sjahh wat een giller he!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Marrije het volgende:
Wat lees ik nou, weer gekonijnd tussen Brian en Amanda???![]()
![]()
Ik blijf vertrouwen houden in de mannelijke helft van de mensheid. Één Brian maakt nog geen winter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Meganog het volgende:
En dan maar hopen dat het geen 'Brian' is.
... ik zoiets van ... ericquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
... en die leefde nog?...
Jazekers en hij vertelde er ook nog eens dood leuk bij dat hij al op een bank zat/lag omdat hij niet goed kon bewegen!!:(
Waarom is dat ineens zo dramatisch? Bejaarden hebben geen recht op een call-guy oid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
... en die leefde nog?...
Jazekers en hij vertelde er ook nog eens dood leuk bij dat hij al op een bank zat/lag omdat hij niet goed kon bewegen!!:(
Hij heeft Natasja net wel ff lekker gek gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
ik hoef nu dus helemaal niet om Jaap te lachen![]()
Dan heb ik hier de zomer voor jequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf vertrouwen houden in de mannelijke helft van de mensheid. Één Brian maakt nog geen winter.
dat zeker...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft Natasja net wel ff lekker gek gekregen![]()
Laat Gert het maar niet horen, Libellequote:
En het werd herfst in mijn hart.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan heb ik hier de zomer voor je
[afbeelding]
Niet zeuren Gertje, wij struikelen vaak genoeg over de Lieke, Amanda, Melissa kwijl posts...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Het heeft hier soms veel weg van een tietenforum voor jonge rukkertjes, alleen dan met een "twist".
Zodra er een enigszins acceptabele man in beeld komt, vallt de Libelle-kudde over elkaar heen om's en
's te posten.
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet horen, Libelle![]()
Zeg, schei uit, jij!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Het heeft hier soms veel weg van een tietenforum voor jonge rukkertjes, alleen dan met een "twist".
Zodra er een enigszins acceptabele man in beeld komt, vallt de Libelle-kudde over elkaar heen om's en
's te posten.
![]()
ja gertquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet zeuren Gertje, wij struikelen vaak genoeg over de Lieke, Amanda, Melissa kwijl posts...
xxxxx mag het ook glossy zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de Libelle en Magriet lezeressen
[afbeelding]
Nou echt normaal is het toch niet lijkt me? Ok als je een mannelijke hoer bent is het je werk maar een Gabi wijst Japio toch ook af. Ik vind het erg ranzig is mijn mening dan he....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens zo dramatisch? Bejaarden hebben geen recht op een call-guy oid?
Niet zoveel alcohol drinken, want dat is niet goed voor je, en anders kan ik je niet beschermen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, schei uit, jij!
We moeten het normaal doen met eern teringdwerg, een relnicht, een wifebeater en een blonde, aan alcohol verslaafde Rutger Hauer-wannabee. Mogen we even kwijlen, ja!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Jullie gaan je gang maar hoor! Het valt alleen op dat de huisvrouwen hier over elkaar heenstruikelen om te laten zien dat ze nog libido hebben, zodra er een aardig mannenhoofd in beeld komt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet horen, Libelle![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar hoor! Het valt alleen op dat de huisvrouwen hier over elkaar heenstruikelen om te laten zien dat ze nog libido hebben, zodra er een aardig mannenhoofd in beeld komt.
Zo overdreven dat ik me afvraag of het niet meer pretenderen en/of hopen is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar hoor! Het valt alleen op dat de huisvrouwen hier over elkaar heenstruikelen om te laten zien dat ze nog libido hebben, zodra er een aardig mannenhoofd in beeld komt.
Iedereen volgens mij......quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Niemand weet dat Amanda en Brian weer gepaald hebben he samen?
Dus huisvrouwen hebben geen libido? Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is dat zijn meest intelligente blik?
LOL, jezus Gert... niet alle vrouwen hier zijn huisvrouwen he...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
echt he!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:
Waarom word je als je vrouw bent en een leuke vent ziet meteen als huisvrouw weggezet?
Is jalousy such a bitch?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus huisvrouwen hebben geen libido? Onder welke steen kom jij vandaan?
Sowieso, die kreet huisvrouwen![]()
... moeder netty is momenteel nat een brief aan het schrijven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En zegt Brian als je zo doorgaat ben je niet me zoon mee hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... moeder netty is momenteel nat een brief aan het schrijven...
Hahaha Japio maakt niet uit er gaat een dooie vallen:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef milk-shake het volgende:
nee ....soms zou ik wel een "gewone"lekker thuis huisvrouw willen zijn ..........maar nee toch een werkende vrouw .................jahaa die zijn hier ook!![]()
en ik ben een thuiswerkende vrouw, da's ook fijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef milk-shake het volgende:
nee ....soms zou ik wel een "gewone"lekker thuis huisvrouw willen zijn ..........maar nee toch een werkende vrouw .................jahaa die zijn hier ook!![]()
Dat doe je zeker niet slecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik ben een thuiswerkende vrouw, da's ook fijn![]()
mss als reactie wat Jaap met de spullen van de rest heeft gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
Oh Master Eric en Huub gaan weer 1 van hun geniale ideeën uitvoeren; Jaap z'n spullen gaan de vijver in. Nee, dát is echt een leuk plan!
vandaag voor het eerst weer streams dus dat is commercieel niet sterk van mij, maar dat haal ik wel weer in.quote:
Eric gaat dan weer huilen als Jaap weer iets terug doet. Jaap kappen! dit kan echt niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
Oh Master Eric en Huub gaan weer 1 van hun geniale ideeën uitvoeren; Jaap z'n spullen gaan de vijver in. Nee, dát is echt een leuk plan!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
De eerste regendruppels vallen in Eemnes........laat die buien maar komen![]()
Ik sinds 3 dagen:) had eerst verkeerde instellingen en voor niks betaald. Duur maandje dus voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef 2live het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst weer streams dus dat is commercieel niet sterk van mij, maar dat haal ik wel weer in.![]()
Terror wordt het, absolute terror... Nu de pannendeksels nog en de inlegkruisjes moeten weer preventief ingelegd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
en omweer........windhozen.........hagelbuien.. laat het maar losbarstenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
De eerste regendruppels vallen in Eemnes........laat die buien maar komen![]()
En vooral Onweer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef patje30 het volgende:
[..]
![]()
laat de regen maar komen inderdaad!!!![]()
Hij mag mijn slaapkamer ook wel schilderenquote:
En ga je dan allen maar kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij mag mijn slaapkamer ook wel schilderen
Een echte Frusty Gert opmerking.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had gisteren flink de pest in dat ie niet mee mocht he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel het droombeeld van iedere campeerder, vakantie en stromende regen
[afbeelding]
Hij mag mijn plafonnetje wel wittenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Die smoel van Nicolaas!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik wilde het nét typenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag hij een zender ?
en neit alleen de slaapkamer, het hele huis en daarna weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voordeel is dat je nog een kroegje o.d kunt gaan, maar de miljonairs in de kooi nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag hij een zender ?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Day het volgende:
Lieke doet de terror-acties van Huub geen goed, hè?
je zal maar mod zijn en continue de loftuigen voor Lieke, de manwijf, moeten tolereren, pffff!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
Je zal maar moderator zijn, en zo'n kippenhok in toom moeten houden, teneinde de goede naam en faam van het forum hoog te houden, pfff.![]()
Je doet me nu denken aan Denise van Blondiequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
je zal maar mod zijn en continue de loftuigen voor Lieke, de manwijf, moeten tolereren, pffff!![]()
![]()
OT: Natasia vertelt net dat zij de enige bewoner is die nog niets met andere bewoners heeft uitgevreten. Ze is zeker Nena vergeten.![]()
Met wie heeft Jaap liggen vunzen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Day het volgende:
OT: Natasia vertelt net dat zij de enige bewoner is die nog niets met andere bewoners heeft uitgevreten. Ze is zeker Nena vergeten.![]()
hahaha onze holbewoner toch, knusjes met Amanda wat een trieste gast man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lang geleden, 'n woensdagmiddag tussen half een en vier uur, stromende regen in 'n tentje. Toen is mijn eerste zoon ontstaan, lijkt veel op dit plaatje
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Ach, JdB in tha house.
Scherp Donnie!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef daWeasel het volgende:
Komen binnen met zijn 9'en, weet Jan iets meer?
Die cap was van Lieke en Huubquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
hahaha onze holbewoner toch, knusjes met Amanda wat een trieste gast man.
Jan is niet onaardig, misschien wat mediageil?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ik had een afkeer van hem, maar na 2 minuten interview luisteren vind ik hem aardig.![]()
nee die is al weer een woedende brief aan Amanda aan het schrijven .quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En zegt Brian als je zo doorgaat ben je niet me zoon mee hoor!
Ik heb Kenneth ook nog![]()
Relaxtie man ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ik had een afkeer van hem, maar na 2 minuten interview luisteren vind ik hem aardig.![]()
Als ie mij er maar buiten laatquote:
Het helpt natuurlijk wel als je na een passievolle sessie van 3 dagen weer glimlachend een bedrag van 25.000 euro op je bankrekening tegemoet mag zien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mensen die denken dat een John de Mol of een of een Jan helemaal geen tijd hebben.
Maar juist voor zulke dingen waar hun passie inzit doen ze maar al te graag.
Oeps jammer, dacht Amanda en Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die cap was van Lieke en Huub
Opoe is toch patat halen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Kan Natasja niet even tegen Jan gaan krijsen? WE ZIJN HIER AAN HET WERK, ZO KOMT HET NOOIT AF!!!!![]()
Zo is het maar net!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je na een passievolle sessie van 3 dagen weer glimlachend een bedrag van 25.000 euro op je bankrekening tegemoet mag zien...
Denk ik dan.
Gewoon zakelijk blijven, goed hoor Jantje:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Day het volgende:
De interviewer wil weten wie Jan's favoriete bewoner is, maar hij ontwijkt de vraag.
Bel je me snel ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ach, het geluid van Brian kan er alleen beter op worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Staat die gitaar nog buiten lekker schoon te spoelen?
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Huubje ligt nogal zwaar te ademen bovenop Lieke.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Konijnen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.
Ik zat ook al te kijken over dat rood heen, geen slecht spul idd:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Die witte latex dekt wel verdomd goed! De goedkope versie die ik altijd koop is toch een ander verhaal.
Gisteren een stukje van de uitzending meegekregen, toen kwam Lieke erin. Beetje raar dat ze nu opeens fast forwarden naar vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt over een uur al de uitzending in.... Da's andere koek dan een week later
Zou dit nou de bedoeling van de redactie zijn? de neukende stelletjes?en de sex stelt ook niet zo bijster veel voor, zieleg om te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.
Hoeven we dat irritante gepingel ook niet meer aan te horen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Welk merk? Ik moet binnenkort ook verven, over een ronduit beledigend lelijk geel/blauw behang.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken over dat rood heen, geen slecht spul idd:)
Totale gektequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef itsme het volgende:
Ik begin jaap steeds meer te waarderen.
Moet echt soms om hem lachen.
Nu begrijp ik (na het zien van wat filmpjes van Monique) waarom jaap steeds populairder wordt en ik kan daar mee leven.![]()
Dus kijk ik er maar niet naarquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
Zou dit nou de bedoeling van de redactie zijn? de neukende stelletjes?en de sex stelt ook niet zo bijster veel voor, zieleg om te zien.
Over een uur? Welke uitzending dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt over een uur al de uitzending in.... Da's andere koek dan een week later
Maar wel bang voor de grote Olifantquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia is niet bang voor de boze wolf.
RTL Boulevardquote:
Mischien mot je sjonnie ook ff laten bellen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welk merk? Ik moet binnenkort ook verven, over een ronduit beledigend lelijk geel/blauw behang.
Koop een computer met voice recognition, dan kun je mee pianolen en toch commentaar geven.quote:
Gut o gut.. dat hebben jullie weer aardig voor elkaar dan.quote:
Aha.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef itsme het volgende:
Ik begin jaap steeds meer te waarderen.
Moet echt soms om hem lachen.
Nu begrijp ik (na het zien van wat filmpjes van Monique) waarom jaap steeds populairder wordt en ik kan daar mee leven.![]()
Met Mark ( de schilder) ?quote:
Die doen het inmiddels ook weer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik ontwijk zoiezo dat knusse gedoe van Huub en Lieke en voorheen Amanda en Brian.
Als ik het goed begreep kwam dit over 'n uur in een uitzending over 'wonen' of 'verbouwen' of zo iets. Niet in de DGK-uitzending.quote:
Huupie daald.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij vinden wippende bewoners niet leuk![]()
Ik zal Talpa eens vragen of ik John de Mol kan spreken inzake latex-advies.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Mischien mot je sjonnie ook ff laten bellen?
Geen probleem, want sjon gaat regelmatig stappen met Robert de Leero:-)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zal Talpa eens vragen of ik John de Mol kan spreken inzake latex-advies.
En dan maar hopen dat ik niet verkeerd begrepen word.
Is dat die dyslectische (geil)neef van Robert de Niro?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen probleem, want sjon gaat regelmatig stappen met Robert de Leero:-)
Niet alleen in een tent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Sexen in een tent met regen is heeeerlijk
Sex in een tent is niet verkeerd nee. Heeft een bepaald extra Vibe wat je thuis toch niet heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Sexen in een tent met regen is heeeerlijk
Dan maakt hij caps?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef Day het volgende:
Lieke laat zich alweer bijna bewerkstelligen door Huub.
Als Scanman dit zou zien!![]()
Lieke doet goed mee aan het programma.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ergens onder deze lappen ligt Lieke zwaar te ademen, ze zijn stevig bezig
[afbeelding]
De kapster vertelde Robbie himself.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Is dat die dyslectische (geil)neef van Robert de Niro?
Dat klinkt in ieder geval wel een stuk beter als dat dood gedoe van Brainless en delliequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef Day het volgende:
jaja, Rellen, letterlijk en figgurlijk naaien, ruzie maken, toch geen slechte keuze van Talpa.quote:
Allemaal tegelijk? Dat is echt multitaskenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
OK mensen, ik ga de was even ophangen, stofzuigen, m'n kleine lieverd van de creche halen en dan eten koken. Later!![]()
Hoe zie je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke pijpt Huub
[afbeelding]
Stel je op als een gebruiksvoorwerp en je wordt als dusdanig gebruikt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste nog pret onder de dekens, itt Amanda die gewoon genomen werd......![]()
Het zal moeilijk zijn voor Scan om toe te geven dat de acties van afgelopen nacht tevoren waren doorgesproken, en dus not realquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef Day het volgende:
Ja.. Dellie hoor je echt nooit enige kreuntjes vertonen. Toen Huub Amanda ff pakte waren het al meer kreunen dan Brian in totaal bij elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval wel een stuk beter als dat dood gedoe van Brainless en dellie
OK. Dan ga ik zorgvuldig de streams vermijden, zo nu en dan verveeld naar een pot pindakaas kijken, uitvoerig denken aan de toeristische sector in Vlissingen en zo nu en dan in mijn neus peuteren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Gert het volgende:
OK mensen, ik ga de was even ophangen, stofzuigen, m'n kleine lieverd van de creche halen en dan eten koken. Later!![]()
Was geen pijpen maar trekken. En idd, hij zoent haar liefdevol tijdens het naspel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?
Maar ik begrijp dat hier wat meer passie bij aan te pas komt dan bij Amanda en Brian?
Ik denk dat Brian alleen klaar kan komen als hij Amanda´s gezicht niet ziet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Lieke en Huub hebben tenminste nog pret onder de dekens, itt Amanda die gewoon genomen werd......![]()
Kom op zeg. Dat kind vind er geen flikker aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:26 schreef reagluurder het volgende:
Linkje naar you tube van Brian en dell. http://www.youtube.com/watch?v=hK1QiFruUyA
In een tentje "bewerkstelligen"
Kijk, dat is nog eens een goede reden om eenmalig de uitzending te bekijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
Dikke kans dat de latex/verfleverancier op de aftiteling van de desbetreffende uitzending komt te staan als sponsor.
Meer dan dat, de man heeft wel monsterlijke blikken.@quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Nicolaas spijt hebben dat hij is teruggegaan in de villa ?
[afbeelding]
Mooie capquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
nou dat dacht ik : ook toen ik dat zag.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian alleen klaar kan komen als hij Amanda´s gezicht niet ziet.
Ja, nu snap ik dat Natasja de hele tijd binnen hangt om mee te helpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn vanaaf dus op rtl boulevard
Maar ook hier is alleen de man aan zi'n trekken gekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was geen pijpen maar trekken. En idd, hij zoent haar liefdevol tijdens het naspel.
Zal Mama Netty leuk vinden van haar ow zo goeie zoon:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ook hier is alleen de man aan zi'n trekken gekomen.
Domme wijven!![]()
Vlissingen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
OK. Dan ga ik zorgvuldig de streams vermijden, zo nu en dan verveeld naar een pot pindakaas kijken, uitvoerig denken aan de toeristische sector in Vlissingen en zo nu en dan in mijn neus peuteren.
![]()
Hahahaha, dat slaat zo nergens op dat het erg lollig isquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
OK. Dan ga ik zorgvuldig de streams vermijden, zo nu en dan verveeld naar een pot pindakaas kijken, uitvoerig denken aan de toeristische sector in Vlissingen en zo nu en dan in mijn neus peuteren.
![]()
Lieke wil zelf niet, her loss.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Domme wijven!![]()
Ze vind Huub zo leuk dat ze veel van hem slikt en pikt;)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Wat is Lieke dom zeg.
Ja zo zie ik het ook,als hij steeds om zijn eigen grappen lacht vind ik hem ook irri.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef itsme het volgende:
Soms is Jaap erg grappig maar hij gaat ook wel te ver vind ik.
Met dat kroos moest ik echt lachen.dat pissen in de douche wat minder.
![]()
Zijn blikken doen mij soms denken aan Jack Nicholsons Shinningquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Meer dan dat, de man heeft wel monsterlijke blikken.@
Dat is echt geen Utregs.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef agter het volgende:
Vind die schilders trouwens wel plat Uteregs proaten.
Woar zouden ze vandaan kommen?
Hoe rookt ook dat je denkt... Damnn heb jij nog een keel over?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn blikken doen mij soms denken aan Jack Nicholsons Shinning![]()
... de streamers betalen tegenwoordig (een deel van) de onkosten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef FuTilE het volgende:
Wat is nu de bedoeling van deze operatie? Waarom onnodig geld spenderen aan het renoveren van die villa na een maand of 6 en zo de toch al torenhoge kosten nog verder opschroeven?
Volgens mij wordt dat ding binnenkort gewoon zo snel mogelijk verkocht aan de hoogste bieder, en kunnen de bewoners, met behoud van hun 10.000 euro, fluiten naar die vila....
Denk ook dat de heren hun kwakkie kwijt zijn ,maar dat de dames verhit achterblijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Domme wijven!![]()
Mark komt uit Eeemnesquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef agter het volgende:
Vind die schilders trouwens wel plat Uteregs proaten.
Woar zouden ze vandaan kommen?
Het begint op te vallen, he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Wat is Lieke dom zeg.
Kan wonderen doen he;)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef maril het volgende:
[..]
Denk ook dat de heren hun kwakkie kwijt zijn ,maar dat de dames verhit achterblijven.
wanneer wordt het mannen duidelijk dat vrouwen meer willen dan alleen die paal in hun vagina(beetje netjes blijven hè)beetje lik en vingerwerk heren.![]()
Zou grappig zijn als hij de tenten openritst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Japio zit zich kapot te vervelen. Helaas kan ik hem niet cappen.
Dan had ik het met mijn Amsterdam verkeerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef agter het volgende:
Check ff op google, bedrijf komt uit Zeist, dat is de rook van Utrecht.
Ik lees de Viva.. mag ik hem ook een keer lenen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Rookt het in Utrecht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef agter het volgende:
Check ff op google, bedrijf komt uit Zeist, dat is de rook van Utrecht.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Niet interessantquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Gentleman Huub doet echt wel datgene wat zijn meisje wil.![]()
![]()
![]()
Tsja, het Betty Ford Clinic zat vol??quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zit je dan, in je tentje, als volwassen man die á raison van ¤10.000 euro miljonairtje speelt in de achtertuin van een door regen geteisterde villa in Eemnes. Omringd door nog 7 andere kamperende zwakzinnigen en/of psychopaten.
Ik zou me nog eens achter mijn oren krabben...![]()
In de Betty Ford Clinic kom je sneller aan een drankjequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, het Betty Ford Clinic zat vol??
Het zou leuke zijn als de verbouwing een week of 2 uitloopt. Volgens mij zit dan alleen Jaap nog in de race...haha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zit je dan, in je tentje, als volwassen man die á raison van ¤10.000 euro miljonairtje speelt in de achtertuin van een door regen geteisterde villa in Eemnes. Omringd door nog 7 andere kamperende zwakzinnigen en/of psychopaten.
Ik zou me nog eens achter mijn oren krabben...![]()
Gentlemanquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Gentleman Huub doet echt wel datgene wat zijn meisje wil.![]()
![]()
![]()
Lieke zit weer door Huub in die Gouden Kooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gentleman
Huub is een slet en Lieke is een leuke bijkomstigheid...
Op 28 December zal ik een kaarsje voor je laten brandenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gentleman
Huub is een slet en Lieke is een leuke bijkomstigheid...
De buitenaardse schepper misschien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Vanavond zou er iets komen toch? Huub speculeerde over een nieuwe bewoner...
En zag je hem toen ook al staan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef Larisje het volgende:
[..]
Schilder Mark komt gewoon uit Eemnes. HIj zat vroeger bij mij op tennisles.![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is dat toch ? Als ze een flesje wijn opentrekken krijg ik ook zin in een wijntje. Als ze fikadellen bakken, krijg ik ineens trek in 'n snack. Net even gekeken naar Huub en Lieke en ja hoor ...... Ik ben even weg, tot dadelijk
[afbeelding]
Haha veel plezierquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat is dat toch ? Als ze een flesje wijn opentrekken krijg ik ook zin in een wijntje. Als ze fikadellen bakken, krijg ik ineens trek in 'n snack. Net even gekeken naar Huub en Lieke en ja hoor ...... Ik ben even weg, tot dadelijk
[afbeelding]
Nog een geluk dat ze geen sexuele relaties onderhouden met de redactie. Dat staat zo raar bij je buren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
En daar krijgen we ook caps van?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Probeer eerst maar es te pijpen zonder een vies gezicht te trekken, dan......quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef maril het volgende:
[..]
Denk ook dat de heren hun kwakkie kwijt zijn ,maar dat de dames verhit achterblijven.
wanneer wordt het mannen duidelijk dat vrouwen meer willen dan alleen die paal in hun vagina(beetje netjes blijven hè)beetje lik en vingerwerk heren.![]()
Nou, als Brian in berevel kontgaten begint te bakken in de Gouden Kooi, dan haak ik ook definitief af hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Trouwens in dat filmpje ""Voor Netty"" Hoef je Brian niet eens te zien en je weet al dat ie er niks van bakt. Onze eenzame holbewoner die van kontgaten houd.
haha, dan is het goed. Had je toen maar je slag geslagen he;)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:56 schreef Larisje het volgende:
Nee toen was hij een zwaar irritant pubertje. ( Het is al een tijdje geleden.
Wat te denken van de plaatselijke snackbar of FEBO?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze geen sexuele relaties onderhouden met de redactie. Dat staat zo raar bij je buren.
Doet ie al bij Amanda daarom kreeg Eric ook ineens oren naar hemquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, als Brian in berevel kontgaten begint te bakken in de Gouden Kooi, dan haak ik ook definitief af hoor.
In iedere tent is een camera, maar dat is wrs niet zo interessant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef F04 het volgende:
Jammer dat er geen camera in de andere tenten zit.
Oh, oke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In iedere tent is een camera, maar dat is wrs niet zo interessant.
Inderdaad, streamers willen hun favorieten zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
In iedere tent is een camera, maar dat is wrs niet zo interessant.
Is er op dit moment een echte favoriet dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Inderdaad, streamers willen hun favorieten zien.![]()
![]()
Gaat ie toch lekker naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
Ik vind Nicolaas een beetje sneu zo.
Eenzaam en alleenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ma'nie-uit, ma'nie-uit. Is nie errrrg... Ma'hem nie uit..quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
Of hij neemt rolt z'n tentje op en parkeert die in mijn achtertuin.quote:
En ik vond barebacking al ver gaan....quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:00 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Doet ie al bij Amanda daarom kreeg Eric ook ineens oren naar hem![]()
haha die is in de korste keren idd op ja:) ouwe wijnzuiper dat ie is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Of hij neemt rolt z'n tentje op en parkeert die in mijn achtertuin.
*checkt de wijnkelder*
Ja, het kan!
De beelden zijn niet mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ma'nie-uit, ma'nie-uit. Is nie errrrg... Ma'hem nie uit..
Een vies gezicht trekken??? Dat heb ik nog nooit meegemaakt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Probeer eerst maar es te pijpen zonder een vies gezicht te trekken, dan......![]()
Heb je ook Sancerre?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Of hij neemt rolt z'n tentje op en parkeert die in mijn achtertuin.
*checkt de wijnkelder*
Ja, het kan!
Hij zal wel van zijn benzo's af zijn... Meteen een testosteronboost voor caveman Brian.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub zegt dat Brian net vet agressief was. Huub weet van het ballen van Brian en Amanda?
Een amoebe is voldoende voor wifebeater.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hij zal wel van zijn benzo's af zijn... Meteen een testosteronboost voor caveman Brian.
Het is te hopen dat er zich vanacht niet al te veel loslopende diertjes in de tuin bevinden. Als ik een eekhoorn was, zou ik me verre van die tenten houden.
Got a link?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
haha dat filmpje van Jaap is boos wat een wereld gozer is het toch ook soms!
Nee, alleen wat goedkope rommel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ook Sancerre?
Lang dat snoepje niet gezien
Ja, het heeft nu vooral iets weg van een kamperende familie met een hoog SBS-gehalte.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
Tres chique hoor, zo'n plasmascherm op de campingtafel naast het butagasstelletje.
Lieke en Huub, de meest normale leuke mensen, die sociaal zijn en voor het programma hun best doen TV te makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Is er op dit moment een echte favoriet dan...
Zit wat in, niet helemaal mee eens. Samen zijn ze niet veel soeps, erg irritant om ze nepgeklef steeds te zien en ja Huub is zeker goed voor het spel. Gemiddelde fokker brengt nogsteeds zijn stem uit voor Huub?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke en Huub, de meest normale leuke mensen, die sociaal zijn en voor het programma hun best doen TV te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |