quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef soylent het volgende:
Ik snap er echt geen ruk van dat ze Jaap nu gaan belonen...
Ze bereiden hem voorzichtig voor op de buitenwereld... Morgenavond staat ie op straatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft Jaap eerder vanavond te horen gekregen dat hij pas laat naar het hotel zou gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
I smell a conspiracyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind het nivo van DGK lager en lager.... het feit dat Jaap nog beloond wordt ook, en Amanda gedwongen om met dat vieze varken in 1 bed te gaan liggen.. echt, walgelijk.
ik wel door zijn gesprekje met JJ is er geen Rechtzaak hij pakte JJ in...en dus een BONUSquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef FuTilE het volgende:
Als dit zo doorgaat, ga ik een extra monitor kopen zodat de streams 24/7 aan kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind het nivo van DGK lager en lager.... het feit dat Jaap nog beloond wordt ook, en Amanda gedwongen om met dat vieze varken in 1 bed te gaan liggen.. echt, walgelijk.
Als dit zo doorgaat stop ik met kijken, ben ik er klaar mee.
doeiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Delly krijgt echt wel haar eigen kamer, tenzij ze op Jaap valt uiteraard.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Dat zou kunnen, maar "er moet iemand mee"??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jaap eerder vanavond te horen gekregen dat hij pas laat naar het hotel zou gaan.
Vandaar dat hij makkelijk kon zeggen "ik blijf"
sanctie waarvoor? en iedereen die die sanctie kan geven is in the building dus hij krijgt er lekker geen en lulde zelf maar watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:36 schreef Day het volgende:
Japio had die kamer al gekregen voor zijn terror-acties. Wie weet krijg hij morgen nog een sanctie. Hoop het niet, eigenlijk![]()
Niet zo zieken, jijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
doeiopgerot staat netjes, moet ik je koffers pakken?
![]()
Zo simpel, briefje: Gezien Jaaps gedrag van vanavond trekken we het aanbod in, u heeft 30 minuten om unaniem een nieuwe hotelgast te kiezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:36 schreef Day het volgende:
Japio had die kamer al gekregen voor zijn terror-acties. Wie weet krijg hij morgen nog een sanctie. Hoop het niet, eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:34 schreef Carlaa het volgende:
Ik overweeg 't sterkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Huub staat wel te verkondigen dat hij nog nooit zo'n super-avond heeft gehad, maar dat was niet dankzij hem.
SMS voor JAPIO!!!
Zonder Jaap was het nu hardstikke SAAI.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
Huub staat wel te verkondigen dat hij nog nooit zo'n super-avond heeft gehad, maar dat was niet dankzij hem.
SMS voor JAPIO!!!
En een paardje en een schrikdraad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:41 schreef F04 het volgende:
Allemaal veroorzaakt door een gekke JAAP en een ei.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:42 schreef soylent het volgende:
[..]
En een paardje en een schrikdraad.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:38 schreef Day het volgende:
SMS voor JAPIO!!!
Direct na de brief samen met Brian in het tentje gedokenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:42 schreef F04 het volgende:
Waar is Natasia?
mischien mag die als beloning ton oraal bevredigen??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:42 schreef F04 het volgende:
Waar is Natasia?
Over incongruente eenheden gesprokenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
(laurel&hardy, van duin & van dusschoten)
Dat maakt het weer erg spontaan allemaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef F04 het volgende:
De cameraman gaat er even bij zitten.
[afbeelding]
Dick Passchier king of terror, wie kent hem nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Over incongruente eenheden gesproken![]()
Wat stond er nou eerst, Passchier?!?
Hahaha, ja, inderdaad...Dick Passchier, Master of the Netherworld..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dick Passchier king of terror, wie kent hem niet
dankjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=incongruent
De Witte Bergen, in een 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Waar zitten Amanda en Jaap?
heb dat gemist. Linkje?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:53 schreef carpediem23 het volgende:
Heb net het filmpje gezien over Melissa en Lieke met hoer ect. Eigenlijk vind ik Melissa best een leuke meid. En Lieke laat zo wel even zien dat ze een naar jaloers karakter heeft.
Natasia vertelt Melissa dat Lieke haar een hoer noemdequote:
Ik neem aan dat het deze is: http://www.youtube.com/watch?v=ucGANJgBGJwquote:
Nou inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:58 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Natasia vertelt Melissa dat Lieke haar een hoer noemde
http://www.youtube.com/watch?v=EvWtvq5ERmU
Lieke heeft een lelijk naar karakter.
Ik vind het eigenlijk nergens over gaan dat Melissa Lieke dan ook vieze sloerie gaat noemen. Houd lekker de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg!
En Melissa disst haar goed, lekker voor d'r!![]()
Nou, Amanda begon. En Melissa begon pas terug te schelden toen ze Lieke haar voor 'goedkoop' uitmaakte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens over gaan dat Melissa Lieke dan ook vieze sloerie gaat noemen. Houd lekker de eer aan jezelf.![]()
Wat maakt het nou uit wie er begon. Als iemand mij uitscheld hoef ik me toch niet te verlagen tot het niveau van diegene? Ik vind dat veel over Melissa zeggen eerlijk gezegd ;-/]quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, Amanda begon. En Melissa begon pas terug te schelden toen ze Lieke haar voor 'goedkoop' uitmaakte.
En in het vervolg, waar relnicht Eric zich er weer mee gaat bemoeien, is Lieke helemaal simpel.
Es gibt kein Ehr in die Goldene Rahmen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens over gaan dat Melissa Lieke dan ook vieze sloerie gaat noemen. Houd lekker de eer aan jezelf.![]()
Ik vind het er van af hangen. Ik zou zelf nooit beginnen met uitschelden, maar dat betekent niet dat de andere een vrijbrief heeft om me maar van alles naar mn kop te gooien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wie er begon. Als iemand mij uitscheld hoef ik me toch niet te verlagen tot het niveau van diegene? Ik vind dat veel over Melissa zeggen eerlijk gezegd ;-/]
Pardonnez moi: ''Es gibt keine Ehre im goldenen Rahmen''quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Es gibt kein Ehr in die Goldene Rahmen!
Oops het is half 3, we doen het wel een andere keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Vette bluf van eric dat hij nico er wel ff uittrekt![]()
Wat bedoelt Ericje precies daarmee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Als hij het wel zou proberen, bestaat het risico dat Nicolaas bij hem er iets uittrekt .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
2x een lock, dat was wel vervelend jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou dat was dus eens maar nooit meer dat ik ga betalen voor de streams,
streamlocks om de haverklap en de hele dag en nacht gebuffer, ben het nou wel zat,
ik heb jammer genoeg voor een maand betaald, maar voor de rest zoeken ze het maar lekker uit daar........
En Huub die net 20x kankerhoer en weet ik wat niet meer tegen Amanda zei dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Ik vind Lieke gewoon fout hier. Dat ze 'hoer' zegt is, is nog tot daar aan toe, maar als je ermee geconfronteerd wordt en je gaat je zo superkinderachtig gedragen (personeel moet gewoon gehoorzamen, moet zij nodig zeggen, ze is eruit gegooid omdat ze haar werk niet deed), zegt dat ook heel veel over haar.
Nico op zijn luchtbed de tent uittrekken.quote:
OOwh, een wedstrijdje trekken dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij het wel zou proberen, bestaat het risico dat Nicolaas bij hem er iets uittrekt .....![]()
We hadden het toch niet over Huub? En dat keur ik ook af, en dat weet je.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Huub die net 20x kankerhoer en weet ik wat niet meer tegen Amanda zei dan?
Lieke zei alleen maar dat ze eruit zag als een hoer (wat ook zo was). Wat Huub tegen Amanda zei was vele malen erger. Alleen begon Melissa Lieke ook voor alles uit te maken en noemde haar echt een hoer omdat ze met Huub had liggen neuken. Het zal je maar eens door personeel gezegd worden.
Lieke
De redactie wilde waarschijnlijk gewoon kijken hoe dit zou gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:35 schreef Hanekrooi het volgende:
Ben best benieuwd of iemand van jullie dit kan verklaren. Het is nu best een armoedig gebeuren in de kooi, dat de `miljonairs`moeten slapen in trekkerstentjes in de stromende regen.
Ze hadden toch makkelijk wat luxe stacaravans kunnen neerzetten om in stijl te blijven? Van `baden in luxe in de villa` naar overleven onder een partytent en slapen in een klotetentje is best een groot verschil.
Heeft e.e.a. te maken met de opnames, of speelt er iets anders~? Budget zal het m.i. niet zijn.
Misschien om ze even met de voeten op aarde terug te brengen? Even een kleine herinnering dat ze niet echt miljonairs zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:35 schreef Hanekrooi het volgende:
Ben best benieuwd of iemand van jullie dit kan verklaren. Het is nu best een armoedig gebeuren in de kooi, dat de `miljonairs`moeten slapen in trekkerstentjes in de stromende regen.
Ze hadden toch makkelijk wat luxe stacaravans kunnen neerzetten om in stijl te blijven? Van `baden in luxe in de villa` naar overleven onder een partytent en slapen in een klotetentje is best een groot verschil.
Heeft e.e.a. te maken met de opnames, of speelt er iets anders~? Budget zal het m.i. niet zijn.
ben het helemaal met je eens Day. Lieke zat echt fout!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Huub? En dat keur ik ook af, en dat weet je.
En wie is Lieke om te bepalen dat Melissa een hoer is? Ze had het gewoon bij haar excuses moeten laten, maar de ruzie startte echt nadat ze Melissa voor goedkoop had uitgemaakt. Gezien haar gedrag t.o.v. Huub is Leike wel de laatste die andere voor 'goedkoop' uit moet maken. Alsof je goedkoop ben als je in een kort rokje en ook hakken loopt! Dan is Lieke ook goedkoop.
En personeel of niet, dat geeft Lieke nog geen recht om dat over Melissa te zeggen.
Het gaat me ook om haar gedrag in de keuken. De commando's die ze Melissa gaf. Even benadrukken dat ze personeel is, terwijl ze tot een paar weken terug zelf schoonmaakster is dat huis was.![]()
En nu hou ik erover op, want ik ben zwaar off topic bezig en ik ben moe!
Denk eerder dat het zoeken is naar een andere wending voor het programma.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien om ze even met de voeten op aarde terug te brengen? Even een kleine herinnering dat ze niet echt miljonairs zijn?
heet dat pitten tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft via Mitch verse condooms gekregen. Hij huppelt braaf achter Lieke aan.
[afbeelding]
Eensch, zo'n loose canon is poepielink.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik hoop echt dat Eric morgen een cassisverbod krijgt![]()
Die cassis was erg populair, volgens mij was dat geen zuivere koffie cassisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik hoop echt dat Eric morgen een cassisverbod krijgt![]()
Het zou zo lachen zijn als die tent gaat doorlekken straksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Lieke en Huub liggen samen in een tentje, het is koud buiten, de regen klettert op het dak, ze hebben maar 1 slaapzak en quess what.
Nuh, dan gaan ze aan de andere kant van de tent liggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het zou zo lachen zijn als die tent gaat doorlekken straks
Goede manier om de dag te beginnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is uiteindelijk een echte wip geworden, kletterende regen, veel beweging in de slaapzakken en stevig gekreun van Lieke.
[afbeelding]
Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef soylent het volgende:
;k Had hem ook nog niet gezien, maar het staat Brian wel, komt opeens veel natuurlijker overquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, deze kende ik nog niet, met dank aan VOL. Er is toch ver niks te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=jIepchN09XQ
Schijnt deze ook onder te vallen bij sommige vrouwen.quote:
Welk filmpje ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonen![]()
Die rat. op het filmpje is duidelijk te zien hoe hij jaap op het idee van de eieren brengt.![]()
Laffe rat.
... ow mai... en die cameramensen moeten een topconditie hebben... voor jaap was het veni, vidi, vici ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
het ei van jaap van vol
Wat een maffe vogel...quote:
Nee, hij ligt lieverquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
Dit is toch niks voor een man zoals Nicolaas. Daar zit die helemaal alleen aan z'n campingtafel.
Het schijnt een boomklever te zijn heb ik me door een van de COSsters met een vriendje die vogelaar is laten vertellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een maffe vogel...
Lijkt wel een ijsvogel, maar is wel een beetje uit de kluiten gewassen dan....![]()
Ik zie dat niet, hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonen![]()
Die rat. op het filmpje is duidelijk te zien hoe hij jaap op het idee van de eieren brengt.![]()
Laffe rat.
Ik zie dat de huishoudsters gewoon doorgaan met werken. (of ze nu daar of in huis sigaretjes roken...het is even zwaar werk)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef F04 het volgende:
Ah, daar is PALMa
Hmmm, kleuren kunnen kloppen, maar de grootte ??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Het schijnt een boomklever te zijn heb ik me door een van de COSsters met een vriendje die vogelaar is laten vertellen.![]()
Ik houd het toch op de ijsvogel, die kunnen best groot worden.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hmmm, kleuren kunnen kloppen, maar de grootte ??
[afbeelding]
Misschien is het de telelens die het een beetje vervormd ?
Grappig, deze discussie komt me bekend voor, maar het is idd een boomklever.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moet ook toegeven dat ik die zwarte streep misquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik houd het toch op de ijsvogel, die kunnen best groot worden.....![]()
[afbeelding]
Het is een ijsvogelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig, deze discussie komt me bekend voor, maar het is idd een boomklever.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik houd het toch op de ijsvogel, die kunnen best groot worden.....![]()
[afbeelding]
Daar gaan we weerquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef pullup het volgende:
Ik lig wel in een deuk dat ze juist deze twee dagen hebben uitgekozen om ze in tentjes te planten.
We hebben net ongeveer 35 dagen onafgebroken zonder regen gehad.
quote:
Zo rond de 5 minuten op het filmpje wijst Brian iets aan en daarna laat hij een marshmallow zien, zo van, ik doe niets dat niet mag. Het heeft er alle schijn van dat Brian weet wat Jaap zal gaan doen, maar Jaap pakt waarschijnlijk zelf de eieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Laffe rat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt een best aparte verzameling caps
Ik hoop 't. ")quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef dmiltenburg het volgende:
Is er een filmpje van Huub en Lieke van vannacht ?
Gezien het feit dat Brian al veel vaker heeft bewezen uiterst sneaky te zijn heeft hij in ieder geval alle schijn tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo rond de 5 minuten op het filmpje wijst Brian iets aan en daarna laat hij een marshmallow zien, zo van, ik doe niets dat niet mag. Het heeft er alle schijn van dat Brian weet wat Jaap zal gaan doen, maar Jaap pakt waarschijnlijk zelf de eieren.
http://www.youtube.com/watch?v=deCqqSVMkxY
Mjah de hooligans hadden ze alquote:
Positief denken noemt men datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Maar waarom er gisteravond tot twee (?) maal toe hals over kop werd overgegaan tot een streamlock is nog steeds onduidelijk?
Laten we het maar op een technische storing houden. Geef het volk brood en spelen, tenslotte.
Kleinzusje is gek op felle kleurenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef 2live het volgende:
[..]
lijkt een heel ander huis als bij BeeQueen![]()
Goodmeurning......... we gaan helemaal niet Huubie hier de schuld van geven.... tssss...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Brian al veel vaker heeft bewezen uiterst sneaky te zijn heeft hij in ieder geval alle schijn tegen.
Niet dat het wat uitmaakt, want de programmaleiding houdt hem toch wel weer de hand boven het hoofd, en alle streamers wisten al wat voor stiekemerd die jongen is.
En wat Jaap betreft: Zijn grens had moeten liggen bij het dreigen met de eieren. Maar Jaap is niet erg goed met 'grenzen', en Huub's opmerking dat hij Jaap in de brand zou steken als hij het zou doen was in Japio's kronkelige hersenen hoogstwaarschijnlijk juist een aanmoediging.
We zouden dus ook Huub de schuld kunnen geven.![]()
In de tent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef fredfik het volgende:
waar hangen natas en brain eigelijk uit op dit moment?
Ben ik blij dat ik hoog en droog achter mijn PC'tje zit.quote:
Dat was Huub's door de redactie opgelegde straf omdat hij zich weer had schuldig gemaakt aan het zwart maken van de aanstaande winnaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Goodmeurning......... we gaan helemaal niet Huubie hier de schuld van geven.... tssss...![]()
![]()
Die heeft gisteravond al genoeg shit over zich heen gekregen met Fries
Brian kreeg de wind van voren door Huub ... en gelijk een streamlock......
Daarna krijgt Huubie de volle laag van bijna het hele zooitje... en dat draagt tie dapper![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:23 schreef Carlaa het volgende:
is "de leuke schilder" al weer gesignaleerd?
Leuk voor wifebeater.quote:
Niels heeft ook nooit een bed nodig om te tukken; kortom Niels kan de hele dag wel tukkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Niels heeft heul geen zon nodig om lekker te tukken.
[afbeelding]
Ik blijf m leuk vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Welk filmpje ?
edit: Gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=deCqqSVMkxY
Oh, die 'misschien staartjes' van Tien kennen we, er gaat dus niets gebeuren. Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef milk-shake het volgende:
ik hoop wel dat het nog gevolgen heeft voor jaap...op tien staart dat dit verhaal mischien wel een staartje krijgt............zeker een waarschuwing....pfff
![]()
nou als ik JJ was .................al was het "de diamanten kooi " ik liet hem er echt niet mee weg komenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, die 'misschienn staartjes' van Tien kennen we, er gaat dus niet gebeuren. Mooi zo.
mischien ken ze een opdracht via palma doen............klein schorpioenetje in zijn schoen..of zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef Napster het volgende:
Filmpje gezien, JJ reageert wel een klein beetje overdreven
De volgende die nooit meer de villa in wil![]()
![]()
Laten we hopen dat ze ook echt de villa niet meer in gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef Napster het volgende:
Filmpje gezien, JJ reageert wel een klein beetje overdreven
De volgende die nooit meer de villa in wil![]()
![]()
Hopelijk komt alleen Amanda terug uit het hotel.. .. en hebben ze zo op rustige wijze Jaap eruit gedonderd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef milk-shake het volgende:
ik hoop wel dat het nog gevolgen heeft voor jaap...op tien staart dat dit verhaal mischien wel een staartje krijgt............zeker een waarschuwing....pfff
![]()
Dat klopt wel, in 't Gooi is altijd veel gebakken lucht ....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht in Eemnes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht in Eemnes.![]()
![]()
Hmm, eerder andersom. Jaap alleen terug en Amanda achterlaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hopelijk komt alleen Amanda terug uit het hotel.. .. en hebben ze zo op rustige wijze Jaap eruit gedonderd!
Dat was verbijstering. Ik zou ook niet denken dat hij dat zou doen als ik hem zo had zien staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef SiRojK het volgende:
Op dat filmpje.. Huub zegt:,, dit heeft hij niet gedaan".. Nicolaas heel droog: ,, Maar het is wel gebeurd "
Ik vind het niks voor een villa, meer iets voor een studentenkamer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deur van het kantoor wordt mooi beplakt
[afbeelding]
Oh jawel, ik vond dat het nog lang duurdequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat was verbijstering. Ik zou ook niet denken dat hij dat zou doen als ik hem zo had zien staan.
Ik vind het meer het kruidvat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het niks voor een villa, meer iets voor een studentenkamer.
Van Kou kun je geen kou vatten! Dat is iets wat je overdraagtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef Marrije het volgende:
Brian klinkt al een beetje verkouden, straks hebben ze allemaal griep, liggen ze met koorts in hun tentje.
Ehm.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Fluisterstil aanwezig ......
[afbeelding]
Dat zeg ik toch ook niet??? Kan toch overgedragen worden of niet dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Van Kou kun je geen kou vatten! Dat is iets wat je overdraagt
hahaha how obvious can you be.... volgens mij wil ze gewoon dat iedereen het weetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Natas: houdt er maar één warm voor me en je weet zelf wel welke!!
Palma: lekkere mannen!!
Natas: Ik heb er twee!!
Palma: er is er één jarig hoera hoera
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
hahaha how obvious can you be.... volgens mij wil ze gewoon dat iedereen het weet
... deze DGK-wild-kamperen-tentvakantie is een meesterlijke zet, dankzij de regen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit nou 'gevangen in luxe' ? Het lijkt meer een stelletje zwervers ........
[afbeelding]
hoe weet jij dat???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef tony39 het volgende:
palma stinkt haar poes is niet gewassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien denkt ze wel zo komt ie mooi van zijn vrouw afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Kinga het volgende:
Misschien denkt ze, zo obvious mogelijk proberen te doen, als ze stiekem zou doen denken mensen er meer van...
en natas van wilgoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel zo komt ie mooi van zijn vrouw af![]()
Het is een bikkel hoor, ze gaat buiten onder de koude douche. Vraag me niet waarom, maar dat zei ze net.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
Natas gaat douchen. Dat gaat ze in de villa doen? En Jaap mocht dat gisteren niet van haar. . .
Zeker een bikkelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een bikkel hoor, ze gaat buiten onder de koude douche. Vraag me niet waarom, maar dat zei ze net.
ze moet wel van top tot teen schoon zijn ..........tja Ton is jarig en je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een bikkel hoor, ze gaat buiten onder de koude douche. Vraag me niet waarom, maar dat zei ze net.
Ik krijg steeds een déjà vu van een verregend Rock Werchter. Maar daar had je tenminste nog leuke muziek, en niet alleen de sirene van Natasia.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef milk-shake het volgende:
ik krijg helemaal het de'ja vu gevoel van vroeger...dat camperen, lekker natten sokken en schoenen, als het gras smorgens drijfnat was...klamme kleren...ieuuuuuwww![]()
![]()
Ik krijg flashbacks over een iglo tentje in Noordwijk met vriendje met alleen maar seks als tijdverdrijf ivm het Hollandsche kloteweer. Toen klopte het klimaat nog. Och...vroeger!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef milk-shake het volgende:
ik krijg helemaal het de'ja vu gevoel van vroeger...dat camperen, lekker natten sokken en schoenen, als het gras smorgens drijfnat was...klamme kleren...ieuuuuuwww![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En 'n lol dat we hadden
[afbeelding]
Zeker. En vervolgens kan ze tegen de anderen de hele dag lopen schreeuwen dat ze vies zijn omdat ze niet onder de douche zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:18 schreef Kinga het volgende:
wel respect hoor, dat ze buiten gaat douchen
Soms is regen gewoon leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks over een iglo tentje in Noordwijk met vriendje met alleen maar seks als tijdverdrijf ivm het Hollandsche kloteweer. Toen klopte het klimaat nog. Och...vroeger!
Speciaal voor Ton.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:23 schreef Kinga het volgende:
HAHHAA, als je je even omdraait dan kan ik me ook even je weet wel waar wassen
Het rode kraantje is warm water, de blauwe is koud.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die waterzakken zullen wel warm geworden zijn door al die zon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |