abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:30:04 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_49256867
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Retarded het volgende:
ik heb al een paar dagen niet gepost of gelezen hiero... want ik las altijd alleen de centrale topics. Ik denk er meer zijn die hetzelfde hebben...
heb je het uberhaupt geprobeerd? Of heb je het gewoon gelijk opgegeven?
The line is a dot to you!
pi_49256942
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:29 schreef kepler het volgende:

[..]

heb je het uberhaupt geprobeerd? Of heb je het gewoon gelijk opgegeven?
Ik heb het geprobeerd, alleen wil ik niet in een topic zitten wat over 1 spel gaat. Ik wil screenshots door elkaar zien, algemene nieuwtjes bij elkaar hebben en de gezelligheid (want die is nu erg ver te zoeken) van de centrale topics terug. En tuurlijk moet je alles een kans geven, maar ik denk dat 90% van de users het met me eens is.
pi_49256974
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef Retarded het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, alleen wil ik niet in een topic zitten wat over 1 spel gaat. Ik wil screenshots door elkaar zien, algemene nieuwtjes bij elkaar hebben en de gezelligheid (want die is nu erg ver te zoeken) van de centrale topics terug. En tuurlijk moet je alles een kans geven, maar ik denk dat 90% van de users het met me eens is.
Op neogaf hebben ze daar een heer erg leuk topic over: de zogenaamde Screenshot threads. Die zijn per console gesplitst en daar worden alle screenshots van die console geplaatst. Zo'n topic mag je hier ook wel openen hoor
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:40:42 #4
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49257025
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Op neogaf hebben ze daar een heer erg leuk topic over: de zogenaamde Screenshot threads. Die zijn per console gesplitst en daar worden alle screenshots van die console geplaatst. Zo'n topic mag je hier ook wel openen hoor
En als zo'n topic geopent wordt dan gaan we daar dus die screenshots bespreken waardoor het volgens julie een verkapt centraal topic is en dus gaat het dicht.
Of niet?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:41:56 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49257037
Ik weet het straks niet meer hoor..
- Centrale topics
- En topics voor nieuws

Wat is het doel van de centrale topics dan denk ik? Als iedere luie user niet verder komt dan de centrale topics, wat dus het geval zal zijn denk ik, dan mis je de discussie in de nieuwstopics.

Centrale topics zijn opgezet in eerste instantie om het forum op te ruimen van allerlei kleine topics. Toen kreeg je "Dit kan ook makkelijk in het centrale topic, slotje" .
Dus nu worden straks de andere topics weer wel toegestaan.. dus heb je het EN in het centrale topic, EN in een apart topic. Dan zijn we dus weer terug bij af naar mijn idee.

Ik snap niet waarom mensen hun poot stijf willen houden en janken, want zo zie ik dat echt hier bij sommige users, omdat hun centrale topic is afgepakt.
Vertel eens, WAT was er dan zo GOED aan het centrale topic, buiten het kliekgevoel om?
Nieuwswaarde? Laat me niet lachen, nieuws staat op FOKgames.
Mooie screens? Erg sporadisch en steeds dezelfde gebruikers die het posten
Goede discussies? Echt niet.. er werd overheen gewalst door ander geblaat.
Kortom, naar mijn idee echt niet zo veel bijzonders als een 'gezellige kliek' wat niet een welkom was voor nieuwkomers.

Ik sta open voor goede ideeen of goede feedback over de rede waarom de centrale topics open zouden moeten, maar ik daar zie ik nog bar weinig van. Ik zie tot nu toe alleen een stel huillies die denken dat door hun niet posten GAM wel zou zwichten ofzo.
The truth was in here.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:50:11 #6
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49257148
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het straks niet meer hoor..
- Centrale topics
- En topics voor nieuws

Wat is het doel van de centrale topics dan denk ik? Als iedere luie user niet verder komt dan de centrale topics, wat dus het geval zal zijn denk ik, dan mis je de discussie in de nieuwstopics.

Centrale topics zijn opgezet in eerste instantie om het forum op te ruimen van allerlei kleine topics. Toen kreeg je "Dit kan ook makkelijk in het centrale topic, slotje" .
Dus nu worden straks de andere topics weer wel toegestaan.. dus heb je het EN in het centrale topic, EN in een apart topic. Dan zijn we dus weer terug bij af naar mijn idee.

Ik snap niet waarom mensen hun poot stijf willen houden en janken, want zo zie ik dat echt hier bij sommige users, omdat hun centrale topic is afgepakt.
Vertel eens, WAT was er dan zo GOED aan het centrale topic, buiten het kliekgevoel om?
Nieuwswaarde? Laat me niet lachen, nieuws staat op FOKgames.
Mooie screens? Erg sporadisch en steeds dezelfde gebruikers die het posten
Goede discussies? Echt niet.. er werd overheen gewalst door ander geblaat.
Kortom, naar mijn idee echt niet zo veel bijzonders als een 'gezellige kliek' wat niet een welkom was voor nieuwkomers.

Ik sta open voor goede ideeen of goede feedback over de rede waarom de centrale topics open zouden moeten, maar ik daar zie ik nog bar weinig van. Ik zie tot nu toe alleen een stel huillies die denken dat door hun niet posten GAM wel zou zwichten ofzo.
Het was gewoon een makkelijke manier om overal van op de hoogte te blijven zonder overal te diep op in te gaan.
Dat het altijd de zelfde users zijn die dingen posten is toch niet erg, in het nieuwe systeem zullen het ook steeds de zelfde zijn die nieuwe topics openen.
de discussie waren niet echt slecht. Niet te diepgaant, daarvoor is er een mogelijkheid op FOK!games.

En wat is er mis met topics voor een "gezellige kliek"? Waar je als nieuwkomer trouwens wel tussen kon komen hoor, je post een paar keer, voegt wat mensen toe op live en speeld met een aantal vaste posters, daarna zit je er redelijk snel tussen.
Lees voor de grap eens een BoF topic door en kom daarna terug over je kliek verhaal in het 360 topic.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:52:51 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49257181
Een mogelijkheid om te discussern op fokgames? Zou het niet andersom moeten.. op het forum?
Nogmaals.. ik check fokgames niet eens.
The truth was in here.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:56:50 #8
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49257236
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
Een mogelijkheid om te discussern op fokgames? Zou het niet andersom moeten.. op het forum?
Nogmaals.. ik check fokgames niet eens.
Je kon toch ook op het forum discucieren. Je moet alleen niet over 3 dagen willen discusieren over een onderwerp van vandaag. maar dat lijkt me logisch.
Ik zie FOK!games toch meer als een plek om dieper op de onderwerpen in te gaan.
En het forum meer om alles te behandelen. Ook de hele kleine nieuwtjes.
Mocht het echt een grote discussie worden dan kan dat weer op het forum in een appart topic.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:01:33 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49257298
Ik wil wel over 3 dagen kunnen discusseren, ook over de kleine dingetjes... en met mij talloze andere die niet de mogelijkheid hebben om iedere dag het centrale topic te volgen.

Ieder nieuwtje een apart topic, en je kan na een week nog binnen komen en reageren.
The truth was in here.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:08:18 #10
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49257411
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef Bastard het volgende:
Ik wil wel over 3 dagen kunnen discusseren, ook over de kleine dingetjes... en met mij talloze andere die niet de mogelijkheid hebben om iedere dag het centrale topic te volgen.

Ieder nieuwtje een apart topic, en je kan na een week nog binnen komen en reageren.
Als je dat echt wil kan je natuurlijk zo iets ook altijd weer naar boven halen in het centrale topic.

Dus als jij een week op vakantie bent geweest wil jij je nog in alle discussie gooien die er die week zijn geweest.
Terwijl die discussie voor de mensen die er die week wel waren al is afgerond.
Dat je nog even het nieuws van de afgelopen week wil lezen kan ik begrijpen. Dat je op het grote nieuws nog wilt ingaan ook. Maar om nou elk kleinigheidje weer op te halen.. nee dat gaat mij te ver.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:11:49 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49257498
Ik denk dat die kleinere topics, laat ik het voor het gemak zo even noemen weining animo zullen krijgen.
-Omdat de users het nieuws als het ware 'al besproken' hebben in het centrale topic.
-Groot deel van de users niet verder WIL dan het centrale topic.

Nu dwing je de mensen om beter te posten.. ontopic, meer gebruikersvriendelijk, open voor de user die niet de hele dag op fok hangt.

Kortom, ik zie nog steeds geen GOEDE rede om centrale topics aan te houden.
The truth was in here.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:29:00 #12
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49257883
Ik ben het wel eens met Bastard eigenlijk. De veranderingen die de Mods voor ogen hebben, kunnen nooit gaan werken zolang de centrale topics open blijven. Simpelweg omdat de gebruikers het zullen weigeren te gebruiken.

Ik ben blij met de kleine aanpassingen wat betreft het nieuwe beleid. Het is naar mijn mening nu een stuk duidelijker (in tegenstelling tot 2 dagen geleden). Er staat nadrukkelijk dat je in principe alle weetjes, screens en dingetjes betreffende een bepaald spel in dat spel-topic mag plaatsen. Ook mag je, als je het zelf relevant genoeg vind er een nieuw topic over openen. Dit is kort gezegd een stuk flexibeler dan voorheen, en geeft mensen ruimte om een discussie te starten naast een reeds lopend topic. Het is vriendelijker en geeft meer ruimte tot eigen inschatting van waarde.

Door het sluiten van de console-kliekjes-topics en ze in zekere zin te dwingen samen in de SC te 'ouwehoeren' is er ook de kans om wat meer te praten met 'anders denkende console liefhebbers' ( ). Moet zeggen dat de SC tot nu toe best wel gezellig is.

Neemt niet weg dat de gang van zaken de afgelopen dagen wat ongelukkig te noemen is. Maar goed de Modjes zijn net mensen wat dat betreft.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:34:53 #13
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_49258047
En toch heb ik nog steeds geen antwoord op mijn idee..

De users willen SC over van alles en nog wat, de modjes willen inhouderlijke discussies in aparte topics om te voorkomen dat offtopic weer over ontopic heen walst.

Waarom dan niet een subsubsubsubsub dinges met de naam clans of zoiets.. Gooi je daar lekker al dat ge-ouwehoer in. Users blij die kunnen weer ouwehoeren, modjes blij, want gewone users posten hun vraag weer gewoon. Probleem opgelost..
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:45:39 #14
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49258308
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat die kleinere topics, laat ik het voor het gemak zo even noemen weining animo zullen krijgen.
-Omdat de users het nieuws als het ware 'al besproken' hebben in het centrale topic.
-Groot deel van de users niet verder WIL dan het centrale topic.

Nu dwing je de mensen om beter te posten.. ontopic, meer gebruikersvriendelijk, open voor de user die niet de hele dag op fok hangt.

Kortom, ik zie nog steeds geen GOEDE rede om centrale topics aan te houden.
Ik denk dat vooral de users die niet vaak op het forum komen helemaal verdwalen in het nieuwe systeem.
Ik ben gisteren een halve dag weggeweest en ik heb al problemen met het bij lezen.
Laat staan de mensen die 1 keer per dag even het forum checken.
Die moeten nou zoveel checken dat het niet meer "even het foum checken" genoemt kan worden.
Proberen GAM groter te maken is goed. Maar ook daar zit een grens.
Ik doe vaak liever boodschappen in de mini appie bij mij in de buurt dan bij de XL appie ietsje verder op.
Als ik het zuivel vak gevonden heb wil ik meteen de melk kunnen vinden.
En niet eerst de melk moeten gaan zoeken en dan vervolgens ook nog eens uit de tig verschillende soorten en merken melk moeten kiezen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:50:51 #15
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49258454
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef MrDice het volgende:

Door het sluiten van de console-kliekjes-topics en ze in zekere zin te dwingen samen in de SC te 'ouwehoeren' is er ook de kans om wat meer te praten met 'anders denkende console liefhebbers' ( ). Moet zeggen dat de SC tot nu toe best wel gezellig is.
Het is soms heel interesant om met mensen te praten die een andere console hebben.
Maar dat is toch heel anders.
Ik kan over de PS3 alleen over mijn vooroordelen praten. Meer weet ik er niet van omdat ik het ding zelf niet heb.
In een topic over de 360 kan ik wel mee praten omdat ik daar ook ervaringen mee heb.
En het intereseert me ook vrij weinig wat voor spellen er binnenkort op de PS3 uit komen. Ik heb geen PS3 dus ik heb ook niks aan die spellen.
Daarom zijn de centrale console topics zo fijn.
pi_49258492
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:45 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral de users die niet vaak op het forum komen helemaal verdwalen in het nieuwe systeem.
Ik ben gisteren een halve dag weggeweest en ik heb al problemen met het bij lezen.
Laat staan de mensen die 1 keer per dag even het forum checken.
Die moeten nou zoveel checken dat het niet meer "even het foum checken" genoemt kan worden.

Proberen GAM groter te maken is goed. Maar ook daar zit een grens.
Ik doe vaak liever boodschappen in de mini appie bij mij in de buurt dan bij de XL appie ietsje verder op.
Als ik het zuivel vak gevonden heb wil ik meteen de melk kunnen vinden.
En niet eerst de melk moeten gaan zoeken en dan vervolgens ook nog eens uit de tig verschillende soorten en merken melk moeten kiezen.
Het 360-topic. Nee wacht, de 360-topics. Is ook niet 'even checken'. Als alle topics duidelijke TT's hebben, dan is het wél makkelijker checken, aangezien je alleen hoeft te openen wat je interessant lijkt (Hey een xbox 360 toetsenbord, dat interesseert me geen zak *slaat over* <- bijvoorbeeld). En wat nog fijner is, is dat mensen erin kunnen reageren over dat onderwerp.

Als je in het 360-topic iets hebt gezien, waarop je eigenlijk weer wilde reageren, maar je laat het maar omdat het allang weer over iets anders gaat. Of nog erger, het topic zit al op slot, aangezien er weer een nieuw deel is.

Dus ik denk juist dat het voor nieuwe users en users die soms maar even komen kijken het wel een fijn systeem is.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:58:32 #17
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49258661
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:52 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Het 360-topic. Nee wacht, de 360-topics. Is ook niet 'even checken'. Als alle topics duidelijke TT's hebben, dan is het wél makkelijker checken, aangezien je alleen hoeft te openen wat je interessant lijkt (Hey een xbox 360 toetsenbord, dat interesseert me geen zak *slaat over* <- bijvoorbeeld). En wat nog fijner is, is dat mensen erin kunnen reageren over dat onderwerp.

Als je in het 360-topic iets hebt gezien, waarop je eigenlijk weer wilde reageren, maar je laat het maar omdat het allang weer over iets anders gaat. Of nog erger, het topic zit al op slot, aangezien er weer een nieuw deel is.

Dus ik denk juist dat het voor nieuwe users en users die soms maar even komen kijken het wel een fijn systeem is.
Het kan allebij de kanten op.
Als je door het 360 topic scrollt en je ziet ineens een plaatje van dat toetsenbordje dan weet je gelijk wat het is.
Het zal heel moeilijk zijn om een TT zo te maken dat die meteen voor iedereen duidelijk is.
Waardoor iemand dus toch in een topic moet gaan kijken. Of iemand denk dat het niks is maar zou het echtaraf gezien toch wel interesant zijn. Vooral onbekende games zijn hier een goed voorbeeld van.

Ik denk dat er beter iets aan gedaan kan worden dat mensen makkelijker een "oud" item omhoog halen in een centraal topic. Dat zal echt niet als storend ervaren worden.
pi_49258752
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef Heintje het volgende:

[..]

Het kan allebij de kanten op.
Als je door het 360 topic scrollt en je ziet ineens een plaatje van dat toetsenbordje dan weet je gelijk wat het is.
Het zal heel moeilijk zijn om een TT zo te maken dat die meteen voor iedereen duidelijk is.
Waardoor iemand dus toch in een topic moet gaan kijken. Of iemand denk dat het niks is maar zou het echtaraf gezien toch wel interesant zijn. Vooral onbekende games zijn hier een goed voorbeeld van.

Ik denk dat er beter iets aan gedaan kan worden dat mensen makkelijker een "oud" item omhoog halen in een centraal topic. Dat zal echt niet als storend ervaren worden.
Nou, ik vind dat een TT juist makkelijk duidelijk te maken is.

En ik zeg ook niet dat het als storend ervaren wordt, maar vaak doe je het dan gewoonweg niet. En al helemaal niet als user-zijnde die er sowieso al amper post.
  Admin vrijdag 11 mei 2007 @ 10:19:19 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49259195
Beiden. Centrale topics open laten en nieuwe topics toestaan. Als een onderwerp in een nieuw topic geplaatst wordt kan er in dat topic worden gediscussiëerd. Besluit iemand hetzelfde onderwerp tevens in het centrale topic aan te halen, so fucking what? No big deal, dan staat het op twee plekken. Kan ieder voor zich bepalen of hij er op triviale wijze over wil praten in een centraal topic (omdat elk moment het onderwerp ondergesneeuwd kan worden door een nieuw onderwerp) of dat hij er evt dieper op in wil gaan in een nieuw topic. Andersom precies hetzelfde.
Wat me in de afgelopen drie delen is opgevallen is dat de centrale topic lezers liever geen andere topics openen en dat er ook mensen zijn die juist de centrale topics niet interessant vinden. Die twee groepen users kunnen prima naast elkaar bestaan op deze wijze imo.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_49259253
Als ik op zoek was naar het laatste Wii nieuws, dan checkte ik altijd het centrale Wii reeks.

Nu moet ik er zelf naar op zoek en dat zuigt behoorlijk. Het is nu vooral een stuk minder 'gezellig' in de topics.
Ja lekker!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:22:03 #21
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49259277
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:19 schreef Danny het volgende:
Beiden. Centrale topics open laten en nieuwe topics toestaan. Als een onderwerp in een nieuw topic geplaatst wordt kan er in dat topic worden gediscussiëerd. Besluit iemand hetzelfde onderwerp tevens in het centrale topic aan te halen, so fucking what? No big deal, dan staat het op twee plekken. Kan ieder voor zich bepalen of hij er op triviale wijze over wil praten in een centraal topic (omdat elk moment het onderwerp ondergesneeuwd kan worden door een nieuw onderwerp) of dat hij er evt dieper op in wil gaan in een nieuw topic. Andersom precies hetzelfde.
Wat me in de afgelopen drie delen is opgevallen is dat de centrale topic lezers liever geen andere topics openen en dat er ook mensen zijn die juist de centrale topics niet interessant vinden. Die twee groepen users kunnen prima naast elkaar bestaan op deze wijze imo.
Daar heb je een punt. Ware het niet dat de groep die graag in de centrale topics nou niet echt kan leven vanwege slotjes.
pi_49259306
quote:
Dus... de slotjes gaan van de Centrale topics af?
Ja lekker!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:26:36 #23
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_49259404
quote:
Dat is toch een beetje dit:
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:34 schreef ursel het volgende:
En toch heb ik nog steeds geen antwoord op mijn idee..

De users willen SC over van alles en nog wat, de modjes willen inhouderlijke discussies in aparte topics om te voorkomen dat offtopic weer over ontopic heen walst.

Waarom dan niet een subsubsubsubsub dinges met de naam clans of zoiets.. Gooi je daar lekker al dat ge-ouwehoer in. Users blij die kunnen weer ouwehoeren, modjes blij, want gewone users posten hun vraag weer gewoon. Probleem opgelost..
Voordeel hiervan is dat je de "centrale" / "SC" topics iets meer verbergt voor andere en dus over het algemeen bij nieuwe users verse topics krijgt..
  Admin vrijdag 11 mei 2007 @ 10:28:38 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49259471
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:23 schreef Pronk het volgende:

[..]

Dus... de slotjes gaan van de Centrale topics af?
dat was al bekend, alleen de precieze datum is nog niet bekend
pi_49259667
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:28 schreef Danny het volgende:

[..]

dat was al bekend, alleen de precieze datum is nog niet bekend
Hmm, ik ben blijkbaar zo druk met klagen dat ik dat heb gemist.
Ja lekker!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:41:38 #26
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49259807
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:36 schreef Pronk het volgende:

Hmm, ik ben blijkbaar zo druk met klagen dat ik dat heb gemist.
het is dan ook maar een keer of 10 herhaalt in de verschillende topics
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_49259880
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef MrDice het volgende:

[..]

het is dan ook maar een keer of 10 herhaalt in de verschillende topics
Ja, dat las ik dus ook pas nadat het me hier is verteld. Maargoed... ik kan niet wachten!
Ja lekker!
pi_49261465
quote:
precies zo als het moet...
pi_49264521
kijk hier was ik bang voor :
Virtual Console: de Toppers?
[Wii] Virtual Console Speculatie topic

lijkt me een beetje dubbel op?

edit: en dit is dus niet gestart door iemand wat wil dwarsliggen....

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2007 13:07:00 ]
  Admin vrijdag 11 mei 2007 @ 14:44:32 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49268704
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 13:06 schreef BroesWillems het volgende:
kijk hier was ik bang voor :
Virtual Console: de Toppers?
[Wii] Virtual Console Speculatie topic

lijkt me een beetje dubbel op?

edit: en dit is dus niet gestart door iemand wat wil dwarsliggen....
dubbele topics waren er altijd al en die kunnen doorgaans worden samengevoegd. als de insteek compleet anders is kunnen ze zelfs beiden open blijven. Dit heeft niets te maken met het sluiten van centrale topics imo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:51:47 #31
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49269015
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:01 schreef Bastard het volgende:

Klopt, ik wil ook een centraal topic alwaar we gezamenlijk kunnen lachen om het wijnglas van Bastard, welke hij zeer trots showt via zijn webcam tijdens een nachtelijk potje UNO.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:01:59 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49269431
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:51 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Klopt, ik wil ook een centraal topic alwaar we gezamenlijk kunnen lachen om het wijnglas van Bastard, welke hij zeer trots showt via zijn webcam tijdens een nachtelijk potje UNO.

Ik vind het prima, zolang de gewone kleine nieuwsbevattende topics daarnaast kunnen bestaan...
Maar ik voorspel dat daar weinig animo voor zal wezen, alles weer bij het vertrouwde oude.. het 360 topic als verkapt SC waar je toevallig dan nieuws in kan oppikken.
The truth was in here.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:07:58 #33
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49269674
Ja die goeie ouwe tijd:

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:09:48 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49269748
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef jpg97 het volgende:
Ja die goeie ouwe tijd:

[afbeelding]
Pff.. is nog een klein glas vergeleken bij mijn vissekom
The truth was in here.
  Admin vrijdag 11 mei 2007 @ 15:13:27 #35
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49269900
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind het prima, zolang de gewone kleine nieuwsbevattende topics daarnaast kunnen bestaan...
Maar ik voorspel dat daar weinig animo voor zal wezen, alles weer bij het vertrouwde oude.. het 360 topic als verkapt SC waar je toevallig dan nieuws in kan oppikken.
ik denk persoonlijk dat de losse topics meer volk zullen trekken dan de SC/centrale topics. De mensen die in de centrale topics posten zijn de klagers uit de 4 GAM nieuwe stijl topics en dat is een relatief klein groepje van hooguit een man of 30 a 40. De centrale topics zullen vanwege slowchat wel sneller lopen, maar qua inhoud zullen veel mensen meer hebben aan de losse topics.
pi_49270039
Only time will tell....

[/philosopher]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:17:38 #37
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49270055
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef Danny het volgende:

[..]

ik denk persoonlijk dat de losse topics meer volk zullen trekken dan de SC/centrale topics. De mensen die in de centrale topics posten zijn de klagers uit de 4 GAM nieuwe stijl topics en dat is een relatief klein groepje van hooguit een man of 30 a 40. De centrale topics zullen vanwege slowchat wel sneller lopen, maar qua inhoud zullen veel mensen meer hebben aan de losse topics.
Ik heb een idee,
Gooi de centrale topics weer open en we proberen het gewoon uit.
pi_49270084
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:17 schreef Heintje het volgende:

[..]

Ik heb een idee,
Gooi de centrale topics weer open en we proberen het gewoon uit.
let it go... heintje, het heeft geen zin meer....
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:19:02 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49270108
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik hoop het maar.
The truth was in here.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:19:47 #40
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49270134
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

let it go... heintje, het heeft geen zin meer....
Er is gezegt dat ze weer open gaan.
Dus als ik lang genoeg vol hou krijg ik vanzelf een keer mijn zin.
Daar is dit topic tenslotte toch voor.
pi_49270186
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Heintje het volgende:

[..]

Er is gezegt dat ze weer open gaan.
Dus als ik lang genoeg vol hou krijg ik vanzelf een keer mijn zin.
Daar is dit topic tenslotte toch voor.
hij komt ook van zelf weer, maar als we tegen de schenen blijven schoppen gaan ze het heus niet sneller open gooien...

over een weekje moeten we weer beginnen met schoppen...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2007 15:21:17 ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:30:19 #42
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49270580
Ben wel benieuwd of de crew al enig idee heeft wanneer ze wer open mogen.
Over een maand duurt echt nog veel te lang.
Volgens mij kunnen ze volgende week wel weer open.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 20:45:32 #43
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_49281262
Nou, het kan aan mij liggen, maar ik mis die centrale inteelt topics niet zo eigenlijk

En Heintje, jezus hoe kinderachtig kun je blijven zeuren op een fucking forum! Ga naar GoT als je zo graag centrale topics wil. Maar kap met iedereen hier de oren van z'n kop te zeiken met je negatieve instelling.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 08:30:27 #44
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49293657
Wat wordt er toch weer heerlijk zwart/wit gedacht:

De users die in de centrale topics zaten weigerden destijds nieuwe topics aan te maken.
Nieuwe users willen niet deelnemen aan centrale topics.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_49296632
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:30 schreef Heintje het volgende:
Ben wel benieuwd of de crew al enig idee heeft wanneer ze wer open mogen.
Over een maand duurt echt nog veel te lang.
Volgens mij kunnen ze volgende week wel weer open.
voor het overzicht wordt het inderdaad beter als ze zo snel mogelijk weer open gaan. nu wordt voor elk bericht over een console/spel een nieuwe topic opengemaakt (vaak onbewust) en dat leidt tot irritatie en onoverzichtelijkheid.

maar dit had men van te voren toch kunnen bedenken.
pi_49297857
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef AirRaid het volgende:

[..]

voor het overzicht wordt het inderdaad beter als ze zo snel mogelijk weer open gaan. nu wordt voor elk bericht over een console/spel een nieuwe topic opengemaakt (vaak onbewust) en dat leidt tot irritatie en onoverzichtelijkheid.

sterker nog, dat is de bedoeling.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:57:54 #47
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49300296
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:19 schreef AirRaid het volgende:

[..]

Het hangt er natuurlijk puur vanaf wat je als 'overzicht' ziet, als ik naar de subfora kijk zie ik op dit moment precies over welke punten ik wil praten zonder dat deze aan mij voorbij gaan omdat ik zonodig dagelijks de content van 8 verschillende centraaltjes bij moet gaan houden.

Daarbij worden de centraaltjes zoals al meerdere malen gezegd en duidelijk gemaakt in de sticky binnen korte termijn weer open gegooid, dus maak je gewoon niet zo druk er over.
pi_49300397
toch vin dik het jammer dat het centrale DS topic gesloten is, als je iets wilt weten over een spel (waar geen topic over is) ben je nu dus min of meer verplicht om er een topic over te gaan maken.

nu is dat ook nog niet zo erg maar als er voor ieder spel een appart aangemaakt gaat worden omdat iemand slechts een klein beetje info eover ene bepaald spel wil en er voor de rest niet veel meer naar omgekeken gaat worden kan dit toch leiden tot een overloop aan topics.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:06:47 #49
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49300475
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:03 schreef AirRaid het volgende:
toch vin dik het jammer dat het centrale DS topic gesloten is, als je iets wilt weten over een spel (waar geen topic over is) ben je nu dus min of meer verplicht om er een topic over te gaan maken.

nu is dat ook nog niet zo erg maar als er voor ieder spel een appart aangemaakt gaat worden omdat iemand slechts een klein beetje info eover ene bepaald spel wil en er voor de rest niet veel meer naar omgekeken gaat worden kan dit toch leiden tot een overloop aan topics.
Dat hebben wij puur proberen af te dwingen om content te genereren voor de subfora, die als deze topics open gebleven waren, gedoemt waren om te mislukken, en als het nu nog niet zo erg is, zijn er toch weinig problemen mee totdat de centrale topics voor de liefhebbers weer verschijnen?
  zondag 13 mei 2007 @ 21:29:44 #50
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49344177
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat hebben wij puur proberen af te dwingen om content te genereren voor de subfora, die als deze topics open gebleven waren, gedoemt waren om te mislukken, en als het nu nog niet zo erg is, zijn er toch weinig problemen mee totdat de centrale topics voor de liefhebbers weer verschijnen?
Gewoon vragen om wat meer topics te openen voor dingen die in centrale topics besproken werden was geen optie?
Of als Mod signaleren dat er binnen een centraal topic een onderwerp toch wel erg veel aandacht kreeg en daar zelf een topic over te openen zeker ook niet?

"Af dwingen..." zie/lees/hoor je hoe raar dit klinkt?
  zondag 13 mei 2007 @ 21:50:19 #51
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49344916
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:29 schreef Fallen het volgende:

[..]

Gewoon vragen om wat meer topics te openen voor dingen die in centrale topics besproken werden was geen optie?
Als ik al om FB vraag wat topic reports zetten bij overtredingen betrefd krijg ik al te horen dat ik het zelf allemaal mag uitzoeken omdat ik mod ben(ongeacht de reden om dat niet te melden), denk je nou echt dat het dan wel lukt als dat om het zetten van specifieke topics gaat?
  zondag 13 mei 2007 @ 23:13:31 #52
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49347909
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als ik al om FB vraag wat topic reports zetten bij overtredingen betrefd krijg ik al te horen dat ik het zelf allemaal mag uitzoeken omdat ik mod ben(ongeacht de reden om dat niet te melden), denk je nou echt dat het dan wel lukt als dat om het zetten van specifieke topics gaat?
Ik heb nog nooit een mod in een centraal PS3-topic voorbij zien komen met de mededeling "Hey, misschien verdient dit onderwerp wel een eigen topic..." van een mod. Jij wel?

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als er aangegeven was dat er meer behoefte was aan losse (PS3 gerelateerde) topics, had ik die graag geopend.

Het grappige is dat users eigenlijk niet mogen roepen dat dingen niet werken, maar eerst maar eens moeten proberen. Gaat het andersom, dan is de aanname dat het niet gaat werken in een een valide reden om dingen radicaal te veranderen (het sluiten van centrale topics is vrij radicaal te noemen).
  zondag 13 mei 2007 @ 23:29:47 #53
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49348421
Ow god, het is blijkbaar een idee van Danny, dus "resistance is futile".
On my sleeve.....
pi_49348465
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ow god, het is blijkbaar een idee van Danny, dus "resistance is futile".
nee, dit heeft niks met Danny te maken.... dus helaas.

Ben het overigens nog steeds niet eens met de wijziging.
  zondag 13 mei 2007 @ 23:52:36 #55
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49349138
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Fallen het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een mod in een centraal PS3-topic voorbij zien komen met de mededeling "Hey, misschien verdient dit onderwerp wel een eigen topic..." van een mod. Jij wel?

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als er aangegeven was dat er meer behoefte was aan losse (PS3 gerelateerde) topics, had ik die graag geopend.
Waarom zijn dat soort topics dan niet eerder geopend? betekent deze uitspraak van jou echt dat ik voor jou moet bepalen welke game/nieuws topics in een apart topic geopend dienen te worden? Kijk dit is een tijdelijke maatregel en deze zal binnen korte tijd opgeheven worden.
quote:
Het grappige is dat users eigenlijk niet mogen roepen dat dingen niet werken, maar eerst maar eens moeten proberen. Gaat het andersom, dan is de aanname dat het niet gaat werken in een een valide reden om dingen radicaal te veranderen (het sluiten van centrale topics is vrij radicaal te noemen).
Users mogen wat mij betrefd best roepen dat het niet werkt als er zinvolle argumenten bij gegeven worden waarom. Daarbij heb ik nog geen situatie gezien waarbij het andersom ging, getuigende mijn eerdere reactie.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-05-2007 23:57:43 ]
  maandag 14 mei 2007 @ 07:57:24 #56
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49352578
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Waarom zijn dat soort topics dan niet eerder geopend? betekent deze uitspraak van jou echt dat ik voor jou moet bepalen welke game/nieuws topics in een apart topic geopend dienen te worden? Kijk dit is een tijdelijke maatregel en deze zal binnen korte tijd opgeheven worden.
Omdat ons eerst is aangeleerd dat zo veel mogelijk centraal beter is. (vind ik nog steeds)
Ik blijf er bij dat julie idd best eerst hadden kunnen vragen om meer topics te openen en zelf ook het idee te geven wanneer iets een appart topic waard zou zijn. Mocht dat niet gewerkt hebben dan was het sluiten altijd nog een optie geweest.
Het is niet zo dat de veranderingen doorgevoerd MOETEN worden. Dus ook niet dat dat zo snel mogelijk moest gebeuren.

Maar vanwege een laag vertrouwen in de users is er niet voor een rustige opbouw gekozen.
  maandag 14 mei 2007 @ 08:40:59 #57
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49352987
Na een paar dagen is het nog steeds kut..
-
  maandag 14 mei 2007 @ 08:42:47 #58
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49353009
quote:
Op maandag 14 mei 2007 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na een paar dagen is het nog steeds kut..
Vind ik ook. En zoveel topics worden er niet meer geopend.

Alleen ben je twee keer zolang bezig om alles bij te lezen.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:55:28 #59
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49356008
quote:
Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Nee, maar precies zoals Heintje en ik al aangaven, jullie hadden best aan mogen geven dat er behoefte was aan meer losse topics. Dat is nu wel duidelijk, alleen een beetje op een vreemde manier.
Overigens wordt er nu voor mij toch ook bepaald dat er voor ELK game/nieuws een apart topic geopend moet worden? Dus begin nou niet over "wie zijn wij om te bepalen wat wel en niet moet...'' (of bedoelde je die uitspraak niet zo?)
quote:
Users mogen wat mij betrefd best roepen dat het niet werkt als er zinvolle argumenten bij gegeven worden waarom. Daarbij heb ik nog geen situatie gezien waarbij het andersom ging, getuigende mijn eerdere reactie.
Ik heb nog nooit een mod voorbij zien komen in een centraal topic met de mededeling "Hey, volgens mij is dit een los topic waard, laten we die eens openen..." (Maar ik herhaal mezelf, dit had ik al voorgesteld/gevraagd...)
Voor de rest, laat maar...

De nieuwer opzet is fantaaaaaaaaastisch, super, complimenten, we hadden dit zelf nooit beter kunnen verzinnen. Hulde! Jammer dat het van tijdelijke aard is...
  maandag 14 mei 2007 @ 15:09:49 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49365887
Ik mis de centrale topics ook nog steeds.

Heb echt het idee dat het helemaal niet druk meer is nu en dat is jammer.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_49366759
Is het niet mogelijk om wat statistieken uit te draaien?

Het aantal post en aantal actieve online users in hat games subforum 5 dagen voor en 5 dagen na het invoeren van de forumfilters.

Ik denk dat de statistieken dan duidelijk zullen aantonen dat deze verandering het games forum niet goed doet.
Ja lekker!
  maandag 14 mei 2007 @ 16:02:28 #62
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49368153
Naar mijn gevoel is het op de Xbox 360 forum te rustig / stil. Misschien was het altijd zo met de Xbox 360 topics en valt het mij nu pas op doordat de console een eigen forum heeft, maar zou zweren dat er altijd meer activiteit was in de Xbox 360 topics. Heb zelf zat topics geopend in het Xbox 360 forum, dus daar ligt het niet aan.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_49369940
quote:
Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Naar mijn gevoel is het op de Xbox 360 forum te rustig / stil. Misschien was het altijd zo met de Xbox 360 topics en valt het mij nu pas op doordat de console een eigen forum heeft, maar zou zweren dat er altijd meer activiteit was in de Xbox 360 topics. Heb zelf zat topics geopend in het Xbox 360 forum, dus daar ligt het niet aan.
Dat zelfde gevoel heb ik dus over de Wii topics. Vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben naar wat statistieken.
Ja lekker!
  maandag 14 mei 2007 @ 16:55:01 #64
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49370024
overmorgen gaan ze weer open.

( [UPD]Het Nieuwe GAM! (Herziene Uitvoering). )
  maandag 14 mei 2007 @ 16:57:30 #65
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49370139
Eindelijk gezwicht.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 14 mei 2007 @ 17:02:25 #66
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49370329
Zeer Goed Nieuws
pi_49370360
MooiMooiMooi!
Ja lekker!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:45:16 #68
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49388016
Hebben de jankerds toch hun zin gekregen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 06:44:38 #69
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_49390177
Beetje zwak om toch te buigen naar 3 jankballen die maar door blijven zeiken 'dat het niet werkt'.

Volgens mij zijn er juist MEER posts gedaan afgelopen tijd...
pi_49391141
Het is vanaf het begin al de bedoeling geweest dat de consoletopics open zouden gaan. Alleen hebben we niet gezegd wanneer.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 08:54:08 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49391166
Jammer.
The truth was in here.
pi_49392211
YEEEEEEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:42:18 #73
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49393753
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:52 schreef ijsmeis het volgende:
Het is vanaf het begin al de bedoeling geweest dat de consoletopics open zouden gaan. Alleen hebben we niet gezegd wanneer.

Good stuff..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:30:04 #74
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49395050
Eindelijk. Wordt een beejte moe van dat als ik online kom dat er 20 topics rood zijn in MyAT.
Maar als het aan julie ligt gaat dat niet veranderen natruurlijk.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:04:46 #75
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49409906
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:52 schreef ijsmeis het volgende:
Je gaat me niet wijsmaken dat het altijd al de bedoeling is geweest de consoletopics na een week weer open te gooien.
pi_49411741
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef chibibo het volgende:

[..]

Je gaat me niet wijsmaken dat het altijd al de bedoeling is geweest de consoletopics na een week weer open te gooien.
Het is altijd al de bedoeling geweest om ze eventjes op slot te gooien Dat hebben we altijd al gezegt hoor, alleen is het nooit goed overgekomen
pi_49416341
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef chibibo het volgende:

[..]

We hadden zelf nog geen tijd in gedachte nee. We wilden ze opengooien wanneer er topics werden geopend over zaken die ook een eigen topic verdienen. Dat is gebeurd, dus kunnen de consoletopics weer open.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:25:39 #78
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_49424167
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
Het is altijd al de bedoeling geweest om ze eventjes op slot te gooien
Ja, dat had ik wel begrepen. Alleen vermoed ik dat jullie een langere termijn in gedachten hadden dan een week.
quote:
Dat hebben we altijd al gezegt hoor, alleen is het nooit goed overgekomen
Dat had meer te maken met de ontvangers dan met de boodschappers.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:47:57 #79
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_49424957
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Het is altijd al de bedoeling geweest om ze eventjes op slot te gooien Dat hebben we altijd al gezegt hoor, alleen is het nooit goed overgekomen
Nee, een gedeelte van de users was het er gewoon niet mee eens. Ik ook niet.
Dat het tijdelijk was werd al vrij snel duidelijk, de reden en de manier waarop waren in ieder geval discutabel.

Maar wat mij betreft is het nu wel af, centrale topics gaan weer open, ik heb mijn best gedaan om losse topics te openen, het zal allemaal verder wel.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:55:26 #80
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49425205
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ja, dat had ik wel begrepen. Alleen vermoed ik dat jullie een langere termijn in gedachten hadden dan een week.
er is nooit een termijn gesteld, dus je hebt een reden om het te betwijfelen.
quote:
Dat had meer te maken met de ontvangers dan met de boodschappers.
Ik heb in deze topicreeks bijna net zoveel mensen gezien die het er meeeens als mee oneens waren , dus het heeft daar niks mee te maken, en het is voor de users die het gebruikelijk vonden om desbetreffende onderwerpen naar hun eigen centraaltje te trekken als het goed is duidelijk geworden dat dat geen verplichte optie is.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 16-05-2007 00:01:39 ]
pi_49428566
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
er is nooit een termijn gesteld, dus je hebt een reden om het te betwijfelen.
Er werd in het begin iets gezegd over 'een maandje'.
quote:
Ik heb in deze topicreeks bijna net zoveel mensen gezien die het er meeeens als mee oneens waren , dus het heeft daar niks mee te maken,
Als men blijft vragen waarom de consoletopics gesloten zijn en of ze niet geopend kunnen worden, terwijl al meerdere malen is aangegeven wat de reden is en dat het tijdelijk is, dan heeft het daar alles mee te maken.
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:54:32 #82
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49434496
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef chibibo het volgende:

[..]

Er werd in het begin iets gezegd over 'een maandje'.
[..]

Als men blijft vragen waarom de consoletopics gesloten zijn en of ze niet geopend kunnen worden, terwijl al meerdere malen is aangegeven wat de reden is en dat het tijdelijk is, dan heeft het daar alles mee te maken.
Wees nou maar gewoon blij dat ze weer open zijn
pi_49435430
Mensen die nou NOG klagen....
pi_49597923
Nou, de centrale topics zijn nu bijna een week open. Wat vinden jullie nu van het nieuwe GAM
  maandag 21 mei 2007 @ 10:32:09 #85
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49598002
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, de centrale topics zijn nu bijna een week open. Wat vinden jullie nu van het nieuwe GAM
Ik vind het niet echt een succes.
Echt heel veel topics worden er niet geopent en de topics die er zijn gaan ook niet echt hard. (ook de centrale niet)

Maar op deze manier kunnen we het nog wel even aankijken.
Ik kan ook niet echt een verklaring geven voor bovenstaande namelijk.
pi_49598061
De centrale topics gaan idd wat langzamer nu, dat is mij ook al opgevallen
  maandag 21 mei 2007 @ 10:36:20 #87
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49598123
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
Maar ik heb dus ook niet het gevoel dat dat opgevangen wordt door de andere topics.
pi_49598876
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
Hemelvaart, met aansluitend lang weekend... deze week trekt het weer aan.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 07:51:32 #89
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49633292
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Hemelvaart, met aansluitend lang weekend... deze week trekt het weer aan.
Ik vond gisteren ook nog een behoorlijk rustige dag. Zeker in het Xbox gedeelte worden bijna geen topics meer gemaakt.
En nee ik ga dat ook niet zelf doen aangezien ik niet zou weten waarover. (ik poste ook nooit nieuwtjes.)
pi_49634131
Ik vind/vond het overal rustig op FOK!. Niet alleen in GAM dus.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:23:24 #91
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49634456
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind/vond het overal rustig op FOK!. Niet alleen in GAM dus.
Ik had niet verwacht dat de varanderingen zo'n grote impact zouden hebben....
  Admin dinsdag 22 mei 2007 @ 10:41:35 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49636446
1
2
3
4
5
6
7
8
datum        views     posts
---------------------------------
ma 16-04     12445       912
ma 23-04     12544      1109
ma 30-04      9600       636
ma 07-05     17016      1517
ma 14-05     13446      1013
ma 21-05     15317      1227

Dit zijn de views en posts in GAM op de afgelopen maandagen. Met uitzondering van ma 7-5 was gisteren de drukste dag in GAM. Het heeft tot nu toe dus een positieve uitwerking ^O^
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:57:40 #93
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49636959
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef Danny het volgende:

[ code verwijderd ]

Dit zijn de views en posts in GAM op de afgelopen maandagen. Met uitzondering van ma 7-5 was gisteren de drukste dag in GAM. Het heeft tot nu toe dus een positieve uitwerking
En op welke dag ging het nieuwe systeem in?

Maar ik geloof je getallen wel, ik heb alleen zelf heel erg het gevoel dat er minder gepost wordt. Het kan natuurlijk ook zijn dat er in het Xbox gedeelte minder gepost wordt en bijvoorbeeld in het Nintendo gedeelte veel meer, dan merk ik er niet zo veel van...
pi_49637396
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
Vind het wel een beetje onoverzichtelijk zo. Tis heel leuk dat je nu de filters hebt, maar met een stuk of 14 consoles/handhelds gebruik ik de filters niet en dan zijn er toch wel een hoop topics om doorheen te worstelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_49638518
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:10 schreef Tain het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje onoverzichtelijk zo. Tis heel leuk dat je nu de filters hebt, maar met een stuk of 14 consoles/handhelds gebruik ik de filters niet en dan zijn er toch wel een hoop topics om doorheen te worstelen.
Daarom is het ook de bedoeling dat de users de afkorting van de console/handheld voor hun TT zetten
pi_49638919
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Daarom is het ook de bedoeling dat de users de afkorting van de console/handheld voor hun TT zetten
Het ligt meer aan de hoeveelheid nutteloze topics voor mij dan aan het wel of niet gebruiken van de afkortingen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:14:48 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49656258
Ben ik de enige die ziet dat er dus nu sinds het centrale weer open is, er een terug loop is in andere nieuwe topics? Laat staan dat er nog screenshots worden gepost in het centrale topic op Gijsje79 na dan.... waardeloos.
The truth was in here.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:15:55 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49656315
quote:

[ code verwijderd ]

Dit zijn de views en posts in GAM op de afgelopen maandagen. Met uitzondering van ma 7-5 was gisteren de drukste dag in GAM. Het heeft tot nu toe dus een positieve uitwerking
Dat zijn alle mensen die niet langer meer staken met posten nu de centrale weer open zijn bedoel je.
The truth was in here.
pi_49656369
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Bastard het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat er dus nu sinds het centrale weer open is, er een terug loop is in andere nieuwe topics? Laat staan dat er nog screenshots worden gepost in het centrale topic op Gijsje79 na dan.... waardeloos.
dan kom je niet in het nintendo gedeelte, daar verdrink je in de nieuwe topics...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:19:10 #100
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_49656452
quote:

[ code verwijderd ]

Ja lekker, post dan ook ff de stats van bijv vorig jaar deze tijd of van de afgelopen paar maand, conclusies trekken uit zulke getallen is wel erg matig.
On my sleeve.....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:29:53 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49656898
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

dan kom je niet in het nintendo gedeelte, daar verdrink je in de nieuwe topics...
Klopt.
The truth was in here.
  woensdag 23 mei 2007 @ 04:01:24 #102
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49673098
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Ja lekker, post dan ook ff de stats van bijv vorig jaar deze tijd of van de afgelopen paar maand, conclusies trekken uit zulke getallen is wel erg matig.
quote:
Tussen 1804 en 1881 schreef Benjamin Disraeli het volgende:

Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:35:49 #103
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_49673970
Natuurlijk zijn er meer views als iedereen meer topics moet checken. Aan zulke statistieken heeft geen hond wat. Die posts zijn ook niets zeggend.
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 09:00:26 #104
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49674402
quote:

[..]

we houden die info pas een paar weken bij
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 09:01:19 #105
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49674419
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Natuurlijk zijn er meer views als iedereen meer topics moet checken. Aan zulke statistieken heeft geen hond wat. Die posts zijn ook niets zeggend.
het aantal posts is imo niet nietszeggend. jij mag vinden van wel natuurlijk, dat is je goed recht, maar ik ben dik tevreden met de nieuwe situatie en de stats die we hebben ondersteunen mijn gevoel
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:06:09 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49674529
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:01 schreef Danny het volgende:

[..]

het aantal posts is imo niet nietszeggend. jij mag vinden van wel natuurlijk, dat is je goed recht, maar ik ben dik tevreden met de nieuwe situatie en de stats die we hebben ondersteunen mijn gevoel
Dus jij bent dik tevreden over het feit dat er op een Maandag meer is gepost dan een andere Maandag... ik zie niet helemaal wat er dan een goed gevoel moet geven, behalve dat het leuk is om iets tastbaars te tonen aan potentiele adverteerders that is. Maar wat zegt dat over de inhoud van GAM volgens jou, waar heb je een goed gevoel over?
The truth was in here.
pi_49674550
quote:
[..]
Wat hebben de getallen van vorig jaar te maken met de verandering. Enige interesante cijvers zijn er net voor en nu. Dan kan je zien wat nu speelt Wat vorig jaar speelde kan je beter daar laten of in andere nuttige statslijsten zetten.

Ik vind het trouwens wel irritant dat er sommige mensen zijn die over echt elk quoteje of plaatje een nieuw topic openen. Daar kan je ook een normaal topic van een game van maken en dan later het nieuws daarin posten.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 09:08:20 #108
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49674573
1
2
3
4
5
6
7
datum      views   posts
di 17-04   12036    899
di 24-04   15596   1523
di 01-05   13144   1108
di 08-05   27468   2226
di 15-05   15886   1245
di 22-05   18399   1516

Wederom op de dinsdag alleen hoger ten tijde van de 'rel'. Natuurlijk is pas na verloop van tijd de werkelijke impact duidelijk, maar vooralsnog is deze positief.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:38:36 #109
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_49675210
Was 8-5 de "rel"? Of was dat 24-4.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_49675257
8-5 .
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:45:21 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49675384
Oh ik word verder genegeerd.. prima.
The truth was in here.
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 09:53:05 #112
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49675616
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef Cheiron het volgende:
Was 8-5 de "rel"? Of was dat 24-4.
24-4 heeft evenveel posts als gisteren (een handjevol meer), maar 3000 views minder. alsnog is gisteren dan positief. Evenveel posts, meer views
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 09:55:04 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49675668
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus jij bent dik tevreden over het feit dat er op een Maandag meer is gepost dan een andere Maandag... ik zie niet helemaal wat er dan een goed gevoel moet geven, behalve dat het leuk is om iets tastbaars te tonen aan potentiele adverteerders that is. Maar wat zegt dat over de inhoud van GAM volgens jou, waar heb je een goed gevoel over?
over de uitwerking van de veranderingen. een handvol users is iets minder tevreden, maar de views en postaantallen tonen aan de het meerendeel van de users het OF een verbetering vindt OF niet perse een verslechtering OF het ze niet boeit. Da's dus positief
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:31:30 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49676685
Ok, ik snap dat het handjevol users niet opweegt op wat het meerendeel wilt hebben, dat snap ik, tevreden mee ook. Maar ik zie geen verschil met voor de rel en na de rel tov topics puur gericht op kopje xbox, dat vind ik jammer en daarmee concludeer ik dat 'de nieuwe aanpak' niet veel uitmaakt. Centraal is weer open dus geen behoefte aan een nieuw topic openen meer voor nieuwtjes of screenshots. Een verkapt slowchat topic is weer terug naar tevredenheid van meerendeel van de users. Kwalitatief vind ik dat te wensen over laten, informatief voor diegene die ook alles wil en kan bijhouden in centraal.
Dan kan je wel zeggen dat post aantal omhoog zijn gegaan, en daar tevreden mee zijn.. ik vind het alleen niet representatief voor de inhoud van GAM.
En misschien ten overvloede: Ik check alleen xbox topics en mijn ervaringen gelden alleen over dat stukje GAM. Hoe de rest is kan ik en wil ik niet beoordelen.
The truth was in here.
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:26:16 #115
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49683405
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Danny het volgende:

[..]

24-4 heeft evenveel posts als gisteren (een handjevol meer), maar 3000 views minder. alsnog is gisteren dan positief. Evenveel posts, meer views
Tuurlijk probeer je de stats zo te interpetern hoe je jouw het beste uitkomen.
Maar ik zou evenveel posts met dik meer vieuws juist niet goed vinden.

Dat zegt juist dat users minder snel ergens op reageren. Iets wat juist de doelstelling was.

Daarbij zijn views alleen belangrijk voor de sponsors van FOK!. En aangezien ik hier alleen banners zie van FOK! zelf lijkt me dat ook niet echt belangrijk. De users zalhet een worst zijn hoeveel views er zijn, het gaat om de posts. Daar kunnen de ze iets mee.

Maar misschien is het een idee om een auto refresh in het forum te zetten. Dat elke minuut de pagina opnieuw geladen wordt. Dan haal je nog meer views.
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 13:51:34 #116
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49684312
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Bastard het volgende:
Ok, ik snap dat het handjevol users niet opweegt op wat het meerendeel wilt hebben, dat snap ik, tevreden mee ook. Maar ik zie geen verschil met voor de rel en na de rel tov topics puur gericht op kopje xbox, dat vind ik jammer en daarmee concludeer ik dat 'de nieuwe aanpak' niet veel uitmaakt. Centraal is weer open dus geen behoefte aan een nieuw topic openen meer voor nieuwtjes of screenshots.
Dat hoeft ook niet, maar iedere user KAN zelf een topic openen over een willekeurig onderwerp, of die nu wel of niet al in het centrale topic besproken wordt. Dat houdt in dat discussies de diepte in kunnen als daar de behoefte toe is. Voorheen was dat NIET mogelijk omdat de levensduur van een onderwerp binnen het centrale topic slechts duurt tot aan het volgende onderwerp.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:02:18 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49684723
En dat is dus mijn punt Danny, er word geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een nieuw topic te openen.
The truth was in here.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:04:13 #118
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49684796
zonder in te gaan op het al dan niet beter vinden van de situatie...

ik vind die statistieken zwaar misleidend. Valt me ook een beetje tegen dat je daar positieve conclusies aanhangt Danny. De nieuwe regels 'dwingen' ons om informatie te verdelen over veel meer topics. Waar gebruiker 'x' voorheen slechts af en toe een slowchat topic hoefde te openen/refreshen om de laatste nieuwtjes/screens/slowchat te lezen, moet dezelfde persoon nu naast dit topic tig andere topics openen/refresh/bijhouden.

Dit heeft vooral een enorme impact op de views. Ik denk dat je redelijkerwijs kunt spreken over een factor 4 (terwijl ik zelfs hoger denk dan x4, maar goed). Het huidige aantal views vertaald naar de oude situatie levert dan een rampzalig laag aantal views op. En alleen maar meer ergernis onder de gebruikers omdat ze zoveel topics moeten openen en lezen.

Het aantal posts zal ook aan de hoge kant zijn, omdat je nu in je reply niet meer op meerdere zaken tegelijk kunt reageren (immers allemaal andere topics). Alleen zal dit aantal niet zo drastisch zijn als bij de views, dus doe ik hier verder geen uitspraak over.

Nogmaals, ik vind het allemaal niet slecht of zo. Dus dit is niet bedoeld om te zeuren. Alleen vind de conclusies die uit de statistieken worden getrokken erg kort door de bocht.
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 14:04:17 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49684798
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Heintje het volgende:

Tuurlijk probeer je de stats zo te interpetern hoe je jouw het beste uitkomen.
Neuh, ik probeer ze reëel en objectief te interpreteren waar jij ze op gevoelswaarde probeert te interpreteren. Ik beweer niet dat mijn wijze de jouwe moet zijn
quote:
Maar ik zou evenveel posts met dik meer vieuws juist niet goed vinden.
gemiddeld zijn het meer posts, maar als een user langer blijft hangen is dat altijd positief.
quote:
Dat zegt juist dat users minder snel ergens op reageren. Iets wat juist de doelstelling was.
Nee, er wordt gemiddeld MEER gereageerd en die ene dag toevallig evenveel.
quote:
Daarbij zijn views alleen belangrijk voor de sponsors van FOK!. En aangezien ik hier alleen banners zie van FOK! zelf lijkt me dat ook niet echt belangrijk. De users zalhet een worst zijn hoeveel views er zijn, het gaat om de posts.
Ik zeg ook niet dat het aantal views je ook maar een drol moet boeien Het aantal posts hoeft je ook geen drol te interesseren trouwens. Dat het punten zijn waaraan IK een conclusie wens te hangen wil niet zeggen dat je dat boeiend moet vinden, noch dat je het met die conclusie eens hoeft te zijn
quote:
Maar misschien is het een idee om een auto refresh in het forum te zetten. Dat elke minuut de pagina opnieuw geladen wordt. Dan haal je nog meer views.
Dat zijn zinloze views. User generated views daarentegen zijn dat niet
  Admin woensdag 23 mei 2007 @ 14:05:27 #120
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_49684832
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef MrDice het volgende:

Alleen vind de conclusies die uit de statistieken worden getrokken erg kort door de bocht.
en ook jij mag dat vinden en hoeft het niet met me eens te zijn
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:12:57 #121
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_49685192
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:05 schreef Danny het volgende:

[..]

en ook jij mag dat vinden en hoeft het niet met me eens te zijn
Maar je wil toch graag daadwerkelijk vooruitgang zien? Die ook zo wordt ervaren onder je gebruikers? Of wil je alleen maar dat in jouw beleving deze GAM veranderingen elk denkbeeldig succes overtreffen?

Okay erg flauw om dit zo te stellen. Maar het is niet zo dat de meesten hier (en ik ook niet volgens mij) nou enorm lopen te schieten op je, en de mening die je hebt. Maar kennelijk verschillen wij wat betreft interpretatie van de cijfers. Dus als mijn redenatie zo krom en foutief is, dan hoor ik graag wat er zo fout aan is. Want als het inderdaad wel een enorme vooruitgang is van de posts/views dan juich ik dat alleen maar toe.

Of niet natuurlijk en dan ga ik weer ergens anders reaguren.
pi_49685772
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
En dat is dus mijn punt Danny, er word geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een nieuw topic te openen.
Vind je van niet nee ? Volgens mij zijn er echt een hele hoop topics geopend.

Geen idee of daarvan statistieken te zien zijn?
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:38:47 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49686191
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Vind je van niet nee ? Volgens mij zijn er echt een hele hoop topics geopend.

Geen idee of daarvan statistieken te zien zijn?
Gemeten vanaf de rel over het xbox subforum svp.
The truth was in here.
pi_49686229
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gemeten vanaf de rel over het xbox subforum svp.
Niet vanaf , anders kan je niet vergelijken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:42:48 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_49686366
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Niet vanaf , anders kan je niet vergelijken.
Maar dan weet je hoe ze werden gebouwd voordat het centrale slowchat topic werd heropend en erna
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')