Als hij het wel zou proberen, bestaat het risico dat Nicolaas bij hem er iets uittrekt .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Vette bluf van eric dat hij nico er wel ff uittrekt![]()
2x een lock, dat was wel vervelend jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou dat was dus eens maar nooit meer dat ik ga betalen voor de streams,
streamlocks om de haverklap en de hele dag en nacht gebuffer, ben het nou wel zat,
ik heb jammer genoeg voor een maand betaald, maar voor de rest zoeken ze het maar lekker uit daar........
En Huub die net 20x kankerhoer en weet ik wat niet meer tegen Amanda zei dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Ik vind Lieke gewoon fout hier. Dat ze 'hoer' zegt is, is nog tot daar aan toe, maar als je ermee geconfronteerd wordt en je gaat je zo superkinderachtig gedragen (personeel moet gewoon gehoorzamen, moet zij nodig zeggen, ze is eruit gegooid omdat ze haar werk niet deed), zegt dat ook heel veel over haar.
Nico op zijn luchtbed de tent uittrekken.quote:
OOwh, een wedstrijdje trekken dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als hij het wel zou proberen, bestaat het risico dat Nicolaas bij hem er iets uittrekt .....![]()
We hadden het toch niet over Huub? En dat keur ik ook af, en dat weet je.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Huub die net 20x kankerhoer en weet ik wat niet meer tegen Amanda zei dan?
Lieke zei alleen maar dat ze eruit zag als een hoer (wat ook zo was). Wat Huub tegen Amanda zei was vele malen erger. Alleen begon Melissa Lieke ook voor alles uit te maken en noemde haar echt een hoer omdat ze met Huub had liggen neuken. Het zal je maar eens door personeel gezegd worden.
Lieke
De redactie wilde waarschijnlijk gewoon kijken hoe dit zou gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:35 schreef Hanekrooi het volgende:
Ben best benieuwd of iemand van jullie dit kan verklaren. Het is nu best een armoedig gebeuren in de kooi, dat de `miljonairs`moeten slapen in trekkerstentjes in de stromende regen.
Ze hadden toch makkelijk wat luxe stacaravans kunnen neerzetten om in stijl te blijven? Van `baden in luxe in de villa` naar overleven onder een partytent en slapen in een klotetentje is best een groot verschil.
Heeft e.e.a. te maken met de opnames, of speelt er iets anders~? Budget zal het m.i. niet zijn.
Misschien om ze even met de voeten op aarde terug te brengen? Even een kleine herinnering dat ze niet echt miljonairs zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:35 schreef Hanekrooi het volgende:
Ben best benieuwd of iemand van jullie dit kan verklaren. Het is nu best een armoedig gebeuren in de kooi, dat de `miljonairs`moeten slapen in trekkerstentjes in de stromende regen.
Ze hadden toch makkelijk wat luxe stacaravans kunnen neerzetten om in stijl te blijven? Van `baden in luxe in de villa` naar overleven onder een partytent en slapen in een klotetentje is best een groot verschil.
Heeft e.e.a. te maken met de opnames, of speelt er iets anders~? Budget zal het m.i. niet zijn.
ben het helemaal met je eens Day. Lieke zat echt fout!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over Huub? En dat keur ik ook af, en dat weet je.
En wie is Lieke om te bepalen dat Melissa een hoer is? Ze had het gewoon bij haar excuses moeten laten, maar de ruzie startte echt nadat ze Melissa voor goedkoop had uitgemaakt. Gezien haar gedrag t.o.v. Huub is Leike wel de laatste die andere voor 'goedkoop' uit moet maken. Alsof je goedkoop ben als je in een kort rokje en ook hakken loopt! Dan is Lieke ook goedkoop.
En personeel of niet, dat geeft Lieke nog geen recht om dat over Melissa te zeggen.
Het gaat me ook om haar gedrag in de keuken. De commando's die ze Melissa gaf. Even benadrukken dat ze personeel is, terwijl ze tot een paar weken terug zelf schoonmaakster is dat huis was.![]()
En nu hou ik erover op, want ik ben zwaar off topic bezig en ik ben moe!
Denk eerder dat het zoeken is naar een andere wending voor het programma.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien om ze even met de voeten op aarde terug te brengen? Even een kleine herinnering dat ze niet echt miljonairs zijn?
heet dat pitten tegenwoordig?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft via Mitch verse condooms gekregen. Hij huppelt braaf achter Lieke aan.
[afbeelding]
Eensch, zo'n loose canon is poepielink.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik hoop echt dat Eric morgen een cassisverbod krijgt![]()
Die cassis was erg populair, volgens mij was dat geen zuivere koffie cassisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:43 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik hoop echt dat Eric morgen een cassisverbod krijgt![]()
Het zou zo lachen zijn als die tent gaat doorlekken straksquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:
Lieke en Huub liggen samen in een tentje, het is koud buiten, de regen klettert op het dak, ze hebben maar 1 slaapzak en quess what.
Nuh, dan gaan ze aan de andere kant van de tent liggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het zou zo lachen zijn als die tent gaat doorlekken straks
Goede manier om de dag te beginnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is uiteindelijk een echte wip geworden, kletterende regen, veel beweging in de slaapzakken en stevig gekreun van Lieke.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |