niet overal...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef Jefferd_ het volgende:
Na een paar minuten spring die zoiezo op groen ook al staat er ''niemand''.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef OldJeller het volgende:
Het knopje is vies.
Dat is echt briljant jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
Nog irritanter: automobilist in de auto voor je die te ver van de stopstreep stilstaat om de verkeerslichtsensor te activeren.
Dat dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:00 schreef OldJeller het volgende:
Het knopje is vies. En niet bij elk stoplicht of je meer te drukken.
Doe ik vrij vaakquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
of mensen die wel drukken, en vervolgends door rood rijden zodat de autos moeten wachten
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef DaFan het volgende:
Hoe vaker je op het knopje drukt hoe groter de kans wordt dat ie vlak na een druk groen wordt. Dat zijn van die trucjes, die moet je net even weten.
Heb je nog meer van dit soort gouden tips in je trukendoos zitten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef DaFan het volgende:
Hoe vaker je op het knopje drukt hoe groter de kans wordt dat ie vlak na een druk groen wordt. Dat zijn van die trucjes, die moet je net even weten.
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef DaFan het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef DaFan het volgende:
Dus jij bent er ook zo een die maar op die knop staat te rammen en dan meent dat het sneller op groen gaat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef DaFan het volgende:
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Dus jij bent er ook zo een die maar op die knop staat te rammen en dan meent dat het sneller op groen gaat?![]()
Zo, staat ie 200 meter van het stoplicht stil dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
Nog irritanter: automobilist in de auto voor je die te ver van de stopstreep stilstaat om de verkeerslichtsensor te activeren.
Soms, maar niet altijd. Zo stond ik van de week in de binnenstad van Eindhoven achter een auto die slechts (...) 2 meter van de stopstreep af stond. En no way dat de stoplichten op groen sprongen. Totdat ik uit mijn auto stapte om die man te vragen of ie misschien een metertje naar voren kon rijden. En hup, het verkeerslicht ging zowat meteen op groen. Toeval? I think not.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:34 schreef Yildiz het volgende:
Zo, staat ie 200 meter van het stoplicht stil dan?
(Ja, die sensors liggen inderdaad soms wel tot 200 meter van het stoplicht in het asfalt. Om een zogenaamde 'groene golf' te creëren. Mooi hč?)
Ja, serieus.quote:
Bij dat soort dingen kan ik het niet helpen te denken:quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, serieus.
En ik heb het wel vaker meegemaakt.
Wiskundig gezien helemaal waarquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:04 schreef DaFan het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Wiskundig gezien helemaal waar
Het wil alleen niet zeggen dat het licht sneller groen wordt als je vaker drukt!
sommige liften hebben iets:quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort gouden tips in je trukendoos zitten?
Zit me niet met mijn posthistory te stalken!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef wise het volgende:
[..]
sommige liften hebben iets:
druk op de vloer waar je heen wilt en druk daarbij op de deurendicht knop.
Dan zal hij de vloeren overslaan waar men gedrukt heeft.
Overigens alleen zin als je van de 10e ofzo naar beneden gaat
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Wiskundig gezien helemaal waar
Het wil alleen niet zeggen dat het licht sneller groen wordt als je vaker drukt!
huh, puur toevalquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Zit me niet met mijn posthistory te stalken!
Cool.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Weggeslet het volgende:
Werken die dingen echt? Ik dacht dat die er alleen maar zaten om mensen het idee te geven dat ze iets konden doen aan het stoplicht. Daarom drukte ik er nooit op. Gepwnd door mezelf
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |