Als ik al om FB vraag wat topic reports zetten bij overtredingen betrefd krijg ik al te horen dat ik het zelf allemaal mag uitzoeken omdat ik mod ben(ongeacht de reden om dat niet te melden), denk je nou echt dat het dan wel lukt als dat om het zetten van specifieke topics gaat?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:29 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gewoon vragen om wat meer topics te openen voor dingen die in centrale topics besproken werden was geen optie?
Ik heb nog nooit een mod in een centraal PS3-topic voorbij zien komen met de mededeling "Hey, misschien verdient dit onderwerp wel een eigen topic..." van een mod. Jij wel?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik al om FB vraag wat topic reports zetten bij overtredingen betrefd krijg ik al te horen dat ik het zelf allemaal mag uitzoeken omdat ik mod ben(ongeacht de reden om dat niet te melden), denk je nou echt dat het dan wel lukt als dat om het zetten van specifieke topics gaat?
nee, dit heeft niks met Danny te maken.... dus helaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ow god, het is blijkbaar een idee van Danny, dus "resistance is futile".
Waarom zijn dat soort topics dan niet eerder geopend? betekent deze uitspraak van jou echt dat ik voor jou moet bepalen welke game/nieuws topics in een apart topic geopend dienen te worden? Kijk dit is een tijdelijke maatregel en deze zal binnen korte tijd opgeheven worden.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mod in een centraal PS3-topic voorbij zien komen met de mededeling "Hey, misschien verdient dit onderwerp wel een eigen topic..." van een mod. Jij wel?
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar als er aangegeven was dat er meer behoefte was aan losse (PS3 gerelateerde) topics, had ik die graag geopend.
Users mogen wat mij betrefd best roepen dat het niet werkt als er zinvolle argumenten bij gegeven worden waarom. Daarbij heb ik nog geen situatie gezien waarbij het andersom ging, getuigende mijn eerdere reactie.quote:Het grappige is dat users eigenlijk niet mogen roepen dat dingen niet werken, maar eerst maar eens moeten proberen. Gaat het andersom, dan is de aanname dat het niet gaat werken in een een valide reden om dingen radicaal te veranderen (het sluiten van centrale topics is vrij radicaal te noemen).
Omdat ons eerst is aangeleerd dat zo veel mogelijk centraal beter is. (vind ik nog steeds)quote:Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort topics dan niet eerder geopend? betekent deze uitspraak van jou echt dat ik voor jou moet bepalen welke game/nieuws topics in een apart topic geopend dienen te worden? Kijk dit is een tijdelijke maatregel en deze zal binnen korte tijd opgeheven worden.
Vind ik ook. En zoveel topics worden er niet meer geopend.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na een paar dagen is het nog steeds kut..
Nee, maar precies zoals Heintje en ik al aangaven, jullie hadden best aan mogen geven dat er behoefte was aan meer losse topics. Dat is nu wel duidelijk, alleen een beetje op een vreemde manier.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort topics dan niet eerder geopend? betekent deze uitspraak van jou echt dat ik voor jou moet bepalen welke game/nieuws topics in een apart topic geopend dienen te worden? Kijk dit is een tijdelijke maatregel en deze zal binnen korte tijd opgeheven worden.
Ik heb nog nooit een mod voorbij zien komen in een centraal topic met de mededeling "Hey, volgens mij is dit een los topic waard, laten we die eens openen..." (Maar ik herhaal mezelf, dit had ik al voorgesteld/gevraagd...)quote:Users mogen wat mij betrefd best roepen dat het niet werkt als er zinvolle argumenten bij gegeven worden waarom. Daarbij heb ik nog geen situatie gezien waarbij het andersom ging, getuigende mijn eerdere reactie.
Dat zelfde gevoel heb ik dus over de Wii topics. Vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben naar wat statistieken.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Naar mijn gevoel is het op de Xbox 360 forum te rustig / stil. Misschien was het altijd zo met de Xbox 360 topics en valt het mij nu pas op doordat de console een eigen forum heeft, maar zou zweren dat er altijd meer activiteit was in de Xbox 360 topics. Heb zelf zat topics geopend in het Xbox 360 forum, dus daar ligt het niet aan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:52 schreef ijsmeis het volgende:
Het is vanaf het begin al de bedoeling geweest dat de consoletopics open zouden gaan. Alleen hebben we niet gezegd wanneer.
Je gaat me niet wijsmaken dat het altijd al de bedoeling is geweest de consoletopics na een week weer open te gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:52 schreef ijsmeis het volgende:
Het is vanaf het begin al de bedoeling geweest dat de consoletopics open zouden gaan. Alleen hebben we niet gezegd wanneer.
Het is altijd al de bedoeling geweest om ze eventjes op slot te gooienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijsmaken dat het altijd al de bedoeling is geweest de consoletopics na een week weer open te gooien.
We hadden zelf nog geen tijd in gedachte nee. We wilden ze opengooien wanneer er topics werden geopend over zaken die ook een eigen topic verdienen. Dat is gebeurd, dus kunnen de consoletopics weer open.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijsmaken dat het altijd al de bedoeling is geweest de consoletopics na een week weer open te gooien.
Ja, dat had ik wel begrepen. Alleen vermoed ik dat jullie een langere termijn in gedachten hadden dan een week.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
Het is altijd al de bedoeling geweest om ze eventjes op slot te gooien
Dat had meer te maken met de ontvangers dan met de boodschappers.quote:Dat hebben we altijd al gezegt hoor, alleen is het nooit goed overgekomen
Nee, een gedeelte van de users was het er gewoon niet mee eens. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is altijd al de bedoeling geweest om ze eventjes op slot te gooienDat hebben we altijd al gezegt hoor, alleen is het nooit goed overgekomen
![]()
er is nooit een termijn gesteld, dus je hebt een reden om het te betwijfelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel begrepen. Alleen vermoed ik dat jullie een langere termijn in gedachten hadden dan een week.
Ik heb in deze topicreeks bijna net zoveel mensen gezien die het er meeeens als mee oneens waren , dus het heeft daar niks mee te maken, en het is voor de users die het gebruikelijk vonden om desbetreffende onderwerpen naar hun eigen centraaltje te trekken als het goed is duidelijk geworden dat dat geen verplichte optie is.quote:Dat had meer te maken met de ontvangers dan met de boodschappers.
Er werd in het begin iets gezegd over 'een maandje'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
er is nooit een termijn gesteld, dus je hebt een reden om het te betwijfelen.
Als men blijft vragen waarom de consoletopics gesloten zijn en of ze niet geopend kunnen worden, terwijl al meerdere malen is aangegeven wat de reden is en dat het tijdelijk is, dan heeft het daar alles mee te maken.quote:Ik heb in deze topicreeks bijna net zoveel mensen gezien die het er meeeens als mee oneens waren , dus het heeft daar niks mee te maken,
Wees nou maar gewoon blij dat ze weer open zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Er werd in het begin iets gezegd over 'een maandje'.
[..]
Als men blijft vragen waarom de consoletopics gesloten zijn en of ze niet geopend kunnen worden, terwijl al meerdere malen is aangegeven wat de reden is en dat het tijdelijk is, dan heeft het daar alles mee te maken.
Ik vind het niet echt een succes.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, de centrale topics zijn nu bijna een week open. Wat vinden jullie nu van het nieuwe GAM![]()
Maar ik heb dus ook niet het gevoel dat dat opgevangen wordt door de andere topics.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
De centrale topics gaan idd wat langzamer nu, dat is mij ook al opgevallen![]()
Hemelvaart, met aansluitend lang weekend... deze week trekt het weer aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
De centrale topics gaan idd wat langzamer nu, dat is mij ook al opgevallen![]()
Ik vond gisteren ook nog een behoorlijk rustige dag. Zeker in het Xbox gedeelte worden bijna geen topics meer gemaakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hemelvaart, met aansluitend lang weekend... deze week trekt het weer aan.![]()
Ik had niet verwacht dat de varanderingen zo'n grote impact zouden hebben....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind/vond het overal rustig op FOK!. Niet alleen in GAM dus.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | --------------------------------- ma 16-04 12445 912 ma 23-04 12544 1109 ma 30-04 9600 636 ma 07-05 17016 1517 ma 14-05 13446 1013 ma 21-05 15317 1227 |
En op welke dag ging het nieuwe systeem in?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef Danny het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit zijn de views en posts in GAM op de afgelopen maandagen. Met uitzondering van ma 7-5 was gisteren de drukste dag in GAM. Het heeft tot nu toe dus een positieve uitwerking
Vind het wel een beetje onoverzichtelijk zo. Tis heel leuk dat je nu de filters hebt, maar met een stuk of 14 consoles/handhelds gebruik ik de filters niet en dan zijn er toch wel een hoop topics om doorheen te worstelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, de centrale topics zijn nu bijna een week open. Wat vinden jullie nu van het nieuwe GAM![]()
Daarom is het ook de bedoeling dat de users de afkorting van de console/handheld voor hun TT zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje onoverzichtelijk zo. Tis heel leuk dat je nu de filters hebt, maar met een stuk of 14 consoles/handhelds gebruik ik de filters niet en dan zijn er toch wel een hoop topics om doorheen te worstelen.
Het ligt meer aan de hoeveelheid nutteloze topics voor mij dan aan het wel of niet gebruiken van de afkortingenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daarom is het ook de bedoeling dat de users de afkorting van de console/handheld voor hun TT zetten![]()
Dat zijn alle mensen die niet langer meer staken met posten nu de centrale weer open zijn bedoel je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef Danny het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit zijn de views en posts in GAM op de afgelopen maandagen. Met uitzondering van ma 7-5 was gisteren de drukste dag in GAM. Het heeft tot nu toe dus een positieve uitwerking
dan kom je niet in het nintendo gedeelte, daar verdrink je in de nieuwe topics...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Bastard het volgende:
Ben ik de enige die ziet dat er dus nu sinds het centrale weer open is, er een terug loop is in andere nieuwe topics? Laat staan dat er nog screenshots worden gepost in het centrale topic op Gijsje79 na dan.... waardeloos.
Ja lekker, post dan ook ff de stats van bijv vorig jaar deze tijd of van de afgelopen paar maand, conclusies trekken uit zulke getallen is wel erg matig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:41 schreef Danny het volgende:
[ code verwijderd ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |