Kom op, 1 keertje maar! Ik heb voor de Koning ook een keer mijn principes opzij gezet.quote:
Inderdaad. Maar wel onecht. Zal haar manier van flirten zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Marelle het volgende:
Ik vraag me af wat Natasja in Ton ziet?? Hoe kun je daar nou op vallenIk vind dat Natasja nu ook zo netjes, lief en begripvol is, helemaal geen geschreeuw, strange
![]()
het gaat toch niet [ alleen] om uiterlijk, hij lijkt me de rust zelve itt Natasquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Marelle het volgende:
Ik vraag me af wat Natasja in Ton ziet?? Hoe kun je daar nou op vallenIk vind dat Natasja nu ook zo netjes, lief en begripvol is, helemaal geen geschreeuw, strange
![]()
Waar denk je zoal aan?quote:
Leuk verven bijvoorbeeld, net als ze daar doen. Maar alleen als de miljonairs echt weg zouden gaan he, anders zijn we zwaar off-topicquote:
Zei ze dat echt? Als er iemand niet als een jonge meid overkomt (ook al is ze pas 33), dan is het Natasia wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
Ton mag volgens Natasja in zijn handen knijpen, dat hij op zijn leeftijd zo'n mooie jonge vrouw als Natasja kan krijgen.
Geweldig idee, maar doet Brian ook mee??quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
ze willen Jaap de hele nacht wakker houden, in ploegen, om hem terug te pakken.
hij zegt van welquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
Geweldig idee, maar doet Brian ook mee??![]()
Kindjes van god flirten allemaal zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel onecht. Zal haar manier van flirten zijn?
En toch lijkt het me best leuk om zo'n heerlijk vertekend beeld van de werkelijkheid te hebben als Natasja heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Als er iemand niet als een jonge meid overkomt (ook al is ze pas 33), dan is het Natasia wel.
Dat wijf is echt gestoord.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef 2live het volgende:
natas ; mijn motto is ; nemen wat je vindt dat van jou is, en daar hoort hij ook bij [ wijst naar ton]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Marelle het volgende:
Amanda staat bijna in d'r blote kont. Zegt ze tegen Jaap, die natuurlijk voor haar gaat staan, rot op![]()
walgelijk he....ik ben verbaasd hoe aman zich in die spijkerbroek heeft geworsteld.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:48 schreef Marelle het volgende:
Amanda staat bijna in d'r blote kont. Zegt ze tegen Jaap, die natuurlijk voor haar gaat staan, rot op![]()
dan vraag je toch om iets, of ben ik gek??quote:
waarom dan? ze was zich aan het omkleden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:51 schreef Marelle het volgende:
[..]
dan vraag je toch om iets, of ben ik gek??![]()
Ik mag toch hopen dat de redactie daar een stokje voor steekt!! Ze zijn al de hele dag lekker binnen en dan ook nog binnen slapen, belachelijk.........quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
Natasja en eric fluisteren dat ze vannacht gewoon in de villa gaan slapen, onder het mom van: We moeten doorklussen.
het is daar wel mooier weer als hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de redactie daar een stokje voor steekt!! Ze zijn al de hele dag lekker binnen en dan ook nog binnen slapen, belachelijk.........
ik ben gewoon veel te preutsquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
waarom dan? ze was zich aan het omkleden.
hahahahahahaaaaaquote:
... schaamteloos...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef beequeen het volgende:
Natasja vertelt Ton de ze gisteren geen ondergoed aanhad. Dat zal nl niet lekker onder haar jurk, en als de wind eronder zou komen, had Ton direct een mooi uitzicht.![]()
Zo. Die ass is flink uitgedijd in de tijd dat ze in de kooi zit.quote:
Er zijn vast gegadigden Pietquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef 2live het volgende:
jaap trekt zich terug met zijn boeken en wenst de rest fijne vakantie
... we are on earth for world domination...quote:
Op z'n minst een brandslang, met water uit de vijver, op z'n tentje. Maar helaas de redactie heeft net 5 minuten geleden een nieuwe regel gemaakt; 'Niet kloten met de tenten'!! Goh jammer is dat nouquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:54 schreef 2live het volgende:
jaap trekt zich terug met zijn boeken en wenst de rest fijne vakantie
dat viel wel op ja!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo. Die ass is flink uitgedijd in de tijd dat ze in de kooi zit.
Amanda eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef beequeen het volgende:
Lieke past niet in de spijkerbroek van Amanda![]()
Daar heb je wel een puntquote:
De bril op zich vind ik nog wel redelijk 'okay', alleen heeft Amanda totaal niet het gezicht (en vooral de neus) voor zo'n montuur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die bril zo verschrikkelijk he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |