quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
voor diegene die nu net pas inschakeld!!
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
toen gelijk weer uitgedaan zeker?![]()
ze lacht meer met Jaap als met Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef elcastel het volgende:
Lieke heeft het erg naar d'r zin met Jaap vanmorgen geloof ik.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:54 schreef voyeur het volgende:
[..]
De andere kant van de muur geschilderd?
Jaap is gewoon een sociale jongen!quote:
oohwww ergggg, bah bah bahquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
King Jaap in vol ornaat!
[afbeelding]
Die zijn richting Jean de Bouvier toch ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:57 schreef cddb het volgende:
waar zijn amada en huub in een apart tentje zeker
Ja, interieur- en tuttemeruldingetjes shoppen met Monique des B.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef elcastel het volgende:
Die zijn richting Jean de Bouvier toch ?
Wat een ordinair wijf, hoe is 't mogelijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
De hoerenhuishoudsters om 11.45 uur aan de wijn. Palma flasht![]()
[afbeelding]
okee dat wist ik nie zit net te kijken en had ze nog niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die zijn richting Jean de Bouvier toch ?
Ik verbaas mij daar ook over, stelltje randdebielen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:01 schreef Marelle het volgende:
[..]
Wat een ordinair wijf, hoe is 't mogelijk![]()
Waarom helpt niemand Lieke en zitten Brian en Nicolaas alleen maar te lachen![]()
Het gaat pas leuk worden als hij de gitaar van Brian gaat wassenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar ook over, stelltje randdebielen.![]()
Ik ben absoluut geen Lieke fan, maar als ik Brian walgelijk hoor lachen op de achtergrond, krijg ik wurgneigingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas mij daar ook over, stelltje randdebielen.![]()
ik volg de streams ook niet meer zo regelmatig, maar het lijkt wel of ik naar een stel padvinders kijk die ontspoort zijn...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:57 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb geen streams meer maar ga af op wat jullie hier typen. Er is schijnbaar een hoop kleutergedrag maar heeft dit nog iets met een spel van doen? Volgens mij vervelen die mensen zich daar te pletter. Het niveau lijkt als maar te dalen zelfs als je denkt dat het niet dieper kan, gaat palmboom in een string staan! Dit bedenkt je toch niet!
`quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat pas leuk worden als hij de gitaar van Brian gaat wassen
Eens kijken of hij dan ook zo rustig blijft zitten
Dan wordt ie uiteraard direct teruggefloten door de FeBo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, kijken hoe snel Brian afgevoerd kan worden want dat trekt ie niet........quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian heeft woensdag Palma opgebeld en uitgenodigdquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef BuffyJan het volgende:
Palma kwam de rest van de week toch niet meer?
... dat was toch vrijdag?...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft woensdag Palma opgebeld en uitgenodigd
om donderdagochtend iets te komen drinken.
Een geintje is leuk, maar dit vind ik niet normaal. Maar goed dat er totaal geen regels bestaan in DGK wisten we al, er zijn alléén regels wanneer de Febo het uitkomtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
We kunnen nu wel vaststellen dat geen enkele regel meer heilig is.
Lieke natmaken, eten verkloten, bedden nat maken, bier in de vijver gooien, algentroep op de kleding van Lieke gooien, en ga maar door.![]()
Klopt, eerder ? Al vandaag?quote:
Klopt, vrijdagavond, voor de housewarmingparty.quote:
Dit is de Brian die Lieke wilde beschermen, die het beste met haar voorhad en haar wilde waarschuwen voor Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Lieke fan, maar als ik Brian walgelijk hoor lachen op de achtergrond, krijg ik wurgneigingen![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:14 schreef kybe het volgende:
Jaap gooit nu alle wc rollen in de vijver.
Geloof me, Brian heeft bij mij altijd op de laatste plaats gestaan. Een sociaal onbenul die met de gevoelens van vrouwen speelt, ze slaat en spuugt als hij z'n zin niet krijgt, dus een loverboyquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is de Brian die Lieke wilde beschermen, die het beste met haar voorhad en haar wilde waarschuwen voor Huub.
Natúúrlijk was dat niet oprecht gemeend, maar je hebt altijd users die denken van wèl. Kijk: zó n goeie jongen is het nou: zodra blijkt dat Lieke niet in zijn praatjes trapt, is Lieke ineens géén vrouw meer die beschermd moet worden. Zo diep zit de liefde voor vrouwen nou bij Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |