie er in Spanje op vakantie is geweest.
Zeker niet, maar ik heb er eigenlijk het zelfde mee als met het Frans. Ik kan het verstaan en lezen, maar echt spreken lukt me vaak niet.quote:
over 2 weken mag ik ook weerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
Appeldinnetje is op kamp... ben net ff langs geweest.. lekker slapen in de tent en het is zo koud buiten
Je had ook de roltrap kunnen nemen.quote:
Heb ik nog wel met Frans, maar hopelijk gaat dat verbeterd worden na deze week.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik heb er eigenlijk het zelfde mee als met het Frans. Ik kan het verstaan en lezen, maar echt spreken lukt me vaak niet.
In Parijs red je je ook met engelsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
Heb ik nog wel met Frans, maar hopelijk gaat dat verbeterd worden na deze week.
gaat enkele dagen naar Paris
![]()
![]()
Spaans kan ik wel redelijk praten..al gaat een gesprek met een Spanjaard wel moeilijk.. 'puede hablar más despacio por favor?'
Hehe, gesprekken met Spanjaarden zijn inderdaad niet te voeren. Dat gaat zo ontzettend snel/quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
Spaans kan ik wel redelijk praten..al gaat een gesprek met een Spanjaard wel moeilijk.. 'puede hablar más despacio por favor?'
We gaan al naar bed.quote:
Ja, je heet nog steeds rubbereend. Dus ik ga er vanuti dat ie nog om is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:54 schreef rubbereend het volgende:
nog om?
oke nu snap ik hemquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, je heet nog steeds rubbereend. Dus ik ga er vanuti dat ie nog om is. [afbeelding]
gooi m erin zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mijn nieuwe liefde hier nog niet geshowd he?
Dinkyquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nog geen ideedus suggesties zijn welkom
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
! En het is een zij en nu nog wachten tot ze bij mama weg mag.
Mja dat dingetje vind ik niksquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dinky is een dingetje, een speels katje, een knuffelbeestje.
quote:
is Wiekse dan niet leuker?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat dingetje vind ik niks![]()
ik wil een echte naam, Rosa vind ik wel mooi (Rosé klinkt niet
)
nee, dat is dan ook smerigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je moemt je kat toch ook geen grolsch![]()
mja heb nog even om een naam te kiezenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja heb nog even om een naam te kiezennu slapen ben moe, effe heen en weer naar Sneek op een dag is slopend
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
* FrankyMcG is vandaag bij de opname van "Dit was het nieuws" geweest
Best wel, maatje van me had mailtje gestuurd voor kaartjes voor iedere willekeurige opname, kreeg dag erna kaarten voor vandaag, en dat was allemaal deze week....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef rubbereend het volgende:tof, is het makkelijk aan kaartjes komen daarvoor?
liefquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nog geen ideedus suggesties zijn welkom
dan sla ik bloemendaal maar een weekje overquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:13 schreef SCH het volgende:
Veel plezier - ik weet waar je huis woont
* SCH en Nick gaan de komende week in Bloemendaal op rusthuize golfert passen!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
dan sla ik bloemendaal maar een weekje over![]()
grapjequote:
ik was ook niet van plan om te komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:23 schreef SCH het volgende:
Ik nodigde je niet uit hoor
Dag SCH, Daaaaaag Daaaaag Daaaaag Daaaaaag SCH, Dag SCH, Daaaaaag Daaaaag Daaaaag Daaaaag SCH ... luister naar dit afscheidsliedquote:
Pretnison?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
Tering Eilanden, welke medicijnen hebben ze je nu weer gegeven![]()
Al een paar weken van de medicijnen af, dus misschien heb ik ze wel weer nodigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
Tering Eilanden, welke medicijnen hebben ze je nu weer gegeven![]()
Is deze al dicht dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:39 schreef borisz het volgende:
open maar dan een nieuwe HOOLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |