quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Anders klik je even op een linkje.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
Niet, er staan 2 linkjes naar de foto van jou in je gala jurk
Niks mis mee trouwens hoor
quote:
Oh, ik dacht al dat het aan de foto's lag.quote:
het zijn 2 verschillendequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef Leonos het volgende:
Niet, er staan 2 linkjes naar de foto van jou in je gala jurk
Niks mis mee trouwens hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
I don't see your name on the list![]()
Dat is mijn taak volgens Roellio, maar ik weiger.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Byte_Me het volgende:
zeg roellio, wordt die OP alleen geupdate bij een nieuw topic ofzo?
Profiteur van de maatschappij!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat is mijn taak volgens Roellio, maar ik weiger.![]()
Jij kan niet eens de OP editen. ik nomineer roellio bij dezequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dat is mijn taak volgens Roellio, maar ik weiger.![]()
jawel hoor, een OP editten is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Jij kan niet eens de OP editen. ik nomineer roellio bij deze![]()
Ja, en ik hoorde laatst dat ze bijna uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
moet je een kaartje hebben voor de meet?![]()
je komt maar gewoonquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga ook naar LL wellicht doe ik dus mee met de meet
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef ikJur het volgende:
ik ook misschien. maar ken jullie allemaal toch nietalleen henkbenzinetank
Maar wij hebben dan ook een exclusief optreden van Depeche Mode!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde laatst dat ze bijna uitverkocht zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
De kans zit erin dat ik nuchter ben dan.
Ho Ho Ho, niet te rap van stapel lopen he. "De kans" is aanwezig.quote:
Oke.. jou ga ik meeten !quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, niet te rap van stapel lopen he. "De kans" is aanwezig.
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjesquote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat er lekkere wijven komen is duidelijk (ik en Lien) maar hoe zit het eigenlijk met het mannelijk schoon tijdens de meet?
![]()
Ik ben al lang geen 18 meer hoor. Maar dat nerd en puistjes klopt uiteraard wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjes
Ah, je was er vorig jaar ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjes
Kijk, ik douche dus wel op lowlands, dus als we die meet nu op zondagavond doen, kunnen we mij iig tot het schoon mannelijk rekenenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat er lekkere wijven komen is duidelijk (ik en Lien) maar hoe zit het eigenlijk met het mannelijk schoon tijdens de meet?
![]()
Hehequote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk, ik douche dus wel op lowlands, dus als we die meet nu op zondagavond doen, kunnen we mij iig tot het schoon mannelijk rekenen![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen 18 meer hoor. Maar dat nerd en puistjes klopt uiteraard wel.
Dat zeg je niet over jezelf.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Maarre niemand die zich aangesproken voelt dus?
Lien en ik wel hoorquote:
Als je geilt op brilmonturen met verstevigende pleisters, een scheiding in het haar en op springen staande puistjes met gele puntjes dan zul je mij de lekkerste van heel Lowlands vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]De belangrijkste vraag is natuurlijk of je lekker bent
Oeh maak me gekquote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je geilt op brilmonturen met verstevigende pleisters, een scheiding in het haar en op springen staande puistjes met gele puntjes dan zul je mij de lekkerste van heel Lowlands vinden.![]()
Nee hij is van mijquote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh maak me gek![]()
Ter indicatie: de man in mijn ava is de mooiste man op aardeLijk je op hem, meld je dan even bij me
![]()
Bij deel 2 toch gewoonquote:Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef PastoorPeter het volgende:
Wordt die OP nog ge-updatet ofwa.
ik ben niet moeders mooiste, maar ik heb wel een rubberboot ter compensatiequote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
![]()
Wie zwijgt stemt toequote:
hmmm,quote:Op maandag 9 juli 2007 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet moeders mooiste, maar ik heb wel een rubberboot ter compensatie
Misschien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef pfaf het volgende:
Staan er nu al lekkere wijfen op de lijst?
Doe maar foto danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen probleem!
Ik ben de knapste van Lowlands.
Over fotos gesproken...waar zijn de fotos van het Monkey-etentje?quote:
Ik snap je zin nu pasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over fotos gesproken...waar zijn de fotos van het Monkey-etentje?![]()
Heeft heeft geen haast.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je zin nu pasDie moet ik nog steeds sturen inderdaad
Zal kijken of ik daar later tijd voor heb, ben nu even aan het werk
quote:
Spanning er een beetje inhouden hè..quote:Wanneer?
Donderdag 16 augustus
Lokatie?
Bij het 24h café, nabij de ingang van het festivalterrein
Tijdstip:
24:00 u.
Laat je me nog 5 weken in spanning zitten om tot de ontdekking te komen dat je een look a like uit mijn ava bentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Spanning er een beetje inhouden hè..
Oeh niiiiiicequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of een lookalike van de ava van Nembrionic
Om dan te doen moet ik de kapper wel afzeggen de komende 5 weken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Laat je me nog 5 weken in spanning zitten om tot de ontdekking te komen dat je een look a like uit mijn ava bentDat kan ik niet aan joh
Doe toch maar foto dan
oh maar je bent wel een beetje te jong voor mij, hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Om dan te doen moet ik de kapper wel afzeggen de komende 5 weken.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh maar je bent wel een beetje te jong voor mij, hoor![]()
tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik mag tijdens Lowlands opblijven van mijn ouders.
Hey kap nah!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of een lookalike van de ava van Nembrionic
Oh zie je, daar gaan we alquote:
Als ie al te jong voor jou is dan is ie het al helemaal voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh maar je bent wel een beetje te jong voor mij, hoor![]()
heb je die foto´s van zaterdag?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ie al te jong voor jou is dan is ie het al helemaal voor mij
En de mannen mogen eerst posten, daarna komen wij(overigens heeft lien een fotoboek
) zal er zelf ook wel eens een foto ingooien aangezien half fok me toch al kent
Jaquote:
Mail ze me eerst maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaWil je dat ik die op fok gooi
Zit wel een leuke bij trouwens
De rest zijn vrij, eh, dronken
Okquote:
Dude (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:14 schreef Bizznitch het volgende:
Dudes hoevaak word die OP bijgehouden...
dudette (quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dude () na drie dagen kun je de OP niet meer veranderen...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik wil het topic vanavond wel even doorspitten en de OP aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |