Kutkloon!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef GangstahKlaas het volgende:
Schande!
Heel goed!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef vdvorst het volgende:
Gaaf, ik heb gewoon mijn afbeelding in de wiki kunnen wijzigen, zonder dat de hele OP verkneukelt is![]()
Ik help meequote:
Jeetje, lastig hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef vdvorst het volgende:
Gaaf, ik heb gewoon mijn afbeelding in de wiki kunnen wijzigen, zonder dat de hele OP verkneukelt is![]()
Ergens op die afbeeldingen van wat hij weggesmeten heeft....quote:
jij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef GangstahKlaas het volgende:
wat is een kloon?
@vdvorst: Doe mij maasr thee ja, wel met 6 suikerklontjes!!
Jij...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef GangstahKlaas het volgende:
wat is een kloon?
wat is er met m'n eend?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ergens op die afbeeldingen van wat hij weggesmeten heeft....![]()
Komt eraanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef GangstahKlaas het volgende:
wat is een kloon?
Die zag ik op de foto!quote:
om weg te gooien jaquote:
drank over de datum?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
om weg te gooien ja
Ik heb me er wel een uur of 4 mee vermaakt, ook met alles opruimen enzo weer...
Er is zelfs een hoop drank (open) over de datum weggegaan
drank (sterke dan) bederft niet..quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
om weg te gooien ja
Ik heb me er wel een uur of 4 mee vermaakt, ook met alles opruimen enzo weer...
Er is zelfs een hoop drank (open) over de datum weggegaan
Dollie... Herman....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef GangstahKlaas het volgende:
Maar wat is nu een kloon??? Leg eens uit???
Zeker wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Toch ben jij OA niet
senseo moet terug!
Ik krijg net via betrouwebare bron te horen dat je geen kloon bent...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef GangstahKlaas het volgende:
Ja, dat is het zeker...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
drank over de datum?
drankmisbruik
Hmm, ik kijk wel een keer als ik tijd hebquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef vdvorst het volgende:
ohja, topic 155 staat nog steeds 2 keer in de op!!
maar daar ga ik niets aan veranderen, gaat niet goed komen
jijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef GangstahKlaas het volgende:
Nietquote:
Kijk eindelijk iemand die er verstand van heeft!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg net via betrouwebare bron te horen dat je geen kloon bent...
een kloon is een 2e account van iemand.
[..]
Ja, dat is het zeker...
maar er stamde flessen uit het tijdperk dat ik helemaal niet mocht drinken, dus mijn schuld is het niet
[..]
Hmm, ik kijk wel een keer als ik tijd heb
zou dat uitmaken.. ehm.. proberen waard, geef die fles eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't was wijn die al 12 jaar open stond...
Die was ff aan onderhoud toe...quote:
Kijk TT, mooi he!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die er verstand van heeft!Dank je wel
Spammertquote:
Oke,quote:
Jeuhzes eer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
Nee hoor, ik sta maar 7e bij de stats van gisteren, JJ had 2 posts meer!quote:
die ligt nu in de glasbak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
zou dat uitmaken.. ehm.. proberen waard, geef die fles eens![]()
Ehm, dan is de glasbak de beste plaatsquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die ligt nu in de glasbak.
En geloof mij, 12 jaar oude wijn is prima hoor, mits de kurk er nog op zit...
Deze wijn was echt gaan stinken enzo, heb 't niet aangedurfd om er een slok van te nemen, er zat allemaal aanslag aan de zijkant van de fles...
gortig hequote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
Kijk eindelijk iemand die er verstand van heeft!Dank je wel
grote voorraadkast dan, wij hebben niet zo veel, dus ook nooit zo veel over de datumquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gortig he
Echt, er is superveel weggedonderd...
Op die foto's ligt het nog redelijk dicht bij elkaar, maar er lag ook al heeeel veel spul in de kliko...
3e 4e 5e 6e 7e ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg net via betrouwebare bron te horen dat je geen kloon bent...
een kloon is een 2e account van iemand.
[..]
dan nog.. onbegrijpelijk hoorquote:Ja, dat is het zeker...
maar er stamde flessen uit het tijdperk dat ik helemaal niet mocht drinken, dus mijn schuld is het niet
Zonde he!!,quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
3e 4e 5e 6e 7e ...
[..]
dan nog.. onbegrijpelijk hoor
Ja, een ui, niet te fijnsnijden, want dan ga je huilenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
GangstahKlaas, neem anders even een UI en een fatsoenlijke ondertitel + signature.
Kom je wat minder klonerig over...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Of een ei...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef GangstahKlaas het volgende:
een ui?
ja dat heb ik dus liever nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ja, een ui, niet te fijnsnijden, want dan ga je huilen
Daarom zeg ik het vantevoren hequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef GangstahKlaas het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus liever niet
Yep, senseo, en staat rechtquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef OA het volgende:
Zien jullie iets aan mijn UI??
Ja, twee kopjes senseo. Een voor jou en een voor mij?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef OA het volgende:
Zien jullie iets aan mijn UI??
Dat vult handiger he..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Ja, twee kopjes senseo. Een voor jou en een voor mij?![]()
![]()
![]()
![]()
heb je je apparaat misschien omgedraaid?
Klopt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
heb je je apparaat misschien omgedraaid?
tot ziensquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef GangstahKlaas het volgende:
Ik ga ook weer naar huis! Tot morgen
zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
grote voorraadkast dan, wij hebben niet zo veel, dus ook nooit zo veel over de datum
ik was wat aan het lezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:03 schreef vdvorst het volgende:
Waar is iedereen ineens heen? al 2 minuten geen reactie meer...
ziet je dat, daarzo,quote:
Altijd handig hequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n kelder heb ik hier trouwens niet. Misschien toch wel jammer.. kun je fijn al je zooi in pleuren en het er 14 jaar later eens uithalen
Het ligt speciaal gerangschiktquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ziet je dat, daarzo,
ja, daaronder, op die foto daarja,
wijn
Da's best fijn iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo'n kelder heb ik hier trouwens niet. Misschien toch wel jammer.. kun je fijn al je zooi in pleuren en het er 14 jaar later eens uithalen
Zelftap wijn.. geweldig iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ziet je dat, daarzo,
ja, daaronder, op die foto daarja,
wijn
dat zou helemaal een schande zijn, koffie over datumquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Altijd handig he
editje: maar er was geen koffie over datum (zover ik zag) dus dat is goed
champagne? of mousserende wijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het ligt speciaal gerangschikt
Daar liggen 3 flessen champagne bovenop,
daaronder 12 flessen rood,
3 wit daaronder, en daar weer onder 1 rosé
In de koelkast in de schuur ligt ook nog een krat bier, 4 flessen wit, 4 champagne, en 4 rosé
Ik heb liever die vaten, die je ook in frankrijk kan kopen, maar deze is ook best te zuipen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zelftap wijn.. geweldig idd
allemaal dingen die ik herken van toen ik tot 2002 in de supermarkt gewerkt heb.
gloeilampen maakt philips niet meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, er springt een Philips lampje kapot. Tijd om mijn aandelen morgen wat te laten stijgen. 1 nieuw gloeilampje
Echte champagne.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
champagne? of mousserende wijn, echte champagne is duur, en 3 flessen, minimaal 100 euro!!!
![]()
wel veel rood dus, ik hou meer van witte wijn, maarja, vooral bier natuurlijk
Echte!! dat heb ik nog nooit gehad, alleen van die fake dingen, voor hooguit 10 euro per fles,quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echte champagne.
Ik zal er eens een uit trekken
Wat heb je te vieren, mijn vriend?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echte champagne.
Ik zal er eens een open trekken
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat heb je te vieren, mijn vriend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wit is inderdaad lekkerder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:20 schreef vdvorst het volgende:
[..]
champagne? of mousserende wijn, echte champagne is duur, en 3 flessen, minimaal 100 euro!!!
wel veel rood dus, ik hou meer van witte wijn, maarja, vooral bier natuurlijk
Ja, deze zijn wel prijzig maar er is niet voor betaaldquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Echte!! dat heb ik nog nooit gehad, alleen van die fake dingen, voor hooguit 10 euro per fles,
maar champagne, amai zeg!
Hillemaal niks, maar er gaat als ik klaar ben met m'n examens wel zo'n fles openquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat heb je te vieren, mijn vriend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()