Ja, voor het beeldscherm...quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer! Soms wil de pauze nog wel eens uitlopen, van een half naar een heel uur![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:52 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weer! Soms wil de pauze nog wel eens uitlopen, van een half naar een heel uur![]()
Tsja, iedereen (lees: de 'gewone' werknemers) blijven ook rustig wat langer zitten. Wie ben ik dan om eerder aan het werk te gaan?quote:
eerder aan het werk = eerder naar huisquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:55 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Tsja, iedereen (lees: de 'gewone' werknemers) blijven ook rustig wat langer zitten. Wie ben ik dan om eerder aan het werk te gaan?![]()
dat is de instellingquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerder aan het werk = eerder naar huis
eerder aan het werk = eerder zomervakantiequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerder aan het werk = eerder naar huis
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
eerder aan het werk = eerder zomervakantie![]()
![]()
alles boing hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Yo peeps, alles boing?
hier is ook alles boing, maar net als DaFan heb ik geen idee wat het isquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:03 schreef Casual-T het volgende:
Yo peeps, alles boing?
waarover mensen om klagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:06 schreef DaFan het volgende:
Lol Klaagbaak heerst:
Mensen bij het stoplicht die niet op het knopje drukken
ze zoeken gewoon altijd wat om te zeurenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst zeuren de leerlingen dat ze te weinig les krijgen en nu zeuren de leerlingen dat ze weer te veel les krijgen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:06 schreef DaFan het volgende:
Lol Klaagbaak heerst:
Mensen bij het stoplicht die niet op het knopje drukken
pcies en laters als ze een baan zoeken/hebben dan willen ze geen 40/36 uur werken, want dat zijn ze niet gewendquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze zoeken gewoon altijd wat om te zeuren
uhm.. pff. ik ben geen nerd... en wij hebben geen kantinequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
piet, je ben wel een stereotyp comp. nerd dan
of luncht iedereen achter de pc?
whahahaha, iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pcies en laters als ze een baan zoeken/hebben dan willen ze geen 40/36 uur werken, want dat zijn ze niet gewend
Het is nooit goed...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst zeuren de leerlingen dat ze te weinig les krijgen en nu zeuren de leerlingen dat ze weer te veel les krijgen
En achter de douane bij Schiphol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nee er zit ook een starbucks in het hoofdkantoor van Nike, in Hilversum dacht ik.. Is alleen jammer genoeg gesloten voor de " normale mensen" ik ben er 1 x geweest omdat ik voor school met een project beyig was met nike en een gesprek had daar.
die wil je gaan overvallen??quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:17 schreef Stienn het volgende:
In de haven van amsterdam staat toch een hele grote loods van SB?
ja klopt..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:17 schreef Stienn het volgende:
In de haven van amsterdam staat toch een hele grote loods van SB?
THIS IS A ROBBERY...... I NEED COFFEE!!!quote:
Zelfs als je gaat zoeken in het telefoonboek, vind je (dacht ik...) dat het hoofdkantoor ook in NL zit, of in iedergeval ze staan hier ingeschreven...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja klopt..![]()
[..]
THIS IS A ROBBERY...... I NEED COFFEE!!!
je hebt koffie en je hebt Starbucksquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja klopt..![]()
[..]
THIS IS A ROBBERY...... I NEED COFFEE!!!
Starbucks Manufacturing EMEA B.V.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zelfs als je gaat zoeken in het telefoonboek, vind je (dacht ik...) dat het hoofdkantoor ook in NL zit, of in iedergeval ze staan hier ingeschreven...
dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. pff. ik ben geen nerd... en wij hebben geen kantine![]()
tosti's..quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd
wij hebben hier een soort grote picknick tafel.. lekker tosti's!
* ReMcOrE kan met jou pratenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik ook niet, hehe..
Doe mij maar thee..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |