quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef ikJur het volgende:
ik ook misschien. maar ken jullie allemaal toch nietalleen henkbenzinetank
Maar wij hebben dan ook een exclusief optreden van Depeche Mode!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde laatst dat ze bijna uitverkocht zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
De kans zit erin dat ik nuchter ben dan.
Ho Ho Ho, niet te rap van stapel lopen he. "De kans" is aanwezig.quote:
Oke.. jou ga ik meeten !quote:Op maandag 2 juli 2007 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, niet te rap van stapel lopen he. "De kans" is aanwezig.
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjesquote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat er lekkere wijven komen is duidelijk (ik en Lien) maar hoe zit het eigenlijk met het mannelijk schoon tijdens de meet?
![]()
Ik ben al lang geen 18 meer hoor. Maar dat nerd en puistjes klopt uiteraard wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjes
Ah, je was er vorig jaar ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Allemaal van die 18 jarig nerds met puistjes
Kijk, ik douche dus wel op lowlands, dus als we die meet nu op zondagavond doen, kunnen we mij iig tot het schoon mannelijk rekenenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat er lekkere wijven komen is duidelijk (ik en Lien) maar hoe zit het eigenlijk met het mannelijk schoon tijdens de meet?
![]()
Hehequote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk, ik douche dus wel op lowlands, dus als we die meet nu op zondagavond doen, kunnen we mij iig tot het schoon mannelijk rekenen![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen 18 meer hoor. Maar dat nerd en puistjes klopt uiteraard wel.
Dat zeg je niet over jezelf.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef MaJo het volgende:
Maarre niemand die zich aangesproken voelt dus?
Lien en ik wel hoorquote:
Als je geilt op brilmonturen met verstevigende pleisters, een scheiding in het haar en op springen staande puistjes met gele puntjes dan zul je mij de lekkerste van heel Lowlands vinden.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]De belangrijkste vraag is natuurlijk of je lekker bent
Oeh maak me gekquote:Op maandag 9 juli 2007 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je geilt op brilmonturen met verstevigende pleisters, een scheiding in het haar en op springen staande puistjes met gele puntjes dan zul je mij de lekkerste van heel Lowlands vinden.![]()
Nee hij is van mijquote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh maak me gek![]()
Ter indicatie: de man in mijn ava is de mooiste man op aardeLijk je op hem, meld je dan even bij me
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |