Ja ja lieve voetbalvrienden, ik dacht dat hij wel even een schouderklopje of twee verdient naar aanleiding van al het werk dat hij (heeft) verzet om al die toto's van ons bij te houden, want daar zit volgens mij echt ontzettend veel tijd in: alle uitslagen bijhouden, controleren, vergelijken, totaalscores en doelpuntensaldo aanpassen in de stand en ranglijst weekwinnaars en dat vrijwel elke week voor drie verschillende competities waarbij dit wekelijks toch zo'n 60 maal moet gebeuren. It's a dirty job but somebody's doing it!
In plaats van een biertje meer of minder te bestellen in HOOLS en bijhorende onzinposts neemt de jongen, met de voor sommigen onder ons moeilijk te typen (maar makkelijk te kopieren) usernaam, toch elke keer weer de tijd (soms te lang) om ons op de hoogte te houden van de wekelijkse perikelen rondom onze toto's waar wij elke maandagochtend weer vol spanning naar uitkijken. Af en toe maakt hij ook een enkel foutje (maar kop op, die maak ik zelfs) maar ik hoop dat hij na dit weekend (de laatste totoweek in de PL) volgend seizoen weer van de partij is als ons aller spelleider.
Tevens een welverdiend Big round of applaus dacht ik zo voor de initiatiefnemer
Dylan Dog (Serie A toto 2 jaar terug waarbij dndiek ook met volle overgave het stokje overnam) en
stevengerrard voor de Premier League dit seizoen.
Kudos voor dndiek
En nee, dit is geen poging om te slijmen in de hoop wat meer punten bij elkaar te krijgen in die allesbeslissende laatste weekjes want dat heb ik allang geprobeerd. Tevergeefs, want als hij zelfs al nee zegt tegen een biertje en schaaltje bitterballen ...