toen hij dat zei vond ik dat meer als slap excuus klinken, maar als het waar is geef ik ze groot gelijkquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nuanceren:
Bijna aan het eind van het filmpje zegt de agent dat er gisteren een schooljongetje is aangereden, en dat dat de reden van de extra controles is! En ik moet zeggen dat daar best wat voor te zeggen valt, tenslotte kunnen er kinderen uit een tuinhekje komen lopen, en die letten niet opeens op fietsers!
Door een auto of scooter zekerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nuanceren:
Bijna aan het eind van het filmpje zegt de agent dat er gisteren een schooljongetje is aangereden, en dat dat de reden van de extra controles is! En ik moet zeggen dat daar best wat voor te zeggen valt, tenslotte kunnen er kinderen uit een tuinhekje komen lopen, en die letten niet opeens op fietsers!
Hmm, en is het niet mogelijk om met een lasergun te gaan zwaaien en mensen te bekeuren die harder dan bv 15 km rijden rijden te bekeuren? (Je kunt bij die snelheid moeilijk volhouden dat je rustig over de stoep rijdt).quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:56 schreef kevin85 het volgende:
Wat een sneu filmpje..
En ojah:
Voor de mensen die denken dat kinderen niet door fietsers aangereden kunnen worden..
Dat klopt dus niet.
Kleine kinderen en grote fietsen die normaal rijden qua tempo kan een heel vervelend verhaal worden..
Een nuance van de voorlichter van politie gelderland: http://www.omroepgelderland.nl/index.php?id=24274
Ik zie niet in hoe je meerdere keren op je rem kan trappen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
En als fietser die met 5 km/h over de stoep gaat hoef je maar 1x op de rem te trappen en je staat stil.
Nee? Jij hebt een wegwerp rem die je maar 1 keer kan gebruiken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:33 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je meerdere keren op je rem kan trappen.
Ik ben niet zo heel erg thuis in het laseren maar voor zover ik het weet valt een fietser vrijwel niet te laseren..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hmm, en is het niet mogelijk om met een lasergun te gaan zwaaien en mensen te bekeuren die harder dan bv 15 km rijden rijden te bekeuren? (Je kunt bij die snelheid moeilijk volhouden dat je rustig over de stoep rijdt).
Om 1 maal tot stilstand te komen, ransaap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee? Jij hebt een wegwerp rem die je maar 1 keer kan gebruiken?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee? Jij hebt een wegwerp rem die je maar 1 keer kan gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |