Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:32 schreef soylent het volgende:
Ik snap er echt geen ruk van dat ze Jaap nu gaan belonen...
;k Had hem ook nog niet gezien, maar het staat Brian wel, komt opeens veel natuurlijker overquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, deze kende ik nog niet, met dank aan VOL. Er is toch ver niks te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=jIepchN09XQ
Schijnt deze ook onder te vallen bij sommige vrouwen.quote:
Welk filmpje ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonen![]()
Die rat. op het filmpje is duidelijk te zien hoe hij jaap op het idee van de eieren brengt.![]()
Laffe rat.
... ow mai... en die cameramensen moeten een topconditie hebben... voor jaap was het veni, vidi, vici ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
het ei van jaap van vol
Wat een maffe vogel...quote:
Nee, hij ligt lieverquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef noekje het volgende:
Dit is toch niks voor een man zoals Nicolaas. Daar zit die helemaal alleen aan z'n campingtafel.
Het schijnt een boomklever te zijn heb ik me door een van de COSsters met een vriendje die vogelaar is laten vertellen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een maffe vogel...
Lijkt wel een ijsvogel, maar is wel een beetje uit de kluiten gewassen dan....![]()
Ik zie dat niet, hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonen![]()
Die rat. op het filmpje is duidelijk te zien hoe hij jaap op het idee van de eieren brengt.![]()
Laffe rat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |