Poedelnaakt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Lieke poedelen in de vijver.
Dat wil ik je niet aandoen.quote:
En sinds wanneer kan je in Amerika niet streamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Fok!ers ik zie jullie na mijn vakantie weer
Zit nu op schiphol te wachten op mijn vliegtuig naar Amerika![]()
Dat was leuk, die worsteling Lieke-Japio, op dat domme gehinnik van Brian na.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef My_ het volgende:
Hahaha, Jaap in het water, met een klein beetje hulp van Brian!
Have fun!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Beetje saai om naar slapende mensen te kijken ivm tijdsverschilquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En sinds wanneer kan je in Amerika niet streamen.
Pietje, ik vrees alleen dat dit niet van Huub mag, omdat Lieke zichzelf dat niet kan veroorloven omdat ze nog in het aftastende stadium met Eric en Huub zit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat was leuk, die worsteling Lieke-Japio, op dat domme gehinnik van Brian na.
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Peter6000 het volgende:
Toch wel origineel, met die tenten.
Anders waren ze weer naar de Zwaluwhoeve gegaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd .....Kan Jan d B...ook die tenten niet even restylen....(worden ze vast WITTTTTTTT)quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Al had het kampement wat meer in miljonairs-stijl gemogen.
[DGK] Updates #3quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben ze er ook geslapen trouwens offuh komt dat vanaaf?
Wat een uitspraak was dat idd vannacht. Een verbijsterend inkijkje in de gedachtenwereld van Huub de KutKaboutah.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pietje, ik vrees alleen dat dit niet van Huub mag, omdat Lieke zichzelf dat niet kan veroorloven omdat ze nog in het aftastende stadium met Eric en Huub zit.
[DGK] Vraag het een Streamerquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Have funquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Ervan uitgaande dat Lieke zelfstandig kan denken, zou ze toch moeten concluderen dat Eric en Huub haar echt nodig hebben. Als ze voor het andere groepje kiest, staan Eric en Huub (de meesterstrategen) helemaal alleen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke en Jaap straks Huub en Eric even een aftasten stadium met de bodem van de vijver moeten gunnen.![]()
Hey beidehandje...japio lover..ik heb ook gelukkig nog een leven naast mijn pc..misschien jij niet..maar ik ben als je er gister ook was..gaan slapen VOOR zijn gingen slapen...dus shhhhh...je irriteerd me!quote:
Volgens mij een pomp om de luchtbedden weer op te pompen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Prosac het volgende:
Wat had Brian net onder zijn shirt "verstopt"
Ik heb gewoon zo mn best gedaan en wil graag complimentenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de info...gewoon ja was ook goed hoor...![]()
... get lost and see you next time...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Het trieste soms is dat een antwoord geven vaak sneller gedaan is dan het commentaar geven...2 keer commentaar op mijn vraag...beetje dom.. 1 keer met het juiste antwoord was genoeg..maar jah..snap dat sommige zich beter voelen hier omdat ze niks anders doen dan 24-7 op fok te zitten en te streamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey beidehandje...japio lover..ik heb ook gelukkig nog een leven naast mijn pc..misschien jij niet..maar ik ben als je er gister ook was..gaan slapen VOOR zijn gingen slapen...dus shhhhh...je irriteerd me!![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Hey GetLost....heb een heerlijke reis...niet te veel lullen bij de Customs in de VS...geloof me zijn motherfockers...verder have a fun time..see you soon back in bussinuss !!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
... ik slinger net de streams aan en zie dat het meer een bouwval is... lekker dat ruïneren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
En verder met DGC (amping)
Moet dit...zat net aan mijn ontbijt...gadverdamme...wat een diep en groot gat zeg...en die zak er onder bah bah...nou cora LIK ZEquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
OP aangepastquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Mijn commentaar was een imitatie van Kleinzusje (kijk maar naar de smiley en de PI), omdat ik het wel een grappig effect vond hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het trieste soms is dat een antwoord geven vaak sneller gedaan is dan het commentaar geven...2 keer commentaar op mijn vraag...beetje dom.. 1
Nou een speciaaltje maken voor Getlost??? ReturnMailTopic haha..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef ericahysterica het volgende:
get lost puma blijft het hier allemaal spotten en jij krijgt zijn exclusieve verslag
lijkt wel shin chanquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Heb geen ruzie hoor...maar verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn commentaar was een imitatie van Kleinzusje (kijk maar naar de smiley en de PI), omdat ik het wel een grappig effect vond hebben.
Toch goed dat we dat ff uitpraten, anders ontstaat er een misverstand.
Iemand nog behoefte aan een nieuw en verfrissend usericon?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
PIETJE PUK MN OGEN WAT DOE JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dammnnnnnnn
Duidelijk een ongecastreerde reu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
voor diegene die nu net pas inschakeld!!
D'r staat toch ook al zo'n put in de Efteling?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
... waar is eric als je hem nodig hebt?...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand nog behoefte aan een nieuw en verfrissend usericon?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand nog behoefte aan een nieuw en verfrissend usericon?![]()
[afbeelding]
Donderdagnacht slapen in de tenten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Kijk dat is nou is informatie waar ik wat aan heb...snappie Peter 0006...das toch simpeler dan een hele discussie beginnen of ik even wat meer gelezen heb of niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Donderdagnacht slapen in de tenten.
Hij is in de COS altijd klusjesman genoemd, maar het lijkt me nu wel duidelijk dat het eerder een aannemer oid is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef schatje het volgende:
Die Ton is toch maar een klusjesmanHij doet net alsof ie een opzichter ofzo is.
Nou jongens, allemaal smsen voor Japioquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Wat zeggen ze dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef pullup het volgende:
Die grobbebollen van de huishouding menen dat het hun tijd weer is om Lieke even te taggen![]()
Ze zaten haar wat te jennen over het feit dat ze in een tentje moest slapenquote:
Okquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zaten haar wat te jennen over het feit dat ze in een tentje moest slapen
Waarom????quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
De hoerenhuishoudsters om 11.45 uur aan de wijn. Palma flasht![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo mn best gedaan en wil graag complimenten![]()
Is goed lieverdquote:
het lijkt wel een standplaats voor hoeren on crack...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
. Aandacht trekken, en Lieke afzeiken. Lieke zei dat Palma putten in haar kont had, waarop Herma zei, dat Lieke naar haar eigen lelijke kop moest kijken.quote:
niet erg slim voor iemand die net ziek is geweest. Trouwens voor de rest ook niet slim in het kader van andersmans gezondheidquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
hebben wij het hier over hetzelfde personeel namelijk dat personeel wat voor de toekomstige miljonairs werkt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
. Aandacht trekken, en Lieke afzeiken. Lieke zei dat Palma putten in haar kont had, waarop Herma zei, dat Lieke naar haar eigen lelijke kop moest kijken.
... live was het nog erger...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef 2live het volgende:
had er niet iemand ff kunnen PM en dat er schokkende foto's van Jaap en Palma stonden![]()
toen gelijk weer uitgedaan zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe de streams aan en het eerste die ik hoor is Palma.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
toen gelijk weer uitgedaan zeker?![]()
ze lacht meer met Jaap als met Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef elcastel het volgende:
Lieke heeft het erg naar d'r zin met Jaap vanmorgen geloof ik.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
De andere kant van de muur geschilderd?
Jaap is gewoon een sociale jongen!quote:
oohwww ergggg, bah bah bahquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Die zijn richting Jean de Bouvier toch ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:57 schreef cddb het volgende:
waar zijn amada en huub in een apart tentje zeker
Ja, interieur- en tuttemeruldingetjes shoppen met Monique des B.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef elcastel het volgende:
Die zijn richting Jean de Bouvier toch ?
Wat een ordinair wijf, hoe is 't mogelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
okee dat wist ik nie zit net te kijken en had ze nog niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die zijn richting Jean de Bouvier toch ?
Ik verbaas mij daar ook over, stelltje randdebielen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:01 schreef Marelle het volgende:
[..]
Wat een ordinair wijf, hoe is 't mogelijk![]()
Waarom helpt niemand Lieke en zitten Brian en Nicolaas alleen maar te lachen![]()
Het gaat pas leuk worden als hij de gitaar van Brian gaat wassenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar ook over, stelltje randdebielen.![]()
Ik ben absoluut geen Lieke fan, maar als ik Brian walgelijk hoor lachen op de achtergrond, krijg ik wurgneigingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar ook over, stelltje randdebielen.![]()
ik volg de streams ook niet meer zo regelmatig, maar het lijkt wel of ik naar een stel padvinders kijk die ontspoort zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:57 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb geen streams meer maar ga af op wat jullie hier typen. Er is schijnbaar een hoop kleutergedrag maar heeft dit nog iets met een spel van doen? Volgens mij vervelen die mensen zich daar te pletter. Het niveau lijkt als maar te dalen zelfs als je denkt dat het niet dieper kan, gaat palmboom in een string staan! Dit bedenkt je toch niet!
`quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat pas leuk worden als hij de gitaar van Brian gaat wassen
Eens kijken of hij dan ook zo rustig blijft zitten
Dan wordt ie uiteraard direct teruggefloten door de FeBo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, kijken hoe snel Brian afgevoerd kan worden want dat trekt ie niet........quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian heeft woensdag Palma opgebeld en uitgenodigdquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef BuffyJan het volgende:
Palma kwam de rest van de week toch niet meer?
... dat was toch vrijdag?...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft woensdag Palma opgebeld en uitgenodigd
om donderdagochtend iets te komen drinken.
Een geintje is leuk, maar dit vind ik niet normaal. Maar goed dat er totaal geen regels bestaan in DGK wisten we al, er zijn alléén regels wanneer de Febo het uitkomtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
We kunnen nu wel vaststellen dat geen enkele regel meer heilig is.
Lieke natmaken, eten verkloten, bedden nat maken, bier in de vijver gooien, algentroep op de kleding van Lieke gooien, en ga maar door.![]()
Klopt, eerder ? Al vandaag?quote:
Klopt, vrijdagavond, voor de housewarmingparty.quote:
Dit is de Brian die Lieke wilde beschermen, die het beste met haar voorhad en haar wilde waarschuwen voor Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Lieke fan, maar als ik Brian walgelijk hoor lachen op de achtergrond, krijg ik wurgneigingen![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:14 schreef kybe het volgende:
Jaap gooit nu alle wc rollen in de vijver.
Geloof me, Brian heeft bij mij altijd op de laatste plaats gestaan. Een sociaal onbenul die met de gevoelens van vrouwen speelt, ze slaat en spuugt als hij z'n zin niet krijgt, dus een loverboyquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is de Brian die Lieke wilde beschermen, die het beste met haar voorhad en haar wilde waarschuwen voor Huub.
Natúúrlijk was dat niet oprecht gemeend, maar je hebt altijd users die denken van wèl. Kijk: zó n goeie jongen is het nou: zodra blijkt dat Lieke niet in zijn praatjes trapt, is Lieke ineens géén vrouw meer die beschermd moet worden. Zo diep zit de liefde voor vrouwen nou bij Brian.
... door het klussen aan de woning zijn de beste huwelijken gestrand...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Ecila111 het volgende:
Heerlijk trouwens 2 streams op dat geklus in de kooi van handige, werkende mannen.
Helaas Piet, dit is wit, het moet off-white zijn volgens JdB.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jaap decoreert de vijver op uiterst kunstzinnige wijze!
Jan des Bouvrie, kijkt u mee?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helaas Piet, dit is wit, het moet off-white zijn volgens JdB.
als ik um op lowlands maar niet tegen komquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef rooie3 het volgende:
Japio is echt op dreef.
Het camping leven bevalt hem wel.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens wifebeater ligt er zeewier in de vijver.![]()
Komt dat niet door van die mannen die dènken dat ze handige klussers zijn en dat op een gegeven ogenblik op gaat breken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... door het klussen aan de woning zijn de beste huwelijken gestrand...
Nee het komt eerder door van die vrouwen die denken dat die mannen ook op andere terreinen best handige klussers zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Komt dat niet door van die mannen die dènken dat ze handige klussers zijn en dat op een gegeven ogenblik op gaat breken?
... ja en door vrouwen die de kleur van hun rok niet bij de gordijnen vinden passen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Komt dat niet door van die mannen die dènken dat ze handige klussers zijn en dat op een gegeven ogenblik op gaat breken?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:21 schreef kybe het volgende:
Amanda gooit een teiltje met water leeg in de tent van Jaap.
Jaap ruzie met Huub.
Ik begrijp niet zo goed wat je schrijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het komt eerder door van die vrouwen die denken dat die mannen ook op andere terreinen best handige klussers zijn
Dat siert jequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:24 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je schrijft.
YWquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef kybe het volgende:
[quote]Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt,voor de caps bij mijn commentaar![]()
Goh Natasja met verloofdequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Natasja schaft gezellig met de klusjesman(nen)
[afbeelding]
En waar moeten wij dan naar kijken?!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch sterk de indruk dat ze vanavond gewoon in De Witte Bergen slapen.
Vraag me niet waarom![]()
Naar elkaar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En waar moeten wij dan naar kijken?!?![]()
"Klussen met kijkers"quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
euro visie songvestivalquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
dat zeggen ze nu al??? Jeetje Jaap was nog maar net bezigquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
ze mogen niet meer aan elkaars tenten komen
Kortom: SMS Jaap naar 1010 !quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Jaap is twee uur buiten,alles gesloopt,tenten nat,slaapzakken nat,kleding nat,ze kunnen niet meer douchen,niet meer naar de wc en het eten is verziekt.Jaap heeft op zijn donder van de buren gekregen,er moet maar in de buitenlucht geslapen worden.En streamlock bij het tentenkamp.
Het is ook zo'n fantasievolle grapjas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef webextreme.nl het volgende:
Jaap liet z'n reet weer zien!! iell
Bevobbeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfportretten painten en posten... is wat voor te zeggen![]()
Yesssssquote:
Tonquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Disana het volgende:
Natasia proeft aan de 'vingertjes' van die mollige meneer. Wie is die meneer?
En Pietje en ik hebben al bedacht dat we gaan fingerpainten. Creatief met COSquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wil wel een andere kleur, dat wit is zo saai.![]()
Kom op, 1 keertje maar! Ik heb voor de Koning ook een keer mijn principes opzij gezet.quote:
Inderdaad. Maar wel onecht. Zal haar manier van flirten zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Marelle het volgende:
Ik vraag me af wat Natasja in Ton ziet?? Hoe kun je daar nou op vallenIk vind dat Natasja nu ook zo netjes, lief en begripvol is, helemaal geen geschreeuw, strange
![]()
het gaat toch niet [ alleen] om uiterlijk, hij lijkt me de rust zelve itt Natasquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Marelle het volgende:
Ik vraag me af wat Natasja in Ton ziet?? Hoe kun je daar nou op vallenIk vind dat Natasja nu ook zo netjes, lief en begripvol is, helemaal geen geschreeuw, strange
![]()
Waar denk je zoal aan?quote:
Leuk verven bijvoorbeeld, net als ze daar doen. Maar alleen als de miljonairs echt weg zouden gaan he, anders zijn we zwaar off-topicquote:
Zei ze dat echt? Als er iemand niet als een jonge meid overkomt (ook al is ze pas 33), dan is het Natasia wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
Ton mag volgens Natasja in zijn handen knijpen, dat hij op zijn leeftijd zo'n mooie jonge vrouw als Natasja kan krijgen.
Geweldig idee, maar doet Brian ook mee??quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
ze willen Jaap de hele nacht wakker houden, in ploegen, om hem terug te pakken.
hij zegt van welquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
Geweldig idee, maar doet Brian ook mee??![]()
Kindjes van god flirten allemaal zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel onecht. Zal haar manier van flirten zijn?
En toch lijkt het me best leuk om zo'n heerlijk vertekend beeld van de werkelijkheid te hebben als Natasja heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Als er iemand niet als een jonge meid overkomt (ook al is ze pas 33), dan is het Natasia wel.
Dat wijf is echt gestoord.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef 2live het volgende:
natas ; mijn motto is ; nemen wat je vindt dat van jou is, en daar hoort hij ook bij [ wijst naar ton]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Marelle het volgende:
Amanda staat bijna in d'r blote kont. Zegt ze tegen Jaap, die natuurlijk voor haar gaat staan, rot op![]()
walgelijk he....ik ben verbaasd hoe aman zich in die spijkerbroek heeft geworsteld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Marelle het volgende:
Amanda staat bijna in d'r blote kont. Zegt ze tegen Jaap, die natuurlijk voor haar gaat staan, rot op![]()
dan vraag je toch om iets, of ben ik gek??quote:
waarom dan? ze was zich aan het omkleden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:51 schreef Marelle het volgende:
[..]
dan vraag je toch om iets, of ben ik gek??![]()
Ik mag toch hopen dat de redactie daar een stokje voor steekt!! Ze zijn al de hele dag lekker binnen en dan ook nog binnen slapen, belachelijk.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
Natasja en eric fluisteren dat ze vannacht gewoon in de villa gaan slapen, onder het mom van: We moeten doorklussen.
het is daar wel mooier weer als hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de redactie daar een stokje voor steekt!! Ze zijn al de hele dag lekker binnen en dan ook nog binnen slapen, belachelijk.........
ik ben gewoon veel te preutsquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom dan? ze was zich aan het omkleden.
hahahahahahaaaaaquote:
... schaamteloos...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Natasja vertelt Ton de ze gisteren geen ondergoed aanhad. Dat zal nl niet lekker onder haar jurk, en als de wind eronder zou komen, had Ton direct een mooi uitzicht.![]()
Zo. Die ass is flink uitgedijd in de tijd dat ze in de kooi zit.quote:
Er zijn vast gegadigden Pietquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef 2live het volgende:
jaap trekt zich terug met zijn boeken en wenst de rest fijne vakantie
... we are on earth for world domination...quote:
Op z'n minst een brandslang, met water uit de vijver, op z'n tentje. Maar helaas de redactie heeft net 5 minuten geleden een nieuwe regel gemaakt; 'Niet kloten met de tenten'!! Goh jammer is dat nouquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef 2live het volgende:
jaap trekt zich terug met zijn boeken en wenst de rest fijne vakantie
dat viel wel op ja!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo. Die ass is flink uitgedijd in de tijd dat ze in de kooi zit.
Amanda eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Lieke past niet in de spijkerbroek van Amanda![]()
Daar heb je wel een puntquote:
De bril op zich vind ik nog wel redelijk 'okay', alleen heeft Amanda totaal niet het gezicht (en vooral de neus) voor zo'n montuur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die bril zo verschrikkelijk he![]()
![]()
aaaarrgghh, heb ik net streams moet ik weer dan die 2 dombo's luisteren!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Marelle het volgende:
Brian begint weer met ouwe koeien, nou ik heb het gehad hoor, I rest my case!!
Later![]()
Heeft Jaap die ook al in die sloot gegooid?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Marelle het volgende:
Brian begint weer met ouwe koeien, nou ik heb het gehad hoor, I rest my case!!
Later![]()
Zou Amanda nog eens ooit gaan begrijpen dat het juist dat is wat Brian bij haar doet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater noemt Huub wederom een player, maar Amanda is het daar niet mee eens.
A: Een player doet je pijn , omdat je om die persoon geeft. Ik voel niks voor Huub, dus is hij geen player.
Heel goed Amanda.
Met dat verschil dat het voor Huub één groot spel is. Ik denk niet dat hij het 100% bewust doet. Hou me ten goede , ik ben het er ook niet mee eens, maar Brainless doet het doelgericht naar Amanda toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zou Amanda nog eens ooit gaan begrijpen dat het juist dat is wat Brian bij haar doet?
Maar wat Huub betreft heeft Brian inmiddels wel gelijk, want hoe Huub met Lieke omgaat is echt geen haar beter dan Brian's gedrag naar Amanda.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF moeten ze ook al in de openlucht schijten?
ik vind het bij amanda juist mooi, bijna alles staat amanda, zij is gewoon een stijlvolle vrouwquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bril op zich vind ik nog wel redelijk 'okay', alleen heeft Amanda totaal niet het gezicht (en vooral de neus) voor zo'n montuur.
Jij vindt Patty Brard ook stijlvol waarschijnlijk...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind het bij amanda juist mooi, bijna alles staat amanda, zij is gewoon een stijlvolle vrouw
Uhu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef robert2006 het volgende:
ik vind het bij amanda juist mooi, bijna alles staat amanda, zij is gewoon een stijlvolle vrouw
Een gijlstollende vrouw?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft klasse, alleen zien vele mensen dat helaas niet, ik vind haar een elegant meisje die daarnaast ook een mooie stem heeftquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhu.
Amanda is best een lief kind, maar bij een stijlvolle vrouw denk ik toch aan ietsjes (...) meer class.
oke Peter betrapt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft klasse, alleen zien vele mensen dat helaas niet, ik vind haar een elegant meisje die daarnaast ook een mooie stem heeft
Als ze niet gauw ontslagen worden, neem ik echt geen abonnementquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Okay, nu weet ik het zeker dat je zit te geinen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:24 schreef robert2006 het volgende:
amanda heeft klasse, alleen zien vele mensen dat helaas niet, ik vind haar een elegant meisje die daarnaast ook een mooie stem heeft
Ik ben bang dat hij het echt meent, ik hoor niks anders van hem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, nu weet ik het zeker dat je zit te geinen.
En elegant? Ze loopt en zit als een molenpaard.
Nicht, net als Mitch Kitsch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Een van de klussers. Niet geheel verkeerd, dacht ik.
dat is mijn favoriet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
nee, ik denk dat ze met de juizte zangtraining een concurrente kan worden van trijntje oosterhuis op het northseajazz festival. zij zou een platen-contract moeten krijgen. zij heeft een hele soothing stem, goed voor jazzy nummers, een toptalent, en verder vind ik haar lichaamk ook wel mooi, haar benen kunnen ietje slanker, maar ze zou misschien modeshows kunnen lopen voor couturiersquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, nu weet ik het zeker dat je zit te geinen.
En elegant? Ze loopt en zit als een molenpaard.
jammer dat ik ze niet zo goed verstaan kan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
zij is echt de enige van het huis die aardig is, de rest is echt 1 en al ratquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het echt meent, ik hoor niks anders van hem.
ze heeft in iedere geval het juiste haarquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ze met de juizte zangtraining een concurrente kan worden van trijntje oosterhuis op het northseajazz festival. zij zou een platen-contract moeten krijgen. zij heeft een hele soothing stem, goed voor jazzy nummers, een toptalent, en verder vind ik haar lichaamk ook wel mooi, haar benen kunnen ietje slanker, maar ze zou misschien modeshows kunnen lopen voor couturiers
In Madurodam dan zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:31 schreef robert2006 het volgende:
maar ze zou misschien modeshows kunnen lopen voor couturiers
Ik zet het geluid er net pas op, dus geen idee. Ze hadden het wel over Huub de kabouter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
jammer dat ik ze niet zo goed verstaan kan.
Ging het nou om een kennis die in een vechtpartij was, of ging het over de bewoners?
volgens mij hebben ze zenders om. Het geluid is niet harder of zachter als ze rondlopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
Hebben die schilders niet in de gaten, dat wij ze kunnen horen?
whatever, wat interesseert die schilderdude mij nou, hahaquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Madurodam dan zeker?
Die schilderdude is cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |