Maccie is lekkerderquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:24 schreef Kinga het volgende:
ze gaan naar de febo
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef schatje het volgende:
Die schilder met bakkebaarden is lekker. Hoe heet ie?
Ik ook hoor, ook al is ie ranzig, dat zie ik dan maar door de vingers:). Totale gekte!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lach me dood om Jaap
Jaap is de rising star, en Huub zwaar dalende.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lach me dood om Jaap
Die foto mag van mij op elke pagina van de COS staanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij heet hij Hans.
Wie? N en E?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen naar de snackbar met de auto....
Waar, waar?!?!?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef schatje het volgende:
Die schilder met bakkebaarden is lekker. Hoe heet ie?
Wauw wauw wat een feest zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
Ze mogen naar de snackbar met de auto....
Hierbovenquote:
Met hem wil ik wel in een tentje liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:28 schreef Kinga het volgende:
Die foto mag van mij op elke pagina van de COS staan![]()
![]()
En dan maar hopen dat het geen 'Brian' is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met hem wil ik wel in een tentje liggen.
Het kan me niet schelen waar ik lig, als het maar niet DGK is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met hem wil ik wel in een tentje liggen.
Ik ga voor het eerst SMS-en, denk ik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap is de rising star, en Huub zwaar dalende.
Misschien komt het toch nog goed, Day.![]()
wil jij je ook bij de militie aansluiten, voor het geval Harolds andere been het ook nog begeeft (zie sig)![]()
Wie heeft sex met een 89 jarige gehad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja ok... maar als je puur naar persoon kijkt. Hij duld geen tegenspraak denkt altijd alles te weten en is valser dan vals. En toen hij ook nog eens vertelde sex met een bejaarde van 89 te hebben gehad viel hij bij mij helemaal door de mand!
Absoluut, Mitch is eng.quote:
Mee eens, Japio krijgt mijn stem tijdens de nieuwe popi pol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap is de rising star, en Huub zwaar dalende.
Misschien komt het toch nog goed, Day.![]()
wil jij je ook bij de militie aansluiten, voor het geval Harolds andere been het ook nog begeeft (zie sig)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |