Dat betekend dat ik in het misschienlijstje moet.....quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Natuurlijk ben er dit jaar ook weer niet bij, tenzij wel.
kappe nouquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef rubbereend het volgende:
check, was best leuk vorig jaar eigenlijk
Niet zeker weten is tof toch? Zet mij maar op die misschienlijst!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik in het misschienlijstje moet.....
Vorig jaar was het bordje groots en verlicht!quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:59 schreef Nosh het volgende:
Oh op donderdagavond slenter ik sowieso wel even langs.
Zoeken naar een miniscuul bordje tussen duizenden uitgelaten, stomdronken, elkaar betastende en blehrende mensen, komt goed.
Psiesquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vorig jaar was het bordje groots en verlicht!
Afvallige!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:47 schreef maxor het volgende:
Present!
soort van, al 2 jaar geroepen nog geen enkele keer gehaald
Kopen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Misschien.
En je mag broodjes beenham en/of everzwamhamdinggedoetjes bij me komen kopen.
Ja.quote:
Ja kopen... dat is het tegengestelde van VER-kopen... wordt het dan wat duidelijker?quote:
Heheh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef peaceman het volgende:
Ja kopen... dat is het tegengestelde van VER-kopen... wordt het dan wat duidelijker?
Nee, sorry. Ben bang van niet.quote:
Mja 1e jaar stond ik nog in de rij en vorig jaar had ik eigenlijk geen idee meer wanneer het nou was maar volgens mij was ik toen nog bezig met m'n tent opzetten ofzoquote:
mja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:41 schreef MaJo het volgende:
Ik zal wel weer even proberen te buurten, maar kan niets beloven
komen zul jequote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Rhanna het volgende:
Ik wil. Maar haal ik het. Dus een misschien
Ik zal een naambordje opdoen: "Kuukske"quote:
Al die stronken fokkers kunnen toch geen naambordje meer lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal een naambordje opdoen: "Kuukske"
Ochja daar heb je een punt. Nouja. Ik lijk wel gewoon op het meisje in m'n fotoboek dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:59 schreef Basp1 het volgende:
Al die stronken fokkers kunnen toch geen naambordje meer lezen![]()
Verkleed je dan als een koekje dan kunne we het tenminste wel zien.![]()
ik dacht al, die ken ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef Roellio het volgende:
Wegens succes geprolongeerd:[afbeelding]
De man in vol ornaat is user 2dope
Met zoveel gezeur wordt je gewoon pas bij deel #3 in de OP gezetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:22 schreef Tism het volgende:
Waarom zta ik nog niet in de OP als aanwezig? kan TS zijn OP niet meer aanpassen?! Of is de meet nu al een flop?![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met zoveel gezeur wordt je gewoon pas bij deel #3 in de OP gezet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met zoveel gezeur wordt je gewoon pas bij deel #3 in de OP gezet![]()
![]()
De meet is alleen voor meerderjarigen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef dominique.90 het volgende:
Ik ben ook op lowlands, maar niet op de lowlands meet
Dan kunnen we Eisbär zingenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:30 schreef Neleos het volgende:
Als ik naar de meet ga, zal ik er zeker zijn.
Eisbär zingen, dat is lang geleden alweer. Ik hoop dat ik nog weet hoe die gaat. Ik ben voor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kunnen we Eisbär zingenGaan we onze tentjes weer zo leuk bij elkaar zetten?
In zo'n toffe gigantische kuil annex regenverzamelplaatsquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kunnen we Eisbär zingenGaan we onze tentjes weer zo leuk bij elkaar zetten?
Yayquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eisbär zingen, dat is lang geleden alweer. Ik hoop dat ik nog weet hoe die gaat. Ik ben voor.![]()
Jahquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
In zo'n toffe gigantische kuil annex regenverzamelplaats![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef Stay-Fun het volgende:
Wou je ook wat zeggen?
Ik denk dat bij enkelen inmiddels wel duidelijk was geworden dat ik, sinds de poster op FOK! verscheen, wel zeker weet dat ik heen ga. Kaartje is zelfs al binnen. Dus ik zal wederom proberen de FOK!-meet niet te vergeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vergeet het weer, ongetwijfeld, maar doe mijn best. Als ik naar Lowlands ga. Maar ik twijfel altijd tot juni/juli en ga vaak alsnog wel als het financieel even kan.
Dezelfde dag als pasen en pinksteren. Ergens tussen 24:00 en 25:00quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, wanneer is die meet eigenlijk?
Jij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wie update de OP even dan?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Weet nog niet eens zeker of ik ga, maar als ik er ben zoek ik rubber wel ff op.
Ik ben dan wel geen wijf, maar ik kom ook maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef pfaf het volgende:
Staan er nu al lekkere wijfen op de lijst?
Ja hoiii!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef pfaf het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Anders klik je even op een linkje.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
Niet, er staan 2 linkjes naar de foto van jou in je gala jurk
Niks mis mee trouwens hoor
quote:
Oh, ik dacht al dat het aan de foto's lag.quote:
het zijn 2 verschillendequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
Niet, er staan 2 linkjes naar de foto van jou in je gala jurk
Niks mis mee trouwens hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
I don't see your name on the list![]()
Dat is mijn taak volgens Roellio, maar ik weiger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Byte_Me het volgende:
zeg roellio, wordt die OP alleen geupdate bij een nieuw topic ofzo?
Profiteur van de maatschappij!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat is mijn taak volgens Roellio, maar ik weiger.![]()
Jij kan niet eens de OP editen. ik nomineer roellio bij dezequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dat is mijn taak volgens Roellio, maar ik weiger.![]()
jawel hoor, een OP editten is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Jij kan niet eens de OP editen. ik nomineer roellio bij deze![]()
Ja, en ik hoorde laatst dat ze bijna uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
moet je een kaartje hebben voor de meet?![]()
je komt maar gewoonquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ook naar LL wellicht doe ik dus mee met de meet
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef ikJur het volgende:
ik ook misschien. maar ken jullie allemaal toch nietalleen henkbenzinetank
Maar wij hebben dan ook een exclusief optreden van Depeche Mode!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde laatst dat ze bijna uitverkocht zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
De kans zit erin dat ik nuchter ben dan.
Ho Ho Ho, niet te rap van stapel lopen he. "De kans" is aanwezig.quote:
Oke.. jou ga ik meeten !quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, niet te rap van stapel lopen he. "De kans" is aanwezig.
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjesquote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat er lekkere wijven komen is duidelijk (ik en Lien) maar hoe zit het eigenlijk met het mannelijk schoon tijdens de meet?
![]()
Ik ben al lang geen 18 meer hoor. Maar dat nerd en puistjes klopt uiteraard wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjes
Ah, je was er vorig jaar ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjes
Kijk, ik douche dus wel op lowlands, dus als we die meet nu op zondagavond doen, kunnen we mij iig tot het schoon mannelijk rekenenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat er lekkere wijven komen is duidelijk (ik en Lien) maar hoe zit het eigenlijk met het mannelijk schoon tijdens de meet?
![]()
Hehequote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk, ik douche dus wel op lowlands, dus als we die meet nu op zondagavond doen, kunnen we mij iig tot het schoon mannelijk rekenen![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen 18 meer hoor. Maar dat nerd en puistjes klopt uiteraard wel.
Dat zeg je niet over jezelf.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Maarre niemand die zich aangesproken voelt dus?
Lien en ik wel hoorquote:
Als je geilt op brilmonturen met verstevigende pleisters, een scheiding in het haar en op springen staande puistjes met gele puntjes dan zul je mij de lekkerste van heel Lowlands vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]De belangrijkste vraag is natuurlijk of je lekker bent
Oeh maak me gekquote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je geilt op brilmonturen met verstevigende pleisters, een scheiding in het haar en op springen staande puistjes met gele puntjes dan zul je mij de lekkerste van heel Lowlands vinden.![]()
Nee hij is van mijquote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh maak me gek![]()
Ter indicatie: de man in mijn ava is de mooiste man op aardeLijk je op hem, meld je dan even bij me
![]()
Bij deel 2 toch gewoonquote:Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef PastoorPeter het volgende:
Wordt die OP nog ge-updatet ofwa.
ik ben niet moeders mooiste, maar ik heb wel een rubberboot ter compensatiequote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
![]()
Wie zwijgt stemt toequote:
hmmm,quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet moeders mooiste, maar ik heb wel een rubberboot ter compensatie
Misschien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef pfaf het volgende:
Doe maar foto danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen probleem!
Ik ben de knapste van Lowlands.
Over fotos gesproken...waar zijn de fotos van het Monkey-etentje?quote:
Ik snap je zin nu pasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over fotos gesproken...waar zijn de fotos van het Monkey-etentje?![]()
Heeft heeft geen haast.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je zin nu pasDie moet ik nog steeds sturen inderdaad
Zal kijken of ik daar later tijd voor heb, ben nu even aan het werk
quote:
Spanning er een beetje inhouden hè..quote:Wanneer?
Donderdag 16 augustus
Lokatie?
Bij het 24h café, nabij de ingang van het festivalterrein
Tijdstip:
24:00 u.
Laat je me nog 5 weken in spanning zitten om tot de ontdekking te komen dat je een look a like uit mijn ava bentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Spanning er een beetje inhouden hè..
Oeh niiiiiicequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of een lookalike van de ava van Nembrionic
Om dan te doen moet ik de kapper wel afzeggen de komende 5 weken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat je me nog 5 weken in spanning zitten om tot de ontdekking te komen dat je een look a like uit mijn ava bentDat kan ik niet aan joh
Doe toch maar foto dan
oh maar je bent wel een beetje te jong voor mij, hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Om dan te doen moet ik de kapper wel afzeggen de komende 5 weken.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh maar je bent wel een beetje te jong voor mij, hoor![]()
tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik mag tijdens Lowlands opblijven van mijn ouders.
Hey kap nah!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of een lookalike van de ava van Nembrionic
Oh zie je, daar gaan we alquote:
Als ie al te jong voor jou is dan is ie het al helemaal voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh maar je bent wel een beetje te jong voor mij, hoor![]()
heb je die foto´s van zaterdag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ie al te jong voor jou is dan is ie het al helemaal voor mij
En de mannen mogen eerst posten, daarna komen wij(overigens heeft lien een fotoboek
) zal er zelf ook wel eens een foto ingooien aangezien half fok me toch al kent
Jaquote:
Mail ze me eerst maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaWil je dat ik die op fok gooi
Zit wel een leuke bij trouwens
De rest zijn vrij, eh, dronken
Okquote:
Dude (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:14 schreef Bizznitch het volgende:
Dudes hoevaak word die OP bijgehouden...
dudette (quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dude () na drie dagen kun je de OP niet meer veranderen...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik wil het topic vanavond wel even doorspitten en de OP aanpassen.
Ja, mij ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Niet aanwezig maar wel in het wild te spotten op Lowlands
Zet mij maar in dat lijstje!
Ok, dat ga ik onthoudenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:16 schreef student_van_het_leven het volgende:
Hmm ben wel op lowlands, maar denk dat ik ten tijde van de meet al zat ben.
Naja mochten mensen het grappig vinden om me in het wild te spotten: Ik ben die dude met een baard die in een TUTU over het terrein sjouwt (don't ask why)
Daar zorgt je fobo wel voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik onthouden
Ik ben dat meisje die met goed weer in een jurkje, kleurige regenlaarsjes en dikke grijns over het terrein slentert, en in geval van regen onherkenbaar in VEEL te grote regenjas, met kleurige regenlaarsjes, foute bloemetjesplu en kop op onweer over het terrein slentert.
Ja nu herkent iedereen me. Not
die laarsjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik onthouden
Ik ben dat meisje die met goed weer in een jurkje, kleurige regenlaarsjes en dikke grijns over het terrein slentert, en in geval van regen onherkenbaar in VEEL te grote regenjas, met kleurige regenlaarsjes, foute bloemetjesplu en kop op onweer over het terrein slentert.
kwakquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
LaarsjesSpeciaal voor jou:
[afbeelding]
niemand is dat hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef Blackviper het volgende:
Kan niet bij de meet zijn ben niet op het festival terrein rond dat tijdstip![]()
Ik slaap niet op de campings..quote:
Prima, dan krijg je een biertje van me. Ik ga gewoon weer lekker over de campings zwalken die eerste nacht. Dat was vorig jaar zo gaaf. Kompleet zat andere mensen vermaken/irriteren / wat dan ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik onthouden
wat gezelligquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Prima, dan krijg je een biertje van me. Ik ga gewoon weer lekker over de campings zwalken die eerste nacht. Dat was vorig jaar zo gaaf. Kompleet zat andere mensen vermaken/irriteren / wat dan ook.
HAHA
Wat heb jij veel foto's van jezelf (ervan uitgaande dat jij dat bent) op je myspace. Zeker erg blij met jezelf?quote:
ja ik ben fantastischquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Wat heb jij veel foto's van jezelf (ervan uitgaande dat jij dat bent) op je myspace. Zeker erg blij met jezelf?![]()
Niets mis mee ook trouwens.
quote:Op zondag 22 juli 2007 02:29 schreef Neleos het volgende:
Het lijkt me leuk om jullie jongens en meisjes ook deze aflevering van Lowlands even te ontmoeten.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
Het 24 uurscafe waar de meet is, waar is dat precies in de buurt?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:17 schreef diedlaughing het volgende:
Ik ga proberen om er bij te zijn.
Zet jij je tent ook weer zo dicht bij het 24 uurs cafe, anders kunnen we daar de meet houden.quote:
Ik neem gewoon een Jalaba, zo`n arafat-muts en een rugzak mee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:06 schreef P8 het volgende:
ik las net op de site dat er een magneetbar is waar je alleen verkleed binnen kan komen.
Daarom heb ik net maar geleerd hoe je een ninjamasker van je tshirt kan vouwen![]()
De zon schijnt. Maar ja, over het algemeen is het vrij kut. Het schijnt de komende tijd wel wat beter te worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:48 schreef Roellio het volgende:
Ik hoorde dat het weer in NL shit is?
Goed om te weten. Anything goes?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:06 schreef P8 het volgende:
ik las net op de site dat er een magneetbar is waar je alleen verkleed binnen kan komen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Het was voorspeld dat volgende week 'het beter' zou worden, zeggen die eikels al maanden.
niks over gelezen op de site. Maar ik denk dat ze niet moeilijk gaan doen als je als goedkope ninja rond gaat lopenquote:
Veel succes dan! Ik zal aan je denken tijdens het bier drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:29 schreef AFX. het volgende:
Ik ga niet. Heb mijn kaartje met dikke winst kunnen verkopen. Maar ik baal er echt enorm van!
Ik heb hertentamens op maandag..
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
geen wonder dat ie faalt, op donderdag is de helft er nog nietals je nu vrijdags hem houdt na 24.. iedereen lekker dronken enzo..
ja op donderdag blijft iedereen altijd nuchter.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
geen wonder dat ie faalt, op donderdag is de helft er nog nietals je nu vrijdags hem houdt na 24.. iedereen lekker dronken enzo..
Misschien moet je gewoon een keer op donderdag komenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een keer op donderdag komen
dat weten we nog niet of hij dit jaar wel doorgang gaat vinden.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef rubbereend het volgende:
en sinds vorig jaar faalt het niet meer
Dat kaartje is al binnen, maar ik bedoelde te typen dat er best wel een kans is dat hij de meet kan falen. (zou wel goed zijn voor de traditie van de immer falende LL meet)quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef rubbereend het volgende:ik neem aan dat de organisatie je morgen meldt dat dit een groot misverstand is en dat er voor jou nog een kaartje is
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:20 schreef Mathijz het volgende:
Vorig jaar slaagde hij nogpas voor de 1e keer
En hoe laat denk jij je tentje op te hebben dan? Want Walibi gaat om 21:00 dicht.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom ook op de donderdag (dus ook op de meet). Ga proberen op camping 4 te komen. Ik zet m`n tentje op en ga direct richting Walibi.
Maar alleen nog niemand om mee te gaan
Die denkt om 18.10u op de camping te staan en dus om half 7 in de El Condorquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe laat denk jij je tentje op te hebben dan? Want Walibi gaat om 21:00 dicht.
er zijn mensen die een leven hebben en werkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
![]()
Donderdag is voor de echte mannen ( oja en vrouwen )![]()
Voor Lowlands vraag je dan maar de donderdag ook vrijquote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
er zijn mensen die een leven hebben en werken
Goeie zaak,doordoor hoefde ik 'm niet meer vast te houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vorig jaar was ik bij de meet.... en degene die met mij mee liep hield constant het Meet bord omhoog
Ik denk toch wel om 20.00 uur zeker m`n tent opgezet te hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die denkt om 18.10u op de camping te staan en dus om half 7 in de El Condor
Ja ja ik ben een addict hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Leonos het volgende:
Dan kan je dus heel het jaar door naar Six Flags en dan is er Lowlands en dan ga je nog?![]()
Ik drink sowieso toch geen bier...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef rubbereend het volgende:
dus terwijl je bier kan drinken ga jij in een achtbaan zitten? OKe tis een keuze......
Ik zie het verband tussen die twee dingen nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef AFX. het volgende:
Nee. Jij bent Hilary Duff fan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die twee dingen niet
Moet jij eens oplettenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
je mag donderdag niet eens Walibi in met je combiticket
Hier nog een,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
zouden er nou eigenlijk veel van die combitickets verkocht worden? ik snap dat nooit zo goed, wanneer heb je nou tijd voor sixflags? ik kom amper aan slapen toe, laat staan aan achtbanen.
Ik weet zeker dat ik `s ochtends even richting walibi loop, want ik hou tot 5 uur feesten echt niet vol. Ik zal het denk ik tot 1 (misschien 2) uur volhouden en daarna wil ik toch echt in m`n bed duiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
zouden er nou eigenlijk veel van die combitickets verkocht worden? ik snap dat nooit zo goed, wanneer heb je nou tijd voor sixflags? ik kom amper aan slapen toe, laat staan aan achtbanen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik `s ochtends even richting walibi loop, want ik hou tot 5 uur feesten echt niet vol. Ik zal het denk ik tot 1 (misschien 2) uur volhouden en daarna wil ik toch echt in m`n bed duiken.
Voor mij gaat het feestje elke nacht door tot 5 / 6 uur, en dan 11 / 12 uur d'r weer uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik `s ochtends even richting walibi loop, want ik hou tot 5 uur feesten echt niet vol. Ik zal het denk ik tot 1 (misschien 2) uur volhouden en daarna wil ik toch echt in m`n bed duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |