Onder zijn bewind was er nooit ruimte geweest voor een Jihad, laat staan een steniging..quote:
saddam wil uitbreken en een atombom op nijmegen gooien.. lijkt mij.. oh shit hij's dood, naja ik weet niet miss heeft de ira er iets mee te maken..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er met Nijmegen?
Yup. Dat deed hij voor je.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Onder zijn bewind was er nooit ruimte geweest voor een Jihad, laat staan een steniging..
quote:The Chicago Gaylords, also known as the Almighty Gaylords, is the oldest White Chicago street gang -- and one of the most violent.
Je kunt hem in ieder geval niet inconsequent noemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Onder zijn bewind was er nooit ruimte geweest voor een Jihad, laat staan een steniging..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:40 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chicago_Gaylords
Waarom zo bescheiden, dat deed hij net zo goed voor jouquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom zo bescheiden, dat deed hij net zo goed voor jou
quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:54 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
The Balk switching his glasses to death ray
In welk apenland gebeurde dat nou weer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deze keer geef ik Kirmizi gelijk. Een vader die trots het maagdenvlies van zijn opgegraven en vermoorde dochter toont mag van mij helemaal in stukken worden gereten.
Op M-niveau.quote:
Stel het je voor; hoe is dat getoond?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Deze keer geef ik Kirmizi gelijk. Een vader die trots het maagdenvlies van zijn opgegraven en vermoorde dochter toont mag van mij helemaal in stukken worden gereten.
Koerdistan, het land dat helemaal niet bestaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In welk apenland gebeurde dat nou weer?
Zou je denken? Staat anders zo in de pravda.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Stel het je voor; hoe is dat getoond?
Overigens hou ik ernstig rekening met dichterlijke overdrijving in deze.
Mijn vertrouwen in journalischten is niet heel grootquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zou je denken? Staat anders zo in de pravda.
Is dat die verrekte eikel die zich als Mohammed B. gedraagt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Salah Edin: gegen die mauer
Dat verschil is er niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Wat is nou het essentiële verschil met iemand die meent dat een cabaretier dood moet wegens onverteerbare grapjes?
Argh, nu hoef ik weer de nrc next niet open te slaanquote:
Ik zie al dat wachtgeld niet meer mogelijk is. WW dan. Ik heb eigenlijk niet zo zin in solliciteren wanneer ik toch al aangenomen ben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg wie weet hoe het zit met een tussenmaand? Ik zit waarschijnlijk per 1 augustus zonder werk en kan hoogstwaarschijnlijk 1 september beginnen bij een andere baas.
Ik kan eventueel wel 1 augustus bij die andere baas beginnen, maar ik heb de maand augustus eigenlijk gepland voor vakantie. Heb ik recht op WW? Of misschien wachtgeld?
Ehm nou, omdat die cabaratier niet serieus van mening is dat er oorlog tegen je land gevoerd moet worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
Wat is nou het essentiële verschil met iemand die meent dat een cabaretier dood moet wegens onverteerbare grapjes?
Wat dacht je van gewoon een maand voor jezelf te zorgen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie al dat wachtgeld niet meer mogelijk is. WW dan. Ik heb eigenlijk niet zo zin in solliciteren wanneer ik toch al aangenomen ben.
Je kan wel alles blijven doodrelativeren Sigme en co. Maar soms kan dat gewoon niet. En dan moet je stelling nemen.quote:" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "
Ben je werkeloos geraakt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg wie weet hoe het zit met een tussenmaand? Ik zit waarschijnlijk per 1 augustus zonder werk en kan hoogstwaarschijnlijk 1 september beginnen bij een andere baas.
Ik kan eventueel wel 1 augustus bij die andere baas beginnen, maar ik heb de maand augustus eigenlijk gepland voor vakantie. Heb ik recht op WW? Of misschien wachtgeld?
En die stelling is de terechtstelling?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan wel alles blijven doodrelativeren Sigme en co. Maar soms kan dat gewoon niet. En dan moet je stelling nemen.
Een moordenaar verheerlijken waarbij je al weet dat het slecht zal aankomen, dat heet gewoon uitlokken. Bovendien werkt het nog meer polarisatie in de hand. Gewoon het land uitzetten, in de zee dumpen, oprotten met dat kankerlijertje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ehm nou, omdat die cabaratier niet serieus van mening is dat er oorlog tegen je land gevoerd moet worden.
Dat kankerjoch van een Salah wel.
Dat is het verschil. Hij IS onderdeel van de vijand en dient als dusdanig behandeld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |