Het begint op te vallen, he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Wat is Lieke dom zeg.
Kan wonderen doen he;)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef maril het volgende:
[..]
Denk ook dat de heren hun kwakkie kwijt zijn ,maar dat de dames verhit achterblijven.
wanneer wordt het mannen duidelijk dat vrouwen meer willen dan alleen die paal in hun vagina(beetje netjes blijven hè)beetje lik en vingerwerk heren.![]()
Zou grappig zijn als hij de tenten openritst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Japio zit zich kapot te vervelen. Helaas kan ik hem niet cappen.
Dan had ik het met mijn Amsterdam verkeerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef agter het volgende:
Check ff op google, bedrijf komt uit Zeist, dat is de rook van Utrecht.
Ik lees de Viva.. mag ik hem ook een keer lenen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de Libelle en Magriet lezeressen
[afbeelding]
Rookt het in Utrecht?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:46 schreef agter het volgende:
Check ff op google, bedrijf komt uit Zeist, dat is de rook van Utrecht.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Nicolaas spijt hebben dat hij is teruggegaan in de villa ?
[afbeelding]
Niet interessantquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Gentleman Huub doet echt wel datgene wat zijn meisje wil.![]()
![]()
![]()
Tsja, het Betty Ford Clinic zat vol??quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zit je dan, in je tentje, als volwassen man die á raison van ¤10.000 euro miljonairtje speelt in de achtertuin van een door regen geteisterde villa in Eemnes. Omringd door nog 7 andere kamperende zwakzinnigen en/of psychopaten.
Ik zou me nog eens achter mijn oren krabben...![]()
In de Betty Ford Clinic kom je sneller aan een drankjequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:49 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, het Betty Ford Clinic zat vol??
Het zou leuke zijn als de verbouwing een week of 2 uitloopt. Volgens mij zit dan alleen Jaap nog in de race...haha!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daar zit je dan, in je tentje, als volwassen man die á raison van ¤10.000 euro miljonairtje speelt in de achtertuin van een door regen geteisterde villa in Eemnes. Omringd door nog 7 andere kamperende zwakzinnigen en/of psychopaten.
Ik zou me nog eens achter mijn oren krabben...![]()
Gentlemanquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:47 schreef FdW het volgende:
Gentleman Huub doet echt wel datgene wat zijn meisje wil.![]()
![]()
![]()
Lieke zit weer door Huub in die Gouden Kooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gentleman
Huub is een slet en Lieke is een leuke bijkomstigheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |