quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:40 schreef Juicyhil het volgende:
Het was voorspeld dat volgende week 'het beter' zou worden, zeggen die eikels al maanden.
niks over gelezen op de site. Maar ik denk dat ze niet moeilijk gaan doen als je als goedkope ninja rond gaat lopenquote:
Veel succes dan! Ik zal aan je denken tijdens het bier drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:29 schreef AFX. het volgende:
Ik ga niet. Heb mijn kaartje met dikke winst kunnen verkopen. Maar ik baal er echt enorm van!
Ik heb hertentamens op maandag..
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
geen wonder dat ie faalt, op donderdag is de helft er nog nietals je nu vrijdags hem houdt na 24.. iedereen lekker dronken enzo..
ja op donderdag blijft iedereen altijd nuchter.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
geen wonder dat ie faalt, op donderdag is de helft er nog nietals je nu vrijdags hem houdt na 24.. iedereen lekker dronken enzo..
Misschien moet je gewoon een keer op donderdag komenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:51 schreef Godshand het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een keer op donderdag komen
dat weten we nog niet of hij dit jaar wel doorgang gaat vinden.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:55 schreef rubbereend het volgende:
en sinds vorig jaar faalt het niet meer
Dat kaartje is al binnen, maar ik bedoelde te typen dat er best wel een kans is dat hij de meet kan falen. (zou wel goed zijn voor de traditie van de immer falende LL meet)quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef rubbereend het volgende:ik neem aan dat de organisatie je morgen meldt dat dit een groot misverstand is en dat er voor jou nog een kaartje is
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:20 schreef Mathijz het volgende:
Vorig jaar slaagde hij nogpas voor de 1e keer
En hoe laat denk jij je tentje op te hebben dan? Want Walibi gaat om 21:00 dicht.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom ook op de donderdag (dus ook op de meet). Ga proberen op camping 4 te komen. Ik zet m`n tentje op en ga direct richting Walibi.
Maar alleen nog niemand om mee te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |