Die denkt om 18.10u op de camping te staan en dus om half 7 in de El Condorquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe laat denk jij je tentje op te hebben dan? Want Walibi gaat om 21:00 dicht.
er zijn mensen die een leven hebben en werkenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
![]()
Donderdag is voor de echte mannen ( oja en vrouwen )![]()
Voor Lowlands vraag je dan maar de donderdag ook vrijquote:Op maandag 30 juli 2007 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
er zijn mensen die een leven hebben en werken
Goeie zaak,doordoor hoefde ik 'm niet meer vast te houdenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vorig jaar was ik bij de meet.... en degene die met mij mee liep hield constant het Meet bord omhoog
Ik denk toch wel om 20.00 uur zeker m`n tent opgezet te hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die denkt om 18.10u op de camping te staan en dus om half 7 in de El Condor
Ja ja ik ben een addict hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef Leonos het volgende:
Dan kan je dus heel het jaar door naar Six Flags en dan is er Lowlands en dan ga je nog?![]()
Ik drink sowieso toch geen bier...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef rubbereend het volgende:
dus terwijl je bier kan drinken ga jij in een achtbaan zitten? OKe tis een keuze......
Ik zie het verband tussen die twee dingen nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef AFX. het volgende:
Nee. Jij bent Hilary Duff fan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die twee dingen niet
Moet jij eens oplettenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef rubbereend het volgende:
je mag donderdag niet eens Walibi in met je combiticket
Hier nog een,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
zouden er nou eigenlijk veel van die combitickets verkocht worden? ik snap dat nooit zo goed, wanneer heb je nou tijd voor sixflags? ik kom amper aan slapen toe, laat staan aan achtbanen.
Ik weet zeker dat ik `s ochtends even richting walibi loop, want ik hou tot 5 uur feesten echt niet vol. Ik zal het denk ik tot 1 (misschien 2) uur volhouden en daarna wil ik toch echt in m`n bed duiken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef Byte_Me het volgende:
zouden er nou eigenlijk veel van die combitickets verkocht worden? ik snap dat nooit zo goed, wanneer heb je nou tijd voor sixflags? ik kom amper aan slapen toe, laat staan aan achtbanen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik `s ochtends even richting walibi loop, want ik hou tot 5 uur feesten echt niet vol. Ik zal het denk ik tot 1 (misschien 2) uur volhouden en daarna wil ik toch echt in m`n bed duiken.
Voor mij gaat het feestje elke nacht door tot 5 / 6 uur, en dan 11 / 12 uur d'r weer uit!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik `s ochtends even richting walibi loop, want ik hou tot 5 uur feesten echt niet vol. Ik zal het denk ik tot 1 (misschien 2) uur volhouden en daarna wil ik toch echt in m`n bed duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |