Klopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan kom je niet in het nintendo gedeelte, daar verdrink je in de nieuwe topics...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja lekker, post dan ook ff de stats van bijv vorig jaar deze tijd of van de afgelopen paar maand, conclusies trekken uit zulke getallen is wel erg matig.
quote:Tussen 1804 en 1881 schreef Benjamin Disraeli het volgende:
Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken.
we houden die info pas een paar weken bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ja lekker, post dan ook ff de stats van bijv vorig jaar deze tijd of van de afgelopen paar maand, conclusies trekken uit zulke getallen is wel erg matig.
het aantal posts is imo niet nietszeggend. jij mag vinden van wel natuurlijk, dat is je goed recht, maar ik ben dik tevreden met de nieuwe situatie en de stats die we hebben ondersteunen mijn gevoelquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Natuurlijk zijn er meer views als iedereen meer topics moet checken. Aan zulke statistieken heeft geen hond wat. Die posts zijn ook niets zeggend.
Dus jij bent dik tevreden over het feit dat er op een Maandag meer is gepost dan een andere Maandag... ik zie niet helemaal wat er dan een goed gevoel moet geven, behalve dat het leuk is om iets tastbaars te tonen aan potentiele adverteerders that is. Maar wat zegt dat over de inhoud van GAM volgens jou, waar heb je een goed gevoel over?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:01 schreef Danny het volgende:
[..]
het aantal posts is imo niet nietszeggend. jij mag vinden van wel natuurlijk, dat is je goed recht, maar ik ben dik tevreden met de nieuwe situatie en de stats die we hebben ondersteunen mijn gevoel
Wat hebben de getallen van vorig jaar te maken met de verandering. Enige interesante cijvers zijn er net voor en nu. Dan kan je zien wat nu speelt Wat vorig jaar speelde kan je beter daar laten of in andere nuttige statslijsten zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 | di 17-04 12036 899 di 24-04 15596 1523 di 01-05 13144 1108 di 08-05 27468 2226 di 15-05 15886 1245 di 22-05 18399 1516 |
24-4 heeft evenveel posts als gisteren (een handjevol meer), maar 3000 views minder. alsnog is gisteren dan positief. Evenveel posts, meer viewsquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef Cheiron het volgende:
Was 8-5 de "rel"? Of was dat 24-4.
over de uitwerking van de veranderingen. een handvol users is iets minder tevreden, maar de views en postaantallen tonen aan de het meerendeel van de users het OF een verbetering vindt OF niet perse een verslechtering OF het ze niet boeit. Da's dus positiefquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij bent dik tevreden over het feit dat er op een Maandag meer is gepost dan een andere Maandag... ik zie niet helemaal wat er dan een goed gevoel moet geven, behalve dat het leuk is om iets tastbaars te tonen aan potentiele adverteerders that is. Maar wat zegt dat over de inhoud van GAM volgens jou, waar heb je een goed gevoel over?
Tuurlijk probeer je de stats zo te interpetern hoe je jouw het beste uitkomen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Danny het volgende:
[..]
24-4 heeft evenveel posts als gisteren (een handjevol meer), maar 3000 views minder. alsnog is gisteren dan positief. Evenveel posts, meer views
Dat hoeft ook niet, maar iedere user KAN zelf een topic openen over een willekeurig onderwerp, of die nu wel of niet al in het centrale topic besproken wordt. Dat houdt in dat discussies de diepte in kunnen als daar de behoefte toe is. Voorheen was dat NIET mogelijk omdat de levensduur van een onderwerp binnen het centrale topic slechts duurt tot aan het volgende onderwerp.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Bastard het volgende:
Ok, ik snap dat het handjevol users niet opweegt op wat het meerendeel wilt hebben, dat snap ik, tevreden mee ook. Maar ik zie geen verschil met voor de rel en na de rel tov topics puur gericht op kopje xbox, dat vind ik jammer en daarmee concludeer ik dat 'de nieuwe aanpak' niet veel uitmaakt. Centraal is weer open dus geen behoefte aan een nieuw topic openen meer voor nieuwtjes of screenshots.
Neuh, ik probeer ze reëel en objectief te interpreteren waar jij ze op gevoelswaarde probeert te interpreteren. Ik beweer niet dat mijn wijze de jouwe moet zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef Heintje het volgende:
Tuurlijk probeer je de stats zo te interpetern hoe je jouw het beste uitkomen.
gemiddeld zijn het meer posts, maar als een user langer blijft hangen is dat altijd positief.quote:Maar ik zou evenveel posts met dik meer vieuws juist niet goed vinden.
Nee, er wordt gemiddeld MEER gereageerd en die ene dag toevallig evenveel.quote:Dat zegt juist dat users minder snel ergens op reageren. Iets wat juist de doelstelling was.
Ik zeg ook niet dat het aantal views je ook maar een drol moet boeienquote:Daarbij zijn views alleen belangrijk voor de sponsors van FOK!. En aangezien ik hier alleen banners zie van FOK! zelf lijkt me dat ook niet echt belangrijk. De users zalhet een worst zijn hoeveel views er zijn, het gaat om de posts.
Dat zijn zinloze views. User generated views daarentegen zijn dat nietquote:Maar misschien is het een idee om een auto refresh in het forum te zetten. Dat elke minuut de pagina opnieuw geladen wordt. Dan haal je nog meer views.
en ook jij mag dat vinden en hoeft het niet met me eens te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef MrDice het volgende:
Alleen vind de conclusies die uit de statistieken worden getrokken erg kort door de bocht.
Maar je wil toch graag daadwerkelijk vooruitgang zien? Die ook zo wordt ervaren onder je gebruikers? Of wil je alleen maar dat in jouw beleving deze GAM veranderingen elk denkbeeldig succes overtreffen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:05 schreef Danny het volgende:
[..]
en ook jij mag dat vinden en hoeft het niet met me eens te zijn
Vind je van niet neequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Bastard het volgende:
En dat is dus mijn punt Danny, er word geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een nieuw topic te openen.
Gemeten vanaf de rel over het xbox subforum svp.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je van niet nee? Volgens mij zijn er echt een hele hoop topics geopend.
Geen idee of daarvan statistieken te zien zijn?
Niet vanafquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gemeten vanaf de rel over het xbox subforum svp.
Maar dan weet je hoe ze werden gebouwd voordat het centrale slowchat topic werd heropend en ernaquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet vanaf, anders kan je niet vergelijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |