quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 hele weken alquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
22 en heb bijna 3 wk met mn chicky geloof ik..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte 'ik wil een date' post!
is miss, franciss of lienelien nog vrij??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
[..]Verkapte 'ik wil een date' post!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat ga ik niet posten
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik mis zeeltjequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is miss, franciss of lienelien nog vrij??
miss niet dacht ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tom, dat is essentiele informatie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
22 en heb bijna 3 wk met mn chicky geloof ik..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Miss Scofield nog langerquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef Goover het volgende:
Ik ben begonnen in deel 14 trouwens(PB in 13
)
ik tel er bij mij 19quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en dit is mijn tiende door mij geopende Stage SC-Topic
Dus ongeveer het dubbele aantal topics meegemaakt en dus ook dubbel aantal aangemaaktquote:
yiet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
om maar weer over stages te pratenhoe yiet jullie werk plek er op DIT moment uit?
![]()
Tievuszooiquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
om maar weer over stages te pratenhoe yiet jullie werk plek er op DIT moment uit?
![]()
ziet natuurlijk... (heb je een duits toetsenbord?quote:
rommeligquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
vol met opengeslagen begrotingen (zo lijkt het of je werktquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
Ja hehe echt rammend irritant. Alles hetzelfde (qua letters) behalve de Y en Zquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
ziet natuurlijk... (heb je een duits toetsenbord?)
-edit- Weet wel zeker dat je een duits tb heb, is wennen he? Heb ik ook 5 maanden op moeten typen. Vooral de leestekens zijn moeilijk te vinden in het begin..
Een tering bende. Liggen bladjes met commands, dode vissenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
Duits toetsenbord ja.. alles wat ik schrijf overlezen, nog een keer overlezen en dan NOG een foutquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Goover het volgende:
[..]
ziet natuurlijk... (heb je een duits toetsenbord?)
-edit- Weet wel zeker dat je een duits tb heb, is wennen he? Heb ik ook 5 maanden op moeten typen. Vooral de leestekens zijn moeilijk te vinden in het begin..
Vrijgezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:13 schreef denB het volgende:
21 en vrijgezel(lig)
iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vrijgezelligde grootste jostie pauper opmerking ooit verzonnen.
Ik ken het, ik heb van aug tot januari een stage gehad in Duitsland, in Karlsruhe. Daar had ik ook een Duits tb. Ik had toen mijn laptop mee genomen en daar ook maar een Duits tb aan gehangen om niet steeds over te hoeven schakelen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Duits toetsenbord ja.. alles wat ik schrijf overlezen, nog een keer overlezen en dan NOG een fout
Moet je mij dr niet op afstraffenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Vrijgezelligde grootste jostie pauper opmerking ooit verzonnen.
Jij gebruikt t tochquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef denB het volgende:
[..]
Moet je mij dr niet op afstraffenIk heb dat niet verzonnen
Whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_valt_verkeerd.htmlMoederdag
Dat maakt het juist erger. Degene die het heeft verzonnen had in elk geval nog een vorm van originaliteit. De klaplopers op dating- en profielwebsites die zeggen dat ze 'vrijgezellig whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef denB het volgende:
[..]
Moet je mij dr niet op afstraffenIk heb dat niet verzonnen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_valt_verkeerd.htmlMoederdag
Church!quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:33 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Dat maakt het juist erger. Degene die het heeft verzonnen had in elk geval nog een vorm van originaliteit. De klaplopers op dating- en profielwebsites die zeggen dat ze 'vrijgezellig whehe' zijn proberen vanuit een kansloos wereldbeeld zich gezelliger voor te doen dan ze zijn. En dan denk ik vooral aan het stereotype nerd: bril, langwerpig hoofd, lang, mager, te strakke broek met korte pijpen en 'hippe' nike schoenen met veel te lange veters.
Doe jezelf en iedereen om je heen een plezier: zeg het nooit meer
zou ook kunnen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:35 schreef Frrreek het volgende:
Misschien demotion?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zou ook kunnen...
maar je moet het zien als promotie/degradatie..
quote:de·mote
–verb (used with object), -mot·ed, -mot·ing. to reduce to a lower grade, rank, class, or position (opposed to promote): They demoted the careless waiter to busboy.
--------------------------------------------------------------------------------
[Origin: 1890–95, Americanism; de- + (pro)mote]
—Related forms
de·mo·tion, noun
relegation ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
Weet iemand het Engelse vertaling voor degradatie..
relegation toch?
http://en.wikipedia.org/wiki/Promotion_and_relegationquote:In many sports leagues around the world (with North American and Australian professional leagues being the most notable exceptions), relegation (or demotion) means the mandated transfer of the least successful team(s) of a higher division into a lower division at the end of the season.
afgezien van de spullen van de vertegenwoordigers verandert er niet veel, gewoon redelijk netjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ongeveer het dubbele aantal topics meegemaakt en dus ook dubbel aantal aangemaakt
degradation kan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |