Meer dan dat, de man heeft wel monsterlijke blikken.@quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Nicolaas spijt hebben dat hij is teruggegaan in de villa ?
[afbeelding]
Mooie capquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Nicolaas spijt hebben dat hij is teruggegaan in de villa ?
[afbeelding]
nou dat dacht ik : ook toen ik dat zag.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian alleen klaar kan komen als hij Amanda´s gezicht niet ziet.
Ja, nu snap ik dat Natasja de hele tijd binnen hangt om mee te helpen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn vanaaf dus op rtl boulevard
Maar ook hier is alleen de man aan zi'n trekken gekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was geen pijpen maar trekken. En idd, hij zoent haar liefdevol tijdens het naspel.
Zal Mama Netty leuk vinden van haar ow zo goeie zoon:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ook hier is alleen de man aan zi'n trekken gekomen.
Domme wijven!![]()
Vlissingen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
OK. Dan ga ik zorgvuldig de streams vermijden, zo nu en dan verveeld naar een pot pindakaas kijken, uitvoerig denken aan de toeristische sector in Vlissingen en zo nu en dan in mijn neus peuteren.
![]()
Hahahaha, dat slaat zo nergens op dat het erg lollig isquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
OK. Dan ga ik zorgvuldig de streams vermijden, zo nu en dan verveeld naar een pot pindakaas kijken, uitvoerig denken aan de toeristische sector in Vlissingen en zo nu en dan in mijn neus peuteren.
![]()
Lieke wil zelf niet, her loss.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Domme wijven!![]()
Ze vind Huub zo leuk dat ze veel van hem slikt en pikt;)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Wat is Lieke dom zeg.
Ja zo zie ik het ook,als hij steeds om zijn eigen grappen lacht vind ik hem ook irri.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef itsme het volgende:
Soms is Jaap erg grappig maar hij gaat ook wel te ver vind ik.
Met dat kroos moest ik echt lachen.dat pissen in de douche wat minder.
![]()
Zijn blikken doen mij soms denken aan Jack Nicholsons Shinningquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:33 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Meer dan dat, de man heeft wel monsterlijke blikken.@
Dat is echt geen Utregs.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef agter het volgende:
Vind die schilders trouwens wel plat Uteregs proaten.
Woar zouden ze vandaan kommen?
Hoe rookt ook dat je denkt... Damnn heb jij nog een keel over?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn blikken doen mij soms denken aan Jack Nicholsons Shinning![]()
... de streamers betalen tegenwoordig (een deel van) de onkosten...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef FuTilE het volgende:
Wat is nu de bedoeling van deze operatie? Waarom onnodig geld spenderen aan het renoveren van die villa na een maand of 6 en zo de toch al torenhoge kosten nog verder opschroeven?
Volgens mij wordt dat ding binnenkort gewoon zo snel mogelijk verkocht aan de hoogste bieder, en kunnen de bewoners, met behoud van hun 10.000 euro, fluiten naar die vila....
Denk ook dat de heren hun kwakkie kwijt zijn ,maar dat de dames verhit achterblijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Day het volgende:
[..]
Domme wijven!![]()
Mark komt uit Eeemnesquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:40 schreef agter het volgende:
Vind die schilders trouwens wel plat Uteregs proaten.
Woar zouden ze vandaan kommen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |