Poedelnaakt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Lieke poedelen in de vijver.
Dat wil ik je niet aandoen.quote:
En sinds wanneer kan je in Amerika niet streamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Fok!ers ik zie jullie na mijn vakantie weer
Zit nu op schiphol te wachten op mijn vliegtuig naar Amerika![]()
Dat was leuk, die worsteling Lieke-Japio, op dat domme gehinnik van Brian na.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef My_ het volgende:
Hahaha, Jaap in het water, met een klein beetje hulp van Brian!
Have fun!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Beetje saai om naar slapende mensen te kijken ivm tijdsverschilquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En sinds wanneer kan je in Amerika niet streamen.
Pietje, ik vrees alleen dat dit niet van Huub mag, omdat Lieke zichzelf dat niet kan veroorloven omdat ze nog in het aftastende stadium met Eric en Huub zit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat was leuk, die worsteling Lieke-Japio, op dat domme gehinnik van Brian na.
Da's ook weer waar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Peter6000 het volgende:
Toch wel origineel, met die tenten.
Anders waren ze weer naar de Zwaluwhoeve gegaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd .....Kan Jan d B...ook die tenten niet even restylen....(worden ze vast WITTTTTTTT)quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Al had het kampement wat meer in miljonairs-stijl gemogen.
[DGK] Updates #3quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben ze er ook geslapen trouwens offuh komt dat vanaaf?
Wat een uitspraak was dat idd vannacht. Een verbijsterend inkijkje in de gedachtenwereld van Huub de KutKaboutah.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pietje, ik vrees alleen dat dit niet van Huub mag, omdat Lieke zichzelf dat niet kan veroorloven omdat ze nog in het aftastende stadium met Eric en Huub zit.
[DGK] Vraag het een Streamerquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Have funquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Ervan uitgaande dat Lieke zelfstandig kan denken, zou ze toch moeten concluderen dat Eric en Huub haar echt nodig hebben. Als ze voor het andere groepje kiest, staan Eric en Huub (de meesterstrategen) helemaal alleen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke en Jaap straks Huub en Eric even een aftasten stadium met de bodem van de vijver moeten gunnen.![]()
Hey beidehandje...japio lover..ik heb ook gelukkig nog een leven naast mijn pc..misschien jij niet..maar ik ben als je er gister ook was..gaan slapen VOOR zijn gingen slapen...dus shhhhh...je irriteerd me!quote:
Volgens mij een pomp om de luchtbedden weer op te pompen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:24 schreef Prosac het volgende:
Wat had Brian net onder zijn shirt "verstopt"
Ik heb gewoon zo mn best gedaan en wil graag complimentenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de info...gewoon ja was ook goed hoor...![]()
... get lost and see you next time...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
Het trieste soms is dat een antwoord geven vaak sneller gedaan is dan het commentaar geven...2 keer commentaar op mijn vraag...beetje dom.. 1 keer met het juiste antwoord was genoeg..maar jah..snap dat sommige zich beter voelen hier omdat ze niks anders doen dan 24-7 op fok te zitten en te streamen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hey beidehandje...japio lover..ik heb ook gelukkig nog een leven naast mijn pc..misschien jij niet..maar ik ben als je er gister ook was..gaan slapen VOOR zijn gingen slapen...dus shhhhh...je irriteerd me!![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Hey GetLost....heb een heerlijke reis...niet te veel lullen bij de Customs in de VS...geloof me zijn motherfockers...verder have a fun time..see you soon back in bussinuss !!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
... ik slinger net de streams aan en zie dat het meer een bouwval is... lekker dat ruïneren...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
En verder met DGC (amping)
Moet dit...zat net aan mijn ontbijt...gadverdamme...wat een diep en groot gat zeg...en die zak er onder bah bah...nou cora LIK ZEquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
OP aangepastquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Mijn commentaar was een imitatie van Kleinzusje (kijk maar naar de smiley en de PI), omdat ik het wel een grappig effect vond hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Het trieste soms is dat een antwoord geven vaak sneller gedaan is dan het commentaar geven...2 keer commentaar op mijn vraag...beetje dom.. 1
Nou een speciaaltje maken voor Getlost??? ReturnMailTopic haha..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef ericahysterica het volgende:
get lost puma blijft het hier allemaal spotten en jij krijgt zijn exclusieve verslag
lijkt wel shin chanquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Heb geen ruzie hoor...maar verderquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn commentaar was een imitatie van Kleinzusje (kijk maar naar de smiley en de PI), omdat ik het wel een grappig effect vond hebben.
Toch goed dat we dat ff uitpraten, anders ontstaat er een misverstand.
Iemand nog behoefte aan een nieuw en verfrissend usericon?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
PIETJE PUK MN OGEN WAT DOE JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dammnnnnnnn
Duidelijk een ongecastreerde reu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
voor diegene die nu net pas inschakeld!!
D'r staat toch ook al zo'n put in de Efteling?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
... waar is eric als je hem nodig hebt?...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand nog behoefte aan een nieuw en verfrissend usericon?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Iemand nog behoefte aan een nieuw en verfrissend usericon?![]()
[afbeelding]
Donderdagnacht slapen in de tenten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef PumaStreamer het volgende:
Kijk dat is nou is informatie waar ik wat aan heb...snappie Peter 0006...das toch simpeler dan een hele discussie beginnen of ik even wat meer gelezen heb of niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Donderdagnacht slapen in de tenten.
Hij is in de COS altijd klusjesman genoemd, maar het lijkt me nu wel duidelijk dat het eerder een aannemer oid is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef schatje het volgende:
Die Ton is toch maar een klusjesmanHij doet net alsof ie een opzichter ofzo is.
Nou jongens, allemaal smsen voor Japioquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
Wat zeggen ze dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef pullup het volgende:
Die grobbebollen van de huishouding menen dat het hun tijd weer is om Lieke even te taggen![]()
Ze zaten haar wat te jennen over het feit dat ze in een tentje moest slapenquote:
Okquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zaten haar wat te jennen over het feit dat ze in een tentje moest slapen
Waarom????quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
De hoerenhuishoudsters om 11.45 uur aan de wijn. Palma flasht![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zo mn best gedaan en wil graag complimenten![]()
Is goed lieverdquote:
het lijkt wel een standplaats voor hoeren on crack...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
. Aandacht trekken, en Lieke afzeiken. Lieke zei dat Palma putten in haar kont had, waarop Herma zei, dat Lieke naar haar eigen lelijke kop moest kijken.quote:
niet erg slim voor iemand die net ziek is geweest. Trouwens voor de rest ook niet slim in het kader van andersmans gezondheidquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
hebben wij het hier over hetzelfde personeel namelijk dat personeel wat voor de toekomstige miljonairs werkt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
. Aandacht trekken, en Lieke afzeiken. Lieke zei dat Palma putten in haar kont had, waarop Herma zei, dat Lieke naar haar eigen lelijke kop moest kijken.
... live was het nog erger...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef 2live het volgende:
had er niet iemand ff kunnen PM en dat er schokkende foto's van Jaap en Palma stonden![]()
toen gelijk weer uitgedaan zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe de streams aan en het eerste die ik hoor is Palma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |