Scherp Donnie!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef daWeasel het volgende:
Komen binnen met zijn 9'en, weet Jan iets meer?
Die cap was van Lieke en Huubquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
hahaha onze holbewoner toch, knusjes met Amanda wat een trieste gast man.
Jan is niet onaardig, misschien wat mediageil?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ik had een afkeer van hem, maar na 2 minuten interview luisteren vind ik hem aardig.![]()
nee die is al weer een woedende brief aan Amanda aan het schrijven .quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
En zegt Brian als je zo doorgaat ben je niet me zoon mee hoor!
Ik heb Kenneth ook nog![]()
Relaxtie man ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ik had een afkeer van hem, maar na 2 minuten interview luisteren vind ik hem aardig.![]()
Als ie mij er maar buiten laatquote:
Het helpt natuurlijk wel als je na een passievolle sessie van 3 dagen weer glimlachend een bedrag van 25.000 euro op je bankrekening tegemoet mag zien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mensen die denken dat een John de Mol of een of een Jan helemaal geen tijd hebben.
Maar juist voor zulke dingen waar hun passie inzit doen ze maar al te graag.
Oeps jammer, dacht Amanda en Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die cap was van Lieke en Huub
Opoe is toch patat halen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Kan Natasja niet even tegen Jan gaan krijsen? WE ZIJN HIER AAN HET WERK, ZO KOMT HET NOOIT AF!!!!![]()
Zo is het maar net!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk wel als je na een passievolle sessie van 3 dagen weer glimlachend een bedrag van 25.000 euro op je bankrekening tegemoet mag zien...
Denk ik dan.
Gewoon zakelijk blijven, goed hoor Jantje:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Day het volgende:
De interviewer wil weten wie Jan's favoriete bewoner is, maar hij ontwijkt de vraag.
Bel je me snel ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wel knap, die Jan.
Ach, het geluid van Brian kan er alleen beter op worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Staat die gitaar nog buiten lekker schoon te spoelen?
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Huubje ligt nogal zwaar te ademen bovenop Lieke.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Konijnen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.
Ik zat ook al te kijken over dat rood heen, geen slecht spul idd:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Die witte latex dekt wel verdomd goed! De goedkope versie die ik altijd koop is toch een ander verhaal.
Gisteren een stukje van de uitzending meegekregen, toen kwam Lieke erin. Beetje raar dat ze nu opeens fast forwarden naar vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt over een uur al de uitzending in.... Da's andere koek dan een week later
Zou dit nou de bedoeling van de redactie zijn? de neukende stelletjes?en de sex stelt ook niet zo bijster veel voor, zieleg om te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee he, 2e stel dat gaat konijnen. Too much. Ik ga wat anders doen.
Hoeven we dat irritante gepingel ook niet meer aan te horen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:13 schreef FdW het volgende:
Welk merk? Ik moet binnenkort ook verven, over een ronduit beledigend lelijk geel/blauw behang.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken over dat rood heen, geen slecht spul idd:)
Totale gektequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef itsme het volgende:
Ik begin jaap steeds meer te waarderen.
Moet echt soms om hem lachen.
Nu begrijp ik (na het zien van wat filmpjes van Monique) waarom jaap steeds populairder wordt en ik kan daar mee leven.![]()
Dus kijk ik er maar niet naarquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:17 schreef maril het volgende:
[..]
Zou dit nou de bedoeling van de redactie zijn? de neukende stelletjes?en de sex stelt ook niet zo bijster veel voor, zieleg om te zien.
Over een uur? Welke uitzending dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt over een uur al de uitzending in.... Da's andere koek dan een week later
Maar wel bang voor de grote Olifantquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia is niet bang voor de boze wolf.
RTL Boulevardquote:
Mischien mot je sjonnie ook ff laten bellen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welk merk? Ik moet binnenkort ook verven, over een ronduit beledigend lelijk geel/blauw behang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |