Daar hangt volgens mij toch een veelal negatief sentiment omheen. Dat woord is beter bekend als vernederen, iets of iemand afbreken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van de spullen van de vertegenwoordigers verandert er niet veel, gewoon redelijk netjes
[..]
[..]
degradation kan ook

dat is waarquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:42 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar hangt volgens mij toch een veelal negatief sentiment omheen. Dat woord is beter bekend als vernederen, iets of iemand afbreken.
quote:

quote:
quote:Waasrchuwing van Renesite Dat was zijn naam toch?
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!

Haaaiquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiii!!
Net gesprek gehad met studieloopbaanbegeleider... ging goed! Ik ga m'n studie wel halen!
Zo nog 2 uurtjes les.. geen zin! Heb m'n husiwerk niet gedaanBoefje!
Hoe is het hier?

goed hoor, leg de laatste had aan de 'concept scriptie versie mei'quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiii!!
Net gesprek gehad met studieloopbaanbegeleider... ging goed! Ik ga m'n studie wel halen!
Hoe is het hier?
dit heeft helemaal niks met je quote te maken, ik maak er geen wedstrijd van of wat dan ook... en het was gewoon ff zeuren!quote:

Sorry, ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Haaai
Goed om te horen toch?
Hier waren mensen zich aan het afvragen wie van de vrouwlijke posters nog vrijgezel was

Ze beweren dat je single bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiii!!
Hoe is het hier?

21-4-07quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tom, dat is essentiele informatie...dit moet je gewoon onthouden
![]()
time flies when ur having funquote:

dat zijn de mensen die niet opletten volgens mijquote:

de tijd gaat rap vandaag en als ik zou moeten zeggen wat ik gedaan hebquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:11 schreef denB het volgende:
Hoppa, alweer 12uur, zo maar eens eten halen bij de supermarkt
En daarna weer verder sjouwen, krijgen nieuwe tafels en dergelijke

wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de tijd gaat rap vandaag en als ik zou moeten zeggen wat ik gedaan heb

een aantal knoppen met macro in mijn Excel-model goed werkend gekregenquote:

Ik heb een functiegenerator aan een externe watchdogtimer gehangen zodat mijn PIC microcontroller niet steeds ge-reset wordt als ik in de debugger bezig benquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een aantal knoppen met macro in mijn Excel-model goed werkend gekregenen voor de rest beetje internetten en FOK!ken en natuurlijk 3FM luisteren
![]()

O.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een functiegenerator aan een externe watchdogtimer gehangen zodat mijn PIC microcontroller niet steeds ge-reset wordt als ik in de debugger bezig ben
![]()

quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een functiegenerator aan een externe watchdogtimer gehangen zodat mijn PIC microcontroller niet steeds ge-reset wordt als ik in de debugger bezig ben
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.

o dàtquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef DaFan het volgende:
Excel
Ik ben routebeschrijvingen aan het maken voor de site van alle kanten van Amsterdam

[n00btalk]quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()

Dat hebben wij in Nederland nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
LUNCH PAUZE!!!heerlijk een uurtje mn eigen dingen doen!
Nog iemand een lekker bakje starbucks koffie?

ooooooohhhhh. Zeg dat dan gelijk dan snap ik jequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Goover het volgende:
[..]
[n00btalk]
Ik heb een ding (ding 1), en ik ben bezig met dat ding 1. Maar omdat ik bezig ben met dat ding 1 denkt een ander ding (ding 2) dat ding 1 het niet meer doet. Ding 2 gaat vervolgens ding 1 resetten, en dat wil ik niet want ik ben met ding 1 bezig.
Nu heb ik een ding 3 die tegen ding 2 zit te zeuren dat ding 1 nog gewoon werkt... Dus ding 2 doet niets en ik kan vrolijk door werken
[/n00btalk]

uurquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
LUNCH PAUZE!!!heerlijk een uurtje mn eigen dingen doen!
Nog iemand een lekker bakje starbucks koffie?

dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ooooooohhhhh. Zeg dat dan gelijk dan snap ik je

ow.. ja.... Waar ook... dat was het probleem in Nederland... Nou ja dan drink ik er wel 1 op jullie!quote:

ik geloof dat wij hier tussen 12:00 en 14:00 pauze mogen houden en zelf bepalen hoelang. Maar wel minimaal een halfuurtje, dus doe dat ook niet langer. anders moet ik nog langer doorwerkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef Goover het volgende:
[..]
uurik heb een half uurtje. Enige wat ik in dat half uurtje kan doen hier is eten
. En soms nog een bal trappen, maar ja: 'voetbal
'

quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow.. ja.... Waar ook... dat was het probleem in Nederland... Nou ja dan drink ik er wel 1 op jullie!![]()

Ik werk van 8 tot 4, heb van half 1 tot half 2 pauzequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:28 schreef Goover het volgende:
[..]
uurik heb een half uurtje. Enige wat ik in dat half uurtje kan doen hier is eten
. En soms nog een bal trappen, maar ja: 'voetbal
'

en er is er 1 bij Nike!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Oh wacht op Schiphol staat er binnenkort 1.... Alleen in de vertrekhal![]()

nu snap ik je welquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Goover het volgende:
[..]
[n00btalk]
Ik heb een ding (ding 1), en ik ben bezig met dat ding 1. Maar omdat ik bezig ben met dat ding 1 denkt een ander ding (ding 2) dat ding 1 het niet meer doet. Ding 2 gaat vervolgens ding 1 resetten, en dat wil ik niet want ik ben met ding 1 bezig.
Nu heb ik een ding 3 die tegen ding 2 zit te zeuren dat ding 1 nog gewoon werkt... Dus ding 2 doet niets en ik kan vrolijk door werken
[/n00btalk]

De Nike Store? in welke stad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en er is er 1 bij Nike!
YES!!! ETEN![]()

Ja, voor het beeldscherm...quote:

quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer! Soms wil de pauze nog wel eens uitlopen, van een half naar een heel uur![]()

quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer! Soms wil de pauze nog wel eens uitlopen, van een half naar een heel uur![]()

Tsja, iedereen (lees: de 'gewone' werknemers) blijven ook rustig wat langer zitten. Wie ben ik dan om eerder aan het werk te gaan?quote:

eerder aan het werk = eerder naar huisquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Tsja, iedereen (lees: de 'gewone' werknemers) blijven ook rustig wat langer zitten. Wie ben ik dan om eerder aan het werk te gaan?![]()

dat is de instellingquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerder aan het werk = eerder naar huis

eerder aan het werk = eerder zomervakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerder aan het werk = eerder naar huis

quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
eerder aan het werk = eerder zomervakantie![]()
![]()

alles boing hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Yo peeps, alles boing?

hier is ook alles boing, maar net als DaFan heb ik geen idee wat het isquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Yo peeps, alles boing?

waarover mensen om klagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:06 schreef DaFan het volgende:
Lol Klaagbaak heerst:
Mensen bij het stoplicht die niet op het knopje drukken

ze zoeken gewoon altijd wat om te zeurenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst zeuren de leerlingen dat ze te weinig les krijgen en nu zeuren de leerlingen dat ze weer te veel les krijgen

quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:06 schreef DaFan het volgende:
Lol Klaagbaak heerst:
Mensen bij het stoplicht die niet op het knopje drukken

pcies en laters als ze een baan zoeken/hebben dan willen ze geen 40/36 uur werken, want dat zijn ze niet gewendquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zoeken gewoon altijd wat om te zeuren

uhm.. pff. ik ben geen nerd... en wij hebben geen kantinequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
piet, je ben wel een stereotyp comp. nerd dan
of luncht iedereen achter de pc?

whahahaha, iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pcies en laters als ze een baan zoeken/hebben dan willen ze geen 40/36 uur werken, want dat zijn ze niet gewend

Het is nooit goed...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst zeuren de leerlingen dat ze te weinig les krijgen en nu zeuren de leerlingen dat ze weer te veel les krijgen

En achter de douane bij Schiphol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nee er zit ook een starbucks in het hoofdkantoor van Nike, in Hilversum dacht ik.. Is alleen jammer genoeg gesloten voor de " normale mensen" ik ben er 1 x geweest omdat ik voor school met een project beyig was met nike en een gesprek had daar.

die wil je gaan overvallen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:17 schreef Stienn het volgende:
In de haven van amsterdam staat toch een hele grote loods van SB?

ja klopt..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:17 schreef Stienn het volgende:
In de haven van amsterdam staat toch een hele grote loods van SB?
THIS IS A ROBBERY...... I NEED COFFEE!!!quote:

Zelfs als je gaat zoeken in het telefoonboek, vind je (dacht ik...) dat het hoofdkantoor ook in NL zit, of in iedergeval ze staan hier ingeschreven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja klopt..![]()
[..]
THIS IS A ROBBERY...... I NEED COFFEE!!!

je hebt koffie en je hebt Starbucksquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja klopt..![]()
[..]
THIS IS A ROBBERY...... I NEED COFFEE!!!

Starbucks Manufacturing EMEA B.V.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zelfs als je gaat zoeken in het telefoonboek, vind je (dacht ik...) dat het hoofdkantoor ook in NL zit, of in iedergeval ze staan hier ingeschreven...

dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. pff. ik ben geen nerd... en wij hebben geen kantine![]()

tosti's..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd
wij hebben hier een soort grote picknick tafel.. lekker tosti's!

* ReMcOrE kan met jou pratenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik ook niet, hehe..
Doe mij maar thee..![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |