Ik zie dat de huishoudsters gewoon doorgaan met werken. (of ze nu daar of in huis sigaretjes roken...het is even zwaar werk)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef F04 het volgende:
Ah, daar is PALMa
Hmmm, kleuren kunnen kloppen, maar de grootte ??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Het schijnt een boomklever te zijn heb ik me door een van de COSsters met een vriendje die vogelaar is laten vertellen.![]()
Ik houd het toch op de ijsvogel, die kunnen best groot worden.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hmmm, kleuren kunnen kloppen, maar de grootte ??
[afbeelding]
Misschien is het de telelens die het een beetje vervormd ?
Grappig, deze discussie komt me bekend voor, maar het is idd een boomklever.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moet ook toegeven dat ik die zwarte streep misquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik houd het toch op de ijsvogel, die kunnen best groot worden.....![]()
[afbeelding]
Het is een ijsvogelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig, deze discussie komt me bekend voor, maar het is idd een boomklever.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik houd het toch op de ijsvogel, die kunnen best groot worden.....![]()
[afbeelding]
Daar gaan we weerquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:48 schreef pullup het volgende:
Ik lig wel in een deuk dat ze juist deze twee dagen hebben uitgekozen om ze in tentjes te planten.
We hebben net ongeveer 35 dagen onafgebroken zonder regen gehad.
quote:
Zo rond de 5 minuten op het filmpje wijst Brian iets aan en daarna laat hij een marshmallow zien, zo van, ik doe niets dat niet mag. Het heeft er alle schijn van dat Brian weet wat Jaap zal gaan doen, maar Jaap pakt waarschijnlijk zelf de eieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Goedemorgen. Na gelezen te hebben wat Brian en Jaap gedaan hebben snap ik er ook geen ruk van dat ze jaap belonen![]()
Die rat. op het filmpje is duidelijk te zien hoe hij jaap op het idee van de eieren brengt.![]()
Laffe rat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt een best aparte verzameling caps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |