sjahh wat een giller he!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Marrije het volgende:
Wat lees ik nou, weer gekonijnd tussen Brian en Amanda???![]()
![]()
Ik blijf vertrouwen houden in de mannelijke helft van de mensheid. Één Brian maakt nog geen winter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:30 schreef Meganog het volgende:
En dan maar hopen dat het geen 'Brian' is.
... ik zoiets van ... ericquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
... en die leefde nog?...
Jazekers en hij vertelde er ook nog eens dood leuk bij dat hij al op een bank zat/lag omdat hij niet goed kon bewegen!!:(
Waarom is dat ineens zo dramatisch? Bejaarden hebben geen recht op een call-guy oid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
... en die leefde nog?...
Jazekers en hij vertelde er ook nog eens dood leuk bij dat hij al op een bank zat/lag omdat hij niet goed kon bewegen!!:(
Hij heeft Natasja net wel ff lekker gek gekregenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef 2live het volgende:
ik hoef nu dus helemaal niet om Jaap te lachen![]()
Dan heb ik hier de zomer voor jequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf vertrouwen houden in de mannelijke helft van de mensheid. Één Brian maakt nog geen winter.
dat zeker...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hij heeft Natasja net wel ff lekker gek gekregen![]()
Laat Gert het maar niet horen, Libellequote:
En het werd herfst in mijn hart.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan heb ik hier de zomer voor je
[afbeelding]
Niet zeuren Gertje, wij struikelen vaak genoeg over de Lieke, Amanda, Melissa kwijl posts...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Het heeft hier soms veel weg van een tietenforum voor jonge rukkertjes, alleen dan met een "twist".
Zodra er een enigszins acceptabele man in beeld komt, vallt de Libelle-kudde over elkaar heen om's en
's te posten.
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet horen, Libelle![]()
Zeg, schei uit, jij!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
Het heeft hier soms veel weg van een tietenforum voor jonge rukkertjes, alleen dan met een "twist".
Zodra er een enigszins acceptabele man in beeld komt, vallt de Libelle-kudde over elkaar heen om's en
's te posten.
![]()
ja gertquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Niet zeuren Gertje, wij struikelen vaak genoeg over de Lieke, Amanda, Melissa kwijl posts...
xxxxx mag het ook glossy zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de Libelle en Magriet lezeressen
[afbeelding]
Nou echt normaal is het toch niet lijkt me? Ok als je een mannelijke hoer bent is het je werk maar een Gabi wijst Japio toch ook af. Ik vind het erg ranzig is mijn mening dan he....quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom is dat ineens zo dramatisch? Bejaarden hebben geen recht op een call-guy oid?
Niet zoveel alcohol drinken, want dat is niet goed voor je, en anders kan ik je niet beschermen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, schei uit, jij!
We moeten het normaal doen met eern teringdwerg, een relnicht, een wifebeater en een blonde, aan alcohol verslaafde Rutger Hauer-wannabee. Mogen we even kwijlen, ja!![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de Libelle en Magriet lezeressen
[afbeelding]
Jullie gaan je gang maar hoor! Het valt alleen op dat de huisvrouwen hier over elkaar heenstruikelen om te laten zien dat ze nog libido hebben, zodra er een aardig mannenhoofd in beeld komt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Gert het maar niet horen, Libelle![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar hoor! Het valt alleen op dat de huisvrouwen hier over elkaar heenstruikelen om te laten zien dat ze nog libido hebben, zodra er een aardig mannenhoofd in beeld komt.
Zo overdreven dat ik me afvraag of het niet meer pretenderen en/of hopen is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie gaan je gang maar hoor! Het valt alleen op dat de huisvrouwen hier over elkaar heenstruikelen om te laten zien dat ze nog libido hebben, zodra er een aardig mannenhoofd in beeld komt.
Iedereen volgens mij......quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Niemand weet dat Amanda en Brian weer gepaald hebben he samen?
Dus huisvrouwen hebben geen libido? Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is dat zijn meest intelligente blik?
LOL, jezus Gert... niet alle vrouwen hier zijn huisvrouwen he...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
echt he!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:
Waarom word je als je vrouw bent en een leuke vent ziet meteen als huisvrouw weggezet?
Is jalousy such a bitch?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus huisvrouwen hebben geen libido? Onder welke steen kom jij vandaan?
Sowieso, die kreet huisvrouwen![]()
... moeder netty is momenteel nat een brief aan het schrijven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En zegt Brian als je zo doorgaat ben je niet me zoon mee hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... moeder netty is momenteel nat een brief aan het schrijven...
Hahaha Japio maakt niet uit er gaat een dooie vallen:)quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef milk-shake het volgende:
nee ....soms zou ik wel een "gewone"lekker thuis huisvrouw willen zijn ..........maar nee toch een werkende vrouw .................jahaa die zijn hier ook!![]()
en ik ben een thuiswerkende vrouw, da's ook fijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef milk-shake het volgende:
nee ....soms zou ik wel een "gewone"lekker thuis huisvrouw willen zijn ..........maar nee toch een werkende vrouw .................jahaa die zijn hier ook!![]()
Dat doe je zeker niet slecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:52 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik ben een thuiswerkende vrouw, da's ook fijn![]()
mss als reactie wat Jaap met de spullen van de rest heeft gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
Oh Master Eric en Huub gaan weer 1 van hun geniale ideeën uitvoeren; Jaap z'n spullen gaan de vijver in. Nee, dát is echt een leuk plan!
vandaag voor het eerst weer streams dus dat is commercieel niet sterk van mij, maar dat haal ik wel weer in.quote:
Eric gaat dan weer huilen als Jaap weer iets terug doet. Jaap kappen! dit kan echt niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
Oh Master Eric en Huub gaan weer 1 van hun geniale ideeën uitvoeren; Jaap z'n spullen gaan de vijver in. Nee, dát is echt een leuk plan!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
De eerste regendruppels vallen in Eemnes........laat die buien maar komen![]()
Ik sinds 3 dagen:) had eerst verkeerde instellingen en voor niks betaald. Duur maandje dus voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:54 schreef 2live het volgende:
[..]
vandaag voor het eerst weer streams dus dat is commercieel niet sterk van mij, maar dat haal ik wel weer in.![]()
Terror wordt het, absolute terror... Nu de pannendeksels nog en de inlegkruisjes moeten weer preventief ingelegd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
en omweer........windhozen.........hagelbuien.. laat het maar losbarstenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
De eerste regendruppels vallen in Eemnes........laat die buien maar komen![]()
En vooral Onweer!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef patje30 het volgende:
[..]
![]()
laat de regen maar komen inderdaad!!!![]()
Hij mag mijn slaapkamer ook wel schilderenquote:
En ga je dan allen maar kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij mag mijn slaapkamer ook wel schilderen
Een echte Frusty Gert opmerking.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had gisteren flink de pest in dat ie niet mee mocht he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel het droombeeld van iedere campeerder, vakantie en stromende regen
[afbeelding]
Hij mag mijn plafonnetje wel wittenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Die smoel van Nicolaas!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik wilde het nét typenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag hij een zender ?
en neit alleen de slaapkamer, het hele huis en daarna weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voordeel is dat je nog een kroegje o.d kunt gaan, maar de miljonairs in de kooi nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie, mag hij een zender ?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Day het volgende:
Lieke doet de terror-acties van Huub geen goed, hè?
je zal maar mod zijn en continue de loftuigen voor Lieke, de manwijf, moeten tolereren, pffff!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
Je zal maar moderator zijn, en zo'n kippenhok in toom moeten houden, teneinde de goede naam en faam van het forum hoog te houden, pfff.![]()
Je doet me nu denken aan Denise van Blondiequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
je zal maar mod zijn en continue de loftuigen voor Lieke, de manwijf, moeten tolereren, pffff!![]()
![]()
OT: Natasia vertelt net dat zij de enige bewoner is die nog niets met andere bewoners heeft uitgevreten. Ze is zeker Nena vergeten.![]()
Met wie heeft Jaap liggen vunzen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:04 schreef Day het volgende:
OT: Natasia vertelt net dat zij de enige bewoner is die nog niets met andere bewoners heeft uitgevreten. Ze is zeker Nena vergeten.![]()
hahaha onze holbewoner toch, knusjes met Amanda wat een trieste gast man.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lang geleden, 'n woensdagmiddag tussen half een en vier uur, stromende regen in 'n tentje. Toen is mijn eerste zoon ontstaan, lijkt veel op dit plaatje
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Ach, JdB in tha house.
Scherp Donnie!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:07 schreef daWeasel het volgende:
Komen binnen met zijn 9'en, weet Jan iets meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |