Goh Natasja met verloofdequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Natasja schaft gezellig met de klusjesman(nen)
[afbeelding]
En waar moeten wij dan naar kijken?!?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch sterk de indruk dat ze vanavond gewoon in De Witte Bergen slapen.
Vraag me niet waarom![]()
Naar elkaar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En waar moeten wij dan naar kijken?!?![]()
"Klussen met kijkers"quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
euro visie songvestivalquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
dat zeggen ze nu al??? Jeetje Jaap was nog maar net bezigquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
ze mogen niet meer aan elkaars tenten komen
Kortom: SMS Jaap naar 1010 !quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
Jaap is twee uur buiten,alles gesloopt,tenten nat,slaapzakken nat,kleding nat,ze kunnen niet meer douchen,niet meer naar de wc en het eten is verziekt.Jaap heeft op zijn donder van de buren gekregen,er moet maar in de buitenlucht geslapen worden.En streamlock bij het tentenkamp.
Het is ook zo'n fantasievolle grapjas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef webextreme.nl het volgende:
Jaap liet z'n reet weer zien!! iell
Bevobbeld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfportretten painten en posten... is wat voor te zeggen![]()
Yesssssquote:
Tonquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Disana het volgende:
Natasia proeft aan de 'vingertjes' van die mollige meneer. Wie is die meneer?
En Pietje en ik hebben al bedacht dat we gaan fingerpainten. Creatief met COSquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wil wel een andere kleur, dat wit is zo saai.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |